מחיר של ליגת האלופות: גלאטסראי תציע 10 מיליון אירו לראמוס
גלאטסראי חזרה אתמול (שלישי) רשמית למרכז הבמה של הכדורגל האירופי כאשר העפילה לשלב הבתים של ליגת האלופות לאחר שניצחה את מולדה הנורבגית בתוצאה 1:2. הקבוצה הטורקית ניצחה בשני המשחקים וכעת במועדון לא מתכוונים לעצור ורוצים להתחזק. הם מאיצים את הקצב ומנסים להחתים את הבלם הספרדי סרחיו ראמוס.
יסכים להגיע לטורקיה? ראמוס (צילום: טוויטר פריז סן ז'רמן)
הקבוצה הטורקית סגרה הקיץ סופית את צירופו הסופי של מאורו איקרדי, החתמתו של כוכב פרמיירליג כמו ווילפריד זאהה וכעת המטרה לצרף את הבלם הספרדי. על פי דיווחים בטורקיה ביממה האחרונה, המועדון הגיש הצעה חסרת תקדים עם שכר של 10 מיליון אירו בחוזה לעונה.
ראמוס סיים חוזה לשנתיים. הבלם בן ה-37 לא יחזור לקדנציה בספרד לאחר שלאחרונה דובר על אפשרות לפיה הוא יגיע לריאל מדריד כדי לפרוש בכבוד ואולי אף לקבל תפקיד במועדון לאחר הפרישה. גם סביליה בה התחיל את הקריירה הציעה לשחקן לחזור אך נראה כי אין הסכמה בין הצדדים.
- כריסטיאנו רונאלדו - הכדורגלן הראשון שהפך למיליארדר
- עשרת הספורטאים המרוויחים בעולם לשנת 2025
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בטורקיה נכתב היום: "גלאטסראי החליטה לרוץ העונה בכל המסגרות ולהגיע כמה שיותר גבוה ויש רצון להביא כוכבי על. ראמוס עונה על ההגדרה. אין ספק שהגעתו תעזור לנו על כר הדשא וגם בחדר ההלבשה".
בנוסף, במועדון בונים גם על עלייה משמעותית במכירת מרצ'נדייס במידה וראמוס אכן יביע את הסכמתו למהלך. ראמוס נחשב לאהוד מאוד בטורקיה, שם מאות אלפים אוהדים את ריאל מדריד. אחת החולצות הפופולריות בחנויות הספורט היא של כריסטיאנו רונאלדו מתקופתו במדריד.
לפני מספר חודשים קיבל ראמוס הצעה מקבוצת אל הילאל חוזה חסרת תקדים של 30 מיליון אירו לעונה בחוזה לשנתיים. ראמוס גדל בסביליה וב-2005 עבר לריאל. הוא נרכש תמורת 27 מיליון אירו. במשך 16 שנים במדריד הפך לקפטן הקבוצה ולאחד השחקנים האהודים שם. הוא שותף ב-469 משחקים וכבש 72 שערים.
- מותג הסניקרס שמעלה מחירים והלקוחות ממשיכים לקנות: כך מנסה On לעקוף גם את המכסים
- ריאל מדריד: מהלך כלכלי היסטורי של מועדון הפאר הספרדי
- תוכן שיווקי שוק הסקנדרי בישראל: הציבור יכול כעת להשקיע ב-SpaceX של אילון מאסק
- מותג הסניקרס שמעלה מחירים והלקוחות ממשיכים לקנות: כך מנסה On...
הרוג'ר, של רוג'ר םדרר, קרדיט: מתוך אתר החברהמותג הסניקרס שמעלה מחירים והלקוחות ממשיכים לקנות: כך מנסה On לעקוף גם את המכסים
On, מותג הנעליים השוויצרי, הפך לאחת מחברות הספורט הצומחות ביותר בשנים האחרונות ולא רק בזכות עיצוב יוצא דופן או טכנולוגיה חדשנית, אלא גם בגלל אסטרטגיה מפתיעה: העלאת מחירים, דווקא כששחקנים אחרים בענף מציעים הנחות ומדווחים על האטה.
באמצע 2025, החברה העלתה את מחירם של מספר דגמים מובילים בעשרה דולרים כולל את דגם Cloudtilt שמחירו הגיע ל-170 דולר. בחברה מסבירים כי העלאת המחיר נועדה לפצות על עלויות מכס חדשות בגובה של עד 20%, אך מדגישים כי זו לא הסיבה היחידה. זהו מהלך שנועד לחזק את מעמדה כמותג פרימיום.
מחירי פרימיום, לקוחות נאמנים
בעוד חברות כמו נייקי, אדידס ו-Hoka בוחרות בזהירות רבה את תחזיותיהן, מפחדות מהאטה בביקוש ומעלויות הסחר, On מציגה קו ברור: שמירה על מיצוב גבוה, עם מוצרים שנמכרים במחיר מלא וללא הנחות, גם בתקופת החגים. החברה צופה הכנסות של כ-3.7 מיליארד דולר ב-2025, עלייה של 34% לעומת השנה הקודמת, כאשר זו הפעם השלישית השנה שהיא מעלה תחזית.
ההצלחה נובעת בין היתר מאסטרטגיית מיצוב מדויקת: הנעליים של On מצליחות למשוך קהל שמוכן לשלם יותר עבור נוחות, עיצוב ייחודי וזהות מותגית. לקוחותיה רואים במוצר חלק מההופעה היומיומית - נעל שיכולה להתאים גם לריצה, גם ליום עבודה, וגם לבילוי.
גידול במספר החנויות ומיתוג בינלאומי
החברה פותחת מעל 20 חנויות חדשות בשנה, בין היתר באזורים יוקרתיים כמו פאלו אלטו בקליפורניה וצ'נגדו בסין, שם הצרכנים רגילים לשלם 170 דולר לקפוצ'ון. ההתרחבות הפיזית הזו מעידה על ביטחון באסטרטגיית הצמיחה.
