קאן ליונס
צילום: מריאן בראנלי

קאן ליונס: עוד 4 פיינליסטים למקאן תל אביב ו-1 לליאו ברנט

בסיכום הביניים כעת, מקאן תל אביב כבר אוחז בידיו 20 פיינליסטים עבור עבודת איקאה - הישג מרשים בכל קנה מידה וייתכן גם שמדובר בשיא חדש עבור הנציגים הישראליים
משה בנימין |

אם הייתם שואלים את אנשי מקאן תל אביב, מבחינתם שפסטיבל קאן ליונס 2019 יימשך לנצח.

משרד הפרסום התבשר הבוקר (יום ד') על 4 פיינליסטים נוספים למהלך איקאה ThisAbles בקטגוריית Brand Experience & Activation. פיינליסט ישראלי נוסף בקטגורייה זו הוא למשרד הפרסום ליאו ברנט עבור המהלך לבירה אלכסנדר.

בסיכום הביניים כעת (שלא צפוי להשתנות רבות עד סוף התחרות), מקאן תל אביב כבר אוחז בידיו 20 פיינליסטים עבור עבודת איקאה - הישג מרשים בכל קנה מידה וייתכן גם שמדובר בשיא חדש עבור הנציגים הישראליים בקאן ליונס. נכון לעכשיו, המשרד מחזיק בידיו 3 זכיות מקטגוריית ה-Health: גראנד פרי ו-2 זהב. ההערכות הן ששאר הפיינליסטים של מקאן (10 במגוון קטגוריות) יגדילו את רשימת הפרסים של המשרד.

היום (יום ד') ייערכו טקסי הפרסים של קטגוריות המדיה, PR, אסטרטגיה ודיירקט שבכולם ישנם פיינליסטים ישראליים. מחר (ה) ייערכו טקסי הפרסים של קטגוריית החדשנות, רדיו, מובייל, אפקטיביות ו-Brand Experience. 

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
שירות דיגיטלי (X)שירות דיגיטלי (X)
ראש בראש

הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?

חיסכון בקופת גמל להשקעה בדיגיטל - בהראל הגדולה התהליך לא ידידותי ומתיש, במור הוא מזמין

יוסי ישראל |

סוף שנה, סוף תהליך: מי באמת מציע חוויית הצטרפות נוחה לקופת גמל להשקעה?

סוף השנה כבר כאן, ויחד איתו גל הקמפיינים שמזכיר לנו "להצטרף אונליין לקופת גמל להשקעה" ו"לנצל את הטבת המס" השנה עד 81,711 ₪. ההבטחה ברורה: חיסכון פשוט, מהיר, דיגיטלי. אבל כמה פשוט זה באמת?

בדקתי מהסלולרי את שני האתרים הראשונים שעולים בגוגל בחיפוש "קופת גמל להשקעה" - הראל ומור בית השקעות, ובחנתי אותם לפי 5 פרמטרים מרכזיים. התוצאות מגלות פער משמעותי בין הבטחה שיווקית לבין המציאות הדיגיטלית.

הציונים בכתבה: 1=חוויה גרועה, 3=בינונית, 5=מצוינת


הרושם הראשוני: האם הממשק מזמין להישאר?

מור

מתחילה חזק. העיצוב מאופק, פלטת הצבעים נעימה לעין, והשפה אישית ומרגיעה. אבל בדיוק כשמתחילים להרגיש בנוח, צץ פופאפ שמבקש להשאיר פרטים. מהלך ששובר את הזרימה בשלב מוקדם מדי.

שירות דיגיטלי (X)שירות דיגיטלי (X)
ראש בראש

הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?

חיסכון בקופת גמל להשקעה בדיגיטל - בהראל הגדולה התהליך לא ידידותי ומתיש, במור הוא מזמין

יוסי ישראל |

סוף שנה, סוף תהליך: מי באמת מציע חוויית הצטרפות נוחה לקופת גמל להשקעה?

סוף השנה כבר כאן, ויחד איתו גל הקמפיינים שמזכיר לנו "להצטרף אונליין לקופת גמל להשקעה" ו"לנצל את הטבת המס" השנה עד 81,711 ₪. ההבטחה ברורה: חיסכון פשוט, מהיר, דיגיטלי. אבל כמה פשוט זה באמת?

בדקתי מהסלולרי את שני האתרים הראשונים שעולים בגוגל בחיפוש "קופת גמל להשקעה" - הראל ומור בית השקעות, ובחנתי אותם לפי 5 פרמטרים מרכזיים. התוצאות מגלות פער משמעותי בין הבטחה שיווקית לבין המציאות הדיגיטלית.

הציונים בכתבה: 1=חוויה גרועה, 3=בינונית, 5=מצוינת


הרושם הראשוני: האם הממשק מזמין להישאר?

מור

מתחילה חזק. העיצוב מאופק, פלטת הצבעים נעימה לעין, והשפה אישית ומרגיעה. אבל בדיוק כשמתחילים להרגיש בנוח, צץ פופאפ שמבקש להשאיר פרטים. מהלך ששובר את הזרימה בשלב מוקדם מדי.