תקציב היח"צ של אדידס במכרז: המשרדים הגדולים בתמונה
תקציב יחסי הציבור של מותג הספורט הבינלאומי אדידס יוצא למכרז - כך נודע לאייס. התקציב מטופל כיום במשרד קרבט&וייס בבעלותן של מאיה קרבט ונירית וייס, לאחר שזכו בו שוב במכרז האחרון.
לאייס נודע כי בשונה מהעברת תקציבי יח"צ בשוק, שנעשה ברוב המקרים לאחר סדרת פגישות או אפילו פחות מכך, באדידס מתכוונים להעביר למועמדים לתקציב בריף מסודר שיכלול גם מפגש עם כל המשרדים המציעים יחד.
תקציב היח"צ של אדידס שפעיל במשך כל השנה נחשב לנחשק מאד בקרב משרדי היח"צ הגדולים המתמחים בלייף סטייל ובהתאם לזאת מסתמן כי הגדולים והבכירים יתמודדו על התקציב מול קרבט&וייס שצפוי להתמודד שוב. בשוק מעריכים כי הריטיינר החודשי של המותג עומד על כ-13 אלף שקלים אך יחד עם זאת מסבירים כי במקרה של אדידס התגמול החודשי אינו הסיבה המרכזית אלא דווקא הניסיון בתקציב גלובלי שעוסק בעיקר ביח"צ תדמיתי ויוקרתי.
קרן נהיר, סמנכ"לית השיווק של אדידס בישראל אמרה לאייס: "אדידס ישראל מחויבת על ידי החברה הגלובלית, לצאת למכרזים אל מול ספקיה כל 2-3 שנים וכך אנחנו עושים באופן קבוע. המטרה היא לשמור את הספקים ממוקדים ומחוברים לעשייה של החברה ובה בעת להיות קשובים לשינויים המתרחשים בשוק".
- 8.התגובות פה מאוד מעניינות (ל"ת)חפציבה 25/09/2017 17:14הגב לתגובה זו
- 7.גם אני עורכת 24/09/2017 17:30הגב לתגובה זוכיום, כל מי שעובד כעיתונאי, עורך, סטייליסט וכל תפקיד אחר בעיתונות הלייף סטייל יודע שאת עולם האופנה והלייף סטייל התקשורתי מנהלות דניאלה לאור (שותפתה של אירינה שלמור) ויפעת סוכוליצקי. הראשונה, שקטה ולא מפרסמת את עצמה (עיתונאים ועורכים מעריכים אותה על כך מאוד), השנייה, חיית כוכבת אינסטגרם וחברה של כל סלב אפשרי מבר רפאלי צפונה ועוד. כל מותג שבו הן מטפלות הופך מארד לזהב. אילו אני הייתי ממקבלי ההחלטות באדידס, הייתי בוחרת רק בהן. בהצלחה
- 6.ואז 24/09/2017 17:04הגב לתגובה זוטוקבקיסטים פתטיים
- 5.זאביק דרור אימפריה זאביק דרור אימפףריהההההההההההה (ל"ת)עיתונאית 24/09/2017 17:00הגב לתגובה זו
- 4.אירינה שלמור לא רואה ממטר אף משרד בישראל. באחריות (ל"ת)עיתונאי 24/09/2017 16:37הגב לתגובה זו
- 3.זאביק דרור עושה לכל היחצניות של פעם ביתהספר. חבל על הזמן (ל"ת)עורכת בכירה 24/09/2017 16:34הגב לתגובה זו
- 2.מתחרה 24/09/2017 15:41הגב לתגובה זוהמשרד הכי טוב בישראל היום, נקודה!
- 1.זאביק דרור ייקח את זה בהליכה (ל"ת)יערה 24/09/2017 14:59הגב לתגובה זו
מגי טביבי, מגישת המהדורה המרכזית של ערוץ 14. קרדיט: רשתות חברתיותהפרש של כ-50 אלף צופים בין מהדורות 12 ו-14
גם אתמול אף אחד מערוצי הטלוויזיה לא שידר תוכן מקורי, למעט תכנית הסאטירה "ארץ נהדרת"; מבחינת המהדורות המרכזיות, הפער בין 12 ל-14 הולך ומצטצמם ועומד על עשרות אלפים בודדים בלד - לטבלת הרייטינג המלאה
המהדורה המרכזית של חדשות 12 היא המהדורה הנצפית ביותר ובפער על פני מהדורות החדשות האחרונות. זו המהדורה הדומיננטית בעשורים האחרונים והיא לא מאויימת. ועדיין, מגמת ההיחלשות של 12וההתחזקות של 14 נמשכת, אם כי בקצב קטן יותר ממה שהיה בשנתיים-שלוש שנים האחרונות. ערוץ 14 שזוכה לפופולאריות של תומכי ראש הממשלה, בנימין נתניהו, עם רייטינג שצומח, אבל לא כמו בשנים האחרונות.
מהדורת החדשות של 12 השיגה אמש רייטינג פושר יחסית של 11.6% וכמות צופים של 285 אלף. בד בבד, ערוץ 14 עמד על 8.2% אבל מבחינת כמות צופים עמד על 229 אלף.
מבחינת שאר המהדורות, חדשות 13 חזרו לנורמה, עם 4.7% ו-125 אלף צופים. מהדורת החדשות של כאן11 הפגינה יציבות מבחינת המיקום, אבל המשך היחלשות מבחינת הרייטינג וכמות הצופים, עם 4.3% רייטינג בלבד ו-106 אלף צופים בסך הכל.
החיפוש אחר התוכן המקורי בפריים טיים
גם אמש לא הועלה שום תוכן מקורי בפריים טיים. אמנם הפקה כמו "ארץ נהדרת" רוויה בכתיבת תכנים, אבל זו עדיין לא סדרת טלוויזיה מקורית. כך או כך, ארץ נהדרת היא להיט זהב של שנים רבות, וגם אמש היתה התכנית במקום הראשון, עם 14.8% רייטינג ו-368 אלף צופים. אחריה היתה עוד תכנית שמניבה רייטינג גבוה וקבוע, "הפטריוטים" של ערוץ 14, שהיתה עם 9.1% רייטינג ו-287 אלף צופים. במקום השלישי היתה "יהיה טוב" של כאן11, עם החלק השני של הראיון של עמרי אסנהיים עם אלי פלדשטיין, שעמדה על 8.5% ו-207 אלף צופים. לאחר היתה "המקור" של רשת עם 4%, ו-113 אלף צופים בלבד.
- איפה התוכן המקורי בפריים טיים וכמה אנשים ראו את אלי פלדשטיין ב"יהיה טוב"?
- בראש הפריים טיים: ריאליטי ואירוויזיון זה שילוב מנצח
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות
בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם אלמוג בוקר, ורייטינג של 2.8% ו-72 אלף צופים. אחריה היתה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר, עם 2.5% רייטינג ו-51 אלף צופים,
ואילו העולם הבוקר של 13, היתה במקום השלישי עם 1.8% רייטינג ו-53 אלף צופים. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת, עם אדווה דדון היה במקום הראשון עם 2.6% ו-63 אלף צופים, על הבוקר" של 14, עם נוי בר, היה במקום השני, עם 1.5% ו-34 אלף צופים, ואילו "פותחים
יום" של רשת היה במקום האחרון , עם 1% ו-24 אלף צופים בסך הכל.
מגי טביבי, מגישת המהדורה המרכזית של ערוץ 14. קרדיט: רשתות חברתיותהפרש של כ-50 אלף צופים בין מהדורות 12 ו-14
גם אתמול אף אחד מערוצי הטלוויזיה לא שידר תוכן מקורי, למעט תכנית הסאטירה "ארץ נהדרת"; מבחינת המהדורות המרכזיות, הפער בין 12 ל-14 הולך ומצטצמם ועומד על עשרות אלפים בודדים בלד - לטבלת הרייטינג המלאה
המהדורה המרכזית של חדשות 12 היא המהדורה הנצפית ביותר ובפער על פני מהדורות החדשות האחרונות. זו המהדורה הדומיננטית בעשורים האחרונים והיא לא מאויימת. ועדיין, מגמת ההיחלשות של 12וההתחזקות של 14 נמשכת, אם כי בקצב קטן יותר ממה שהיה בשנתיים-שלוש שנים האחרונות. ערוץ 14 שזוכה לפופולאריות של תומכי ראש הממשלה, בנימין נתניהו, עם רייטינג שצומח, אבל לא כמו בשנים האחרונות.
מהדורת החדשות של 12 השיגה אמש רייטינג פושר יחסית של 11.6% וכמות צופים של 285 אלף. בד בבד, ערוץ 14 עמד על 8.2% אבל מבחינת כמות צופים עמד על 229 אלף.
מבחינת שאר המהדורות, חדשות 13 חזרו לנורמה, עם 4.7% ו-125 אלף צופים. מהדורת החדשות של כאן11 הפגינה יציבות מבחינת המיקום, אבל המשך היחלשות מבחינת הרייטינג וכמות הצופים, עם 4.3% רייטינג בלבד ו-106 אלף צופים בסך הכל.
החיפוש אחר התוכן המקורי בפריים טיים
גם אמש לא הועלה שום תוכן מקורי בפריים טיים. אמנם הפקה כמו "ארץ נהדרת" רוויה בכתיבת תכנים, אבל זו עדיין לא סדרת טלוויזיה מקורית. כך או כך, ארץ נהדרת היא להיט זהב של שנים רבות, וגם אמש היתה התכנית במקום הראשון, עם 14.8% רייטינג ו-368 אלף צופים. אחריה היתה עוד תכנית שמניבה רייטינג גבוה וקבוע, "הפטריוטים" של ערוץ 14, שהיתה עם 9.1% רייטינג ו-287 אלף צופים. במקום השלישי היתה "יהיה טוב" של כאן11, עם החלק השני של הראיון של עמרי אסנהיים עם אלי פלדשטיין, שעמדה על 8.5% ו-207 אלף צופים. לאחר היתה "המקור" של רשת עם 4%, ו-113 אלף צופים בלבד.
- איפה התוכן המקורי בפריים טיים וכמה אנשים ראו את אלי פלדשטיין ב"יהיה טוב"?
- בראש הפריים טיים: ריאליטי ואירוויזיון זה שילוב מנצח
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות
בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם אלמוג בוקר, ורייטינג של 2.8% ו-72 אלף צופים. אחריה היתה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר, עם 2.5% רייטינג ו-51 אלף צופים,
ואילו העולם הבוקר של 13, היתה במקום השלישי עם 1.8% רייטינג ו-53 אלף צופים. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת, עם אדווה דדון היה במקום הראשון עם 2.6% ו-63 אלף צופים, על הבוקר" של 14, עם נוי בר, היה במקום השני, עם 1.5% ו-34 אלף צופים, ואילו "פותחים
יום" של רשת היה במקום האחרון , עם 1% ו-24 אלף צופים בסך הכל.
