ויקטור אוסימהן
צילום: טוויטר נאפולי רשמי

מטורף: פריז סן ז'רמן מוכנה להציע 150 מיליון אירו על אוסימהן

הפריזאים החליטו להיענות לתג המחיר של נאפולי ומתכוונים להחתים את החלוץ. שכרו צפוי להגיע ל-10 מיליון אירו לעונה
 
מיכאל וייסרמן | (1)

חלוץ נאפולי, ויקטור אוסימהן, יהיה אחד המלפפונים החמים של הקיץ הקרוב. הוא זוכה לעניין רב מכל המועדונים הבכירים באירופה. נראה כי ביממה האחרונה הסוגייה הזאת הולכת להיפתר בכיוון אחד - פריז סן ז'רמן.

יעזוב אחרי אליפות? נאפולי (צילום: טוויטר נאפולי רשמי)

בחודשים האחרונים הגיעו הצעות גם ממנצ'סטר יונייטד וגם מצ'לסי, כאשר האחרונה אף הציעה 100 מיליון ליש"ט, כלומר 117 מיליון אירו. כאמור נאפולי דרשה יותר ובפריז נענים להצעה החדשה של האיטלקים.

בפריז הודיעו הבוקר: "אנחנו רוצים את אוסימהן אצלנו ונעשה הכל בכדי שזה יקרה. יש תג מחיר ברור ואנחנו נעמוד בדרישות".

גם נושא השכר לא צפוי להוות בעיה - אוסימהן מרוויח העונה כ-5 מיליון אירו. צ'לסי וגם פריז סן ז'רמן כבר הודיעו כי יהיו מוכנות להכפיל את שכרו לעונה ובפריז אף הציעו לו חוזה שיהיה גבוה משלוש שנים.

בנאפולי רוצים שאוסימהן ימשיך עונה נוספת במועדון, אך מבינים שאי אפשר לעצור את התקדמות החלוץ ליעד הבא, גם מבחינה מקצועית, תוך רצון לזכייה בתארים משמעותיים לאורך שנים. אוסימהן, 24, הוא חלוץ ממוצא ניגרי שהתחיל את הקריירה שלו בוולפסבורג, משם עבר לשרלרואה. את הפריצה עשה בליל הצרפתית ממנה נקנה על ידי נאפולי ב-70 מיליון יורו. הוא שותף ב-62 משחקים בנאפולי וכבש 33 שערים. בנבחרת ניגריה הספיק לקחת חלק ב-23 משחקים וכבש 15 שערים.

בשלב זה נראה כי אוסימהן ישחק כחלוץ המרכזי בעונה הבאה בפריז סן ז'רמן. במועדון רצו בתחילה את הארי קיין מטוטנהאם שמסיים את חוזה בקיץ הבא, אך נראה כי האנגלי טרם החליט אם הוא מתכוון לעזוב את אנגליה ובשלב הזה נראה כי מנצ'סטר יונייטד ניראת קרובה יותר לצרפו ואף מוכנה להציע מעל 110 מיליון אירו תמורתו.

מעבר לכך  בפריז רצו לצרף את חלוץ יונייטד מרקוס רשפורד, אך זה עשוי לקרות במידה וקיין אכן יגיע לאולד טראפורד. במקרה כזה, רשפורד יעזוב בחינם ובפריז יסכימו לצרפו.

קיראו עוד ב"ביזספורט"

 

אוסימהן הופיע במדי נאפולי העונה 36 פעמים בליגה ובגביע. הוא בהם 28 שערים והוסיף חמישה בישולים.

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    פאריס בפאניקה-בלי מסי,ניימאר, ואמבפה, הם ברמה של רעננה (ל"ת)
    שירבו 20/05/2023 14:50
    הגב לתגובה זו
הרוג'ר, של רוג'ר םדרר, קרדיט: מתוך אתר החברההרוג'ר, של רוג'ר םדרר, קרדיט: מתוך אתר החברה

מותג הסניקרס שמעלה מחירים והלקוחות ממשיכים לקנות: כך מנסה On לעקוף גם את המכסים

חברת הספורט השוויצרית לא נבהלת מהאטה צרכנית או סביבה כלכלית מורכבת, וממשיכה להציב רף גבוה בשוק התחרותי - גם במחיר גבוה מהמקובל

הדס ברטל |
נושאים בכתבה סניקרס

On, מותג הנעליים השוויצרי, הפך לאחת מחברות הספורט הצומחות ביותר בשנים האחרונות ולא רק בזכות עיצוב יוצא דופן או טכנולוגיה חדשנית, אלא גם בגלל אסטרטגיה מפתיעה: העלאת מחירים, דווקא כששחקנים אחרים בענף מציעים הנחות ומדווחים על האטה.

באמצע 2025, החברה העלתה את מחירם של מספר דגמים מובילים בעשרה דולרים כולל את דגם Cloudtilt שמחירו הגיע ל-170 דולר. בחברה מסבירים כי העלאת המחיר נועדה לפצות על עלויות מכס חדשות בגובה של עד 20%, אך מדגישים כי זו לא הסיבה היחידה. זהו מהלך שנועד לחזק את מעמדה כמותג פרימיום.

מחירי פרימיום, לקוחות נאמנים

בעוד חברות כמו נייקי, אדידס ו-Hoka בוחרות בזהירות רבה את תחזיותיהן, מפחדות מהאטה בביקוש ומעלויות הסחר, On מציגה קו ברור: שמירה על מיצוב גבוה, עם מוצרים שנמכרים במחיר מלא וללא הנחות, גם בתקופת החגים. החברה צופה הכנסות של כ-3.7 מיליארד דולר ב-2025, עלייה של 34% לעומת השנה הקודמת, כאשר זו הפעם השלישית השנה שהיא מעלה תחזית.

ההצלחה נובעת בין היתר מאסטרטגיית מיצוב מדויקת: הנעליים של On מצליחות למשוך קהל שמוכן לשלם יותר עבור נוחות, עיצוב ייחודי וזהות מותגית. לקוחותיה רואים במוצר חלק מההופעה היומיומית - נעל שיכולה להתאים גם לריצה, גם ליום עבודה, וגם לבילוי.

גידול במספר החנויות ומיתוג בינלאומי

החברה פותחת מעל 20 חנויות חדשות בשנה,  בין היתר באזורים יוקרתיים כמו פאלו אלטו בקליפורניה וצ'נגדו בסין, שם הצרכנים רגילים לשלם 170 דולר לקפוצ'ון. ההתרחבות הפיזית הזו מעידה על ביטחון באסטרטגיית הצמיחה.