מימין: אסא קרן ויונתן טייטל
צילום: יח"צ

אסא קרן ויונתן טייטל מונו למנהלי קריאייטיב באדלר

קרן וטייטל החלו את דרכם בענף לפני כ-3 שנים, באדלר חומסקי. קרן עסק בתוכן עוד לפני שהגיע לאדלר כחלק מפרוייקט הרשת המצליח "ילדי ריטלין"
משה בנימין | (15)

משרד הפרסום אדלר חומסקי מקדם 2 קופירייטרים צעירים למשרות מנהלי קריאייטיב.  מדובר באסא קרן (27) ויונתן טייטל (26), ג'וניורים טריים במונחי ענף הפרסום זוכים להבעת אמון מסמנכ"ל הקריאייטיב טל ריבן וקברניטי המשרד ומסומנים כדור הבא במחלקת הקריאייטיב.

קרן וטייטל החלו את דרכם בענף לפני כ-3 שנים, באדלר חומסקי. קרן עסק בתוכן עוד לפני שהגיע לאדלר כחלק מפרוייקט הרשת המצליח ילדי ריטלין. במשרד מציינים כי השניים חתומים על הצלחות רבות של המשרד, בין השאר: מילקי (רועי כפרי), תום יער לבזק, השפה החדשה של בנק הפועלים, מהלכים לבית השנטי ועוד. 

סמנכ"ל הקריאייטיב של אדלר חומסקי, טל ריבן: "אסא וטייטל הם מאנשי הקריאייטיב הטובים ביותר שהכרתי ואין מתאימים מהם להוביל את הקריאייטיב של המשרד לצד המנהלים הותיקים. אני מאמין שאין תחליף לגידול דור עתידי של מנהלים שגדלו וצמחו על הערכים והרוח של המשרד. אני מאחל להם המון בהצלחה".

תגובות לכתבה(15):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 12.
    אחת של פעם 07/03/2017 13:33
    הגב לתגובה זו
    לא אישי, כן? יכול להיות שהם סופר מוכשרים אבל... מינוי תמוה ביותר. שני ילדים זבי חוטם שהופכים בין ליל למנהלים?! ענף הפרסום תקוע עמוק בתחילת שנות האלפיים מבחינת תנאים, משכורות ושעות עבודה ואח״כ מתפלאים מדוע כל הוותיקים המוכשרים בורחים להיי טק ולפרילאנס. מגייסים ילדים במשכורות מצחיקות שעדיין חושבים שפרסום זה קוק מטבורים של דוגמניות ומגשי סושי ולא נשאר אף אחד ראוי לקידום. תתעוררו חברים, אתם חצי רגל בקבר.
  • אני זב חוטם וחושב שגם הסושי צריך להיות על הדוגמנית (ל"ת)
    ילד 07/03/2017 20:21
    הגב לתגובה זו
  • קודמת לסמנכ״ל ברגע זה! (ל"ת)
    פח 08/03/2017 14:26
  • 11.
    כל הכבוד תותחים! (ל"ת)
    עובד לשעבר 07/03/2017 11:45
    הגב לתגובה זו
  • 10.
    עבד פעם אצל טל ריבן 07/03/2017 11:26
    הגב לתגובה זו
    טל ריבן אוהב לאכול סוכריות וממנה תחתיו אנשים שגם אוהבים לאכול סוכריות וזה כל הסיפור מי שלא אוהב סוכריות אין לו סיכוי להתקדם אצל הבנאדם הזה
  • 9.
    יואב חמוציאן 07/03/2017 11:25
    הגב לתגובה זו
    למכור חמוצים זה לא קל בכלל
  • 8.
    עבד פעם באדלר 07/03/2017 11:24
    הגב לתגובה זו
    כן מה ששמעתם ראיתי אותם מחרטטים מאוחר בלילה במשרד ואמרתי להם מה אתם עושים ואז ישר הם אמרו לי כלום אבל ראיתי שמאחורי הגב יש להם חירטוטים שהם מסתירים אז שאלתי אותם מה יש לכם שם מה זה חירטוטים אז הם אמרו לי על מה אתה מדבר אין פה שום חירטוטים אבל אני ראיתי שיש שם לפחות חירטוט אחד בטוח ועוד שניים שלושה חירטוטים שראיתי חצי והם אמרו לי יאללה תעוף תעוף מכאן
  • 7.
    אקס אדלר חומסקי 07/03/2017 11:21
    הגב לתגובה זו
    אני הייתי כשאמרו שאסא ירק בברזיה ובכלל הוא לא היה שם והוא אהב את רונה דותן בתקופה הזאת מקום שני והוא בחיים לא היה יורק בברזיה ואז לא אומר לה לפני שהיא שותה ולגבי יונתן טייטל מדובר באיש קריאייטיב מעולה ומלא מוטיבציה שיגיע רחוק עם אנרגיות מעולות וחשיבה של פרסומאי מהשורה הראשונה שיודע את לוח הכפל על בוריו
  • 6.
    אחד שמכיר 07/03/2017 11:17
    הגב לתגובה זו
    פעם אסא ירק בברזיה ואחר כך רונה דותן שתתה מזה ואז אף אחד לא שתה מהברזיה יותר עד שהיא כבר גם ככה הייתה מקולקלת וטייטל לא למד לוח הכפל
  • יזבל (ל"ת)
    עידו תחזור לעבוד 07/03/2017 13:28
    הגב לתגובה זו
  • 5.
    אלמוני 07/03/2017 10:54
    הגב לתגובה זו
    למכור חמוצים זה קל
  • 4.
    גדעון 07/03/2017 10:52
    הגב לתגובה זו
    לא פרסונאלי, כן? מורחים ילדים עם טייטלים בשביל שלא יברחו, לקוחות מקבלים אנשי קריאיטיב חסרי ניסיון, משרדי פרסום לא מאפשרים לאנשי קריאיטיב לעשות דרך ולרכוש ניסיון במחיר חשש איבוד טאלנטים. וואקום מבאס.
  • 3.
    אלמוני 07/03/2017 10:51
    הגב לתגובה זו
    הם טובים קריאטיבית מאוד ומגיע להם לנהל אבל הם בטוח יכולים למכור גם חמוצים. זה לא קשה.
  • 2.
    קראטיב בכיר מאוד 07/03/2017 10:47
    הגב לתגובה זו
    המצב של ההון האנושי במחלקות הקראטיב הולך ומידרדר. לא מצליחים לגייס אנשים מוכשרים, לא גדלים מנהלים מוכשרים, רמת הכתיבה בקאנטים, ארט של מדינת עולם שלישי. מה יהיה? מה יהיה? ואל תאשימו את אמיר גיא ובעלי המשרדים ובלה בלה מה עושים????
  • 1.
    בהצלחה :) (ל"ת)
    ליאור 07/03/2017 10:33
    הגב לתגובה זו
מגי טביבי, מגישת המהדורה המרכזית של ערוץ 14. קרדיט: רשתות חברתיותמגי טביבי, מגישת המהדורה המרכזית של ערוץ 14. קרדיט: רשתות חברתיות

הפרש של כ-50 אלף צופים בין מהדורות 12 ו-14

גם אתמול אף אחד מערוצי הטלוויזיה לא שידר תוכן מקורי, למעט תכנית הסאטירה "ארץ נהדרת"; מבחינת המהדורות המרכזיות, הפער בין 12 ל-14 הולך ומצטצמם ועומד על עשרות אלפים בודדים בלד - לטבלת הרייטינג המלאה

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

המהדורה המרכזית של חדשות 12 היא המהדורה הנצפית ביותר ובפער על פני מהדורות החדשות האחרונות. זו המהדורה הדומיננטית בעשורים האחרונים והיא לא מאויימת. ועדיין, מגמת ההיחלשות של 12וההתחזקות של 14 נמשכת, אם כי בקצב קטן יותר ממה שהיה בשנתיים-שלוש שנים האחרונות. ערוץ 14 שזוכה לפופולאריות של תומכי ראש הממשלה, בנימין נתניהו, עם רייטינג שצומח, אבל לא כמו בשנים האחרונות. 

מהדורת החדשות של 12 השיגה אמש רייטינג פושר יחסית של 11.6% וכמות צופים של 285 אלף. בד בבד, ערוץ 14 עמד על 8.2% אבל מבחינת כמות צופים עמד על 229 אלף.

מבחינת שאר המהדורות, חדשות 13 חזרו לנורמה, עם 4.7% ו-125 אלף צופים. מהדורת החדשות של כאן11 הפגינה יציבות מבחינת המיקום, אבל המשך היחלשות מבחינת הרייטינג וכמות הצופים, עם 4.3% רייטינג בלבד ו-106 אלף צופים בסך הכל.

החיפוש אחר התוכן המקורי בפריים טיים

גם אמש לא הועלה שום תוכן מקורי בפריים טיים. אמנם הפקה כמו "ארץ נהדרת" רוויה בכתיבת תכנים, אבל זו עדיין לא סדרת טלוויזיה מקורית. כך או כך, ארץ נהדרת היא להיט זהב של שנים רבות, וגם אמש היתה התכנית במקום הראשון, עם 14.8% רייטינג ו-368 אלף צופים. אחריה היתה עוד תכנית שמניבה רייטינג גבוה וקבוע, "הפטריוטים" של ערוץ 14, שהיתה עם 9.1% רייטינג ו-287 אלף צופים. במקום השלישי היתה "יהיה טוב" של כאן11, עם החלק השני של הראיון של עמרי אסנהיים עם אלי פלדשטיין,  שעמדה על 8.5% ו-207 אלף צופים. לאחר היתה "המקור" של רשת עם 4%, ו-113 אלף צופים בלבד. 

תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות

בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם אלמוג בוקר, ורייטינג של 2.8% ו-72 אלף צופים. אחריה היתה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר, עם 2.5% רייטינג ו-51 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13, היתה במקום השלישי עם 1.8% רייטינג ו-53 אלף צופים. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת, עם אדווה דדון היה במקום הראשון עם 2.6% ו-63 אלף צופים, על הבוקר" של 14, עם נוי בר, היה במקום השני, עם 1.5% ו-34 אלף צופים, ואילו "פותחים יום" של רשת היה במקום האחרון , עם 1% ו-24 אלף צופים בסך הכל.

הכוכב הבא לאירוויזיון. קרדיט: מאקוהכוכב הבא לאירוויזיון. קרדיט: מאקו

קשת שולטת בלוח שידורי מוצ"ש

עוד ערב ללא תוכן מקורי בערוצי הטלוויזיה, למעט סרט תיעודי ששודר בכאן11; מבחינת המהדורות המרכזיות, כמו בכל מוצ"ש, קשת מובילה בכל הרצועות - לטבלת הרייטינג המלאה

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

כמו מדי מוצ"ש, העובדה שערוץ 14 אינו משדר לאורך היום משפיעה על טבלת הרייטינג, והמהדורה המרכזית של חדשות 12 פותחת פערים על המתחרות, ואמש מהדורת החדשות של 12 השיגה רייטינג של 15.9% וכמות צופים של 396 אלף. הבאה אחריה היתה חדשות 13, עם 5.5% רייטינג ו-156 אלף צופים וכשהמקום השני הוא נתונים של כשליש ממהדורת 12, ניתן לראות עד כמה הפער גדול במוצ"ש. במקום השלישי היתה המהדורה של ערוץ 14, עם 4.9% ו-131 אלף וכרגיל את הרשימה סגר כאן11, עם 3.5% רייטינג ו-90 אלף צופים. 

החיפוש אחר התוכן המקורי בפריים טיים

גם אמש לא הועלה שום תוכן מקורי בפריים טיים. אמנם כאן11 שידרו את הסרט התיעודי "יצאתי בשש", שעוקב אחרי רציחות נשים על ידי בני זוגן, שהיה עם 2.6% רייטינג וצפו בו 56 אלף איש, אבל כל השאר היה ריאליטי או תכניות אירוח למיניהן. בכל אופן, את הרצועה הובילו תכניות הריאליטי, כשהכוכב הבא לאירוויזיון היה עם 17.3% ו-427 אלף צופים והיה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים. אחריו היה "משחק השף", עם 11.3% רייטינג ו-286 אלף צופים ובמקום השלישי היתה "הפטריוטים" של ערוץ 14, עם 6.2% רייטינג ו-168 אלף צופים. 

כאן11 שידרו במהלך הרצועה גם את פגישה עם רוני קובן, שאירח את ליאור סושרד והיה עם רייטינג של 4.7% ו-112 אלף צופים. 

תכניות אחה"צ 

הרצועה המוקדמת של פגוש את העיתונות של קשת היתה על 11.9% ו-320 אלף צופים, בעוד מוריה וברקו היו על 3.7% רייטינג ו-106 אלף צופים. לאחר מכן פגוש את העיתונות עלו ל-13.2% ו-331 אלף צופים, מוריה וברקו עלו ל-3.8% ו-130 אלף צופים ואילו ערוץ 14 הצטרף עם "השבוע" עם אראל סג"ל, שעמד על 3% ו-77 אלף צופים. 

לייט נייט

את רצועות הלייט נייט הובילו "אברי ושרקי" עם, רייטינג של 8.7% ו-208 אלף צופים, אחריהם היו רשת עם שידור חוזר של "שנות ה-90" שעמדו על 4.1% רייטינג ו-95 אלף צופים ואילו חדשות הלילה עם שרה ב"ק, ששודרו בערוץ 14, היו עם 2.6% רייטינג ו-70 אלף צופים.