פרסום ראשון

חוזר לרמת החייל: מעיין טירנגל מקים יחידה טכנולוגית בגיתם

לאייס נודע כי התכנית להקמת יחידה טכנולוגית נמצאת כיום בשלבים ראשוניים ומוקדמים מאוד. הדגש המרכזי צפוי להיות על תחום הביג דאטה כאשר קברניטי גיתם צפויים לתקצב אותה כיחידה נפרדת
משה בנימין | (6)

פחות משנה לאחר שפרש מבאומן בר ריבנאי, לאחר 5.5 שנים במשרד, מעיין טירנגל צפוי להקים יחידה טכנולוגית חדשה תחת גיתם BBDO - כך נודע לאייס.

הקדנציה הנוכחית של טירנגל בגיתם BBDO היא למעשה סגירת מעגל עבור איש הדיגיטל שהגיע לבאומן מגיתם, אז בתקופת מיכל המאירי, לצד שמות כגון גיא בר ששימש אז כסמנכ"ל הקריאייטיב ומקס שצ'רבקוב, לצידו במחלקת הדיגיטל. מתחת לרדאר, מאז שעזב את באומן, טירנגל ייעץ למשרד הפרסום גיתם BBDO בתחומי הדיגיטל. בתחילה במתכונת מצומצמת יותר ובחודשים האחרונים בהיקף הולך וגובר.

לאייס נודע כי התכנית להקמת יחידה טכנולוגית נמצאת כיום בשלבים ראשוניים ומוקדמים מאוד. הדגש המרכזי צפוי להיות על תחום הביג דאטה כאשר קברניטי גיתם צפויים לתקצב אותה כיחידה נפרדת שתוכל לספק שירותים לגופים שונים בשוק הישראלי. טירנגל זוכה להבעת אמון מצד מנכ"לי גיתם עדו הרטוב ועמית לבני, הן על בסיס הידע המקצועי הרב שלו בתחום, העובדה שבעבר החזיק בתפקיד בכיר בדיגיטל בגיתם, כך שהנפשות הפועלות והתרבות הארגונית מוכרת לו ולא פחות מכך בשל העובדה שבתפקידו האחרון בבאומן שימש כמנכ"ל משותף לצד הדס גרוסמן בזרוע הטכנולוגית של פובליסיס - mint

משרד הפרסום גיתם BBDO ומעיין טירנגל לא הגיבו לידיעה. 

 

תגובות לכתבה(6):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 6.
    BIGGY 02/03/2017 20:52
    הגב לתגובה זו
    עם כל הכבוד למר טירנגל החביב אני לא מצליח להבין איך מנכ"ל יחידה טכנולוגית של משרד פרסום עם נסיון בעיקר בתחום הפרסום הדיגיטלי שאין לו שום רקע טכנולוגי ואני לא בטוח שבכלל יודע להגדיר מה זה ביג דאטא יכול לבוא ולהקים חברה שמספקת שירותי ביג דאטא וגם אם נגיד שעשה כך, אני עדיין לא מצליח להבין מה חברה כמו גיתם מצפה לספק ואיך תדביק את הפער מול חברות משופשפות עם רעיון אמיתי ולא שימוש מיותר במונח כללי שבכלל עונה על השאלה של "איך?..." ולא "מה?..." "...אנחנו הולכים לפתור" ובכלל מאיפה הם הולכים להביא כסף לעשות כן, שכן אנשי טכנולוגיה בתחום הזה יקרים באלפי מונים בהשוואה למפתחים הפקיסטנים שעד עתה פיתחו לגיתם את ה landing pages שלהם...
  • 5.
    בוגדן 27/12/2016 20:34
    הגב לתגובה זו
    מעאנץ' אמיתי! נח ונעים ללקוחות ולקולגות שלו. מקצוען אמיתי. מקווה שיצליח לעשות שינוי אמיתי במשרד האפור מרמת החייל.
  • 4.
    לקוח 26/12/2016 21:02
    הגב לתגובה זו
    עד שבמשרד יבינו מה זה ביג דאטה כל הלקוחות כבר יעשו את זה...
  • 3.
    הכי חשוב שהתמונה מבאומן (ל"ת)
    ירון 26/12/2016 19:11
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    רוי 26/12/2016 18:26
    הגב לתגובה זו
    אחד האנשים הכי מוכשרים שהייתה לי הזכות לעבוד איתם. בהצלחה
  • 1.
    מיסטר ביג באזוורד 26/12/2016 16:51
    הגב לתגובה זו
    מה זה, אפשר לפרסם שם כמו בָּגוגל?
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12

מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים. 

ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים. 

פריים טיים ועוד

בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים. 



חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים.