קאן ליונס 2019
צילום: מריאן בראנלי

שואגים בקאן: עוד 6 פיינליסטים למקאן, 2 לליאו, גפן ואדלר עם 1

הריצה המרשימה של מקאן ממשיכה עם פיינליסטים נוספים ב-3 קטגוריות נוספות. שקית המגבת של גפן טים לדוריטוס ומהלך בירה אלכסנדר מעוטף עזה של ליאו ברנט נכנסים רשמית לתחרות
משה בנימין | (5)

הבוקר שאחרי ההישג הגדול של מקאן תל אביב, שזכה בגראנד פרי ו-2 פרסי זהב בקטגוריית ה-Health & Wellness ממשיך לספק רגעים של נחת לנציגים הישראלים בקאן ליונס - תחרות הפרסום הגדולה בעולם שמרכזת אליה את העוסקים בתחום מ-100 מדינות מסביב לעולם. הבוקר התבשרו ליאו ברנט, גפן טים ואדלר חומסקי על פיינליסטים במספר קטגוריות כשמעל כולם, מקאן תל אביב עם 6 פיינליסטים נוספים. 

רשימות השורטליסט של העבודות המעפילות לשלב הגמר שבו יתחרו על פרס האריה הנכסף - ארד, כסף, זהב וגראנד פרי (וגם ייתכן שיישארו ללא זכייה, ברמת פיינליסט בלבד) פורסמו היום (יום ג') במגוון קטגוריות: משפיענים, PR, קריאייטיב דאטה, דיירקט, מדיה ואסטרטגיה קריאייטיבית. 

ולהלן התוצאות: מקאן תל אביב ממשיך את הריצה המופלאה עם מהלך איקאה ThisAbles וגורף 6 פיינליסטים: 3 בקטגוריית הדיירקט, 2 באסטרטגיה קריאייטיבית ופיינליסט נוסף בקטגוריית ה-PR. ההצלחה של מקאן במהלך איקאה ראויה להערכה לא רק בזכות העובדה שבאמתחתה יש כבר 16 פיינליסטים אלא גם בזכות הפיזור המאוזן על שלל הקטגוריות השונות. 

ליאו ברנט נכנס לתחרות השנה עם 2 פיינליסטים למהלך בירה אלכסנדר, בקטגוריית ה-PR ובקטגוריית הדיירקט.

בירה אלכסנדר. הצגת העבודות בפסטיבל

 

בירה אלכסנדר. סרטון המהלך

גפן טים, סוכנות החדשנות של ערן גפן שנרכשה לאחרונה על ידי WIX רושמת פיינליסט בקטגוריית הדיירקט עבור מהלך שקית המגבת לדוריטוס ואדלר חומסקי/מדיה קום מצרף פיינליסט  נוסף לרשימה עבור מהלך החלפת הכיפות להד אנד שולדרס של פרוקטר אנד גמבל.

קיראו עוד ב"תקשורת ומדיה"

תגובות לכתבה(5):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    אייל 18/06/2019 15:04
    הגב לתגובה זו
    המהלך של איקאה מרשים ומעורר השראה. מעניין אותי עד כמה משרד הפרסום הוא היוזם והמוביל של הפרויקט או שמקאן רוכב על המהלך כדי לגרוף פרסים בקאן... אם מדובר ביוזמה של המשרד אז מגיע להם שאפו גדול.
  • סיוון 18/06/2019 21:25
    הגב לתגובה זו
    משרד הפרסום הוא לגמרי היוזם והמוציא לפועל של המהלך. אלדר- הבחור שבסרט- הוא עובד של מקאן וכל הרעיון התחיל ממנו
  • כל הקרדיט למקאן קצה לקצה (ל"ת)
    יודע 18/06/2019 17:04
    הגב לתגובה זו
  • שייך למקאן. רעיון של אלדר האחד והיחיד (ל"ת)
    מכיר מקרוב 18/06/2019 16:39
    הגב לתגובה זו
  • אז אני מסיר בפניהם את הכובע. מהלך מדהים (ל"ת)
    אייל 19/06/2019 00:19
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.


  


אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.