רובי ניסן
צילום: יח"צ

רובי ניסן חובר ל'מטבחון': ילווה אותה בקריאייטיב ואסטרטגיה

ניסן ייקח לידיו את הזרוע הקריאייטיבית-אסטרטגית של הפרויקטים בסוכנות שמתמחה בעולם הקולינריה. לפני כשנה פתחה המטבחון את studio-cookoo, שלוחה של הסוכנות שפועלת בלונדון שבה ניסן משמש כשותף בעל מניות
משה בנימין | (4)

סוכנות האסטרטגיה והמיתוג המטבחון בבעלותם של שחר וחופית בוהדנה (זוג נשוי) חוברת לאיש הקריאייטיב והאסטרטגיה רובי ניסן. ניסן ייקח לידיו את הזרוע הקריאייטיבית-אסטרטגית של הפרויקטים בסוכנות שמתמחה בעולם הקולינריה.

ניסן, פרסומאי עתיר ניסיון, שימש בעברו כסמנכ"ל הקריאייטיב של יהושע TBWA ושותף ומנהל קריאייטיב בענבר מרחב ניסן G. בין השאר הוא הוביל פרויקטים כגון החדרת האינטרנט המהיר של בזק לישראל, מיתוג מחדש של בנק דיסקונט, מיתוג מחדש של מגדל חברה לביטוח, אקסלנס נשואה, ניסאן, שוקולד השחר ועוד.

ברפרטואר של סוכנות ׳המטבחון׳ אפשר למצוא פרויקטים רבים מעולמות המזון, מסעדות בתי קפה ברים ואלכוהול, ביניהם: חברת טמפו, הוויסקי בר מוזיאון, קונדיטוריות קפולסקי החדשות, מתחם מיסטרל, סוליקה - המעדניה של אבי ביטון, פנקולו - פסטה בר של אבי ביטון בלוס אנג׳לס, פאזל פוד, רשת קינג ג'ורג', רשת קפה לואיז, קפה רויאל, רשת קפה רוטשילד ועוד.

לפני כשנה פתחה המטבחון את studio-cookoo, שלוחה של הסוכנות שפועלת בלונדון שבה ניסן משמש כשותף בעל מניות בשונה מהפעילות בארץ שבה אינו מחזיק מניות. בחברה מועסקים כיום 9 אנשים שרובם מועסקים כמעצבים. 

 

שחר בוהדנה, שותף בסוכנות: "שיתוף הפעולה הזה מעלה לאוויר קונספטים שלמים עם סיפור אמיתי עבור הלקוח, שמקבל שירות שלא היה קיים עד היום - יצירת חוויה טוטאלית שהיא הרבה מעבר לאוכל. מפיתוח המוצר, התפריט, ליווי הקונספט מול השפים, מעצבי הפנים, הפלייליסט, השפה הקריאטיבית ועד הנראות הויזואלית של המותג שהיום חייב להציע הרבה יותר מאוכל טוב או שירות טוב. ההבנה שחוויה שלמה של 360 מעלות היא דבר הכרחי בהקמת עסק בתחום המזון (תחום עם אחוזי הסגירה הגדולים ביותר בארץ), מחלחלת ליזמים וותיקים וחדשים בתחום הקולינריה והופכת לצורך קיומי".

תגובות לכתבה(4):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 4.
    תותח על. הרווחתם (ל"ת)
    פולפולו 08/03/2018 15:54
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    שחר 06/03/2018 13:54
    הגב לתגובה זו
    רובי הוא אחד האנשים המקסימים והמוכשרים שהיו אי פעם בעולם הפרסום. אני חושב שהוא גדול בכמה מידות על שוק הפרסום הישראלי ומאחל לו המון בהצלחה בכל מה שהוא עושה!
  • 2.
    כל הכבוד ובהצלחה!!! תותחים (ל"ת)
    אסתי 05/03/2018 19:57
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    לא משרד פרסום לנדל"ן?!? (ל"ת)
    המטבחון 05/03/2018 15:59
    הגב לתגובה זו
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12

מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים. 

ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים. 

פריים טיים ועוד

בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים. 



חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים. 

מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12

מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים. 

ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים. 

פריים טיים ועוד

בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים. 



חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים.