שואגים בקאן: עוד 6 פיינליסטים למקאן, 2 לליאו, גפן ואדלר עם 1
הבוקר שאחרי ההישג הגדול של מקאן תל אביב, שזכה בגראנד פרי ו-2 פרסי זהב בקטגוריית ה-Health & Wellness ממשיך לספק רגעים של נחת לנציגים הישראלים בקאן ליונס - תחרות הפרסום הגדולה בעולם שמרכזת אליה את העוסקים בתחום מ-100 מדינות מסביב לעולם. הבוקר התבשרו ליאו ברנט, גפן טים ואדלר חומסקי על פיינליסטים במספר קטגוריות כשמעל כולם, מקאן תל אביב עם 6 פיינליסטים נוספים.
רשימות השורטליסט של העבודות המעפילות לשלב הגמר שבו יתחרו על פרס האריה הנכסף - ארד, כסף, זהב וגראנד פרי (וגם ייתכן שיישארו ללא זכייה, ברמת פיינליסט בלבד) פורסמו היום (יום ג') במגוון קטגוריות: משפיענים, PR, קריאייטיב דאטה, דיירקט, מדיה ואסטרטגיה קריאייטיבית.
ולהלן התוצאות: מקאן תל אביב ממשיך את הריצה המופלאה עם מהלך איקאה ThisAbles וגורף 6 פיינליסטים: 3 בקטגוריית הדיירקט, 2 באסטרטגיה קריאייטיבית ופיינליסט נוסף בקטגוריית ה-PR. ההצלחה של מקאן במהלך איקאה ראויה להערכה לא רק בזכות העובדה שבאמתחתה יש כבר 16 פיינליסטים אלא גם בזכות הפיזור המאוזן על שלל הקטגוריות השונות.
ליאו ברנט נכנס לתחרות השנה עם 2 פיינליסטים למהלך בירה אלכסנדר, בקטגוריית ה-PR ובקטגוריית הדיירקט.
- yes תציע למנויים את שירות דיסני פלוס חצי שנה בחינם
- בזכות תחתונים ופיג'מות: הנה איש השיווק של חודש מאי
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בירה אלכסנדר. הצגת העבודות בפסטיבל
בירה אלכסנדר. סרטון המהלך
גפן טים, סוכנות החדשנות של ערן גפן שנרכשה לאחרונה על ידי WIX רושמת פיינליסט בקטגוריית הדיירקט עבור מהלך שקית המגבת לדוריטוס ואדלר חומסקי/מדיה קום מצרף פיינליסט נוסף לרשימה עבור מהלך החלפת הכיפות להד אנד שולדרס של פרוקטר אנד גמבל.
- מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?
- טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
- תוכן שיווקי שוק הסקנדרי בישראל: הציבור יכול כעת להשקיע ב-SpaceX של אילון מאסק
- 1.אייל 18/06/2019 15:04הגב לתגובה זוהמהלך של איקאה מרשים ומעורר השראה. מעניין אותי עד כמה משרד הפרסום הוא היוזם והמוביל של הפרויקט או שמקאן רוכב על המהלך כדי לגרוף פרסים בקאן... אם מדובר ביוזמה של המשרד אז מגיע להם שאפו גדול.
- סיוון 18/06/2019 21:25הגב לתגובה זומשרד הפרסום הוא לגמרי היוזם והמוציא לפועל של המהלך. אלדר- הבחור שבסרט- הוא עובד של מקאן וכל הרעיון התחיל ממנו
- כל הקרדיט למקאן קצה לקצה (ל"ת)יודע 18/06/2019 17:04הגב לתגובה זו
- שייך למקאן. רעיון של אלדר האחד והיחיד (ל"ת)מכיר מקרוב 18/06/2019 16:39הגב לתגובה זו
- אז אני מסיר בפניהם את הכובע. מהלך מדהים (ל"ת)אייל 19/06/2019 00:19
מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?
הסטטוס קוו ברייטינג של לוח השידורים נשמר, לפחות עד שיתעדכנו נתוני המידרוג: מבחינת המהדורות המרכזיות, קשת בראש, 14 שני, 13 מדשדש וכאן11 כמעט מחוץ למשחק
המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אמש במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדה על 14.4% רייטינג ו-385 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 7.8% ו-203 אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 6.4% רייטינג ו-144 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הייתה במקום האחרון, עם 3.4% רייטינג בלבד ו-80 אלף צופים בסך הכל.
פריים טיים
התחרות על המקום הראשון היתה צמודה, כשנוטוק של רועי עידן בקשת עמד על 12.7% רייטינג ו-307 אלף צופים, ואילו משחקי השף היו צמודים, 11.7% ו-273 אלף צופים. ערוץ 14 עם הפטריוטים היציבה, היה , ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 6.7%, עם 171, כשהערוץ שידר לאחריה את התכנית על נפילת משטר אסד, "אסד - רות, סוף", שעמדה על 6.4% ו-166 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 עם "זמן אמת" שעמד על 3% ו-66 אלף צופים.
תכניות הבוקר והמהדורות
המוקדמות
בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 3.2% ו-74 אלף צופים. אחריה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 2.1% רייטינג ו-48 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13 עם 1.3% רייטינג ו-27 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת היה במקום הראשון עם 2.7% ו-53 אלף צופים, "על הבוקר" של 14 היה עם 1.4% ו-33 אלף צופים ואילו "פותחים יום" של רשת סיים אחרון, עם 1.1% ו-26 אלף צופים בסך הכל.
במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 7.9% רייטינג ו-201 צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4.8% רייטינג ו-106 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שעמדו על 3.7% רייטינג ו-90 אלף צופים בלבד, שעדיין מציגים נתונים מאכזבים לשני טאלנטים שהיו אמורים להיות דומיננטיים יותר ברצועה, אולי זה התחרות הקשה והקוטביות של הצופים, שבוחרים ב-12 או 14, שכל אחד מהם עם אג'נדה מובהקת, וההיצע של מוריה וברקו לא מספיק מתבדל. מעבר לכך, התוכנית לא מעניינת כפי שהיתה בעבר.
- האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
- בידור או חדשות? התשובה של הציבור מפתיעה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מוריה וברקו עלתה לאוויר לפני כתשעה חודשים, במרץ 2025, תחילה במתכונת שבועית, ולאחר מכן, באוגוסט, במתכונת יומית, כדי להציל את הרייטינג של הערוץ. וזאת לאחר שהתכנית הקודמת של ברקו, עם אופירה אסייג, הפכה מתכנית נישה בפינה חשוכת רייטינג למכונה משומנת של צופים ועם משקל ציבורי לא מבוטל. "אופירה וברקו" שודרה מ-2017 והלכה ותפסה תאוצה, ובשיאה הגיעה לרייטינג דו ספרתי, עד שב-2024, עזב ברקו את התכנית.
