סופר רייטינג ל"סופר-נני"; מתחזקת במקום ה-1 עם 24.2%; מכבי-ברצלונה במקום 4

"סופר-נני" ממשיכה להגדיל את כוחה ולמשוך צופים נוספים; "מונית הכסף" במקום ה-3
משה בנימין |

"סופר-נני" עושה את זה לאט אבל בטוח. התוכנית שמביאה מדי שבוע למסך הטלוויזיה משפחות עם בעיות במו"מ בין הילדים להורים, מציגה רייטינג שצומח ועולה בהדרגה, כאשר אתמול (ג') היא הגיעה לנתון יפה של 24.2% צפייה בקרב משקי הבית היהודיים (ללא שידור של "הישרדות" ממול).

את המקום ה-2 (המסורתי) תופסת "חדשות 2" עם 20% צפיה. במקום ה-3 היה אמש הלקט של "מונית הכסף" עם 19% צפייה.

משחק הכדורסל בין מכ. ת"א לברצלונה ששודר אמש במקום "הישרדות" בערוץ 10 והתחרה ב"סופר-נני" הגיע למקום ה-4 בדירוג עם 14.6% צפייה. "חדשות 10" התברגה רק למקום ה-6 עם כחצי מאחוזי הצפייה של "חדשות 2" - 10.6% צפייה.

בדירוג הכללי: "קשת" עם 4 תוכניות, כמו גם ערוץ 10 עם אותו מספר תוכניות בדירוג העשירייה הראשונה.

* הנתונים נמסרו על-ידי הועד הישראלית למדרוג והופקו על-ידי טל-גאל- TNS, ומתייחסים למשקי הבית היהודיים

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה