שואגים בקאן: עוד 6 פיינליסטים למקאן, 2 לליאו, גפן ואדלר עם 1
הבוקר שאחרי ההישג הגדול של מקאן תל אביב, שזכה בגראנד פרי ו-2 פרסי זהב בקטגוריית ה-Health & Wellness ממשיך לספק רגעים של נחת לנציגים הישראלים בקאן ליונס - תחרות הפרסום הגדולה בעולם שמרכזת אליה את העוסקים בתחום מ-100 מדינות מסביב לעולם. הבוקר התבשרו ליאו ברנט, גפן טים ואדלר חומסקי על פיינליסטים במספר קטגוריות כשמעל כולם, מקאן תל אביב עם 6 פיינליסטים נוספים.
רשימות השורטליסט של העבודות המעפילות לשלב הגמר שבו יתחרו על פרס האריה הנכסף - ארד, כסף, זהב וגראנד פרי (וגם ייתכן שיישארו ללא זכייה, ברמת פיינליסט בלבד) פורסמו היום (יום ג') במגוון קטגוריות: משפיענים, PR, קריאייטיב דאטה, דיירקט, מדיה ואסטרטגיה קריאייטיבית.
ולהלן התוצאות: מקאן תל אביב ממשיך את הריצה המופלאה עם מהלך איקאה ThisAbles וגורף 6 פיינליסטים: 3 בקטגוריית הדיירקט, 2 באסטרטגיה קריאייטיבית ופיינליסט נוסף בקטגוריית ה-PR. ההצלחה של מקאן במהלך איקאה ראויה להערכה לא רק בזכות העובדה שבאמתחתה יש כבר 16 פיינליסטים אלא גם בזכות הפיזור המאוזן על שלל הקטגוריות השונות.
ליאו ברנט נכנס לתחרות השנה עם 2 פיינליסטים למהלך בירה אלכסנדר, בקטגוריית ה-PR ובקטגוריית הדיירקט.
- yes תציע למנויים את שירות דיסני פלוס חצי שנה בחינם
- בזכות תחתונים ופיג'מות: הנה איש השיווק של חודש מאי
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בירה אלכסנדר. הצגת העבודות בפסטיבל
בירה אלכסנדר. סרטון המהלך
גפן טים, סוכנות החדשנות של ערן גפן שנרכשה לאחרונה על ידי WIX רושמת פיינליסט בקטגוריית הדיירקט עבור מהלך שקית המגבת לדוריטוס ואדלר חומסקי/מדיה קום מצרף פיינליסט נוסף לרשימה עבור מהלך החלפת הכיפות להד אנד שולדרס של פרוקטר אנד גמבל.
- האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
- בראש הפריים טיים: ריאליטי ואירוויזיון זה שילוב מנצח
- תוכן שיווקי שוק הסקנדרי בישראל: הציבור יכול כעת להשקיע ב-SpaceX של אילון מאסק
- האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
- 1.אייל 18/06/2019 15:04הגב לתגובה זוהמהלך של איקאה מרשים ומעורר השראה. מעניין אותי עד כמה משרד הפרסום הוא היוזם והמוביל של הפרויקט או שמקאן רוכב על המהלך כדי לגרוף פרסים בקאן... אם מדובר ביוזמה של המשרד אז מגיע להם שאפו גדול.
- סיוון 18/06/2019 21:25הגב לתגובה זומשרד הפרסום הוא לגמרי היוזם והמוציא לפועל של המהלך. אלדר- הבחור שבסרט- הוא עובד של מקאן וכל הרעיון התחיל ממנו
- כל הקרדיט למקאן קצה לקצה (ל"ת)יודע 18/06/2019 17:04הגב לתגובה זו
- שייך למקאן. רעיון של אלדר האחד והיחיד (ל"ת)מכיר מקרוב 18/06/2019 16:39הגב לתגובה זו
- אז אני מסיר בפניהם את הכובע. מהלך מדהים (ל"ת)אייל 19/06/2019 00:19
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
