חברת CYREBRO המפתחת את תשתית ה-SOC גייסה 40 מיליון דולר
חברת הסייבר CYREBRO, המפתחת תשתיות SOC, גייסה 40 מיליון דולר בסבב מסדרה C. הסבב הובל על ידי KDT- Koch Disruptive Technologies, זרוע ההשקעות בטכנולוגיה של תאגיד Koch Industries האמריקאי וקרן Elaia Partners. בסבב השתתפו גם משקיעים קיימים בחברה Prytek, בנק מזרחי טפחות ו-InCapital Group. הסבב החדש מביא את סך ההשקעה בחברה ל-61 מיליון דולר מאז הקמתה. ההשקעה תאפשר לחברה להאיץ את פיתוח התשתית והרחבת אסטרטגיית החדירה לשווקים הבינלאומיים בניסיון להתבסס כפתרון עבור ספקי שירותי אבטחה מנוהלים (MSSP), ספקי שירותי IT ועסקים מכל הגדלים.
CYREBRO מפתחת תשתית SOC מבוססת ענן המאפשרת הקמה ותפעול של מערכי SOC. הפלטפורמה האינטראקטיבית של המערכת משלבת את כל סביבות הרשת הקשורות לאבטחה לתוך מרכז פיקוד אחד ומספקת תמונה מקיפה לצד המלצות פעולה בזמן אמת. התשתית של CYREBRO כוללת בתוכה יכולות ניטור אסטרטגי מסביב לשעון, כלי בינה פרואקטיביים לזיהוי איומים, תחקור פורנזי, תגובה לתקריות ואופטימיזציה שאינה תלויה בטכנולוגיה כלשהי.
הפלטפורמה של CYREBRO קיימת כיום בחברות בצפון אמריקה, אירופה, דרום אמריקה, ישראל והמזרח הרחוק ובתחומי הטכנולוגיה, ביטחון, בנקים, ביטוח, רפואה, קמעונאות ועוד. מרכז פעילות החברה הוא באמצעות שותפים טכנולוגיים, המספקים שירותי אבטחה מנוהלים ללקוחותיהם.
החברה הוקמה על ידי נדב ארבל (מנכ"ל) ודודו חנסנסון (COO), כאשר בשנה האחרונה הציגה צמיחה של 300% בהיקפי המכירות, תוך גידול במספר הלקוחות ומספר המועסקים לכדי 150 עובדים בישראל, ניו יורק וטורונטו בנוסף לצוותי פיתוח באוקראינה וקוסטה ריקה. כספי ההשקעה ישמשו להעמקת יכולות המוצר והאצת השיווק בעולם באמצעות שותפים אסטרטגיים.
- גילת מגייסת 100 מיליון דולר לרכישות נוספות; המניה יורדת
- קוואנטום ארט מגייסת 100 מיליון דולר - הסבב הגדול בתולדות הקוואנטום הישראלי
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
נדב ארבל, מנכ"ל CYREBRO: "אנחנו גאים ונרגשים מקבוצת המשקיעים הנהדרת שעומדת מאחורינו, עם אמון מלא ב-CYREBRO. אנחנו מאמינים שבעתיד, כמעט כל SOC בעולם יתבסס על תשתית מנוהלת והמטרה שלנו היא להישאר המובילה העולמית בתחום".
יצחק סגרון, דירקטור מנהל של KDT: "התשתית של CYREBRO מאפשרת להם להעניק שירות טוב יותר ובמחיר משתלם יותר ללקוחות שלהן, תוך הגדלת היצע המוצרים שהן מספקות. CYREBRO יוצרת מהפכה בתחום ולכן הציגה צמיחה משמעותית גם בשוק המאתגר הנוכחי".
- 2.טל 14/09/2022 22:12הגב לתגובה זותכתבו בצ'אט אולי יעזרו לכם נפשית
- 1.שלומי 14/09/2022 18:01הגב לתגובה זולמה העובדים בורחים משם..רמז: יחס גרוע כלפי העובדים
יואב שפרינגר וגלעד עזרא, מייסדים Apptor.ai צילום פרטיאין לנו מתחרים- הדרך להתחרות זה אם הלקוחות יתחילו לפתח את המוצר בעצמם
שיחה עם יואב שפרינגר- המנכ"ל ושותף מייסד של Apptor.ai
ספר בקצרה על עצמך:
אני במקור מבית חנן בצפון. בצבא שירתי ב-8200, שם גם פגשתי את השותף שלי, גלעד עזרא, ובזמן השירות, עבדנו על פיתוח מודלים של פרדיקציה לצבא כדי לזהות התנהגויות, אבל הרעיון זה להתעסק ב-predictable AI. אחרי הצבא הייתי בפלייטיקה בעולמות ה-AI retention. את הסטארטאפ הקמנו במהלך המלחמה, והתחלנו לרוץ איתו ממש תוך כדי המילואים.
ספר על החברה ומניין בא הרעיון?
אלו דברים דומים שעשינו בצבא. חיפשנו איפה אפשר למקסם את מה שעשינו בצבא ולהשליך על שוק, שהוא ממש בלו אושן עבורנו ואין חברה שעושה משהו דומה. תעשיית ה- direct sales, שהיא מאוד אמריקאית ואנחנו בנינו כמה מודלים של פרדיקציה שעוזרים לחברות direct sales לייצר תקשורת טובה יותר עם הלקוחות שלהן. המודלים מזהים טוב יותר מה הלקוח רוצה לקנות, מה המוצר שכדאי להציע לו ומתי יספיק לקנות, כאשר המטרה היא לטרגט בצורה טובה יותר את הלקוחות דרך המודלים שאנחנו מריצים. זה דומה לאי קומרס אבל יש הבדלים כי דרך המכירה בחברות direct sales היא שונה מעט, ואותן חברות רואות את עצמן כתעשייה נפרדת. למשל הרבהלייף היא לקוחה שלנו, ואם ספורה מבחינים שאני עובד איתם, הם יחשבו "מעולה, חברה דומה לנו." לעומת זאת, אם הרבהלייף היו רואים שאני עובד עם ספורה הם היו חושבים שזה אי קומרס. בשנה אחת הגענו ללקוחות וחברות כמו הרבהלייף, שופ דוט קום, It works! Global ו-Immunotec.
אופן המכירה ב-direct sales זה דרך מפיצים שהם המשווקים את המוצרים של החברה. עד שאנחנו הופענו, כל החברות הללו היו בונות על המפיצים לעשות את עבודת השיווק והמכירות והכל היה קורה דרכם בלי ערוצים נוספים. המפיצים מביאים לקוחות והם מדברים עם לקוחות וכדומה. מה שקורה בפועל זה שמאחר וכיום יש עוד הרבה אלטרנטיבות לעשות הכנסה מ-gig economy ובגלל התחרות הרבה בשוק, אז המודל לפיו הם בונים רק על המפיצים כבר לא עובד. מה שאנחנו מביאים לשולחן זה שאנחנו מייצרים מודלים של פרדיקציה שעושים את הכל באופן אוטומטי, את ה-retention, ההמלצות על מוצרים כאשר אנחנו יודעים לזהות מה כל לקוח יקנה ומתי והחברות כבר לא צריכות לבנות על המפיצים אלא אנחנו עושים את זה בשבילם, הכל כבר הופך לאוטומטי.
מתי הוקמה וכמה עובדים?
קמנו ביולי 2024, אנחנו 10 עובדים, הרוב בישראל ואחת ביוטה.
- חברת הסייבר Echo גייסה 50 מיליון דולר תוך 10 חודשים מאז הקמתה
- Dux נחשפת עם סבב סיד של 9 מיליון דולר
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מי המשקיעים?
זוהר גילון, יובל בר-גיל, ניר גרינברג, רן שריג, אפי כהן ועוד
