הקמפיין: פרסום בזמן חגים

Bizportal בכל שבוע, אוסף בשבילכם את הקמפיינים המעניינים, המפתיעים והמובילים של השבוע
מאיה זיסר |

מידי שבוע עולים קמפיינים רבים בכלי המדיה השונים, חלקם בתקציבים נמוכים וחלקם בכסף גדול. אתר Bizportal מביא לכם את רשימת הקמפיינים הבולטים שעלו בשבוע החולף. תקופת החגים משפיעה על כמות הפרסומות שעולות. השבוע האחרון היה קצר וכמות הפרסומות שעלו השבוע בהתאםלקמפיינים של השבוע שעבר

לרגל זכייה קמפיין לשמן הזית של יד מרדכי

יד מרדכי מציגה קמפיין חדש לשמן זית יד מרדכי לרגל הזכייה במקום הראשון בתחרות מועצת הזיתים, קמפיין טלויזיה ואינטרנט לשמן יד מרדכי באמצעות משרד הפרסום שלמור אבנון עמיחי בהיקף של כ-2 מיליון שקל.

לדברי אלעד רביד, מנהל שיווק יד מרדכי: "מטרת הקמפיין היא לחלוק את הזכייה בתחרות שמן הזית האיכותי עם קהל הצרכנים שלנו ולהוקיר את החקלאים ואנשי שמן הזית שלנו. סימנו לנו כמטרה את העלאת המודעות לשמן זית איכותי ומודרני כחוויה אמיתית מין הטבע ואנחנו מצפים שהקמפיין, במדיות השונות, יתרום לכך".

שמן הזית של יד מרדכי זכה במקום הראשון בתחרות שמן הזית האיכותי של מועצת הזיתים הישראלית לשנת 2009. שמן זית נוסף של יד מרדכי זכה גם במקום השני התחרות וזו הפעם הראשונה בה זוכה יצרן בודד הן במקום הראשון והן במקום השני.

'סנו סושי' בקמפיין במסגרת מיתוג מחדש

בקמפיין החדש למוצרי סנו סושי, מככבים זה לצד זה השחקן היפני טוגו איגאווה ('סיפור גדול', 'זכרונותיה של גיישה') ושחקן הסומו אמריקאס ('שודדי הקאריביים 2') שהגיעו לישראל במיוחד לצורך הצילומים. השניים יופיעו בסדרת תשדירי פרסומת שיעלו למסכי הטלוויזיה החל מהשבוע הבא, תחת הסלוגן החדש: 'סנו סושי- מאסטר בניקיון'.

סך כל ההשקעה בקמפיין נאמד בכ-4 מיליון שקלים, ונעשה באמצעות משרד הפרסום 'דרורי שלומי' המחזיק בתקציבי הפרסום של חברת סנו מיום הקמתו, לפני למעלה מעשרים שנה.

בסרטוני הפרסומת השונים המרכיבים את הקמפיין, מדגימים השניים ניקיון מהיר ויעיל באמצעות מוצרי הניקיון השונים של סנו סושי.

רנן כרמל, סמנכ"ל הקריאייטיב של דרורי שלומי: "הקמפיין הוא חלק ממהלך רחב למיתוג מחדש של סדרת סנו סושי, החל באריזות וכלה בקמפיין הפרסומי. בקמפיין יצרנו שפה קלילה, הומוריסטית וייחודית למותג שתשרת אותו לאורך זמן".

קמפיין ל'ריהוטים 2010' בהשקעה של כ-1.7 מיליון שקל

חברת 'תים תערוכות' יוצאת בקמפיין פרסומי בהשקעה של כ-1.7 מיליון שקל לקידום תערוכת 'ריהוטים 2010', שתתקיים בחול המועד סוכות, המתקיימת זו השנה ה-31.

הקמפיין, נעשה באמצעות משרד הפרסום GPS, מקבוצת אדלר חומסקי אנד ורשבסקי וכולל סרטון טלוויזיה, מודעות בעיתונות היומית והמקצועית ושילוט חוצות תחת הסיסמא, "ריהוטים - התערוכה שהולכת איתך".

מנהל הקריאטיב, אורי לבני, מ-GPS מסר כי, "בעידן שבו גם על ההוצאה הכי קטנה חושבים פעמיים-שלוש החלטנו ללכת על קונספט פרסומי בעל אוריינטציה צרכנית-מכירתית מובהקת. המסר העיקרי לצרכן הוא ש'ריהוטים' מציעה הזדמנויות קנייה מצוינות, צריך רק לבוא ולקחת".

water & יוצאת בקמפיין פרסום בשיתוף 'תפוז אנשים' וחברת 'ארקיע'

חברת "בי קראייטיב" יצרנית מים בטעמים תחת המותג water & יוצאת בקמפיין משותף עם אתר 'תפוז' וחברת 'ארקיע'. היקף ההשקעה בקמפיין נאמד ב- 1.5 מיליון שקל

הקמפיין, תחת הכותרת: 'אז.. כמה אתם לחוצים על חופשה זוגית מתנה בקוסטה ברווה?'. הקמפיין יכלול באנרים, מודעות פרסום בעיתונות הארצית, תוכן שיווקי ונראות כוללת בנקודות המכירה ברחבי הארץ בהיקף השקעה של כ-1.5 מיליון שקל.

בן לוי, מנכ"ל 'בי. קריאייטיב' מסר כי "האסטרטגיה הפרסומית מתמקדת בצורך העז של כולנו להירגע מכל לחצי היום יום. הקמפיין, המשותף עם אתר תפוז וארקיע, משקף את ערכי המותג וייחודו, בכל הנוגע לערכיו הבריאותיים והפונקציונאליים, באמצעות מסרים ופעילויות שיווקיות ממוקדות , ליצירת נאמנות גבוהה למותג, תוך התמקדות בקהל הולך וגדל של צרכנים השומר על אורח חיים בריא ומאוזן ".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
מדד המחירים לצרכן CPIמדד המחירים לצרכן CPI
מדד המחירים

מדד המחירים באוגוסט - מה הצפי והאם הריבית תרד?

הטיסות, השכר, הסיכויים להפחתת ריבית אצלנו, והסיכויים להפחתת ריבית השבוע בארה"ב

תמיר חכמוף |

ביום שני יתפרסם מדד המחירים לצרכן לחודש אוגוסט. למדד המחירים יש משמעות גדולה עלינו כצרכנים, כמשקיעים וכלווים. כשהמדד עולה המשמעות היא שהמחירים עולים, כשהמדד עולה ההשקעות שלנו שצמודות למדד עולות, אבל גם ההלוואות ומסלולי המשכנתא שלנו במסלול הצמוד, מתייקרים. למדד יש גם השפעה גדולה על קובעי המדיניות בבנק ישראל, כאשר מדד נמוך יחזק את ההערכה להפחתת ריבית קרובה. מדד מאכזב עלול להביא לדחייה של הורדת הריבית, אם כי, הפעם סיכוי גבוה שהריבית תרד במפגש הבא בסוף החודש וזאת מכיוון שהפד בישיבתו ביום רביעי הקרוב צפוי להוריד את הריבית.

בנק ישראל ירגיש הרבה יותר בטוח להוריד ריבית אחרי שהקולגה ג'רום פאוול יוריד ראשון. אבל בעוד שההימורים בארה"ב הם מעל 95% להורדת ריבית, אצלנו יש שאלה גדולה בקשר למלחמה. הנגיד כבר התבטא בעבר על אי הוודאות שנגרמת כתוצאה מהמלחמה ולמרות שמבחינת הנתונים הכלכליים אין שום סיבה שלא להוריד ריבית. אפילו הגירעון בשיעור של 4.7% יחסית טוב, הנגיד מתלבט.    

הריבית הגבוהה היא בראש וראשונה כדי לרסן את האינפלציה. האינפלציה אומנם עלתה בהדרגה לקצב שנתי סביב 3.1%-3.2%, אבל כשמסתכלים קדימה היא באזור 2.1%-2.2% ויש כלכלנים שצופים אפילו פחות מכך, מבינים שהאינפלציה חוזרת לתוואי של בנק ישראל ואם כך, אז למה לא להוריד ריבית? 

מדד המחירים באוגוסט - עלייה של 0.7%-0.5%

יונתן כץ, כלכלן המאקרו של לידר סבור שהמדד באוגוסט עלה ב-0.7% - "מחירי הדלקים עלו ב- 1.2% תחילת ספטמבר, אך מחירי הנפט בעולם ירדו ב- 3% בשל הציפייה לגידול בתפוקת הנפט על ידי קרטל הנפט ואינדיקטורים חלשים לגבי הפעילות בארה"ב. 

"השקל התייצב יחסית אחרי התחזקות במהלך החודש.  לא צפויה העלאת מחירים במגזר החינוך על רקע הקפאת השכר. מסתמנת האצת מסוימת בשכר בסקטור העסקי בחודש יולי . מספר היוצאים לחו"ל באוגוסט חזר לרמה של חודש מאי. ריבוי הטיסות צפוי לתרום לירידות מחירים בחודש ספטמבר לאחר עלייה עונתיות חדה באוגוסט. תחזית האינפלציה שלנו עומדת על 0.7% באוגוסט, -0.3% בספטמבר, 0.5% באוקטובר ו- 2.1% שנה קדימה".


בנק אש
צילום: אורן טסלר

בנק אש יוצא לדרך: הבנק הדיגיטלי החדש ייחשף מחר רשמית; איפה הוא צפוי להוות תחרות לבנקים?

אחרי כמעט שלוש שנים מרגע קבלת הרישיון - אש מתחיל לפעול. המייסדים מציגים חזון של "בנקאות אחרת" - האומנם?

מנדי הניג |
נושאים בכתבה בנק אש

בנק אש (esh), הבנק הדיגיטלי החדש שבשליטת היזם ניר צוק, יחל מחר  את פעילותו באופן רשמי, עם אירוע השקה מקוון בו תוצג התוכנית העסקית של הבנק.המהלך מגיע כמעט שלוש שנים לאחר שבדצמבר 2022 קיבל הבנק רישיון מבנק ישראל. מחר צפויים המייסדים, ובהם יובל אלוני, לחשוף את החזון והכיוון שאליו הם מתכננים להוביל את הבנק. אלוני, שותף מייסד ומבעלי השליטה, פרסם בפוסט כי מדובר ב"רגע מכונן" אחרי שנות עבודה רבות, וציין כי הבנק ישנה את פני הבנקאות המסורתית. 

מודל עסקי שונה מזה של וואן זירו

בניגוד לבנק הדיגיטלי וואן זירו שהשיק את שירותיו כבר באוגוסט 2022 ומכוון בעיקר למשקי בית, בנק אש מתכנן להתמקד במגזר העסקי - ובעיקר בעסקים קטנים וזעירים. הפלטפורמה הטכנולוגית העצמאית של הבנק כבר פועלת ומבוססת על מערכות ליבה בענן הציבורי, מתוך מטרה להפחית עלויות ולייעל תהליכים.

הטכנולוגיה הזו אינה מיועדת רק לשימוש פנימי. בכוונת אש לשווק אותה בהמשך גם לבנקים דיגיטליים נוספים בארץ ובעולם. בין המוצרים שאש צפוי להציע: חשבונות עו"ש, פיקדונות, אשראי עסקי ושירותים פיננסיים מותאמים לעסקים קטנים. נראה שהמקום שבו הם יכולים לעורר את השוק הוא בפיקדונות  הריבית על הפיקדונות בבנקים נמוכה מאוד, במיוחד הריבית על עו"ש והריבית לפיקדונות קצרים. כל גורם שייכנס לתחום ויספק ריביות טובות, עשוי למשוך קהל, אם כי, כפי שניתן להיווכח מהניסיון של וואן זירו, זה לא יהיה פשוט. 

השקעות עתק ותג מחיר של חצי מיליארד דולר

מאחורי בנק אש עומדת קבוצת משקיעים בראשות ניר צוק, מייסד פאלו אלטו, חברת הסייבר הגדולה בעולם, הנסחרת בנאסד"ק בשווי של כ-125מיליארד דולר. השקעה משמעותית של גוף מוסדי, היתה של כלל ביטוח, שהשקיעה כ-100 מיליון שקל תמורת 4.99% ממניות הבנק וחברת הטכנולוגיה שעל בסיסה הוקם.

ההשקעה בוצעה לפי שווי של כ-512 מיליון דולר אחרי הכסף, ואליה הצטרפו גם אלוני, ושותפים נוספים. מדובר בסכום משמעותי, בעיקר בהתחשב בכך שהבנק עדיין לא התחיל לפעול בפועל מול הציבור.