חוזר לרמת החייל: מעיין טירנגל מקים יחידה טכנולוגית בגיתם
פחות משנה לאחר שפרש מבאומן בר ריבנאי, לאחר 5.5 שנים במשרד, מעיין טירנגל צפוי להקים יחידה טכנולוגית חדשה תחת גיתם BBDO - כך נודע לאייס.
הקדנציה הנוכחית של טירנגל בגיתם BBDO היא למעשה סגירת מעגל עבור איש הדיגיטל שהגיע לבאומן מגיתם, אז בתקופת מיכל המאירי, לצד שמות כגון גיא בר ששימש אז כסמנכ"ל הקריאייטיב ומקס שצ'רבקוב, לצידו במחלקת הדיגיטל. מתחת לרדאר, מאז שעזב את באומן, טירנגל ייעץ למשרד הפרסום גיתם BBDO בתחומי הדיגיטל. בתחילה במתכונת מצומצמת יותר ובחודשים האחרונים בהיקף הולך וגובר.
לאייס נודע כי התכנית להקמת יחידה טכנולוגית נמצאת כיום בשלבים ראשוניים ומוקדמים מאוד. הדגש המרכזי צפוי להיות על תחום הביג דאטה כאשר קברניטי גיתם צפויים לתקצב אותה כיחידה נפרדת שתוכל לספק שירותים לגופים שונים בשוק הישראלי. טירנגל זוכה להבעת אמון מצד מנכ"לי גיתם עדו הרטוב ועמית לבני, הן על בסיס הידע המקצועי הרב שלו בתחום, העובדה שבעבר החזיק בתפקיד בכיר בדיגיטל בגיתם, כך שהנפשות הפועלות והתרבות הארגונית מוכרת לו ולא פחות מכך בשל העובדה שבתפקידו האחרון בבאומן שימש כמנכ"ל משותף לצד הדס גרוסמן בזרוע הטכנולוגית של פובליסיס - mint.
משרד הפרסום גיתם BBDO ומעיין טירנגל לא הגיבו לידיעה.
- 6.BIGGY 02/03/2017 20:52הגב לתגובה זועם כל הכבוד למר טירנגל החביב אני לא מצליח להבין איך מנכ"ל יחידה טכנולוגית של משרד פרסום עם נסיון בעיקר בתחום הפרסום הדיגיטלי שאין לו שום רקע טכנולוגי ואני לא בטוח שבכלל יודע להגדיר מה זה ביג דאטא יכול לבוא ולהקים חברה שמספקת שירותי ביג דאטא וגם אם נגיד שעשה כך, אני עדיין לא מצליח להבין מה חברה כמו גיתם מצפה לספק ואיך תדביק את הפער מול חברות משופשפות עם רעיון אמיתי ולא שימוש מיותר במונח כללי שבכלל עונה על השאלה של "איך?..." ולא "מה?..." "...אנחנו הולכים לפתור" ובכלל מאיפה הם הולכים להביא כסף לעשות כן, שכן אנשי טכנולוגיה בתחום הזה יקרים באלפי מונים בהשוואה למפתחים הפקיסטנים שעד עתה פיתחו לגיתם את ה landing pages שלהם...
- 5.בוגדן 27/12/2016 20:34הגב לתגובה זומעאנץ' אמיתי! נח ונעים ללקוחות ולקולגות שלו. מקצוען אמיתי. מקווה שיצליח לעשות שינוי אמיתי במשרד האפור מרמת החייל.
- 4.לקוח 26/12/2016 21:02הגב לתגובה זועד שבמשרד יבינו מה זה ביג דאטה כל הלקוחות כבר יעשו את זה...
- 3.הכי חשוב שהתמונה מבאומן (ל"ת)ירון 26/12/2016 19:11הגב לתגובה זו
- 2.רוי 26/12/2016 18:26הגב לתגובה זואחד האנשים הכי מוכשרים שהייתה לי הזכות לעבוד איתם. בהצלחה
- 1.מיסטר ביג באזוורד 26/12/2016 16:51הגב לתגובה זומה זה, אפשר לפרסם שם כמו בָּגוגל?
מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?
הסטטוס קוו ברייטינג של לוח השידורים נשמר, לפחות עד שיתעדכנו נתוני המידרוג: מבחינת המהדורות המרכזיות, קשת בראש, 14 שני, 13 מדשדש וכאן11 כמעט מחוץ למשחק
המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אמש במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדה על 14.4% רייטינג ו-385 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 7.8% ו-203 אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 6.4% רייטינג ו-144 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הייתה במקום האחרון, עם 3.4% רייטינג בלבד ו-80 אלף צופים בסך הכל.
פריים טיים
התחרות על המקום הראשון היתה צמודה, כשנוטוק של רועי עידן בקשת עמד על 12.7% רייטינג ו-307 אלף צופים, ואילו משחקי השף היו צמודים, 11.7% ו-273 אלף צופים. ערוץ 14 עם הפטריוטים היציבה, היה , ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 6.7%, עם 171, כשהערוץ שידר לאחריה את התכנית על נפילת משטר אסד, "אסד - רות, סוף", שעמדה על 6.4% ו-166 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 עם "זמן אמת" שעמד על 3% ו-66 אלף צופים.
תכניות הבוקר והמהדורות
המוקדמות
בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 3.2% ו-74 אלף צופים. אחריה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 2.1% רייטינג ו-48 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13 עם 1.3% רייטינג ו-27 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת היה במקום הראשון עם 2.7% ו-53 אלף צופים, "על הבוקר" של 14 היה עם 1.4% ו-33 אלף צופים ואילו "פותחים יום" של רשת סיים אחרון, עם 1.1% ו-26 אלף צופים בסך הכל.
במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 7.9% רייטינג ו-201 צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4.8% רייטינג ו-106 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שעמדו על 3.7% רייטינג ו-90 אלף צופים בלבד, שעדיין מציגים נתונים מאכזבים לשני טאלנטים שהיו אמורים להיות דומיננטיים יותר ברצועה, אולי זה התחרות הקשה והקוטביות של הצופים, שבוחרים ב-12 או 14, שכל אחד מהם עם אג'נדה מובהקת, וההיצע של מוריה וברקו לא מספיק מתבדל. מעבר לכך, התוכנית לא מעניינת כפי שהיתה בעבר.
- האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
- בידור או חדשות? התשובה של הציבור מפתיעה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מוריה וברקו עלתה לאוויר לפני כתשעה חודשים, במרץ 2025, תחילה במתכונת שבועית, ולאחר מכן, באוגוסט, במתכונת יומית, כדי להציל את הרייטינג של הערוץ. וזאת לאחר שהתכנית הקודמת של ברקו, עם אופירה אסייג, הפכה מתכנית נישה בפינה חשוכת רייטינג למכונה משומנת של צופים ועם משקל ציבורי לא מבוטל. "אופירה וברקו" שודרה מ-2017 והלכה ותפסה תאוצה, ובשיאה הגיעה לרייטינג דו ספרתי, עד שב-2024, עזב ברקו את התכנית.
מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?
הסטטוס קוו ברייטינג של לוח השידורים נשמר, לפחות עד שיתעדכנו נתוני המידרוג: מבחינת המהדורות המרכזיות, קשת בראש, 14 שני, 13 מדשדש וכאן11 כמעט מחוץ למשחק
המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אמש במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדה על 14.4% רייטינג ו-385 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 7.8% ו-203 אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 6.4% רייטינג ו-144 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הייתה במקום האחרון, עם 3.4% רייטינג בלבד ו-80 אלף צופים בסך הכל.
פריים טיים
התחרות על המקום הראשון היתה צמודה, כשנוטוק של רועי עידן בקשת עמד על 12.7% רייטינג ו-307 אלף צופים, ואילו משחקי השף היו צמודים, 11.7% ו-273 אלף צופים. ערוץ 14 עם הפטריוטים היציבה, היה , ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 6.7%, עם 171, כשהערוץ שידר לאחריה את התכנית על נפילת משטר אסד, "אסד - רות, סוף", שעמדה על 6.4% ו-166 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 עם "זמן אמת" שעמד על 3% ו-66 אלף צופים.
תכניות הבוקר והמהדורות
המוקדמות
בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 3.2% ו-74 אלף צופים. אחריה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 2.1% רייטינג ו-48 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13 עם 1.3% רייטינג ו-27 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת היה במקום הראשון עם 2.7% ו-53 אלף צופים, "על הבוקר" של 14 היה עם 1.4% ו-33 אלף צופים ואילו "פותחים יום" של רשת סיים אחרון, עם 1.1% ו-26 אלף צופים בסך הכל.
במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 7.9% רייטינג ו-201 צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4.8% רייטינג ו-106 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שעמדו על 3.7% רייטינג ו-90 אלף צופים בלבד, שעדיין מציגים נתונים מאכזבים לשני טאלנטים שהיו אמורים להיות דומיננטיים יותר ברצועה, אולי זה התחרות הקשה והקוטביות של הצופים, שבוחרים ב-12 או 14, שכל אחד מהם עם אג'נדה מובהקת, וההיצע של מוריה וברקו לא מספיק מתבדל. מעבר לכך, התוכנית לא מעניינת כפי שהיתה בעבר.
- האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
- בידור או חדשות? התשובה של הציבור מפתיעה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מוריה וברקו עלתה לאוויר לפני כתשעה חודשים, במרץ 2025, תחילה במתכונת שבועית, ולאחר מכן, באוגוסט, במתכונת יומית, כדי להציל את הרייטינג של הערוץ. וזאת לאחר שהתכנית הקודמת של ברקו, עם אופירה אסייג, הפכה מתכנית נישה בפינה חשוכת רייטינג למכונה משומנת של צופים ועם משקל ציבורי לא מבוטל. "אופירה וברקו" שודרה מ-2017 והלכה ותפסה תאוצה, ובשיאה הגיעה לרייטינג דו ספרתי, עד שב-2024, עזב ברקו את התכנית.
