רייטינג: "רשת" משיבה מלחמה
בהמשך, אחרי שארץ נהדרת מסתיימת, קשת חווה ירידה משמעותית - ל-8.2% בלבד ל"זה לא הגיל". השינוי הזה שם את "הצינור" של רשת ( 11.3% צפייה) בעמדה טובה בהרבה מאשר "נקסט" של קשת (6.5%), וגם בהמשך רשת ממשיכה להוביל עם 7.5% צפייה להיום שהיה.
מהדורת החדשות של קשת 12 ממשיכה לשלוט ללא עוררין ברצועה והיא התכנית הנצפית ביותר אמש עם 20.5% צפייה ו-521 אלף צופים. חדשות 13 מסתפקים ב-7.6% (222 אלף צופים) ואילו המהדורה בכאן 11 של תאגיד השידורים מדשדשת מאחור עם 3.4% צפייה בלבד.
מקורו של הפער העצום בין מהדורת החדשות של קשת לזו של רשת מתחיל הרבה לפני כן, כי כבר משעות אחה"צ מתחיל ערוץ 12 לברוח למתחרים מ-13. כבר ב"חמש עם רפי רשף" קשת משיגה 8.4% (יותר מאשר המהדורה המרכזית של המתחרים!), לעומת 1.8% לבחירות 2020 שמשודרת במקביל ב-רשת. המגמה לא משתנה בהמשך: "שש עם" כבר עוברת לרייטינג דו ספרתי (10.5%) ואילו "שש עם" של 13 מסתפק ב-4.7%.
- צפו: קמפיין ה"סופר-אפליקציה" של פנגו בכיכובה של שני כהן
- אחרי הדחיה בשל הפיגוע באלעד: ארץ נהדרת סגרה עונה עם 18.9%
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
לקראת המהדורה קשת כבר קופצת ל-12.7% של "ערב טוב עם גיא פינס" ו-14.7% ל"תכנית חיסכון", מול 4.8% ל"לפני החדשות" ו-5.3 לשרון גל ו"שווה כסף" שלו.

בוקר: רסקין פותח פער
בניגוד לשאר השבוע, שבו הפער עמד על 1%-1.5%, אתמול תכנית הבוקר של קשת השיגה רייטינג כמעט כפול – 4.8% מול 2.7% - מזה של המתחרה בערוץ 13.
- 9.דירה=קורת גג 11/02/2020 10:59הגב לתגובה זודירה=קורת גג,היא צורך בסיסי של האדם
- 8.. 07/02/2020 14:23הגב לתגובה זומי שמממן כאן זה אנשי ליכוד. הכניסו קבוצת ליכודניקים שתלטנית. אפילו למסוקים דאגו להם,הדיירים לא מזהים את אלה שבמסוקים,אתם קולטים? מי מממן?
- 7.איילין 07/02/2020 13:27הגב לתגובה זוהבוקר עם אברי גלעד..גם קשיש..גם נודניק..גם מאוס...גם מייגע...עד מתי ?? שאנו נתקלים בו...מיד בורחים ל-12... תעיפו אותו..ומיד !!!
- 6.כותרת קצת מגוחכת..לא? (ל"ת)חנן 07/02/2020 12:33הגב לתגובה זו
- 5.לייהיא אונעמה (ל"ת)תעיפו את נעמה וליהיא 06/02/2020 13:52הגב לתגובה זו
- 4.זוועה 06/02/2020 12:41הגב לתגובה זומדהים אנשי שמאל בעיקר מגזע אחד יוצאים לקבל כסף מאנטישמיים בעולם. רק במילה אחת כיבוש הם השמאליים גרמו לרצח חיילים אזרחים. ובני אדם כאלה שההורים שלהם גנבו אדמות ביצעו דיכוי לגזענות נגד יהודים. נותנים להם במה לאורחי חינם מעל לחוק. זוועה שרצים כאלה נמצאים בתקשורת הכבושה של היהודים בארצם
- 3.נורית גלאון 06/02/2020 12:30הגב לתגובה זויש תוכניות שאני צופה בקשת ויש תוכניות ברשת
- 2.גלית 06/02/2020 12:01הגב לתגובה זוכי אני ועוד מאוותתתתתת שאני מכירה לעולםםם לא צפו בארץ נהדרת תוכנית מגעילה ומממש לא מצחיקה תוכנית דיבילית לחלוטין אז מעניין מאיפה הנתונים
- 1.רון 06/02/2020 10:35הגב לתגובה זומי אחראי לכותרת המטעה? הפח הגדול מפסיד לתכניות של קשת. והפער לא קטן. כנראה שמי שכתב את הכותרת מקבל כסף מרשת..

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola 0.31% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola 0.31% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
