האויבת של גוגל בסין עושה חיל: רווחי באידו זינקו ב-71% ברבעון הראשון

החברה, המובילה את תחום החיפוש המקוון בסין, העלתה גם את התחזיות לרבעון השני
עדי בן ישראל |

כבר זמן רב מנסה גוגל (סימול: GOOG) להילחם בחברת החיפוש המקוון הסינית באידו (סימול: BIDU) - עד כה ללא הצלחה. גוגל כבר הודיעה בשנה שעברה כי איחרה להיכנס לשוק הסיני, והיא מנסה בכל כוחה להתמודד מול באידו, המובילה את השוק. היום מדווחת באידו על תוצאות חזקות ברבעון הראשון של 2008, אשר בוודאי מדאיגים לא מעט אנשים בגוגל.

הרווח הרבעוני הנקי של באידו זינק ב-71% ל-20.9 מיליון דולר - מעבר לתחזיות האנליסטים. החברה חולשת על נתח של 60% משוק החיפוש המקוון בסין. הכנסותיה הרבעוניות הסתכמו ב-81.9 מיליון דולר, בעוד האנליסטים ציפו ל-75 מיליון דולר.

הכנסות החברה משיווק מקוון הוכפלו כאשר היא הצליחה להגדיל ב-44% את מספר הלקוחות האקטיביים שלה ל-161 אלף איש. באשר לרבעון השני, באידו צופה הכנסות של 111-114 מיליון דולר, בעוד האנליסטים ציפו ל-101 מיליון ודלר בלבד.

מניית החברה עלתה ביותר מ-2% במסחר המאוחר בוול סטריט.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה