תקציב רשת wok to walk יטופל בסוכנות 'קליקה-ברבור שחור'
תקציב הפרסום של רשת wok to walk הבינלאומית שנכנסה לישראל בשנה האחרונה יטופל בסוכנות קליקה-ברבור שחור. שני המותגים מצטרפים למשרד הפרסום קליקה (ירון קורן ואילן פדר) שחברה לאחרונה למשרד הקונספט ברבור שחור (עודד שוקי גל, טל קמיאבי וגיל אוליאמפרל) שיחד ינהלו את התקציב.
זכיינית wok to walk בישראל היא רשת צ'וקה בבעלות ניר מעתוק. צ'וקה היא רשת מסעדות אסייתית שמתמחה במנות ווק וסושי. הרשת המונה 21 סניפים, כמעט כולם בקניונים מובילים. כיום, יש בישראל 3 סניפים של wok to walk, בתל אביב וסניף נוסף שנפתח בימים אלו ברעננה. בקרוב יפתחו סניפים חדשים בפתח תקווה, מודיעין, נתניה, באר שבע ועוד.
wok to walk היא רשת מסעדות אסייתית המתמחה בנודלס בהרכבה אישית ופועלת לרוב ברחובות הערים. הרשת הוקמה ב־2004 באמסטרדם על ידי שני יזמים ישראלים, האחים בועז וליאור שוויצר שמחזיקים גם ברשת פלאפל מעוז באירופה. לרשת 120 סניפים ב-5 יבשות.
- 1.כל כך הרבה אנשים בשביל לעצב כרטיס ביקור לפדתאי? (ל"ת)היחיד שיודע 09/11/2019 17:02הגב לתגובה זו
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים
בערב רווי חדשות, עם כמעט מיליון צופים בכל המהדורות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 הצליחה לשבור שיא והיא בדרך להדביק את הפער מהמובילה הנצחית, חדשות 12
אולי זו העובדה שערוץ 14 מזוהה עם פרשת "שדה תימן", ואולי זהו המשך של מגמת ההתחזקות של מהדורות החדשות של הערוץ, אבל כך או כך הנתונים הם נתוני שיא.
מבחינת הדירוג עצמו, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 15% רייטינג ו-381 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 10.3% רייטינג ו-300 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.7% רייטינג ו-130 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 111 אלף צופים ו-4.2% רייטינג.
פריים טיים
גם בפריים טיים הנתונים היו מעט חריגים, היות וכמות הצופים התחלקה באופן שווה יותר מאשר בדרך כלל. אמנם בראש היתה "במשמרתי שלי" עם כרמי גילון, ששודרה בקשת עם רייטינג של 10.6% ו-259 אלף צופים, אבל מבחינת רייטינג "הפטריוטים" היתה קצת מאחוריה, עם 10.5% רייטינג אבל מבחינת כמות הצופים הפטריוטים עלתה על קשת, והיתה על 311 אלף צופים. בכך, ערוץ 14 משלים מהלך מרשים ברצועות החדשות המרכזיות והפריים טיים. במקום השלישי הייתה "ווארט" של ערוץ 13, עם נתון מכובד של 7.9% רייטינג ו-213 אלף צופים וגם ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", עמד על נתונים יפים של 7.5% רייטינג ו-178 אלף צופים.
רצועות נוספות
מבחינת שאר הרצועות, בבוקר גם נרשמה עלייה בכמות הצופים, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.1% ו-106 אלף צופים, במקום
השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.1% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-29 אלף צופים בלבד.
- האם תוכן מקורי ואיכותי יכבוש את הפריים טיים?
- מאסטר שף בראש כל רצועות השידור
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, המגמה המשיכה ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור,
שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 3.5% ו-80 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.6% רייטינג ו-54 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.
