רובי ניסן חובר ל'מטבחון': ילווה אותה בקריאייטיב ואסטרטגיה
סוכנות האסטרטגיה והמיתוג המטבחון בבעלותם של שחר וחופית בוהדנה (זוג נשוי) חוברת לאיש הקריאייטיב והאסטרטגיה רובי ניסן. ניסן ייקח לידיו את הזרוע הקריאייטיבית-אסטרטגית של הפרויקטים בסוכנות שמתמחה בעולם הקולינריה.
ניסן, פרסומאי עתיר ניסיון, שימש בעברו כסמנכ"ל הקריאייטיב של יהושע TBWA ושותף ומנהל קריאייטיב בענבר מרחב ניסן G. בין השאר הוא הוביל פרויקטים כגון החדרת האינטרנט המהיר של בזק לישראל, מיתוג מחדש של בנק דיסקונט, מיתוג מחדש של מגדל חברה לביטוח, אקסלנס נשואה, ניסאן, שוקולד השחר ועוד.
ברפרטואר של סוכנות ׳המטבחון׳ אפשר למצוא פרויקטים רבים מעולמות המזון, מסעדות בתי קפה ברים ואלכוהול, ביניהם: חברת טמפו, הוויסקי בר מוזיאון, קונדיטוריות קפולסקי החדשות, מתחם מיסטרל, סוליקה - המעדניה של אבי ביטון, פנקולו - פסטה בר של אבי ביטון בלוס אנג׳לס, פאזל פוד, רשת קינג ג'ורג', רשת קפה לואיז, קפה רויאל, רשת קפה רוטשילד ועוד.
לפני כשנה פתחה המטבחון את studio-cookoo, שלוחה של הסוכנות שפועלת בלונדון שבה ניסן משמש כשותף בעל מניות בשונה מהפעילות בארץ שבה אינו מחזיק מניות. בחברה מועסקים כיום 9 אנשים שרובם מועסקים כמעצבים.
- חובות של 800 מיליון אירו והפסדי ענק: האם אינטר בדרך לפשיטת רגל?
- אינטר מזנקת ב-24% אחרי שהודיעה שתגייס 38 מיליון שקל
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
שחר בוהדנה, שותף בסוכנות: "שיתוף הפעולה הזה מעלה לאוויר קונספטים שלמים עם סיפור אמיתי עבור הלקוח, שמקבל שירות שלא היה קיים עד היום - יצירת חוויה טוטאלית שהיא הרבה מעבר לאוכל. מפיתוח המוצר, התפריט, ליווי הקונספט מול השפים, מעצבי הפנים, הפלייליסט, השפה הקריאטיבית ועד הנראות הויזואלית של המותג שהיום חייב להציע הרבה יותר מאוכל טוב או שירות טוב. ההבנה שחוויה שלמה של 360 מעלות היא דבר הכרחי בהקמת עסק בתחום המזון (תחום עם אחוזי הסגירה הגדולים ביותר בארץ), מחלחלת ליזמים וותיקים וחדשים בתחום הקולינריה והופכת לצורך קיומי".
- 4.תותח על. הרווחתם (ל"ת)פולפולו 08/03/2018 15:54הגב לתגובה זו
- 3.שחר 06/03/2018 13:54הגב לתגובה זורובי הוא אחד האנשים המקסימים והמוכשרים שהיו אי פעם בעולם הפרסום. אני חושב שהוא גדול בכמה מידות על שוק הפרסום הישראלי ומאחל לו המון בהצלחה בכל מה שהוא עושה!
- 2.כל הכבוד ובהצלחה!!! תותחים (ל"ת)אסתי 05/03/2018 19:57הגב לתגובה זו
- 1.לא משרד פרסום לנדל"ן?!? (ל"ת)המטבחון 05/03/2018 15:59הגב לתגובה זו
שירות דיגיטלי (X)הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?
חיסכון בקופת גמל להשקעה בדיגיטל - בהראל הגדולה התהליך לא ידידותי ומתיש, במור הוא מזמין
סוף שנה, סוף תהליך: מי באמת מציע חוויית הצטרפות נוחה לקופת גמל להשקעה?
סוף השנה כבר כאן, ויחד איתו גל הקמפיינים שמזכיר לנו "להצטרף אונליין לקופת גמל להשקעה" ו"לנצל את הטבת המס" השנה עד 81,711 ₪. ההבטחה ברורה: חיסכון פשוט, מהיר, דיגיטלי. אבל כמה פשוט זה באמת?
בדקתי מהסלולרי את שני האתרים הראשונים שעולים בגוגל בחיפוש "קופת גמל להשקעה" - הראל ומור בית השקעות, ובחנתי אותם לפי 5 פרמטרים מרכזיים. התוצאות מגלות פער משמעותי בין הבטחה שיווקית לבין המציאות הדיגיטלית.
הציונים בכתבה: 1=חוויה גרועה, 3=בינונית, 5=מצוינת
הרושם הראשוני: האם הממשק מזמין להישאר?
מור
- חברות הביטוח עוקפות את הבנקים בדירוג האשראי - האם זה שינוי תפיסתי?
- הראל: הרווח הנקי עלה ל-840 מיליון שקל, התשואה להון 30%
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מתחילה חזק. העיצוב מאופק, פלטת הצבעים נעימה לעין, והשפה אישית ומרגיעה. אבל בדיוק כשמתחילים להרגיש בנוח, צץ פופאפ שמבקש להשאיר פרטים. מהלך ששובר את הזרימה בשלב מוקדם מדי.
שירות דיגיטלי (X)הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?
חיסכון בקופת גמל להשקעה בדיגיטל - בהראל הגדולה התהליך לא ידידותי ומתיש, במור הוא מזמין
סוף שנה, סוף תהליך: מי באמת מציע חוויית הצטרפות נוחה לקופת גמל להשקעה?
סוף השנה כבר כאן, ויחד איתו גל הקמפיינים שמזכיר לנו "להצטרף אונליין לקופת גמל להשקעה" ו"לנצל את הטבת המס" השנה עד 81,711 ₪. ההבטחה ברורה: חיסכון פשוט, מהיר, דיגיטלי. אבל כמה פשוט זה באמת?
בדקתי מהסלולרי את שני האתרים הראשונים שעולים בגוגל בחיפוש "קופת גמל להשקעה" - הראל ומור בית השקעות, ובחנתי אותם לפי 5 פרמטרים מרכזיים. התוצאות מגלות פער משמעותי בין הבטחה שיווקית לבין המציאות הדיגיטלית.
הציונים בכתבה: 1=חוויה גרועה, 3=בינונית, 5=מצוינת
הרושם הראשוני: האם הממשק מזמין להישאר?
מור
- חברות הביטוח עוקפות את הבנקים בדירוג האשראי - האם זה שינוי תפיסתי?
- הראל: הרווח הנקי עלה ל-840 מיליון שקל, התשואה להון 30%
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מתחילה חזק. העיצוב מאופק, פלטת הצבעים נעימה לעין, והשפה אישית ומרגיעה. אבל בדיוק כשמתחילים להרגיש בנוח, צץ פופאפ שמבקש להשאיר פרטים. מהלך ששובר את הזרימה בשלב מוקדם מדי.
