ביטוח ישיר עולה בקמפיין חדש בהשקעה של 400 אלף דולר
הקמפיין מופק באמצעות משרד הפרסום שלמור אבנון-עמיחי Y&R ויימשך כחודש ימים
חברת ביטוח ישיר עולה בקמפיין חדש במסגרתו היא מתחייבת להחזר כספי בתוך 10 ימי עסקים במקרה של תביעת נזק לרכב. הקמפיין מופק באמצעות "שלמור אבנון עמיחי Y&R" ומוערך בכ- 400 אלף דולר.
התחייבותה של ביטוח ישיר להשלמת הטיפול בתביעה ולהחזר כספי בתוך 10 ימי עסקים יהיה בהתאם לבדיקת זכאות הלקוח ובתום מסירת כל המסמכים הנדרשים להשלמת הבדיקה, בגין תביעות ביטוח מקיף לרכב הכוללות: נזק חלקי לרכב, אובדן גמור (טוטאל-לוס) לרכב כמו גם במקרה של גניבת רכב.
יישומו של הנוהל החדש יחל על תביעות שהוגשו לאחר ה- 1 במרץ.
סרטון הפרסומת החדש ממשיך את הקמפיין המתרחש בתקופת יוון העתיקה בשילוב דמות השליח היווני ובעל הכרכרה.