פתאל. קורל ביץ'
צילום: יח"צ

מיתוג חדש לרשת פתאל: תעלה בקמפיין בהשקעה של 4 מיליון ש'

הקמפיין של הרשת שיעלה בטלוויזיה, באינטרנט וברשתות החברתיות. יעדכן את מיתוגה לרשת מלונות בינ"ל תחת המסר "פתאל - בית של מלונות בארץ ובעולם"
תוכן שיווקי |

רשת המלונות פתאל עולה השבוע בקמפיין פרסומי שיעסוק במיתוג ובשפה החדשה שלה כרשת בינלאומית ישראלית. המיצוב החדש יהיה תחת הכותרת "פתאל - בית של מלונות בארץ ובעולם" במטרה להטמיע את התפישה של הרשת כבית אחד, המציע מגוון סגנונות אירוח במספר יעדים בארץ ובעולם.

 

עלות ההשקעה במיתוג החדש ובקמפיין נאמדת ב-4 מיליון שקלים, וההקמפיין יתוקשר בטלוויזיה בערוצים קשת 12, רשת 13, ערוץ עשר וערוץ 9, לצד פרסום באתרי האינטרנט, יוטיוב וברשתות החברתיות.

 

הקמפיין צולם במהלך החודש במגוון מלונות הרשת, בישראל ובאירופה, במטרה להעביר את מסר הרב-גוניות של הרשת ולהציג את המותג פתאל כרשת ישראלית הפועלת בארץ ובעולם. הרשת מפעילה 160 מלונות ב-17 מדינות, בהן גרמניה, ספרד, הולנד, איטליה, פולין, אנגליה, אירלנד, סקוטלנד, בלגיה והאי הקפריסאי פאפוס. המלונות באירופה משתייכים למותגים 'לאונרדו' ו-NYX של פתאל, וממוקמים במרכזי הערים ופונים לתיירים, אנשי עסקים וזוגות.

 

בחברה אומרים כי הבחירה במסר 'פתאל - בית של מלונות בארץ ובעולם' "מחזק את תפישת הרשת על העולם המודרני, בו החופשה מתחילה באפשרויות הבחירה, ובהתאם מציעה מגוון רחב של סטנדרטים וסוגי אירוח, במקומות שונים בעולם, כך שכל אחד יכול לבחור את החופשה המתאימה לו".

 

"כבית של מלונות המרכז תחתיו 160 מלונות בארץ ובאירופה, אנו מציעים מגוון סגנונות אירוח כך שכל אחד יוכל למצוא את אופי החופשה המועדף עליו, אך הדבר מחייב יצירת זהות ושפה משותפת בין כל המלונות, ומכאן המסר - 'פתאל - בית של מלונות בארץ ובעולם'", אומר נדב פתאל, מנהל חטיבת השיווק של רשת פתאל.

 

קרדיטים:

מיתוג ואסטרטגיה: סטודיו 'ROOF' בהנהלת אלון דרעי

במאי: עמית סידס         

חברת הפקה: קבוצת ממש הפקות

תכנון מדיה: פרסום יהושע TBWA

מנהל חטיבת השיווק של רשת פתאל: נדב פתאל

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים

בערב רווי חדשות, עם כמעט מיליון צופים בכל המהדורות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 הצליחה לשבור שיא והיא בדרך להדביק את הפער מהמובילה הנצחית, חדשות 12

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג
בערב דרמטי עם חדשות מרעישות, שהשתנו והתפתחו במהלך הערב, כמות הצופים התקרבה למיליון צופים, עם 922 אלף צופים שצפו בכל מהדורות החדשות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 שברה שיא של כל הזמנים, עם כמות צופים שהתקרבה למדורת השבט המסורתית, חדשות 12. 

אולי זו העובדה שערוץ 14 מזוהה עם פרשת "שדה תימן", ואולי זהו המשך של מגמת ההתחזקות של מהדורות החדשות של הערוץ, אבל כך או כך הנתונים הם נתוני שיא. 

מבחינת הדירוג עצמו, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 15% רייטינג ו-381 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 10.3% רייטינג ו-300 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.7% רייטינג ו-130 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 111 אלף צופים ו-4.2% רייטינג. 


פריים טיים

גם בפריים טיים הנתונים היו מעט חריגים, היות וכמות הצופים התחלקה באופן שווה יותר מאשר בדרך כלל. אמנם בראש היתה "במשמרתי שלי" עם כרמי גילון, ששודרה בקשת עם רייטינג של 10.6% ו-259 אלף צופים, אבל מבחינת רייטינג "הפטריוטים" היתה קצת מאחוריה, עם 10.5% רייטינג אבל מבחינת כמות הצופים הפטריוטים עלתה על קשת, והיתה על 311 אלף צופים. בכך, ערוץ 14 משלים מהלך מרשים ברצועות החדשות המרכזיות והפריים טיים. במקום השלישי הייתה "ווארט" של ערוץ 13, עם נתון מכובד של 7.9% רייטינג ו-213 אלף צופים וגם ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", עמד על נתונים יפים של 7.5% רייטינג ו-178 אלף צופים. 

רצועות נוספות

מבחינת שאר הרצועות, בבוקר גם נרשמה עלייה בכמות הצופים, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.1% ו-106 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.1% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-29 אלף צופים בלבד.

ברצועה שלאחריה, המגמה המשיכה ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור, שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 3.5% ו-80 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.6% רייטינג ו-54 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.