פרפל
צילום: יחסי ציבור

פרפל ממזגת לתוכה את I do cvm של הצלם עידו איז'ק

איז'ק הוא מצלמי האופנה הראשונים שנטשו את המצלמה לטובת צילום קמפיינים ופרסומות באמצעות הסלולר. I do cvm ניהלה בשנים האחרונות עשרות עמודי אינסטגרם
כתבי אייס | (4)

חברת הדיגיטל פרפל (PRPL) ממזגת לתוכה את הפעילות של חברת I do cvm, שבראשה עומד עידו איז'ק. 

 

איז'ק, המחזיק ברזומה עשיר של קמפיינים כצלם אופנה מרכזי, היה מהראשונים שנטשו את המצלמה המקצועית לטובת צילום קמפיינים ופרסומות באמצעות הטלפון הסלולרי, בהתאם לרוח התקופה. החברה שבבעלותו, I do cvm, ניהלה במהלך השנים האחרונות למעלה מ-50 עמודי אינסטגרם לחברות מובילות בישראל.

איז'ק חובר לפרפל ויקח חלק פעיל בפעילות הקריאייטיב ויצירת התוכן למעל 50 לקוחות החברה, ביניהם קבוצת קניוני עזריאלי, אתר הסחר עזריאלי.קום, הולמס פלייס וגו אקטיב, הודיס, יעקבי, מיניסו ועוד.

 

"החיבור בין עידו לפרפל הרגיש טבעי ומתבקש", אומר גיא כצנלסון, מנכ"ל משותף בפרפל. "מהרגע הראשון שהתחלנו לדבר הכיוון והמטרה הייתה ברורה - לייצר יחד את פעילות הסושיאל הטובה ביותר ולקחת את הקריאייטיב והתוכן שאנחנו מייצרים בפרפל לרמה הגבוהה והמקצועית ביותר". 

 

יואב מאור, סמנכ"ל קריאייטיב פרפל: "מדובר בחיבור חשוב ברמה האסטרטגית והקריאייטיבית, לאור העובדה שכיום יצירת תוכן בעלויות משתלמות ובכמות גבוהה היא צורך ממשי עבור כל מי שרוצה לבלוט. הצטרפות עידו איז'ק היא חיזוק שיעניק למשרד יתרון תחרותי בכל הנוגע ליצירת תוכן אותנטי עבור הלקוחות".

 

תגובות לכתבה(4):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 4.
    אחת ששומעת באוזן אחת 20/11/2019 07:59
    הגב לתגובה זו
    לא אלו, לא אלו ובטח לא לקוחותיהם רווחיים
  • 3.
    כל הכבוד תותחים , פרפל הרוויחו בגדול (ל"ת)
    מר אבוקדו 18/11/2019 19:29
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    יפה (ל"ת)
    יפה 18/11/2019 13:36
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    רון 18/11/2019 13:11
    הגב לתגובה זו
    שילוב מנצח!!! יישר כח!!!
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים

בערב רווי חדשות, עם כמעט מיליון צופים בכל המהדורות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 הצליחה לשבור שיא והיא בדרך להדביק את הפער מהמובילה הנצחית, חדשות 12

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג
בערב דרמטי עם חדשות מרעישות, שהשתנו והתפתחו במהלך הערב, כמות הצופים התקרבה למיליון צופים, עם 922 אלף צופים שצפו בכל מהדורות החדשות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 שברה שיא של כל הזמנים, עם כמות צופים שהתקרבה למדורת השבט המסורתית, חדשות 12. 

אולי זו העובדה שערוץ 14 מזוהה עם פרשת "שדה תימן", ואולי זהו המשך של מגמת ההתחזקות של מהדורות החדשות של הערוץ, אבל כך או כך הנתונים הם נתוני שיא. 

מבחינת הדירוג עצמו, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 15% רייטינג ו-381 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 10.3% רייטינג ו-300 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.7% רייטינג ו-130 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 111 אלף צופים ו-4.2% רייטינג. 


פריים טיים

גם בפריים טיים הנתונים היו מעט חריגים, היות וכמות הצופים התחלקה באופן שווה יותר מאשר בדרך כלל. אמנם בראש היתה "במשמרתי שלי" עם כרמי גילון, ששודרה בקשת עם רייטינג של 10.6% ו-259 אלף צופים, אבל מבחינת רייטינג "הפטריוטים" היתה קצת מאחוריה, עם 10.5% רייטינג אבל מבחינת כמות הצופים הפטריוטים עלתה על קשת, והיתה על 311 אלף צופים. בכך, ערוץ 14 משלים מהלך מרשים ברצועות החדשות המרכזיות והפריים טיים. במקום השלישי הייתה "ווארט" של ערוץ 13, עם נתון מכובד של 7.9% רייטינג ו-213 אלף צופים וגם ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", עמד על נתונים יפים של 7.5% רייטינג ו-178 אלף צופים. 

רצועות נוספות

מבחינת שאר הרצועות, בבוקר גם נרשמה עלייה בכמות הצופים, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.1% ו-106 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.1% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-29 אלף צופים בלבד.

ברצועה שלאחריה, המגמה המשיכה ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור, שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 3.5% ו-80 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.6% רייטינג ו-54 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.