אדידס
צילום: אתר החברה

תקציב היח"צ של אדידס במכרז: המשרדים הגדולים בתמונה

בשוק מעריכים כי הריטיינר החודשי עומד על כ-13 אלף ש', אך במקרה של אדידס התגמול החודשי אינו הסיבה המרכזית, אלא דווקא הניסיון בתקציב גלובלי שעוסק בעיקר ביח"צ תדמיתי ויוקרתי
משה בנימין | (8)
נושאים בכתבה אדידס קרבט&וייס

תקציב יחסי הציבור של מותג הספורט הבינלאומי אדידס יוצא למכרז - כך נודע לאייס. התקציב מטופל כיום במשרד קרבט&וייס בבעלותן של מאיה קרבט ונירית וייס, לאחר שזכו בו שוב במכרז האחרון.

לאייס נודע כי בשונה מהעברת תקציבי יח"צ בשוק, שנעשה ברוב המקרים לאחר סדרת פגישות או אפילו פחות מכך, באדידס מתכוונים להעביר למועמדים לתקציב בריף מסודר שיכלול גם מפגש עם כל המשרדים המציעים יחד.

תקציב היח"צ של אדידס שפעיל במשך כל השנה נחשב לנחשק מאד בקרב משרדי היח"צ הגדולים המתמחים בלייף סטייל ובהתאם לזאת מסתמן כי הגדולים והבכירים יתמודדו על התקציב מול קרבט&וייס שצפוי להתמודד שוב. בשוק מעריכים כי הריטיינר החודשי של המותג עומד על כ-13 אלף שקלים אך יחד עם זאת מסבירים כי במקרה של אדידס התגמול החודשי אינו הסיבה המרכזית אלא דווקא הניסיון בתקציב גלובלי שעוסק בעיקר ביח"צ תדמיתי ויוקרתי.

קרן נהיר, סמנכ"לית השיווק של אדידס בישראל אמרה לאייס: "אדידס ישראל מחויבת על ידי החברה הגלובלית, לצאת למכרזים אל מול ספקיה כל 2-3 שנים וכך אנחנו עושים באופן קבוע.  המטרה היא לשמור את הספקים ממוקדים ומחוברים לעשייה של החברה ובה בעת להיות קשובים לשינויים המתרחשים בשוק".

תגובות לכתבה(8):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 8.
    התגובות פה מאוד מעניינות (ל"ת)
    חפציבה 25/09/2017 17:14
    הגב לתגובה זו
  • 7.
    גם אני עורכת 24/09/2017 17:30
    הגב לתגובה זו
    כיום, כל מי שעובד כעיתונאי, עורך, סטייליסט וכל תפקיד אחר בעיתונות הלייף סטייל יודע שאת עולם האופנה והלייף סטייל התקשורתי מנהלות דניאלה לאור (שותפתה של אירינה שלמור) ויפעת סוכוליצקי. הראשונה, שקטה ולא מפרסמת את עצמה (עיתונאים ועורכים מעריכים אותה על כך מאוד), השנייה, חיית כוכבת אינסטגרם וחברה של כל סלב אפשרי מבר רפאלי צפונה ועוד. כל מותג שבו הן מטפלות הופך מארד לזהב. אילו אני הייתי ממקבלי ההחלטות באדידס, הייתי בוחרת רק בהן. בהצלחה
  • 6.
    ואז 24/09/2017 17:04
    הגב לתגובה זו
    טוקבקיסטים פתטיים
  • 5.
    זאביק דרור אימפריה זאביק דרור אימפףריהההההההההההה (ל"ת)
    עיתונאית 24/09/2017 17:00
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    אירינה שלמור לא רואה ממטר אף משרד בישראל. באחריות (ל"ת)
    עיתונאי 24/09/2017 16:37
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    זאביק דרור עושה לכל היחצניות של פעם ביתהספר. חבל על הזמן (ל"ת)
    עורכת בכירה 24/09/2017 16:34
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    מתחרה 24/09/2017 15:41
    הגב לתגובה זו
    המשרד הכי טוב בישראל היום, נקודה!
  • 1.
    זאביק דרור ייקח את זה בהליכה (ל"ת)
    יערה 24/09/2017 14:59
    הגב לתגובה זו
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים

בערב רווי חדשות, עם כמעט מיליון צופים בכל המהדורות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 הצליחה לשבור שיא והיא בדרך להדביק את הפער מהמובילה הנצחית, חדשות 12

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג
בערב דרמטי עם חדשות מרעישות, שהשתנו והתפתחו במהלך הערב, כמות הצופים התקרבה למיליון צופים, עם 922 אלף צופים שצפו בכל מהדורות החדשות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 שברה שיא של כל הזמנים, עם כמות צופים שהתקרבה למדורת השבט המסורתית, חדשות 12. 

אולי זו העובדה שערוץ 14 מזוהה עם פרשת "שדה תימן", ואולי זהו המשך של מגמת ההתחזקות של מהדורות החדשות של הערוץ, אבל כך או כך הנתונים הם נתוני שיא. 

מבחינת הדירוג עצמו, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 15% רייטינג ו-381 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 10.3% רייטינג ו-300 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.7% רייטינג ו-130 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 111 אלף צופים ו-4.2% רייטינג. 


פריים טיים

גם בפריים טיים הנתונים היו מעט חריגים, היות וכמות הצופים התחלקה באופן שווה יותר מאשר בדרך כלל. אמנם בראש היתה "במשמרתי שלי" עם כרמי גילון, ששודרה בקשת עם רייטינג של 10.6% ו-259 אלף צופים, אבל מבחינת רייטינג "הפטריוטים" היתה קצת מאחוריה, עם 10.5% רייטינג אבל מבחינת כמות הצופים הפטריוטים עלתה על קשת, והיתה על 311 אלף צופים. בכך, ערוץ 14 משלים מהלך מרשים ברצועות החדשות המרכזיות והפריים טיים. במקום השלישי הייתה "ווארט" של ערוץ 13, עם נתון מכובד של 7.9% רייטינג ו-213 אלף צופים וגם ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", עמד על נתונים יפים של 7.5% רייטינג ו-178 אלף צופים. 

רצועות נוספות

מבחינת שאר הרצועות, בבוקר גם נרשמה עלייה בכמות הצופים, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.1% ו-106 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.1% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-29 אלף צופים בלבד.

ברצועה שלאחריה, המגמה המשיכה ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור, שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 3.5% ו-80 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.6% רייטינג ו-54 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.