ירון רוזן מונה למנהל המסחרי של גלובס בעולמות הפרינט
ירון רוזן מצטרף למחלקה המסחרית של גלובס וישמש כמנהל המסחרי של תחום הפרינט - כך נודע לאייס. רוזן יהיה אחראי על כל האספקטים המסחריים הנוגעים למהדורת הפרינט היומית וכן למוספים ולמגזינים המודפסים, למעט עולמות המכרזים, סטטוטוריות והנדל"ן שנשארים תחת אחריותו של אסף עיני.
לרוזן ניסיון של יותר מ-20 שנה בעולם התקשורת, במהלכם מילא תפקידים שונים בקבוצת שוקן והארץ, וכן שימש כמנהל מסחרי של המגזינים עולם האישה ושל בלייזר מקבוצת ידיעות אחרונות. בתפקידו האחרון בעולם התקשורת היה מנכ"ל רשת המקומון של אלי עזור, אבל לפני כ-5 שנים פרש מעולם זה ועסק בשיווק נדל"ן.
המחלקה המסחרית בגלובס הולכת ונבנית מחדש לאחר גל העזיבות והשינויים עם הכניסה של הבעלים החדשים אלונה בר און וענת אגמון. רק לאחרונה הצטרפה עדי ודרובניק כמנהלת מחלקת תוכן שיווקי, למחלקה המסחרית בראשה עומד סמנכ"ל הסחר דרור בנגל.
על פי נתוני סקר TGI שהתפרסם בשבוע שעבר, התחזק העיתון היומי של גלובס מ-4.3% חשיפה ל-4.8% ובסוף השבוע חלה עלייה מ-2.9% ל-3.1%. גם המתחרים של גלובס רשמו התחזקות ב-6 החודשים האחרונים – חציון חיובי מאד עבור התקשורת הכלכלית.
בגלובס אישרו את הפרטים.
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים
בערב רווי חדשות, עם כמעט מיליון צופים בכל המהדורות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 הצליחה לשבור שיא והיא בדרך להדביק את הפער מהמובילה הנצחית, חדשות 12
אולי זו העובדה שערוץ 14 מזוהה עם פרשת "שדה תימן", ואולי זהו המשך של מגמת ההתחזקות של מהדורות החדשות של הערוץ, אבל כך או כך הנתונים הם נתוני שיא.
מבחינת הדירוג עצמו, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 15% רייטינג ו-381 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 10.3% רייטינג ו-300 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.7% רייטינג ו-130 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 111 אלף צופים ו-4.2% רייטינג.
פריים טיים
גם בפריים טיים הנתונים היו מעט חריגים, היות וכמות הצופים התחלקה באופן שווה יותר מאשר בדרך כלל. אמנם בראש היתה "במשמרתי שלי" עם כרמי גילון, ששודרה בקשת עם רייטינג של 10.6% ו-259 אלף צופים, אבל מבחינת רייטינג "הפטריוטים" היתה קצת מאחוריה, עם 10.5% רייטינג אבל מבחינת כמות הצופים הפטריוטים עלתה על קשת, והיתה על 311 אלף צופים. בכך, ערוץ 14 משלים מהלך מרשים ברצועות החדשות המרכזיות והפריים טיים. במקום השלישי הייתה "ווארט" של ערוץ 13, עם נתון מכובד של 7.9% רייטינג ו-213 אלף צופים וגם ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", עמד על נתונים יפים של 7.5% רייטינג ו-178 אלף צופים.
רצועות נוספות
מבחינת שאר הרצועות, בבוקר גם נרשמה עלייה בכמות הצופים, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.1% ו-106 אלף צופים, במקום
השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.1% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-29 אלף צופים בלבד.
- האם תוכן מקורי ואיכותי יכבוש את הפריים טיים?
- מאסטר שף בראש כל רצועות השידור
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, המגמה המשיכה ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור,
שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 3.5% ו-80 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.6% רייטינג ו-54 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.
