הקמפיין: פרסום בזמן חגים

Bizportal בכל שבוע, אוסף בשבילכם את הקמפיינים המעניינים, המפתיעים והמובילים של השבוע
מאיה זיסר |

מידי שבוע עולים קמפיינים רבים בכלי המדיה השונים, חלקם בתקציבים נמוכים וחלקם בכסף גדול. אתר Bizportal מביא לכם את רשימת הקמפיינים הבולטים שעלו בשבוע החולף. תקופת החגים משפיעה על כמות הפרסומות שעולות. השבוע האחרון היה קצר וכמות הפרסומות שעלו השבוע בהתאםלקמפיינים של השבוע שעבר

לרגל זכייה קמפיין לשמן הזית של יד מרדכי יד מרדכי מציגה קמפיין חדש לשמן זית יד מרדכי לרגל הזכייה במקום הראשון בתחרות מועצת הזיתים, קמפיין טלויזיה ואינטרנט לשמן יד מרדכי באמצעות משרד הפרסום שלמור אבנון עמיחי בהיקף של כ-2 מיליון שקל.

לדברי אלעד רביד, מנהל שיווק יד מרדכי: "מטרת הקמפיין היא לחלוק את הזכייה בתחרות שמן הזית האיכותי עם קהל הצרכנים שלנו ולהוקיר את החקלאים ואנשי שמן הזית שלנו. סימנו לנו כמטרה את העלאת המודעות לשמן זית איכותי ומודרני כחוויה אמיתית מין הטבע ואנחנו מצפים שהקמפיין, במדיות השונות, יתרום לכך".

שמן הזית של יד מרדכי זכה במקום הראשון בתחרות שמן הזית האיכותי של מועצת הזיתים הישראלית לשנת 2009. שמן זית נוסף של יד מרדכי זכה גם במקום השני התחרות וזו הפעם הראשונה בה זוכה יצרן בודד הן במקום הראשון והן במקום השני.

'סנו סושי' בקמפיין במסגרת מיתוג מחדש

בקמפיין החדש למוצרי סנו סושי, מככבים זה לצד זה השחקן היפני טוגו איגאווה ('סיפור גדול', 'זכרונותיה של גיישה') ושחקן הסומו אמריקאס ('שודדי הקאריביים 2') שהגיעו לישראל במיוחד לצורך הצילומים. השניים יופיעו בסדרת תשדירי פרסומת שיעלו למסכי הטלוויזיה החל מהשבוע הבא, תחת הסלוגן החדש: 'סנו סושי- מאסטר בניקיון'.

סך כל ההשקעה בקמפיין נאמד בכ-4 מיליון שקלים, ונעשה באמצעות משרד הפרסום 'דרורי שלומי' המחזיק בתקציבי הפרסום של חברת סנו מיום הקמתו, לפני למעלה מעשרים שנה.

בסרטוני הפרסומת השונים המרכיבים את הקמפיין, מדגימים השניים ניקיון מהיר ויעיל באמצעות מוצרי הניקיון השונים של סנו סושי.

רנן כרמל, סמנכ"ל הקריאייטיב של דרורי שלומי: "הקמפיין הוא חלק ממהלך רחב למיתוג מחדש של סדרת סנו סושי, החל באריזות וכלה בקמפיין הפרסומי. בקמפיין יצרנו שפה קלילה, הומוריסטית וייחודית למותג שתשרת אותו לאורך זמן".

קמפיין ל'ריהוטים 2010' בהשקעה של כ-1.7 מיליון שקל

חברת 'תים תערוכות' יוצאת בקמפיין פרסומי בהשקעה של כ-1.7 מיליון שקל לקידום תערוכת 'ריהוטים 2010', שתתקיים בחול המועד סוכות, המתקיימת זו השנה ה-31.

הקמפיין, נעשה באמצעות משרד הפרסום GPS, מקבוצת אדלר חומסקי אנד ורשבסקי וכולל סרטון טלוויזיה, מודעות בעיתונות היומית והמקצועית ושילוט חוצות תחת הסיסמא, "ריהוטים - התערוכה שהולכת איתך".

מנהל הקריאטיב, אורי לבני, מ-GPS מסר כי, "בעידן שבו גם על ההוצאה הכי קטנה חושבים פעמיים-שלוש החלטנו ללכת על קונספט פרסומי בעל אוריינטציה צרכנית-מכירתית מובהקת. המסר העיקרי לצרכן הוא ש'ריהוטים' מציעה הזדמנויות קנייה מצוינות, צריך רק לבוא ולקחת".

water & יוצאת בקמפיין פרסום בשיתוף 'תפוז אנשים' וחברת 'ארקיע'

חברת "בי קראייטיב" יצרנית מים בטעמים תחת המותג water & יוצאת בקמפיין משותף עם אתר 'תפוז' וחברת 'ארקיע'. היקף ההשקעה בקמפיין נאמד ב- 1.5 מיליון שקל

הקמפיין, תחת הכותרת: 'אז.. כמה אתם לחוצים על חופשה זוגית מתנה בקוסטה ברווה?'. הקמפיין יכלול באנרים, מודעות פרסום בעיתונות הארצית, תוכן שיווקי ונראות כוללת בנקודות המכירה ברחבי הארץ בהיקף השקעה של כ-1.5 מיליון שקל.

בן לוי, מנכ"ל 'בי. קריאייטיב' מסר כי "האסטרטגיה הפרסומית מתמקדת בצורך העז של כולנו להירגע מכל לחצי היום יום. הקמפיין, המשותף עם אתר תפוז וארקיע, משקף את ערכי המותג וייחודו, בכל הנוגע לערכיו הבריאותיים והפונקציונאליים, באמצעות מסרים ופעילויות שיווקיות ממוקדות , ליצירת נאמנות גבוהה למותג, תוך התמקדות בקהל הולך וגדל של צרכנים השומר על אורח חיים בריא ומאוזן ".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה