סגירה שלילית באחוזת בית: ת"א 35 ירד 0.5%, טבע נפלה 3.7%

אלביט מערכות ירדה 0.7%, במחזור הגבוה בשוק ומנגד בזק עלתה 2.3% ופרוטרם עלתה 1.4% על רקע מכירת עסקי הקריל של אנזימוטק
|
(24)
סגירה שלילית באחוזת בית: ת"א 35 ירד 0.5%, טבע נפלה 3.7%
המדדים המובילים בת"א סגרו את יום המסחר הרביעי לשבוע זה בירידות, כאשר מדד ת"א 35 ירד 0.5%, כך גם מדד ת"א 90 יורד 0.4% ומדד ת"א SME60 נפל ב-1%. טבע איבדה 3.7%, אלביט מערכות ירדה 0.7%, במחזור הגבוה בשוק ומנגד בזק עלתה 2.3%. מיילן ירדה בכ-1% ומגד פרוטרם עלתה 1.4% על רקע מכירת עסקי הקריל של אנזימוטק אותה רכשה. (לכתבה המלאה)
בוול סטריט המדדים עולים בעד 0.4%, ובאירופה, הדאקס מאבד 0.6%.
מדד ת"א 35 +1.22% מדד ת"א 35 1,631.14 +1.22% מדד ת"א 35 בסיס:1,611.46 פתיחה:1,628.32 גבוה:1,632.08 נמוך:1,626.99 תמורה:346,848,832 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא: מדד ת"א 90 +0.61% מדד ת"א 90 1,385.97 +0.61% מדד ת"א 90 בסיס:1,377.52 פתיחה:1,379.12 גבוה:1,391.59 נמוך:1,379.12 תמורה:145,073,623 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
 מחזור המסחר הסתכם ב-1.3 מיליארד שקל.

ביום המסחר האחרון בת"א נסגר ביציבות כאשר המדדים המובילים נסגרו סביב רמות הפתיחה. מניית כיל ריכזה מחזור ענק של 301 מיליון שקל ברקע להודעה של פוטש על מכירת החזקותיה בחברה. מניות הבלוקצ'יין בבורסה בתל אביב, אפליי, בלוקצ'יין כריה ,ופנטזי נטוורק נסחרו ברקע לדרמה בשוק המטבעות הדיגיטליים. אלביט מערכות איבדה 1.5%, לאומי ירדה 1.3%, ופרטנר נפלה 4.3%. מדד ת"א נותר ללא שינוי.
הבוקר באסיה נסגר המסחר במכמה מעורבת, כאשר הניקיי ירד 0.4%, ושנחאי עלתה 0.2%. ההאנג סנג אשר שבר שיא של מעל עשור אתמול, עלה 0.25%.
מניות במרכז
מניית  כיל +2.86% כיל 1,655 +2.86% כיל בסיס:1,609 פתיחה:1,629 גבוה:1,656 נמוך:1,626 תמורה:14,423,829 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:  המשיכה לרכז עניין לאחר שריכזה אתמול מחזור עתק של 301 מיליון שקל וזאת לאחר שחברת פוטאש הקנדית, יצרנית האשלג הגדולה בעולם, הודיעה על הערכות למכירת החזקותיה בחברה וצופה לקבל תמורה של קרוב ל-700 מיליון דולר אחרי הוצאות. (לכתבה מלאה).
טבע -0.63% טבע 2,365 -0.63% טבע בסיס:2,380 פתיחה:2,380 גבוה:2,392 נמוך:2,310 תמורה:8,492,180 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:  חזרה עם פער ארביטרז' שלילי. החברה דיווחה אתמול על קבלת אישור ה-FDA לשימוש בזריקה Trisenox בשילוב עם tretinoin לטיפול בבוגרים אשר אובחנו לאחרונה בסיכון נמוך ללוקמיה פרומיאלוציטית חריפה. (לכתבה המלאה)
דיסקונט השקעות +0.56% דיסקונט השק 543 +0.56% דיסקונט השקעות בסיס:540 פתיחה:540 גבוה:546 נמוך:537 תמורה:43,580 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: המשיכה לרכז עניין לאחר שדיווחה אתמול כי היא בוחנת אפשרות לגיבוש מתווה להצעת הסדר נושים ביורוקום תקשורת. החברה טרם גיבשה עקרונות סופיים להצעה, אך הצעת הסדר נושים, במידה ותוגש ותאושר עשויה להשליך על החזקות דס"קש בסלקום, בה מחזיקה החברה בכ-45% מהון המניות. (לכתבה המלאה)
תגובות לכתבה(24):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 16.
    בורסה משעממת בטירוף (ל"ת)
    יום מבוזבז 17/01/2018 17:00
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 200 ימים שאתה בטח בבורסב מגיל 19
    ליום מבוזבז 17/01/2018 17:18
    הגב לתגובה זו
    1 0
    173 היפסדת 15 הירווחת ו 12 דישדוש בלי שינוי. זה הממוצע. אז מה המשמצעות של יום מבוזבז. לא הלכת לבריכה לחדר כושר לא הלכת לטייל עם החברים(מה עם צבא)אז נגיז ביזבזת. אז מה קרה. אתה בטח חושב שאם היום לא היה מבוזבז היית מרוויח מליונים. אני לעומתך מבסוט. הירווחתי היום עד עכשיו שקל פלוס שבעים ושתיים אגורות.
    סגור
  • 15.
    תפסו השחקנים (ל"ת)
    אחלה תירוץ 17/01/2018 16:29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 14.
    100
    זהירות לכותב השובב.. 17/01/2018 16:27
    הגב לתגובה זו
    7 0
    לא לקמטם עד הסוף..להשאיר מקום לערוגות פרחים ולזרים...
    סגור
  • 13.
    הירידות/המפולת/הקריסות זה לא דבר נורא וכלל ולא כואב.
    היי זה אני ממשיך 17/01/2018 15:33
    הגב לתגובה זו
    4 0
    בצ'ליק צ'לאק אני מוריד לפי הסדר בעשרה אחוז..שלושים ושבעה אחוז..שבעים ושתיים אחוז.. תשעים וחמישה אחוז..וזה כל הסיפור. אמרתי לכם שלא נורא..נכון??
    סגור
  • 12.
    אני שם זין על החוזים החוסים
    זהירות מתבקשת 17/01/2018 15:15
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אני הולך לקרוע את האימ אמא של השווקים. הולך לטחון אותם עד דק. אל תגידו לא הבנו לא ידענו לא ראינו לא חשבנו לא הרחנו לא היפלצנו לא שיערנו ..אתם לבד תהיו אחראים לפשלות שלכם.
    סגור
  • 11.
    זה הצבע האהוב על שחקני מעו"ף (ל"ת)
    אדום 17/01/2018 15:00
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • טוב ששמת לב קושקוש.. (ל"ת)
    לאדום 17/01/2018 15:10
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • 10.
    מה נסגר עם תמונת השרצים המכוערים ? (ל"ת)
    ביזפורטל 17/01/2018 14:55
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 9.
    החוזים חרטא בלוף הללו? העולם ובעצם אמריקה
    מה זה 17/01/2018 13:39
    הגב לתגובה זו
    4 2
    בעצם לא מאמינים בהם ועובדים מזמן הפוך לחוזים וצודקים. דוחפי החוזים לא מרוויחים או מפסידים כסף. הם כמו מריצי המניות בכל הזמנים שתוקעים שמועות...חרה בפרצוף שלהם. אני. מ'כפת לי אני. אני שותה להם הכסף בלאט.
    סגור
  • 8.
    זה הזמן לאסוף טאוואר
    ספרטקוס 17/01/2018 10:00
    הגב לתגובה זו
    16 6
    ללא שום ידיעה ולדעתי בלבד לא המלצה
    סגור
  • וגם
    סוקרטס 17/01/2018 11:16
    הגב לתגובה זו
    4 4
    לאסוף : מזור, אלביט ומזור
    סגור
  • פרוטרום
    וגם 17/01/2018 11:25
    הגב לתגובה זו
    0 2
    פרוטרום, יציבה מאוד
    סגור
  • 7.
    האם יש התקדמות במו״מ עם שפיר הנדסה?
    פרטי 17/01/2018 09:59
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גבעות עולם עדיין נסחרת מחוץ לבורסה וגם בשער מאד נמוך. לא ידוע לי כלום על הנעשה בנושא וגם לא מובן לי מדוע הנייר תקוע עדיין בשער כה נמוך? האם התוצאות במגד 6 יוכלו לדעתכם להשפיע מהותית על מחיר היה״ש? הציבור אינו מקבל שום דיווח על הנעשה - מדוע ולמה?
    סגור
  • שם המשחק סבלנות.
    דב 17/01/2018 11:13
    הגב לתגובה זו
    0 1
    למי שיהיה סבלנות אגיד לו שברגע שהעיסקה תיסגר המניה תעלה חזק.
    סגור
  • באופן אישי יש לי סבלנות, אך השאלה היא מה זה נקרא אצלך
    פרטי 17/01/2018 13:01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תעלה חזק? בכמה לדעתך הנייר צריך לעלות אם העיסקה תיסגר? האם לדעתך הנייר יחליף גם קידומת כלפי מעלה במקרה כזה, משער 1 לשער 2 ומעלה, או שלא?
    סגור
  • טען עוד
  • 6.
    אופקו
    אלי 17/01/2018 09:19
    הגב לתגובה זו
    6 2
    למישהו ישנה איזו שהיא תובנה לאן הולך הנייר הזה? האם יש מצב לתיקון?
    סגור
  • 5.
    מימושון קטן כדי שהגדולים יאספו עוד, אין אופציות אחרות
    ספרטקוס 17/01/2018 09:12
    הגב לתגובה זו
    9 0
    לכסף והוא בסוף יגיע לשוק ההון וככל שהוא מרוכז יותר בחברות ענק הן שוב יקנו מהמניות שלהם והגלגל ימשיך להסתובב עד ש וזאת השאלה. כרגע אין סיבה אמיתית לירידות.
    סגור
  • אין סיבה לירידות?
    מה אתה אומר? 17/01/2018 13:35
    הגב לתגובה זו
    1 1
    תן סיבה אחת לעליות..
    סגור
  • חודשים העולם עולה ומה פה? (ל"ת)
    סיבה לעליות? 17/01/2018 14:57
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 4.
    רק בירידות מה נהנים להפיל את השוק (ל"ת)
    בת"א סולידריות 17/01/2018 09:05
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 3.
    כשכל העולם עלה - פה דשדש, עכשיו כשבעולם יורד - פה יתרסק (ל"ת)
    פ פח פחלון 17/01/2018 08:30
    הגב לתגובה זו
    6 4
    סגור
  • 2.
    המסחר הדואלי רק גורם לירידת ערך המניות . כיל הנפיקו