קאן ליונס 2019
צילום: מריאן בראנלי

שואגים בקאן: עוד 6 פיינליסטים למקאן, 2 לליאו, גפן ואדלר עם 1

הריצה המרשימה של מקאן ממשיכה עם פיינליסטים נוספים ב-3 קטגוריות נוספות. שקית המגבת של גפן טים לדוריטוס ומהלך בירה אלכסנדר מעוטף עזה של ליאו ברנט נכנסים רשמית לתחרות
משה בנימין | (5)

הבוקר שאחרי ההישג הגדול של מקאן תל אביב, שזכה בגראנד פרי ו-2 פרסי זהב בקטגוריית ה-Health & Wellness ממשיך לספק רגעים של נחת לנציגים הישראלים בקאן ליונס - תחרות הפרסום הגדולה בעולם שמרכזת אליה את העוסקים בתחום מ-100 מדינות מסביב לעולם. הבוקר התבשרו ליאו ברנט, גפן טים ואדלר חומסקי על פיינליסטים במספר קטגוריות כשמעל כולם, מקאן תל אביב עם 6 פיינליסטים נוספים. 

רשימות השורטליסט של העבודות המעפילות לשלב הגמר שבו יתחרו על פרס האריה הנכסף - ארד, כסף, זהב וגראנד פרי (וגם ייתכן שיישארו ללא זכייה, ברמת פיינליסט בלבד) פורסמו היום (יום ג') במגוון קטגוריות: משפיענים, PR, קריאייטיב דאטה, דיירקט, מדיה ואסטרטגיה קריאייטיבית. 

ולהלן התוצאות: מקאן תל אביב ממשיך את הריצה המופלאה עם מהלך איקאה ThisAbles וגורף 6 פיינליסטים: 3 בקטגוריית הדיירקט, 2 באסטרטגיה קריאייטיבית ופיינליסט נוסף בקטגוריית ה-PR. ההצלחה של מקאן במהלך איקאה ראויה להערכה לא רק בזכות העובדה שבאמתחתה יש כבר 16 פיינליסטים אלא גם בזכות הפיזור המאוזן על שלל הקטגוריות השונות. 

ליאו ברנט נכנס לתחרות השנה עם 2 פיינליסטים למהלך בירה אלכסנדר, בקטגוריית ה-PR ובקטגוריית הדיירקט.

בירה אלכסנדר. הצגת העבודות בפסטיבל

 

בירה אלכסנדר. סרטון המהלך

גפן טים, סוכנות החדשנות של ערן גפן שנרכשה לאחרונה על ידי WIX רושמת פיינליסט בקטגוריית הדיירקט עבור מהלך שקית המגבת לדוריטוס ואדלר חומסקי/מדיה קום מצרף פיינליסט  נוסף לרשימה עבור מהלך החלפת הכיפות להד אנד שולדרס של פרוקטר אנד גמבל.

קיראו עוד ב"תקשורת ומדיה"

תגובות לכתבה(5):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    אייל 18/06/2019 15:04
    הגב לתגובה זו
    המהלך של איקאה מרשים ומעורר השראה. מעניין אותי עד כמה משרד הפרסום הוא היוזם והמוביל של הפרויקט או שמקאן רוכב על המהלך כדי לגרוף פרסים בקאן... אם מדובר ביוזמה של המשרד אז מגיע להם שאפו גדול.
  • סיוון 18/06/2019 21:25
    הגב לתגובה זו
    משרד הפרסום הוא לגמרי היוזם והמוציא לפועל של המהלך. אלדר- הבחור שבסרט- הוא עובד של מקאן וכל הרעיון התחיל ממנו
  • כל הקרדיט למקאן קצה לקצה (ל"ת)
    יודע 18/06/2019 17:04
    הגב לתגובה זו
  • שייך למקאן. רעיון של אלדר האחד והיחיד (ל"ת)
    מכיר מקרוב 18/06/2019 16:39
    הגב לתגובה זו
  • אז אני מסיר בפניהם את הכובע. מהלך מדהים (ל"ת)
    אייל 19/06/2019 00:19
הכוכב הבא לאירוויזיון. קרדיט: מאקוהכוכב הבא לאירוויזיון. קרדיט: מאקו
רייטינג

האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון

בראש הרייטינג עמדה קשת, עם המהדורה המרכזית והכוכב הבא לאירוויזיון, ואילו המהדורה המרכזית של חדשות 13 היתה במקום האחרון בהשוואה למתחרות

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 14.3% רייטינג ו-399 אלף צופים, במקום הראשון, וכמעט כמו מדי מוצ"ש, בפער עצום מהמתחרים, ובעיקר ערוץ 14, שמתחיל את לוח השידורים מאוחר לאור זמני יציאת השבת. ועדיין, חדשות 14 היו במקום השני עם 5.3% ו-162 אלף צופים. המהדורה של כאן11, עמדה על 112 אלף צופים ו-4.9% רייטינג ואילו גם במוצאי שבת, כש-14 נמצא בירידה, חדשות 13 לא רק שלא הרוויחה צופים נוספים, אלא אף עמדה במקום האחרון עם 4.1% רייטינג ו-106 אלף צופים.

פריים טיים

השילוב של ריאליטי ואירוויזיון הוא שילוב מנצח, וכך היה אמש, כש-"הכוכב הבא לאירוויזיון" עמדה בראש לוח השידורים, עם רייטינג של 17.1% רייטינג ו-477 אלף צופים. אחריה היתה "משחקי השף" של ערוץ 13, עם 9.8% רייטינג ו-247 אלף צופים, ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 7.6%, עם 222 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 והפרק הראשון של פגישה עם רוני קובן שאירח את ערן זהבי עם רייטינג מכובד של 5.7% ו-148 אלף צופים ואחריו הסרט התיעודי "מלאכי" שהיה עם 3.8% רייטינג ו-108 אלף צופים. 

תוכניות אחה"צ וערב מוקדם

בשעות הצהריים המאוחרות, חדשות 12 עמדו בראש, עם מהדורה של ערד ניר שהחלה ב15:00 עם 2.4% רייטינג ו-55 אלף צופים ועלתה ב-16:00 ל-3.1% רייטינג ו-81 אלף צופים. היא שודרה מול שידורים חוזרים של רשת, עם "כלוב הזהב", שעמד על 1.3% רייטינג ו-36 אלף צופים בשעתיים הללו. לאחר מכן, ב-17:00, המספרים עלו דרמטית והמהדורה עם גדעון אוקו, ששודרה ב-17:00 עלתה ל-5.3% רייטינג ו-141 אלף צופים. השידור החוזר של רשת, עם משחקי השף, עמד על 3.1% ו-81 אלף צופים. 

בהמשך הערב, ולקראת צאת שבת, המספרים המשיכו לעלות, כש-"פגוש את העיתונות" עמד על 8.8% רייטינג ו-225 במהדורה המוקדמת וברצועה שלאחר מכן עם 10% ו-262 אלף צופים. מולו, המהדורה המוקדמת של "מוריה וברקו" היתה על 3.8% רייטיג ו-109 אלף צופים ועלתה לאחר מכן ל4.5% ו-125 אלף צופים. ברצועה של 19:00 הצטרף ערוץ 14, עם המהדורה המוקדמת עם עידו טאובר, שעמד על 3.8% ו-100 אלף צופים.

לייט נייט

ברצועת הלייט נייט, שיחה עם עודד הרוש, שעמד על 3.9% רייטינג ו-106 אלף צופים ולאחריו היה שידור חוזר של רשת, עם "שנות ה-90" של עם 2.8% ו-61 אלף צופים.

הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -0.49%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״