האח הגדול 2 ברשת
צילום: מיכה לובטון
רייטינג

רייטינג: "רשת" משיבה מלחמה

אחרי יומיים בשליטה מוחלטת של "קשת" ו"הכוכב הבא", אמש "האח הגדול" בערוץ 13 לא רחוקה מארץ נהדרת ב-12. בהמשך, "הצינור" של "רשת" כבר מנצחת את "נקסט" של "קשת". החדשות ב-12 היא התכנית הנצפית ביותר אמש. המספרים המלאים בפנים
אייס | (9)

האח הגדול חוזר ואיתו גם "רשת" חוזרת למחוזות בדו ספרתי, אחרי שני ערבים חלשים של משחקי השף. האח מספק 15.5% צפייה ו-433 אלף צופים, ונמצא לא הרחק מאחורי ארץ נהדרת של קשת שהשיגה 18.6% צפייה ו-477 אלף צופים.

בהמשך, אחרי שארץ נהדרת מסתיימת, קשת חווה ירידה משמעותית - ל-8.2% בלבד ל"זה לא הגיל". השינוי הזה שם את "הצינור" של רשת ( 11.3% צפייה) בעמדה טובה בהרבה מאשר "נקסט" של קשת (6.5%), וגם בהמשך רשת ממשיכה להוביל עם 7.5% צפייה להיום שהיה.

 

חדשות: שליטה מלאה לקשת

מהדורת החדשות של קשת 12 ממשיכה לשלוט ללא עוררין ברצועה והיא התכנית הנצפית ביותר אמש עם 20.5% צפייה ו-521 אלף צופים. חדשות 13 מסתפקים ב-7.6% (222 אלף צופים) ואילו המהדורה בכאן 11 של תאגיד השידורים מדשדשת מאחור עם 3.4% צפייה בלבד.

 

פרה פריים טיים: פינס עם 12.7%

מקורו של הפער העצום בין מהדורת החדשות של קשת לזו של רשת מתחיל הרבה לפני כן, כי כבר משעות אחה"צ מתחיל ערוץ 12 לברוח למתחרים מ-13. כבר ב"חמש עם רפי רשף" קשת משיגה 8.4% (יותר מאשר המהדורה המרכזית של המתחרים!), לעומת 1.8% לבחירות 2020 שמשודרת במקביל ב-רשת. המגמה לא משתנה בהמשך: "שש עם" כבר עוברת לרייטינג דו ספרתי (10.5%) ואילו "שש עם" של 13 מסתפק ב-4.7%.

לקראת המהדורה קשת כבר קופצת ל-12.7% של "ערב טוב עם גיא פינס" ו-14.7% ל"תכנית חיסכון", מול 4.8% ל"לפני החדשות" ו-5.3 לשרון גל ו"שווה כסף" שלו.

בוקר: רסקין פותח פער

בניגוד לשאר השבוע, שבו הפער עמד על 1%-1.5%, אתמול תכנית הבוקר של קשת השיגה רייטינג כמעט כפול – 4.8% מול 2.7% - מזה של המתחרה בערוץ 13.

תגובות לכתבה(9):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 9.
    דירה=קורת גג 11/02/2020 10:59
    הגב לתגובה זו
    דירה=קורת גג,היא צורך בסיסי של האדם
  • 8.
    . 07/02/2020 14:23
    הגב לתגובה זו
    מי שמממן כאן זה אנשי ליכוד. הכניסו קבוצת ליכודניקים שתלטנית. אפילו למסוקים דאגו להם,הדיירים לא מזהים את אלה שבמסוקים,אתם קולטים? מי מממן?
  • 7.
    איילין 07/02/2020 13:27
    הגב לתגובה זו
    הבוקר עם אברי גלעד..גם קשיש..גם נודניק..גם מאוס...גם מייגע...עד מתי ?? שאנו נתקלים בו...מיד בורחים ל-12... תעיפו אותו..ומיד !!!
  • 6.
    כותרת קצת מגוחכת..לא? (ל"ת)
    חנן 07/02/2020 12:33
    הגב לתגובה זו
  • 5.
    לייהיא אונעמה (ל"ת)
    תעיפו את נעמה וליהיא 06/02/2020 13:52
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    זוועה 06/02/2020 12:41
    הגב לתגובה זו
    מדהים אנשי שמאל בעיקר מגזע אחד יוצאים לקבל כסף מאנטישמיים בעולם. רק במילה אחת כיבוש הם השמאליים גרמו לרצח חיילים אזרחים. ובני אדם כאלה שההורים שלהם גנבו אדמות ביצעו דיכוי לגזענות נגד יהודים. נותנים להם במה לאורחי חינם מעל לחוק. זוועה שרצים כאלה נמצאים בתקשורת הכבושה של היהודים בארצם
  • 3.
    נורית גלאון 06/02/2020 12:30
    הגב לתגובה זו
    יש תוכניות שאני צופה בקשת ויש תוכניות ברשת
  • 2.
    גלית 06/02/2020 12:01
    הגב לתגובה זו
    כי אני ועוד מאוותתתתתת שאני מכירה לעולםםם לא צפו בארץ נהדרת תוכנית מגעילה ומממש לא מצחיקה תוכנית דיבילית לחלוטין אז מעניין מאיפה הנתונים
  • 1.
    רון 06/02/2020 10:35
    הגב לתגובה זו
    מי אחראי לכותרת המטעה? הפח הגדול מפסיד לתכניות של קשת. והפער לא קטן. כנראה שמי שכתב את הכותרת מקבל כסף מרשת..
הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola 0.31%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״





הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola 0.31%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״