שיתוף פעולה אסטרטגי בין ה.שטרן למגזין "ווג"

מהדורה מוגבלת בינלאומית של המגזין בשיתוף ה.שטרן יופץ ב-25 מדינות; בישראל יופץ הגליון בהשקעה של 1.2 מיליון שקל
אפרת אדיר |

חברת התכשיטים הבינלאומית "ה.שטרן" יוצאת בשיתוף פעולה אסטרטגי עם מגזין VOGUE. המהדורה המיוחדת תופץ ב-25 מדינות ברחבי העולם וגם בישראל.

במהלך החודש הקרוב יופצו אלפי מגזינים הכוללים כתבות, הפקות אופנה ומאמרים העוסקים בנושאים מעצבי על, תכשיטים, סלבריטאים, אביזרי אופנה, לייף סטייל ועוד.

בין הכתבות ניתן למצוא כתבות על המעצבת העל דיאן פון פירסטנברג, שעיצבה קולקציית תכשיטים במיוחד עבור ה.שטרן; כתבה על הזמר בראיין אדמס שהפך לצלם אופנה; מעצב השיער, פרדריק פקאי, שעיצב יחד עם מעצבי ה. שטרן את קולקציית תכשיטי "זאפיר" לשיער של ה. שטרן; הפקות אופנה מהשטיח האדום עם כוכבות הוליווד - אווה לנגוריה, אשלי גא'ד, שרון סטון, סלמה הייק, ג'סיקה אלבה ועוד.

בישראל, יושק המגזין במהלך חודשי יולי-אוגוסט, בהשקעה של 1.2 מיליון שקל. במסגרת ההשקה, למעלה מ-30 אלף לקוחות ה. שטרן יקבלו את המגזין לבתיהם אשר יחולק במקביל ב-36 סניפי ה. שטרן בישראל.

דלית הראל, סמנכ"ל השיווק של ה. שטרן, מסרה: "לראשונה בעולם נערך שיתוף פעולה עם המגזין הנחשב ביותר בעולם בתחום האופנה והלייף סטייל. חיבור בין שני מותגי על כמו VOGUE וה. שטרן הינו מהלך אסטרטגי שיווקי לטווח הארוך ואנו רואים בו פוטנציאל לשיתופי פעולה נוספים".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה