אסא קרן ויונתן טייטל מונו למנהלי קריאייטיב באדלר
משרד הפרסום אדלר חומסקי מקדם 2 קופירייטרים צעירים למשרות מנהלי קריאייטיב. מדובר באסא קרן (27) ויונתן טייטל (26), ג'וניורים טריים במונחי ענף הפרסום זוכים להבעת אמון מסמנכ"ל הקריאייטיב טל ריבן וקברניטי המשרד ומסומנים כדור הבא במחלקת הקריאייטיב.
קרן וטייטל החלו את דרכם בענף לפני כ-3 שנים, באדלר חומסקי. קרן עסק בתוכן עוד לפני שהגיע לאדלר כחלק מפרוייקט הרשת המצליח ילדי ריטלין. במשרד מציינים כי השניים חתומים על הצלחות רבות של המשרד, בין השאר: מילקי (רועי כפרי), תום יער לבזק, השפה החדשה של בנק הפועלים, מהלכים לבית השנטי ועוד.
סמנכ"ל הקריאייטיב של אדלר חומסקי, טל ריבן: "אסא וטייטל הם מאנשי הקריאייטיב הטובים ביותר שהכרתי ואין מתאימים מהם להוביל את הקריאייטיב של המשרד לצד המנהלים הותיקים. אני מאמין שאין תחליף לגידול דור עתידי של מנהלים שגדלו וצמחו על הערכים והרוח של המשרד. אני מאחל להם המון בהצלחה".
- 12.אחת של פעם 07/03/2017 13:33הגב לתגובה זולא אישי, כן? יכול להיות שהם סופר מוכשרים אבל... מינוי תמוה ביותר. שני ילדים זבי חוטם שהופכים בין ליל למנהלים?! ענף הפרסום תקוע עמוק בתחילת שנות האלפיים מבחינת תנאים, משכורות ושעות עבודה ואח״כ מתפלאים מדוע כל הוותיקים המוכשרים בורחים להיי טק ולפרילאנס. מגייסים ילדים במשכורות מצחיקות שעדיין חושבים שפרסום זה קוק מטבורים של דוגמניות ומגשי סושי ולא נשאר אף אחד ראוי לקידום. תתעוררו חברים, אתם חצי רגל בקבר.
- אני זב חוטם וחושב שגם הסושי צריך להיות על הדוגמנית (ל"ת)ילד 07/03/2017 20:21הגב לתגובה זו
- קודמת לסמנכ״ל ברגע זה! (ל"ת)פח 08/03/2017 14:26
- 11.כל הכבוד תותחים! (ל"ת)עובד לשעבר 07/03/2017 11:45הגב לתגובה זו
- 10.עבד פעם אצל טל ריבן 07/03/2017 11:26הגב לתגובה זוטל ריבן אוהב לאכול סוכריות וממנה תחתיו אנשים שגם אוהבים לאכול סוכריות וזה כל הסיפור מי שלא אוהב סוכריות אין לו סיכוי להתקדם אצל הבנאדם הזה
- 9.יואב חמוציאן 07/03/2017 11:25הגב לתגובה זולמכור חמוצים זה לא קל בכלל
- 8.עבד פעם באדלר 07/03/2017 11:24הגב לתגובה זוכן מה ששמעתם ראיתי אותם מחרטטים מאוחר בלילה במשרד ואמרתי להם מה אתם עושים ואז ישר הם אמרו לי כלום אבל ראיתי שמאחורי הגב יש להם חירטוטים שהם מסתירים אז שאלתי אותם מה יש לכם שם מה זה חירטוטים אז הם אמרו לי על מה אתה מדבר אין פה שום חירטוטים אבל אני ראיתי שיש שם לפחות חירטוט אחד בטוח ועוד שניים שלושה חירטוטים שראיתי חצי והם אמרו לי יאללה תעוף תעוף מכאן
- 7.אקס אדלר חומסקי 07/03/2017 11:21הגב לתגובה זואני הייתי כשאמרו שאסא ירק בברזיה ובכלל הוא לא היה שם והוא אהב את רונה דותן בתקופה הזאת מקום שני והוא בחיים לא היה יורק בברזיה ואז לא אומר לה לפני שהיא שותה ולגבי יונתן טייטל מדובר באיש קריאייטיב מעולה ומלא מוטיבציה שיגיע רחוק עם אנרגיות מעולות וחשיבה של פרסומאי מהשורה הראשונה שיודע את לוח הכפל על בוריו
- 6.אחד שמכיר 07/03/2017 11:17הגב לתגובה זופעם אסא ירק בברזיה ואחר כך רונה דותן שתתה מזה ואז אף אחד לא שתה מהברזיה יותר עד שהיא כבר גם ככה הייתה מקולקלת וטייטל לא למד לוח הכפל
- יזבל (ל"ת)עידו תחזור לעבוד 07/03/2017 13:28הגב לתגובה זו
- 5.אלמוני 07/03/2017 10:54הגב לתגובה זולמכור חמוצים זה קל
- 4.גדעון 07/03/2017 10:52הגב לתגובה זולא פרסונאלי, כן? מורחים ילדים עם טייטלים בשביל שלא יברחו, לקוחות מקבלים אנשי קריאיטיב חסרי ניסיון, משרדי פרסום לא מאפשרים לאנשי קריאיטיב לעשות דרך ולרכוש ניסיון במחיר חשש איבוד טאלנטים. וואקום מבאס.
- 3.אלמוני 07/03/2017 10:51הגב לתגובה זוהם טובים קריאטיבית מאוד ומגיע להם לנהל אבל הם בטוח יכולים למכור גם חמוצים. זה לא קשה.
- 2.קראטיב בכיר מאוד 07/03/2017 10:47הגב לתגובה זוהמצב של ההון האנושי במחלקות הקראטיב הולך ומידרדר. לא מצליחים לגייס אנשים מוכשרים, לא גדלים מנהלים מוכשרים, רמת הכתיבה בקאנטים, ארט של מדינת עולם שלישי. מה יהיה? מה יהיה? ואל תאשימו את אמיר גיא ובעלי המשרדים ובלה בלה מה עושים????
- 1.בהצלחה :) (ל"ת)ליאור 07/03/2017 10:33הגב לתגובה זו

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים
שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה
לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה
בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?
אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים
אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.
כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל.
השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.
ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף
ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים.
"I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.
- ביורק תחלק מטבע חדש לרוכשים של אלבומה החדש
- אמנים במוזיקה כבולים לחוזים דרקוניים, חד צדדים וארוכים בצורה בלתי סבירה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי
העולם.

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים
שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה
לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה
בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?
אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים
אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.
כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל.
השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.
ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף
ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים.
"I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.
- ביורק תחלק מטבע חדש לרוכשים של אלבומה החדש
- אמנים במוזיקה כבולים לחוזים דרקוניים, חד צדדים וארוכים בצורה בלתי סבירה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי
העולם.