גוד בלינגהאם
צילום: טוויטר בורוסיה

ריאל מדריד בדרך להוציא 120 מיליון אירו על כוכב ענק

בספרד מדווחים כי העסקה קרובה לסגירה ומדובר בסכום עתק שיעבור מדורטמונד. שכרו צפוי להשתדרג ועשוי להגיע ל-9 מיליון אירו
מיכאל וייסרמן | (1)

אחד המלפפונים החמים של התקופה האחרונה הוא הקשר המצוין של בורוסיה דורטמונד, ג'וד בלינגהאם. נראה כי בקרוב האחרון ימצא את עצמו במועדון חדש - ריאל מדריד. על פי דיווחים בספרד, נציג מיוחד מטעם המועדון נחת בגרמניה כדי לקדם את השיחות גם מול הכוכב וגם מול המועדון הגרמני.

בחר בריאל. בלינגהאם (צילום: טוויטר בורוסיה דורטמונד)

כפי שפרסמנו, בלינגהאם נמצא ברשימת המועמדים של פאריז סן ז'רמן וגם של ליברפול, אבל נראה כי החלוץ יעדיף להגיע לספרד. בדורטמונד אף קבעו תג מחיר לשחקן שמגיע ל-130 מיליון אירו ובמדריד הודו כי היו מוכנים להשקיע אף 150 מיליון אירו עבור השחקן. בלינגהאם עצמו נתן את האישור הסופי למהלך. בסביבתו טוענים כי עבור הקריירה שלו, ריאל היא המקום הנכון - גם לזכייה בתארים מקומיים בספרד וגם במאבק על ליגת האלופות. בכל מקרה על פי דיווחים נראה כי העסקה הזו תיסגר ב-120 מיליון אירו.

הקשר חתום בדורטמונד עד 2026 ונציגי המועדון הגרמני ניסו לשוחח עם השחקן ואף להאריך את חוזהו, אבל בלינגהאם החליט כי מעוניין לעזוב את גרמניה כבר בקיץ הקרוב. במדריד בטוחים כי הגעתו תחזק את הקישור עם הישארותם של לוקה מודריץ' וטוני קרוס וגם בשל צירופם של אדוארדו קמאבינגה ופדריקו ואלוורדה. גם שכרו של בלינגהאם צפוי להיות הגבוה ביותר במדריד מההצעות שקיבל לאחרונה ויעמוד על כ-9 מיליון אירו לעונה.

 

בלינגהאם, 19, כבר רשם מספר שיאים למרות גילו הצעיר ועשוי לשבור שיאים נוספים בעתיד, כשיעבור לאחד המועדונים הגדולים באירופה. הוא גדל בברמינגהם סיטי וערך את הופעת הבכורה שלו בקבוצת מילואים בגיל 15. באוגוסט 2019 ערך את הופעת הבכורה שלו בקבוצה הראשונה של ברמינגהם ובכך הפך לשחקן הצעיר בהיסטוריה של המועדון כאשר גילו היה אז 16 ו-38 ימים.

 

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    בשנה האחרונה מיקמו אותו כבר בשבע קבוצות שונות... (ל"ת)
    לילי 04/05/2023 13:51
    הגב לתגובה זו
הרוג'ר, של רוג'ר םדרר, קרדיט: מתוך אתר החברההרוג'ר, של רוג'ר םדרר, קרדיט: מתוך אתר החברה

מותג הסניקרס שמעלה מחירים והלקוחות ממשיכים לקנות: כך מנסה On לעקוף גם את המכסים

חברת הספורט השוויצרית לא נבהלת מהאטה צרכנית או סביבה כלכלית מורכבת, וממשיכה להציב רף גבוה בשוק התחרותי - גם במחיר גבוה מהמקובל

הדס ברטל |
נושאים בכתבה סניקרס

On, מותג הנעליים השוויצרי, הפך לאחת מחברות הספורט הצומחות ביותר בשנים האחרונות ולא רק בזכות עיצוב יוצא דופן או טכנולוגיה חדשנית, אלא גם בגלל אסטרטגיה מפתיעה: העלאת מחירים, דווקא כששחקנים אחרים בענף מציעים הנחות ומדווחים על האטה.

באמצע 2025, החברה העלתה את מחירם של מספר דגמים מובילים בעשרה דולרים כולל את דגם Cloudtilt שמחירו הגיע ל-170 דולר. בחברה מסבירים כי העלאת המחיר נועדה לפצות על עלויות מכס חדשות בגובה של עד 20%, אך מדגישים כי זו לא הסיבה היחידה. זהו מהלך שנועד לחזק את מעמדה כמותג פרימיום.

מחירי פרימיום, לקוחות נאמנים

בעוד חברות כמו נייקי, אדידס ו-Hoka בוחרות בזהירות רבה את תחזיותיהן, מפחדות מהאטה בביקוש ומעלויות הסחר, On מציגה קו ברור: שמירה על מיצוב גבוה, עם מוצרים שנמכרים במחיר מלא וללא הנחות, גם בתקופת החגים. החברה צופה הכנסות של כ-3.7 מיליארד דולר ב-2025, עלייה של 34% לעומת השנה הקודמת, כאשר זו הפעם השלישית השנה שהיא מעלה תחזית.

ההצלחה נובעת בין היתר מאסטרטגיית מיצוב מדויקת: הנעליים של On מצליחות למשוך קהל שמוכן לשלם יותר עבור נוחות, עיצוב ייחודי וזהות מותגית. לקוחותיה רואים במוצר חלק מההופעה היומיומית - נעל שיכולה להתאים גם לריצה, גם ליום עבודה, וגם לבילוי.

גידול במספר החנויות ומיתוג בינלאומי

החברה פותחת מעל 20 חנויות חדשות בשנה,  בין היתר באזורים יוקרתיים כמו פאלו אלטו בקליפורניה וצ'נגדו בסין, שם הצרכנים רגילים לשלם 170 דולר לקפוצ'ון. ההתרחבות הפיזית הזו מעידה על ביטחון באסטרטגיית הצמיחה.