רייטינג

רשת נותנת פייט לקשת: החזרה של משחקי השף הניבה 15.4%

עקפה במספר הצופים את הסדרה 'ביום שהאדמה רעדה', ונצמדה אליה ברייטינג. הניצחון של מכבי ביורוליג ניפק 5.5%. חיוכים נרשמים בתכנית חיסכון בקשת והצינור ברשת
אלכסנדר כץ | (2)

משחקי השף (רשת 13) חזרה בעונה חדשה – רביעית במספר - ולאחר תקופה לא קצרה, מצליחה לתת פייט למתחרים בקשת 12. על פי נתוני צפייה ראשוניים, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה, עולה כי ריאליטי האוכל של רשת הניב 15.4% (465K), עם פיק של 19% בשעה 22:15.

 

מנגד הפרק ה-3 של הסדרה ביום שהאדמה רעדה (קשת 12) קיבל 15.8% (435K). פרק נוסף של הסדרה רשם 12% (333K). 2 פרקי ההשקה רשמו בשבוע שעבר 24% ו-20%. המרדף (כאן 11) ניפקה 3.6% (98K), ואילו הניצחון של מכבי תל אביב ביורוליג על פנרבחצ'ה (ספורט 5) הניב 5.5%.

 

'חי בלילה' (קשת 12) - 7.4%, שידור חוזר של 'ערב טוב עם גיא פינס' (קשת 12) - 4.5%, 'הצינור' (רשת 13) - 11.1% גבוהים במיוחד, 'היום שהיה' (רשת 13) - 7.2%, השקת הסדרה 'מתיר עגונות' (כאן 11) - 2.3%, 'חדשות הלילה' (כאן 11) - 1.4%.

 

בגזרת הבוקר:

חדשות הבוקר (קשת 12) הניבה 4.6%,

מול העולם הבוקר (רשת 13) עם 3.5%.

 

רצועת 17-20:

קשת 12: חמש עם רפי רשף - 6.7%, שש עם עודד בן עמי - 9%, ערב טוב עם גיא פינס - 13%, תכנית חיסכון - 16.4% חזקים במיוחד.

רשת 13: החדשות עם יעקב אילון - 4.3%, שש עם אלמוג בוקר - 6.5%, לפני החדשות - 6.9%, ברקוד - 5.8%.

כאן 11: ערב ערב - 0.9%, קלמן סג"ל - 2.1%, העולם היום - 2%, גאולה ולונדון - 2.5%.

 

בגזרת החדשות:

חדשות 12 רשמה 19.3% (498),

מול חדשות 13 שקיבלה 9.2% (287K).

חדשות הערב (כאן 11) עם 4% (103K).

 

תגובות לכתבה(2):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 2.
    פייט חחחחחחח 31/10/2019 19:52
    הגב לתגובה זו
    החדשות גרועות. תחליפו דחוף עורך מהדורה
  • 1.
    צילצולית 31/10/2019 15:41
    הגב לתגובה זו
    מירי בוהדנה פאסה כבר סתם מליאנית ואסף גרניט תואם דרקולה
אפל TV (אפל)אפל TV (אפל)

אפל מעלה את מחיר TV+ ב-30% ל-13 דולר לחודש

העלאת המחיר מגיעה במקביל לעליות דומות אצל מתחרות, אך אפל נותרת עם מודל אחיד ללא גרסה זולה עם פרסומות; ההכנסות מהשירותים הפכו לאחד ממנועי הצמיחה הבולטים של החברה

עמית בר |
נושאים בכתבה אפל אפל TV

שירותי הסטרימינג מתייקרים, גם באפל - אפל עדכנה כי תעלה את מחיר המנוי החודשי לשירות הסטרימינג TV+ מ-10 דולר ל-13 דולר, כלומר עלייה של כ-30%. העלייה תחול מיידית למנויים חדשים בארה"ב ובמספר שווקים בינלאומיים. עבור לקוחות קיימים, נראה שהשינוי צפוי להיכנס לתוקף בהמשך, בהתאם למחזור החיוב.

בעוד שמחיר החבילה השנתית של TV+ יישאר 99 דולר, באפל מדגישים כי מחיר חבילת השירותים Apple One לא משתנה. כלומר, לקוחות שמשלמים על חבילת השירותים המאוחדת של אפל הכוללת גם iCloud, Apple Music ועוד, ייהנו מהטבה עקיפה.


המהלך של אפל משתלב במגמה רחבה של עליות מחירים בשוק הסטרימינג. עם זאת, בניגוד למתחרותיה כמו נטפליקס, דיסני+ ו-HBO Max, אפל ממשיכה להציע רק תכנית אחת - בלי גרסה בסיסית עם פרסומות או מדרגות תמחור.

ייתכן שזה שומר על חוויית צפייה נקייה ומבודלת, אך מצד שני גם מגביל את קצב ההתרחבות. מאז שהושק ב-2019, TV+ נחשב לשחקן איכותי אך עם קהל מצומצם יחסית. עם זאת, התכנים המקוריים של אפל ממשיכים לקצור הכרה,  כולל 81 מועמדויות לאמי בחודש שעבר, כש-Severance גרפה לבדה 27 מועמדויות בעונתה השנייה.


ההחלטה להעלות מחירים מתקבלת על רקע גידול בהכנסות חטיבת השירותים של אפל. ברבעון האחרון רשמה החברה עלייה של 13% בהכנסות ממגזר זה שהגיעו ל-27.4 מיליארד דולר. מדובר בנתח הולך וגדל בפעילות של אפל, במיוחד בתקופה שבה מכירות האייפון נמצאות במגמת האטה.

אפל TV (אפל)אפל TV (אפל)

אפל מעלה את מחיר TV+ ב-30% ל-13 דולר לחודש

העלאת המחיר מגיעה במקביל לעליות דומות אצל מתחרות, אך אפל נותרת עם מודל אחיד ללא גרסה זולה עם פרסומות; ההכנסות מהשירותים הפכו לאחד ממנועי הצמיחה הבולטים של החברה

עמית בר |
נושאים בכתבה אפל אפל TV

שירותי הסטרימינג מתייקרים, גם באפל - אפל עדכנה כי תעלה את מחיר המנוי החודשי לשירות הסטרימינג TV+ מ-10 דולר ל-13 דולר, כלומר עלייה של כ-30%. העלייה תחול מיידית למנויים חדשים בארה"ב ובמספר שווקים בינלאומיים. עבור לקוחות קיימים, נראה שהשינוי צפוי להיכנס לתוקף בהמשך, בהתאם למחזור החיוב.

בעוד שמחיר החבילה השנתית של TV+ יישאר 99 דולר, באפל מדגישים כי מחיר חבילת השירותים Apple One לא משתנה. כלומר, לקוחות שמשלמים על חבילת השירותים המאוחדת של אפל הכוללת גם iCloud, Apple Music ועוד, ייהנו מהטבה עקיפה.


המהלך של אפל משתלב במגמה רחבה של עליות מחירים בשוק הסטרימינג. עם זאת, בניגוד למתחרותיה כמו נטפליקס, דיסני+ ו-HBO Max, אפל ממשיכה להציע רק תכנית אחת - בלי גרסה בסיסית עם פרסומות או מדרגות תמחור.

ייתכן שזה שומר על חוויית צפייה נקייה ומבודלת, אך מצד שני גם מגביל את קצב ההתרחבות. מאז שהושק ב-2019, TV+ נחשב לשחקן איכותי אך עם קהל מצומצם יחסית. עם זאת, התכנים המקוריים של אפל ממשיכים לקצור הכרה,  כולל 81 מועמדויות לאמי בחודש שעבר, כש-Severance גרפה לבדה 27 מועמדויות בעונתה השנייה.


ההחלטה להעלות מחירים מתקבלת על רקע גידול בהכנסות חטיבת השירותים של אפל. ברבעון האחרון רשמה החברה עלייה של 13% בהכנסות ממגזר זה שהגיעו ל-27.4 מיליארד דולר. מדובר בנתח הולך וגדל בפעילות של אפל, במיוחד בתקופה שבה מכירות האייפון נמצאות במגמת האטה.