ליגת האלופות: 5 שחקנים עם שווי שוק של מעל 100 מיליון אירו במגרש אחד
המחזור השני של ליגת האלופות ישוחק הערב (שלישי) והמשחק המרכזי ייערך בנאפולי, שם הקבוצה המקומית תפגוש את ריאל מדריד. שתי הקבוצות מגיעות למשחק הזה לאחר ניצחונות גדולים בליגה. נאפולי ניצחה בחוץ את לצ'ה בתוצאה 4:0 ואילו ריאל מדריד ניצחה את ג'ירונה בתוצאה 0:3.
שוב יחגוג. גלוך (צילום: טוויטר זלצבורג)
המשחק המרכזי יהיה גם הקרב בין מספר כוכבי על ששווי השוק שלהם הוא מעל 100 מיליון אירו. על פי האתר Transfermarket, בריאל משחקים ארבעה שחקנים בעלי שווי שוק גבוה כמו פדריקו ואלוורדה שערכו הוא 100 מיליון אירו, רודריגו שערכו זכה לואלוורדה, ג'וד בלינגהאם שערכו הוא 120 מיליון אירו וויניסיוס שערכו הוא 150 מיליון אירו. תג המחיר של ויניסיוס עומד על מיליארד אירו.
מהעבר השני, נאפולי זכתה בעונה שעברה באליפות איטליה. היה נראה כי תיפרד משניים מכוכביה, ויקטור אוסימהן וחביצ'ה קרבאצחליה, אך השניים נשארו באיטליה בשל הרצון לרשום עונה נוספת בליגת האלופות. שווי השוק של אוסימהן הוא 120 מיליון אירו ואילו הגאורגי מחזיק בשווי שוק של 85 מיליון אירו בשל פתיחת עונה לא טובה. בשיאו גם עבר שוויו את רף ה-100 מיליון אירו ובנאפולי כבר הבהירו כי יימכר בסכום גבוה הרבה יותר.
- אינטר רוצה את גלוך: עסקה של עד 25 מיליון אירו
- האם אוסקר גלוך שווה 30 מיליון אירו? זו הקבוצה שתגיש הצעה בקרוב
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
קרבאצחליה אמר לקראת המפגש: "אני אסיר תודה על היחס שאני מקבל פה, לא הייתי מגיע כל כך רחוק בלי הקהל. כולם נחמדים ומגיע להם הטוב ביותר. אנחנו קבוצה מדהימה ולא הייתי משיג את המספרים שלי לבד, הכל עבד מושלם. ריאל? גדלתי עליה בטלוויזיה ועכשיו היא היריבה שלי על המגרש. אי אפשר שלא להיות שמח מזה, עכשיו אני רוצה לנצח אותה".
הרוג'ר, של רוג'ר םדרר, קרדיט: מתוך אתר החברהמותג הסניקרס שמעלה מחירים והלקוחות ממשיכים לקנות: כך מנסה On לעקוף גם את המכסים
On, מותג הנעליים השוויצרי, הפך לאחת מחברות הספורט הצומחות ביותר בשנים האחרונות ולא רק בזכות עיצוב יוצא דופן או טכנולוגיה חדשנית, אלא גם בגלל אסטרטגיה מפתיעה: העלאת מחירים, דווקא כששחקנים אחרים בענף מציעים הנחות ומדווחים על האטה.
באמצע 2025, החברה העלתה את מחירם של מספר דגמים מובילים בעשרה דולרים כולל את דגם Cloudtilt שמחירו הגיע ל-170 דולר. בחברה מסבירים כי העלאת המחיר נועדה לפצות על עלויות מכס חדשות בגובה של עד 20%, אך מדגישים כי זו לא הסיבה היחידה. זהו מהלך שנועד לחזק את מעמדה כמותג פרימיום.
מחירי פרימיום, לקוחות נאמנים
בעוד חברות כמו נייקי, אדידס ו-Hoka בוחרות בזהירות רבה את תחזיותיהן, מפחדות מהאטה בביקוש ומעלויות הסחר, On מציגה קו ברור: שמירה על מיצוב גבוה, עם מוצרים שנמכרים במחיר מלא וללא הנחות, גם בתקופת החגים. החברה צופה הכנסות של כ-3.7 מיליארד דולר ב-2025, עלייה של 34% לעומת השנה הקודמת, כאשר זו הפעם השלישית השנה שהיא מעלה תחזית.
ההצלחה נובעת בין היתר מאסטרטגיית מיצוב מדויקת: הנעליים של On מצליחות למשוך קהל שמוכן לשלם יותר עבור נוחות, עיצוב ייחודי וזהות מותגית. לקוחותיה רואים במוצר חלק מההופעה היומיומית - נעל שיכולה להתאים גם לריצה, גם ליום עבודה, וגם לבילוי.
גידול במספר החנויות ומיתוג בינלאומי
החברה פותחת מעל 20 חנויות חדשות בשנה, בין היתר באזורים יוקרתיים כמו פאלו אלטו בקליפורניה וצ'נגדו בסין, שם הצרכנים רגילים לשלם 170 דולר לקפוצ'ון. ההתרחבות הפיזית הזו מעידה על ביטחון באסטרטגיית הצמיחה.
