מימין: אסא קרן ויונתן טייטל
צילום: יח"צ

אסא קרן ויונתן טייטל מונו למנהלי קריאייטיב באדלר

קרן וטייטל החלו את דרכם בענף לפני כ-3 שנים, באדלר חומסקי. קרן עסק בתוכן עוד לפני שהגיע לאדלר כחלק מפרוייקט הרשת המצליח "ילדי ריטלין"
משה בנימין | (15)

משרד הפרסום אדלר חומסקי מקדם 2 קופירייטרים צעירים למשרות מנהלי קריאייטיב.  מדובר באסא קרן (27) ויונתן טייטל (26), ג'וניורים טריים במונחי ענף הפרסום זוכים להבעת אמון מסמנכ"ל הקריאייטיב טל ריבן וקברניטי המשרד ומסומנים כדור הבא במחלקת הקריאייטיב.

קרן וטייטל החלו את דרכם בענף לפני כ-3 שנים, באדלר חומסקי. קרן עסק בתוכן עוד לפני שהגיע לאדלר כחלק מפרוייקט הרשת המצליח ילדי ריטלין. במשרד מציינים כי השניים חתומים על הצלחות רבות של המשרד, בין השאר: מילקי (רועי כפרי), תום יער לבזק, השפה החדשה של בנק הפועלים, מהלכים לבית השנטי ועוד. 

סמנכ"ל הקריאייטיב של אדלר חומסקי, טל ריבן: "אסא וטייטל הם מאנשי הקריאייטיב הטובים ביותר שהכרתי ואין מתאימים מהם להוביל את הקריאייטיב של המשרד לצד המנהלים הותיקים. אני מאמין שאין תחליף לגידול דור עתידי של מנהלים שגדלו וצמחו על הערכים והרוח של המשרד. אני מאחל להם המון בהצלחה".

תגובות לכתבה(15):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 12.
    אחת של פעם 07/03/2017 13:33
    הגב לתגובה זו
    לא אישי, כן? יכול להיות שהם סופר מוכשרים אבל... מינוי תמוה ביותר. שני ילדים זבי חוטם שהופכים בין ליל למנהלים?! ענף הפרסום תקוע עמוק בתחילת שנות האלפיים מבחינת תנאים, משכורות ושעות עבודה ואח״כ מתפלאים מדוע כל הוותיקים המוכשרים בורחים להיי טק ולפרילאנס. מגייסים ילדים במשכורות מצחיקות שעדיין חושבים שפרסום זה קוק מטבורים של דוגמניות ומגשי סושי ולא נשאר אף אחד ראוי לקידום. תתעוררו חברים, אתם חצי רגל בקבר.
  • אני זב חוטם וחושב שגם הסושי צריך להיות על הדוגמנית (ל"ת)
    ילד 07/03/2017 20:21
    הגב לתגובה זו
  • קודמת לסמנכ״ל ברגע זה! (ל"ת)
    פח 08/03/2017 14:26
  • 11.
    כל הכבוד תותחים! (ל"ת)
    עובד לשעבר 07/03/2017 11:45
    הגב לתגובה זו
  • 10.
    עבד פעם אצל טל ריבן 07/03/2017 11:26
    הגב לתגובה זו
    טל ריבן אוהב לאכול סוכריות וממנה תחתיו אנשים שגם אוהבים לאכול סוכריות וזה כל הסיפור מי שלא אוהב סוכריות אין לו סיכוי להתקדם אצל הבנאדם הזה
  • 9.
    יואב חמוציאן 07/03/2017 11:25
    הגב לתגובה זו
    למכור חמוצים זה לא קל בכלל
  • 8.
    עבד פעם באדלר 07/03/2017 11:24
    הגב לתגובה זו
    כן מה ששמעתם ראיתי אותם מחרטטים מאוחר בלילה במשרד ואמרתי להם מה אתם עושים ואז ישר הם אמרו לי כלום אבל ראיתי שמאחורי הגב יש להם חירטוטים שהם מסתירים אז שאלתי אותם מה יש לכם שם מה זה חירטוטים אז הם אמרו לי על מה אתה מדבר אין פה שום חירטוטים אבל אני ראיתי שיש שם לפחות חירטוט אחד בטוח ועוד שניים שלושה חירטוטים שראיתי חצי והם אמרו לי יאללה תעוף תעוף מכאן
  • 7.
    אקס אדלר חומסקי 07/03/2017 11:21
    הגב לתגובה זו
    אני הייתי כשאמרו שאסא ירק בברזיה ובכלל הוא לא היה שם והוא אהב את רונה דותן בתקופה הזאת מקום שני והוא בחיים לא היה יורק בברזיה ואז לא אומר לה לפני שהיא שותה ולגבי יונתן טייטל מדובר באיש קריאייטיב מעולה ומלא מוטיבציה שיגיע רחוק עם אנרגיות מעולות וחשיבה של פרסומאי מהשורה הראשונה שיודע את לוח הכפל על בוריו
  • 6.
    אחד שמכיר 07/03/2017 11:17
    הגב לתגובה זו
    פעם אסא ירק בברזיה ואחר כך רונה דותן שתתה מזה ואז אף אחד לא שתה מהברזיה יותר עד שהיא כבר גם ככה הייתה מקולקלת וטייטל לא למד לוח הכפל
  • יזבל (ל"ת)
    עידו תחזור לעבוד 07/03/2017 13:28
    הגב לתגובה זו
  • 5.
    אלמוני 07/03/2017 10:54
    הגב לתגובה זו
    למכור חמוצים זה קל
  • 4.
    גדעון 07/03/2017 10:52
    הגב לתגובה זו
    לא פרסונאלי, כן? מורחים ילדים עם טייטלים בשביל שלא יברחו, לקוחות מקבלים אנשי קריאיטיב חסרי ניסיון, משרדי פרסום לא מאפשרים לאנשי קריאיטיב לעשות דרך ולרכוש ניסיון במחיר חשש איבוד טאלנטים. וואקום מבאס.
  • 3.
    אלמוני 07/03/2017 10:51
    הגב לתגובה זו
    הם טובים קריאטיבית מאוד ומגיע להם לנהל אבל הם בטוח יכולים למכור גם חמוצים. זה לא קשה.
  • 2.
    קראטיב בכיר מאוד 07/03/2017 10:47
    הגב לתגובה זו
    המצב של ההון האנושי במחלקות הקראטיב הולך ומידרדר. לא מצליחים לגייס אנשים מוכשרים, לא גדלים מנהלים מוכשרים, רמת הכתיבה בקאנטים, ארט של מדינת עולם שלישי. מה יהיה? מה יהיה? ואל תאשימו את אמיר גיא ובעלי המשרדים ובלה בלה מה עושים????
  • 1.
    בהצלחה :) (ל"ת)
    ליאור 07/03/2017 10:33
    הגב לתגובה זו
תקליטים ודיסקים מפוזרים AIתקליטים ודיסקים מפוזרים AI

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם

עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה

בן פלמון |
נושאים בכתבה אמנים במוזיקה

לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?


אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים

אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.

כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל. 

השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.

ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף

ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים. "I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.

כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי העולם.

תקליטים ודיסקים מפוזרים AIתקליטים ודיסקים מפוזרים AI

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם

עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה

בן פלמון |
נושאים בכתבה אמנים במוזיקה

לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?


אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים

אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.

כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל. 

השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.

ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף

ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים. "I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.

כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי העולם.