מכבי תל אביב חגגה אליפות, מה יהיה שכר השחקנים בעונה הבאה?
מכבי תל אביב חגגה אתמול את האליפות ה-56 שלה בהיסטוריה, אחרי ניצחון במשחק השלישי 90:94 מול הפועל תל אביב. בדומה לכל הסדרה, גם המשחק השלישי התנהל כמו רכבת הרים עבור הצהובים, שהרשימו ברבע השני והשלישי אבל סבלו מנפילה באמצע הרבע הרביעי.
מסיימים עונה וחושבים על העונה. שחקני מכבי תל אביב (צילום: מכבי תל אביב)
במכבי תל אביב אומנם הודו כי החגיגות אתמול היו דומות לשאר חגיגות האליפות, אבל מתחת לפני השטח נראה היה כי מדובר בהתפרצות רגשות, גם של המאמן עודד קטש ושל ראשי המועדון. בכל זאת, הם ניצחו את הפועל תל אביב.
עודד קטש עצמו סיפר: "זאת הייתה עונה משוגעת. זאת הייתה גם עונה מאוד מרגשת עם סיום שמח ואני גאה בשחקנים שהוכיחו אופי אדיר". עוד הוסיף המאמן: "אני מאוד אוהב לשחק סנוקר וגם שם ידוע שהמשחקון האחרון הוא הקשה ביותר וכך היה גם בסדרה הזאת".
- כמה שווה צרפת - היריבה של נבחרת העתודה - במשחק הגמר?
- מיהם 5 כוכבי העתיד של נבחרת העתודה בכדורסל?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
גם קטש הבין כי במידה ומכבי תל אביב לא הייתה זוכה באליפות, אז גם העונה הטובה ביורוליג הייתה נשכחת במהרה - בטח לאחר הפסד של גביע המדינה.
לראשי מכבי תל אביב אין זמן רב לחגיגות. בקרוב הם יתכנסו לפגישות עבודה ויתחילו בהכנות לעונה הבאה. תקציב הקבוצה עמד העונה על 15 מיליון דולר, כאשר מחצית ממנו הלך לשכר השחקנים. הצהובים השקיעו העונה כ-8 מיליון דולר על שחקנים - כמיליון דולר יותר מעונה שעברה. בקרוב יתווספו עוד שחקנים זרים לקבוצה בשל מספר פציעות.
הצהובים כבר החלו בהשארת הסגל - לורצזו בראון, ווייד בולדווין, בונזי קולסון ורומן סורקין כבר האריכו את חוזיהם וגם ג'וש ניבו ורפי מנקו כבר חתומים לעונה הבאה. הקפטן ג'ון דיברתולומיאו צפוי להמשיך כמו גם ג'ייק כהן. יפתח זיו יעזוב וגיא פניני טרם החליט לגבי עתידו.
הרוג'ר, של רוג'ר םדרר, קרדיט: מתוך אתר החברהמותג הסניקרס שמעלה מחירים והלקוחות ממשיכים לקנות: כך מנסה On לעקוף גם את המכסים
On, מותג הנעליים השוויצרי, הפך לאחת מחברות הספורט הצומחות ביותר בשנים האחרונות ולא רק בזכות עיצוב יוצא דופן או טכנולוגיה חדשנית, אלא גם בגלל אסטרטגיה מפתיעה: העלאת מחירים, דווקא כששחקנים אחרים בענף מציעים הנחות ומדווחים על האטה.
באמצע 2025, החברה העלתה את מחירם של מספר דגמים מובילים בעשרה דולרים כולל את דגם Cloudtilt שמחירו הגיע ל-170 דולר. בחברה מסבירים כי העלאת המחיר נועדה לפצות על עלויות מכס חדשות בגובה של עד 20%, אך מדגישים כי זו לא הסיבה היחידה. זהו מהלך שנועד לחזק את מעמדה כמותג פרימיום.
מחירי פרימיום, לקוחות נאמנים
בעוד חברות כמו נייקי, אדידס ו-Hoka בוחרות בזהירות רבה את תחזיותיהן, מפחדות מהאטה בביקוש ומעלויות הסחר, On מציגה קו ברור: שמירה על מיצוב גבוה, עם מוצרים שנמכרים במחיר מלא וללא הנחות, גם בתקופת החגים. החברה צופה הכנסות של כ-3.7 מיליארד דולר ב-2025, עלייה של 34% לעומת השנה הקודמת, כאשר זו הפעם השלישית השנה שהיא מעלה תחזית.
ההצלחה נובעת בין היתר מאסטרטגיית מיצוב מדויקת: הנעליים של On מצליחות למשוך קהל שמוכן לשלם יותר עבור נוחות, עיצוב ייחודי וזהות מותגית. לקוחותיה רואים במוצר חלק מההופעה היומיומית - נעל שיכולה להתאים גם לריצה, גם ליום עבודה, וגם לבילוי.
גידול במספר החנויות ומיתוג בינלאומי
החברה פותחת מעל 20 חנויות חדשות בשנה, בין היתר באזורים יוקרתיים כמו פאלו אלטו בקליפורניה וצ'נגדו בסין, שם הצרכנים רגילים לשלם 170 דולר לקפוצ'ון. ההתרחבות הפיזית הזו מעידה על ביטחון באסטרטגיית הצמיחה.
.jpg)