פרפל
צילום: יחסי ציבור

פרפל ממזגת לתוכה את I do cvm של הצלם עידו איז'ק

איז'ק הוא מצלמי האופנה הראשונים שנטשו את המצלמה לטובת צילום קמפיינים ופרסומות באמצעות הסלולר. I do cvm ניהלה בשנים האחרונות עשרות עמודי אינסטגרם
כתבי אייס | (4)

חברת הדיגיטל פרפל (PRPL) ממזגת לתוכה את הפעילות של חברת I do cvm, שבראשה עומד עידו איז'ק. 

 

איז'ק, המחזיק ברזומה עשיר של קמפיינים כצלם אופנה מרכזי, היה מהראשונים שנטשו את המצלמה המקצועית לטובת צילום קמפיינים ופרסומות באמצעות הטלפון הסלולרי, בהתאם לרוח התקופה. החברה שבבעלותו, I do cvm, ניהלה במהלך השנים האחרונות למעלה מ-50 עמודי אינסטגרם לחברות מובילות בישראל.

איז'ק חובר לפרפל ויקח חלק פעיל בפעילות הקריאייטיב ויצירת התוכן למעל 50 לקוחות החברה, ביניהם קבוצת קניוני עזריאלי, אתר הסחר עזריאלי.קום, הולמס פלייס וגו אקטיב, הודיס, יעקבי, מיניסו ועוד.

 

"החיבור בין עידו לפרפל הרגיש טבעי ומתבקש", אומר גיא כצנלסון, מנכ"ל משותף בפרפל. "מהרגע הראשון שהתחלנו לדבר הכיוון והמטרה הייתה ברורה - לייצר יחד את פעילות הסושיאל הטובה ביותר ולקחת את הקריאייטיב והתוכן שאנחנו מייצרים בפרפל לרמה הגבוהה והמקצועית ביותר". 

 

יואב מאור, סמנכ"ל קריאייטיב פרפל: "מדובר בחיבור חשוב ברמה האסטרטגית והקריאייטיבית, לאור העובדה שכיום יצירת תוכן בעלויות משתלמות ובכמות גבוהה היא צורך ממשי עבור כל מי שרוצה לבלוט. הצטרפות עידו איז'ק היא חיזוק שיעניק למשרד יתרון תחרותי בכל הנוגע ליצירת תוכן אותנטי עבור הלקוחות".

 

תגובות לכתבה(4):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 4.
    אחת ששומעת באוזן אחת 20/11/2019 07:59
    הגב לתגובה זו
    לא אלו, לא אלו ובטח לא לקוחותיהם רווחיים
  • 3.
    כל הכבוד תותחים , פרפל הרוויחו בגדול (ל"ת)
    מר אבוקדו 18/11/2019 19:29
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    יפה (ל"ת)
    יפה 18/11/2019 13:36
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    רון 18/11/2019 13:11
    הגב לתגובה זו
    שילוב מנצח!!! יישר כח!!!
הכוכב הבא. קרדיט: אתר מאקוהכוכב הבא. קרדיט: אתר מאקו
רייטינג

הכוכב הבא בראש הפריים טיים

בערב עם ריאליטי חזק, הוא כמעט תמיד בראש, וכך גם עם שידור "הכוכב הבא" לקראת אירוויזיון 2026, שהשתלט על רצועת הפריים טיים 

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג
המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 14.7% רייטינג ו-352 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 8.1% רייטינג ו-215 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שהצליחה שוב לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 5.9% רייטינג ו-144 אלף צופים, ובסוף הרשימה היתה המהדורה של כאן11, עם נתונים טובים יחסית לחוסר הפופולריות שלה, עם 95 אלף צופים ו-4% רייטינג.


פריים טיים

תחרות בפריים טיים זה תמיד טוב, אבל כשיש ריאליטי, כמעט תמיד הוא בראש הטבלה, וכך גם היה אתמול עם "הכוכב הבא", שהיה עם רייטינג של 16.9% רייטינג ו-432 אלף צופים והיה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים. אחריו היתה "ווארט" של ערוץ 13, עם 7.9% רייטינג ו-182 אלף צופים, ואילו ההיעדרות של ינון מגל ככל הנראה הובילה לירידה של הפטריוטים למקום השלישי, עם 7.1% ו-189 אלף צופים. למרות שהעונה נפתחה בסערה, "בואו לאכול איתי" של כאן11 סגרה את הרשימה עם 6.1% רייטינג ו-150 אלף צופים.

תכניות הבוקר והצהריים

מבחינת שאר הרצועות, רצועת הבוקר הולכת ותופסת תאוצה, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה את הרצועה, עם 3.2% ו-66 אלף צופים, במקום השני היה ערוץ 14, כשמהדורת "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, היתה במקום השני מבחינת רייטינג, עם 2.5% רייטינג אבל במקום הראשון מבחינת כמות צופים, 67 אלף צופים. "העולם הבוקר" של רשת סגרה את הרשימה, עם 2% רייטינג ו-59 אלף צופים. 

ברצועה שלאחריה, המספרים ירדו מעט, ומשדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור היה בראש ועמד על רייטינג של 2.7% ו-52 אלף צופים, ואילו אחריו היה "על הבוקר" של ערוץ 14 עם 1.9% רייטינג, ו-49 אלף צופים. את הרשימה סגר המשדר המיוחד לזכרו של הדר גולדין ז"ל ששודר ברשת, עם 1.7% רייטינג ו-38 אלף צופים. 

בצהריים, 14 בצהריים של חדשות 12 היה בראש, עם 3.5% ו-78 אלף צופים, בעוד האולפן הפתוח של עם בועז גולן היה במקום השני, עם 3.3% רייטינג ו-69 אלף צופים. את הרשימה סגרה רשת עם "הדוח היומי" שהיה עם 1.2% רייטינג ו-30 אלף צופים בלבד.