מתחיל מחדש? "80 אחוזים שאמבפה יהיה שחקן ריאל מדריד"
"ריאל מדריד מחזיקה בסיכויים של 80 אחוזים שתחתים את אמבפה כבר בחודש ינואר", כך הצהיר הבוקר אחד מבכירי הליגה הספרדית. כזכור, הסאגה סביב אמבפה וריאל ארכה קיץ שלם. החוזה של הצרפתי מסתיים בפריז סן ז'רמן בקיץ הבא ובמדריד ניסו לצרף אותו כבר בקיץ האחרון, אבל זה לא קרה למרות שהשחקן עצמו אישר כי יעדיף לעבור למדריד.
סדרה בהמשכים. אמבפה
יו"ר מדריד, פלורנטינו פרס, שם את אמבפה בראש רשימת הרכש שלו וינסה לעשות זאת כעת במהלך מועד ההעברות של חודש ינואר לקראת המעבר בקיץ הבא.
ריאל אומנם הציעה הקיץ הצעות על סך של 137 מיליון ליש"ט (160 מיליון אירו) ו-145.5 מיליון ליש"ט (170 מיליון אירו) בקיץ 2021, אבל בפריז סן ז'רמן סירבו ובשנת 2021 הצליחו הבעלים הקטארים של המועדון הצרפתי להחתימו על חוזה חדש עד 2024.
הקיץ כבר אירעה דרמה גדולה, כאשר בפריז הקפיאו את החלוץ במשחקי טרום העונה ואף טענו כי לא ילבש את המדים של המועדון עד אשר לא יחתום על חוזה חדש עד שנת 2028. השחקן לא חתם על חוזה חדש וחזר לשחק בקבוצה. הקיץ גם פלורנטינו פרס ציין בנושא: "אנחנו בטוחים שאמבפה יהיה שחקן מדריד ואם לא בקיץ הנוכחי אז בקיץ הבא".
- מעל מסי: כמה שווה הכדורגלן הטוב בעולם ביצירת מצבי הבקעה?
- לא תאמינו: כמה כסף ירוויח אמבפה ביום אחד בריאל מדריד?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בפריז ממשיכים להתעקש שאמבפה לא יעזוב ואם לא יחתום עד חודש ינואר אז הוא לא ישחק יותר עד תום העונה.
אמבפה הצטרף לפ.ס.ז' ממונאקו בספטמבר 2017 בעסקת השאלה ראשונית, שהפכה לאחר מכן להעברה בשווי 166 מיליון ליש"ט (180 מיליון אירו). הוא זכה להצלחה יוצאת דופן בבירת צרפת, כבש 220 שערים ורשם 98 בישולים ב-266 משחקים בכל המסגרות. הוא עזר לפ.ס.ז' לזכות בחמש אליפויות ובשלושה גביעים צרפתיים אך מעוניין בתואר אירופי ולכן אינו מוכן להמשיך בעיר האורות.
הרוג'ר, של רוג'ר םדרר, קרדיט: מתוך אתר החברהמותג הסניקרס שמעלה מחירים והלקוחות ממשיכים לקנות: כך מנסה On לעקוף גם את המכסים
On, מותג הנעליים השוויצרי, הפך לאחת מחברות הספורט הצומחות ביותר בשנים האחרונות ולא רק בזכות עיצוב יוצא דופן או טכנולוגיה חדשנית, אלא גם בגלל אסטרטגיה מפתיעה: העלאת מחירים, דווקא כששחקנים אחרים בענף מציעים הנחות ומדווחים על האטה.
באמצע 2025, החברה העלתה את מחירם של מספר דגמים מובילים בעשרה דולרים כולל את דגם Cloudtilt שמחירו הגיע ל-170 דולר. בחברה מסבירים כי העלאת המחיר נועדה לפצות על עלויות מכס חדשות בגובה של עד 20%, אך מדגישים כי זו לא הסיבה היחידה. זהו מהלך שנועד לחזק את מעמדה כמותג פרימיום.
מחירי פרימיום, לקוחות נאמנים
בעוד חברות כמו נייקי, אדידס ו-Hoka בוחרות בזהירות רבה את תחזיותיהן, מפחדות מהאטה בביקוש ומעלויות הסחר, On מציגה קו ברור: שמירה על מיצוב גבוה, עם מוצרים שנמכרים במחיר מלא וללא הנחות, גם בתקופת החגים. החברה צופה הכנסות של כ-3.7 מיליארד דולר ב-2025, עלייה של 34% לעומת השנה הקודמת, כאשר זו הפעם השלישית השנה שהיא מעלה תחזית.
ההצלחה נובעת בין היתר מאסטרטגיית מיצוב מדויקת: הנעליים של On מצליחות למשוך קהל שמוכן לשלם יותר עבור נוחות, עיצוב ייחודי וזהות מותגית. לקוחותיה רואים במוצר חלק מההופעה היומיומית - נעל שיכולה להתאים גם לריצה, גם ליום עבודה, וגם לבילוי.
גידול במספר החנויות ומיתוג בינלאומי
החברה פותחת מעל 20 חנויות חדשות בשנה, בין היתר באזורים יוקרתיים כמו פאלו אלטו בקליפורניה וצ'נגדו בסין, שם הצרכנים רגילים לשלם 170 דולר לקפוצ'ון. ההתרחבות הפיזית הזו מעידה על ביטחון באסטרטגיית הצמיחה.
