כמה כסף תחסוך מכבי חיפה אם תיפרד מדיא סבע?
המלחמה במדינת ישראל מביאה עמה תחושות קשות ואי וודאות בקרב אוהדי ספורט בכלל ואוהדי הכדורגל בפרט. ועדיין לא ברור אילו שינויים יחולו בספורט בעקבות המלחמה.
יחזור לכרמל? אצילי (צילום: שלומי גבאי)
אחד השאלות המעניינות בכדורגל הישראלי תהיה סביב עתידו של קשר מכבי חיפה, דיא סבע. היום (חמישי) נודע כי הקשר לא ייצא עם הירוקים למחנה אימונים בקפריסין ואינו נמצא בסגל הקבוצה למשחק מול ויאריאל ביום חמישי הבא. סבע זומן במהלך היום לשיחה עם המאמן מסאי דגו שהודיע לו כי מדובר בהחלטה מקצועית.
מתחת לפני השטח נראה כי סבע עשוי לעזוב את הירוקים כבר בחודש ינואר הקרוב בשל הפוסט שהעלתה אשתו, נימרין, שעוררה סערה וכעס גדול בקרב אוהדי מכבי חיפה. סבע אומנם התנצל שלשום והסביר כי הדברים לא הובנו, אבל לא מן הנמנע שהירוקים ייפרדו מהקשר כבר בעוד חודשיים.
- הקומץ יכול לקלל, אבל לסבע ומכבי חיפה יש בסוף גם אינטרס כלכלי
- מאחורי הקלעים: מה קורה בין דיא סבע למכבי חיפה?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
עבור הקבוצה מהכרמל זה יכול להיות גם חיסכון כלכלי משמעותי. כזכור, סבע חתם הקיץ על חוזה לחמש שנים במועדון עם שכר של 600 אלף אירו לעונה והפך למשתכר הגבוה ביותר במועדון בכל הזמנים. במידה והצדדים יחליטו על פרידה תחסוך הקבוצה מהכרמל שכר של כ-4.5 עונות - משמע כ-2.7 מיליון אירו, לא כולל מענקים.
בסביבתו של הקשר ציינו כי הוא זוכה לעניין רב מצד קבוצות בטורקיה ובאיחוד האמירויות ואם אכן יגיע עניין הפרידה הוא אז לא יתקשה למצוא לעצמו קבוצה חדשה. על פי ההסכם החדש שלו, אז הוכנס סעיף יציאה של 2 מיליון אירו אך הוא תקף רק למועד ההעברות בקיץ ולא בחודש ינואר וזה אומר שהקבוצה שתרצה בשירותיו תצטרך להגיע לסיכום עם הירוקים ואלו עשויים לדרוש סכום העברה גבוה.
כבר בקיץ האחרון קיבל השחקן הצעה מקבוצת אנקרהגוצ'ו בשכר של מעל מיליון אירו, אבל בסוף החליט לחתום על חוזה ארוך טווח בחיפה שעשוי להסתיים כבר לאחר חצי עונה.
- מניית יובנטוס מזנקת: משפחת אגנלי דוחה הצעת רכישה מקרן הקריפטו טתר
- בגיל 41 ועם ברך מטיטניום: לינדסי וון חזרה לנצח
- תוכן שיווקי שוק הסקנדרי בישראל: הציבור יכול כעת להשקיע ב-SpaceX של אילון מאסק
- מניית יובנטוס מזנקת: משפחת אגנלי דוחה הצעת רכישה מקרן...
- 1.זאת הסיבה היחידה שנדחק החוצה (ל"ת)דדו 03/11/2023 20:58הגב לתגובה זו
הרוג'ר, של רוג'ר םדרר, קרדיט: מתוך אתר החברהמותג הסניקרס שמעלה מחירים והלקוחות ממשיכים לקנות: כך מנסה On לעקוף גם את המכסים
On, מותג הנעליים השוויצרי, הפך לאחת מחברות הספורט הצומחות ביותר בשנים האחרונות ולא רק בזכות עיצוב יוצא דופן או טכנולוגיה חדשנית, אלא גם בגלל אסטרטגיה מפתיעה: העלאת מחירים, דווקא כששחקנים אחרים בענף מציעים הנחות ומדווחים על האטה.
באמצע 2025, החברה העלתה את מחירם של מספר דגמים מובילים בעשרה דולרים כולל את דגם Cloudtilt שמחירו הגיע ל-170 דולר. בחברה מסבירים כי העלאת המחיר נועדה לפצות על עלויות מכס חדשות בגובה של עד 20%, אך מדגישים כי זו לא הסיבה היחידה. זהו מהלך שנועד לחזק את מעמדה כמותג פרימיום.
מחירי פרימיום, לקוחות נאמנים
בעוד חברות כמו נייקי, אדידס ו-Hoka בוחרות בזהירות רבה את תחזיותיהן, מפחדות מהאטה בביקוש ומעלויות הסחר, On מציגה קו ברור: שמירה על מיצוב גבוה, עם מוצרים שנמכרים במחיר מלא וללא הנחות, גם בתקופת החגים. החברה צופה הכנסות של כ-3.7 מיליארד דולר ב-2025, עלייה של 34% לעומת השנה הקודמת, כאשר זו הפעם השלישית השנה שהיא מעלה תחזית.
ההצלחה נובעת בין היתר מאסטרטגיית מיצוב מדויקת: הנעליים של On מצליחות למשוך קהל שמוכן לשלם יותר עבור נוחות, עיצוב ייחודי וזהות מותגית. לקוחותיה רואים במוצר חלק מההופעה היומיומית - נעל שיכולה להתאים גם לריצה, גם ליום עבודה, וגם לבילוי.
גידול במספר החנויות ומיתוג בינלאומי
החברה פותחת מעל 20 חנויות חדשות בשנה, בין היתר באזורים יוקרתיים כמו פאלו אלטו בקליפורניה וצ'נגדו בסין, שם הצרכנים רגילים לשלם 170 דולר לקפוצ'ון. ההתרחבות הפיזית הזו מעידה על ביטחון באסטרטגיית הצמיחה.
