סמנטיקה של אנשי מכירות? משרד התקשורת נגד חברות הסלולר

מסתבר שנציגי חברות סלולר הטעו מנויים כאשר ציינו בשיחות עימם כי משרד התקשורת הורה לחברות לגבות דמי מעבר ממנויים בעת מעבר בין סלי שירותים
 | 
(1)
אילוסטרציה, צילום: Istock
משרד התקשורת מדווח היום (ה') כי נחשף לאחרונה לנוהג פסול בקרב חלק מחברות הסלולר בנושא העברת מידע שגוי בעניין דמי מעבר בין סלי שירותים.
על פי הדיווח, מבדיקה שערך המשרד, התברר כי נציגי חברות הסלולר הטעו מנויים כאשר ציינו בשיחות עימם כי משרד התקשורת הורה לחברות לגבות דמי מעבר ממנויים בעת מעבר בין סלי שירותים שהמנוי היה מקבל מהחברה להחלטה לעבור לקבל סל שירותים אחר מהחברה.
במשרד התקשורת מבהירים כי על פי החוק, חברות הסלולר רשאיות לגבות דמי מעבר בגין מעבר כזה אך בוודאי שאין חובה.  

מנכ"ל משרד התקשורת הפיץ אתמול מכתב הבהרה לחברות הסלולר, המדגיש את "החומרה בה רואה המשרד תופעה של  הטעייה צרכנית באופן מגמתי ומכוון, ודורש לחדול מפרקטיקה זו לאלתר".
תגובות לכתבה(1):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    הפיתרון פשוט
    המשרד אשם 22/06/2019 22:31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לאסור לגבות עמלה על מעבר או חידוש של החבילה. ואז לא תהיה שום בעיה. אחרת באמת מתעסקים בסימנטיקה - בארץ אם המשרד מאפשר, אז יגבו. זה כמו עם מוצרים עם מחיר מפוקח - תמיד גובים את המחיר המקסימאלי שמותר.
    סגור
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות