חוזר לרמת החייל: מעיין טירנגל מקים יחידה טכנולוגית בגיתם
פחות משנה לאחר שפרש מבאומן בר ריבנאי, לאחר 5.5 שנים במשרד, מעיין טירנגל צפוי להקים יחידה טכנולוגית חדשה תחת גיתם BBDO - כך נודע לאייס.
הקדנציה הנוכחית של טירנגל בגיתם BBDO היא למעשה סגירת מעגל עבור איש הדיגיטל שהגיע לבאומן מגיתם, אז בתקופת מיכל המאירי, לצד שמות כגון גיא בר ששימש אז כסמנכ"ל הקריאייטיב ומקס שצ'רבקוב, לצידו במחלקת הדיגיטל. מתחת לרדאר, מאז שעזב את באומן, טירנגל ייעץ למשרד הפרסום גיתם BBDO בתחומי הדיגיטל. בתחילה במתכונת מצומצמת יותר ובחודשים האחרונים בהיקף הולך וגובר.
לאייס נודע כי התכנית להקמת יחידה טכנולוגית נמצאת כיום בשלבים ראשוניים ומוקדמים מאוד. הדגש המרכזי צפוי להיות על תחום הביג דאטה כאשר קברניטי גיתם צפויים לתקצב אותה כיחידה נפרדת שתוכל לספק שירותים לגופים שונים בשוק הישראלי. טירנגל זוכה להבעת אמון מצד מנכ"לי גיתם עדו הרטוב ועמית לבני, הן על בסיס הידע המקצועי הרב שלו בתחום, העובדה שבעבר החזיק בתפקיד בכיר בדיגיטל בגיתם, כך שהנפשות הפועלות והתרבות הארגונית מוכרת לו ולא פחות מכך בשל העובדה שבתפקידו האחרון בבאומן שימש כמנכ"ל משותף לצד הדס גרוסמן בזרוע הטכנולוגית של פובליסיס - mint.
משרד הפרסום גיתם BBDO ומעיין טירנגל לא הגיבו לידיעה.
- 6.BIGGY 02/03/2017 20:52הגב לתגובה זועם כל הכבוד למר טירנגל החביב אני לא מצליח להבין איך מנכ"ל יחידה טכנולוגית של משרד פרסום עם נסיון בעיקר בתחום הפרסום הדיגיטלי שאין לו שום רקע טכנולוגי ואני לא בטוח שבכלל יודע להגדיר מה זה ביג דאטא יכול לבוא ולהקים חברה שמספקת שירותי ביג דאטא וגם אם נגיד שעשה כך, אני עדיין לא מצליח להבין מה חברה כמו גיתם מצפה לספק ואיך תדביק את הפער מול חברות משופשפות עם רעיון אמיתי ולא שימוש מיותר במונח כללי שבכלל עונה על השאלה של "איך?..." ולא "מה?..." "...אנחנו הולכים לפתור" ובכלל מאיפה הם הולכים להביא כסף לעשות כן, שכן אנשי טכנולוגיה בתחום הזה יקרים באלפי מונים בהשוואה למפתחים הפקיסטנים שעד עתה פיתחו לגיתם את ה landing pages שלהם...
- 5.בוגדן 27/12/2016 20:34הגב לתגובה זומעאנץ' אמיתי! נח ונעים ללקוחות ולקולגות שלו. מקצוען אמיתי. מקווה שיצליח לעשות שינוי אמיתי במשרד האפור מרמת החייל.
- 4.לקוח 26/12/2016 21:02הגב לתגובה זועד שבמשרד יבינו מה זה ביג דאטה כל הלקוחות כבר יעשו את זה...
- 3.הכי חשוב שהתמונה מבאומן (ל"ת)ירון 26/12/2016 19:11הגב לתגובה זו
- 2.רוי 26/12/2016 18:26הגב לתגובה זואחד האנשים הכי מוכשרים שהייתה לי הזכות לעבוד איתם. בהצלחה
- 1.מיסטר ביג באזוורד 26/12/2016 16:51הגב לתגובה זומה זה, אפשר לפרסם שם כמו בָּגוגל?
האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14האולפן הפתוח של בועז גולן עקף את ערד ניר
לראשונה, תכנית חדשות של ערוץ 14 הצליחה להדיח את חדשות 12 מראש הטבלה; בנוסף, גם מול תוכן "איכותי", תכניות הריאליטי מספקות לצופים את צרכי הבידור באופן הטוב ביותר, ואמש ריאליטי אוכל היה בראש
סך הצופים במהדורות החדשות עולה מעט, לאחר שהציבור היה כנראה ברוויה לאחר תקופה אינטנסיבית שהצמידה את כולם למהדורות. ברמת התוצאות, דירוג המהדורות וכמות הצופים נשארה כמעט זהה, למעט ערוץ 14 שהתחזק. ועדיין, חדשות 12 עדיין מעל כולם. המהדורה המרכזית של חדשות
12 היתה במקום הראשון ועמדה על 15% רייטינג ו-356 אלף צופים, , חדשות 14 היתה עם רייטינג של 7.9% ו-194 אלף צופים. חדשות 13 נאבקת עם חדשות כאן11 על המקום השלישי, ואמש הצליחה, ועמדה על 5% רייטינג ו-119 אלף צופים. חדשות כאן 11 היו עם 4% רייטניג ו-105 אלף צופים,
מספר מכובד ותחרותי.
הריאליטי אוכל את כולם
בערב שבו משודרות שתי תכניות ריאליטי בנושא אוכל, הפריים טיים מיישר קו עם הדעה הרווחת שהריאליטי הוא פורמט מנצח. מאסטר שף הותיקה של קשת עמדה מעל כולם עם 16.2% רייטינג ו-391 אלף צופים והייתה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים אתמול. אחריה, הפטריוטים עם המיתוג החדש שמרה על כוחה עם 8.5% רייטינג ו-229 אלף צופים ואפשר לומר שהתכנית מצליחה מאד, היות ובסך כל שידורי כל הרצועות בכל הערוצים, היתה אמש התכנית השנייה הנצפית בישראל. אחריה, היה הלהיט החדש-ישן של התאגיד, הריאליטי הוותיק "בואו לאכול איתי" עם 7.2% ו-183 אלף צופים. ואילו את הרשימה סגר "חרדים, העולם האמיתי" של קשת, עם 4.9% רייטינג ו-112 אלף צופים בלבד.
ערוץ 14 עם מהפך ברצועת הצהריים
מבחינת שאר הרצועות, ניכר שגם בשאר מהדורות החדשות ישנה ירידה כוללת בכמות הצופים. בבוקר, "חדשות הבוקר" של קשת מובילה את הרצועה, עם 2.9% ו-67 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שממשיכה לצמצם פערים עם 2.3% רייטינג ו-51 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.7% רייטינג ו-39 אלף צופים בלבד.
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור ונסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2.3% ו-46 אלף צופים, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 2% רייטינג ו-42 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.4% רייטינג ו-28 אלף צופים בלבד.
- התאגיד תחרותי מתמיד עם "בואו לאכול איתי"
- המהדורה המרכזית של 13 בתחתית טבלת הרייטינג
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בצהריים, האולפן הפתוח של ערוץ 14 עם בועז גולן הצליח להדיח לראשונה את חדשות 12, ועמד על 2.5% רייטינג ו-52 אלף צופים, בעוד 14 בצהריים של חדשות 12 עם ערד ניר היתה עם 2.4% ו-54 אלף צופים. את הרשימה סגר "הדוח היומי" של ערוץ 13 היה עם 1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.
