בניין
צילום: יחצ

בנייה נכונה: ניהול פרוייקטים עם חברת גרוסמן ניהול פרוייקטים בע"מ בניהולו של יאן גרוסמן

תוכן בחסות |

אנשים רבים רוצים להוציא אל הפועל פרויקטים בתחום הבנייה, אך הם חוששים. אלו יכולים להיות פרויקטים גדולים או קטנים, פרויקטים הנעשים על ידי חברות ופרויקטים הנעשים על ידי אנשים פרטיים. אלו גם יכולים להיות פרוייקטים של נדל"ן מסחרי, כמו גם פרוייקטים של נדל"ן למגורים ובתוכם גם פרוייקטים של תמ"א 38. פרויקטים בתחום הנדל"ן הם דבר מורכב ומסובך מאוד. גם כאשר מדובר בפרויקטים קטנים, כמו בית פרטי למגורים, עדיין יש בהם רמה גדולה של מורכבות בשלבי התכנון, ניהול הפרוייקט ושלבי הביצוע.

מסיבה זו איננו מתמודדים עם הפרוייקטים בעצמינו, אלא פונים לעזרתם של אלו בעלי הניסיון המוכח בתחום. רק הם יסירו לנו את החשש.

המורכבות של ניהול פרויקטים בתחום הבניה מתחילה כבר בשלבי התכנון אשר דורש הכנת תכנית אדריכלית וכתבי כמויות; תכנון לוח זמנים; הכנת תכנית תקציבית; חתימת חוזים; בחירת קבלנים ועוד. מי שאינו בקיא בתחום פשוט הולך לאיבוד כבר בשלבים הראשונים, עוד לפני שמגיעים לשלבי הביצוע. הפתרון המתבקש הוא ניהול פרויקטים מקצועי.

שירותי ניהול פרויקטים מקצועיים מידי בעלי ניסיון מוכח תוכלו למצוא אצל חברת יאן גרוסמן המתמחה בניהול פרויקטים, החל משלב התכנון ועד שלב האכלוס של המבנה.

מה מציעה לכם חברת גרוסמן ניהול פרוייקטים בע"מ

חברת יאן גרוסמן מציעה ללקוחותיה עזרה ותמיכה לכל אורך שלבי הפרויקט. זה מתחיל בתכנון מדוקדק והדבר דורש גם התנהלות מול הרשויות והשגת אישורים שונים. לצורך כך ברור גם שיש לעבוד עם חברה אשר מכירה את התקנות, הרגולציות והשלבים השונים.

יתכן שעוד בשלבים המוקדמים של התכנון תיתקלו בבעיות הנדסיות, לוגיסטיות ומשפטיות. רק חברה בעלת ניסיון יודעת לתת מענה לכל הבעיות ובעצם לחזות אותן מראש ולהתנהל בצורה יעילה. בסופו של דבר המטרה היא לסיים את הפרוייקט בהצלחה ולשם כך חייבים לעמוד בלוחות זמנים ובמסגרת התקציב. ניהול חובבני ולא מקצועי לא ישיג מטרה זו בצורה חדה וברורה. לכן בטרם נכנסים לפרויקט כדאי לבדוק היטב מהי החברה אשר בידיה אנו מפקידים את ניהול הפרויקט.

קצת על יאן גרוסמן

חברת יאן גרוסמן היא אינה חברה של איש אחד. היא מביאה איתה ניסיון והצלחה מוכחת בתחום ניהול הפרויקטים בתחום הבנייה. מספיק רק להציץ ברשימת הפרויקטים של החברה על מנת להבין את סדר הגודל של החברה. ברשמת ההישגים של חברת יאן גרוסמן ישנם פרויקטים רבים, חלקם גדולים ומרשימים. ברשימת הפרויקטים של חברת יאן גרוסמן תמצאו את פרויקט גינדי תל אביב, פרויקט מידטאון תל אביב, מגדל אמות אטריום (המתנשא לגובה של 158 מטר) ועוד רבים אחרים כולל פרויקטים מתחום תמ"א 38.

פרויקטים אלו ממחישים בצורה הטובה ביותר את היכולות הביצועיות של חברת יאן גרוסמן.

פרויקטים מורכבים שכאלו לא ניתן להוציא אל הפועל ללא ניהול פרויקטים ברמה הגבוהה ביותר. חברת יאן גרוסמן הוכיחה כי היא מסוגלת להתמודד עם פרויקטים בקנה מידה גדול ולסיימם בהצלחה מרובה.

על מנת לנהל פרויקטים אנו מעמידים לרשותכם צוות של אנשי מקצוע אשר עובדים בשיתוף פעולה ומטפלים בכל השלבים של הפרויקט. יש לנו אנשי מקצוע שונים אשר יכולים לטפל בכל ההיבטים של הפרויקט. כך אנו מעניקים לכם פרויקט ללא דאגות. אתם יודעים שאתם זוכים בניהול מקצועי וכך אתם חוסכים לעצמכם כאבי ראש ודאגות, כך אתם יכולים לדעת שהכול מתנהל לפי התכנית, התקציב ומסגרת הזמן. התבוננות על פרויקטים מהעבר מראה כי לכל פרויקט הכנסנו יצירתיות ודמיון והפכנו את הבלתי אפשרי לאפשרי.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
צילום: יח"צצילום: יח"צ

מה משקיעים בשוק ההון יכולים ללמוד מהמפרסמים בגוגל אדס ואיך עקרונות השקעות הערך חזרו לעולם השיווק הדיגיטלי

בעולם שבו כל קליק שווה כסף, מומלץ להסתכל על עולם השיווק כהשקעה, לא כהוצאה

נושאים בכתבה שיווק דיגיטלי

בעולם שבו כל קליק שווה כסף וכל שנייה של תשומת לב מתומחרת, יש טשטוש גבולות בין פרסום להשקעה. גיא אברמוב, מומחה לשיווק דיגיטלי עם ניסיון של למעלה מ-17 שנה בניהול קמפיינים בגוגל אדס, מציע דרך אחרת להסתכל על עולם השיווק - לא כהוצאה, אלא כהשקעה. בעידן של חוסר יציבות כלכלית, עליות ריבית ואי ודאות בשווקים, ייתכן שדווקא מפרסמים בפלטפורמה של גוגל אדס יכולים ללמד את המשקיעים שיעור חשוב על ניהול הון, משמעת וסבלנות.

שיווק דיגיטלי כהשקעה, לא כהוצאה

הגישה של אברמוב נולדה מתוך חיבור אינטואיטיבי בין שני עולמות שנראים במבט ראשון זרים זה לזה. מצד אחד  ניהול תקציבי פרסום בגוגל, עולם של ניסוי וטעייה, מדדים משתנים בזמן אמת ותחרות אינסופית על תשומת לב. מצד שני עולם ההשקעות הקלאסי, שבו ערך נבנה לאורך שנים דרך החלטות שקולות ומבוססות נתונים.

לדבריו, “הטעות הנפוצה ביותר של בעלי עסקים היא שהם מתייחסים לפרסום כהוצאה מיידית, במקום לראות בו השקעה לטווח ארוך. כל שקל שמושקע נכון בקמפיין אפקטיבי פועל בדיוק כמו הון שמושקע במניה טובה והוא מייצר תשואה לאורך זמן”.

גיא אברמוב מסביר, כי ממש כפי שמשקיע בוחן את ביצועי התיק שלו בפרספקטיבה של שנים ולא של ימים, כך גם משווק חכם צריך לבחון את יעילות הקמפיינים שלו בפרקי זמן רחבים יותר. “מי שמסתכל על נתוני קליקים יומיים ומקבל החלטות רגשיות יגלה מהר מאוד שהכסף בורח לו בין האצבעות” הוא אומר. “אבל מי שמתייחס לגוגל אדס כמו משקיע שמתכנן קדימה יוצר מערכת יציבה וצומחת”.

המכירה הפומבית של גוגל הינה מראה לשוק ההון

במרכז מערכת גוגל אדס עומדת מכירה פומבית בזמן אמת. מפרסמים מתחרים על מילות מפתח כאשר מחירי הקליקים והבידינג עצמו משתנים מדי רגע, והאלגוריתם מחליט מי יופיע ואיפה. זהו מנגנון שמזכיר באופן מפתיע את שוק המניות שהיא תחרות על נכסים בעלי ערך נתפס, מבוססת ביקוש, היצע וציפיות.