
התרופה הכי טובה בשוק: מקאן זכה בתקציב הפרסום של טבע
משרד הפרסום מקאן תל אביב זכה במכרז על תקציב הפרסום של חברת טבע. בתום הליך בחירה שנמשך כחודשיים, נבחר מקאן לשמש כמשרד הפרסום של טבע ישראל עבור כלל הפעילות השיווקית במדיה ועבור מותגיה השונים. התהליך כלל סינון בהתאם לקריטריונים שנקבעו מראש, והתרשמות אישית מפרזנטציות קריאייטיביות על ידי וועדת שיפוט פנימית, בראשותו של יוסי אופק, מנכ"ל פארמה וחדשנות בטבע ישראל, וצוות מנהלים בכיר בטבע ישראל.
מקאן נבחר מבין 4 משרדי פרסום, ביניהם אדלר חומסקי שליווה את טבע ב-4 השנים האחרונות ובאומן בר ריבנאי. בקרב הפנימי בין אדלר למקאן, האחרון מצליח לאזן את התוצאה לאחר שרק לפני כשבועיים, אדלר הצליח לדחוק את מקאן מטיפול בתקציב הפרסום של עיריית תל אביב לאחר כעשור שהחזיק בו. בטבע מציינים כי המשרד הנבחר "התבלט במיוחד בזכות האסטרטגיה והשפה התקשורתית הקריאטיבית החדשה שהציע עבור טבע ישראל ומותגיה, יכולותיו המקצועיות בתחום רכש המדיה, והצוות המקצועי שילווה את טבע ישראל". יוסי אופק, מנכ"ל פארמה וחדשנות בטבע ישראל: "טבע ישראל צומחת בשנים האחרונות בקצב מרשים ומרחיבה את פעילויותיה, צבר מוצריה ושירותיה למטופלים. משרד הפרסום מקאן תל אביב - מהמשרדים הטובים והמוערכים בישראל - ימנף את כלל פעילויות השיווק והפרסום שלנו תוך שימור המובילות של מותגינו". טבע ישראל משמשת כזרוע השיווקית של טבע העולמית לשוק הישראלי, ואמונה על שיווק והפצה של מוצרים ותכשירים שונים של טבע, ביניהם, תרופות אינובטיביות וגנריות, תרופות מרשם ממותגות ותרופות ללא מרשם.
- 7.נעמי 23/02/2017 07:38הגב לתגובה זואני באמצע עבודה על קמפיין חח
- 6.איך נותנים לסרבנים תקציבים - חרם על טבע (ל"ת)יוני 22/02/2017 15:33הגב לתגובה זו
- 5.מכני אריקסון 22/02/2017 15:15הגב לתגובה זומשרד הפרסום הכי טוב, הכי גדול, הכי חזק, הכי חכם בישראל, וגם הכי שוחק, הכי תעשייתי, הכי נוראי
- 4.משיח 22/02/2017 14:58הגב לתגובה זומחכים לשנה טובה של מקאן!
- 3.יופי עמית! (ל"ת)אילן שילוח 22/02/2017 14:03הגב לתגובה זו
- 2.ושכל המנייאקים ימשיכו לדבר... (ל"ת)ראול ולנברג 22/02/2017 13:57הגב לתגובה זו
- 1.הקונסולייר 22/02/2017 13:32הגב לתגובה זושנראה לכם כאילו מקאן נחלש או מאבד תקציבים, משיח מביא אותה בהפוכה מכיוון אחר
- התכוונת יוניברסל (ל"ת)דני 22/02/2017 13:44הגב לתגובה זו