תקציב היח"צ של יינות ביתן-מגה עובר לנטע הר-לב
תקציב יחסי הציבור של קבוצת יינות ביתן הכולל בתוכו את רשת יינות ביתן, מגה ומגה בעיר עובר מיפה אפרתי לנטע הר-לב, ששימשה כשותפה במשרדה של אפרתי עד לפני כשנה.
הר-לב שיצאה לדרך עצמאית לפני כחצי שנה מטפלת כיום במגוון לקוחות: כפר השעשועים, ספיריטים סחר, יבואנית ומשווקת וודקה Van Gogh ומותגי אלכוהול נוספים, סוכנות הדוגמנות - קבוצת יולי, סוכנות הפרסום והתוכן לבני נוער teenk, קבוצת מעוף משאבי אנוש, עמותת עגול לטובה, ועוד מותגים בתחום הקוסמטיקה, הצרכנות והמזון.
ארז אייזנברג, סמנכ"ל השיווק של יינות ביתן: "אנו מודים ליפה אפרתי על שנים של עבודה איכותית ומשותפת. הרשת ממשיכה בתנופה המלווה אותה בתקופה האחרונה ואנו פונים לדרך חדשה".
לאחר רכישת מגה ומגה בעיר בשנה החולפת הפכה יינות ביתן, בבעלות נחום ביתן לרשת השנייה בגדולה בישראל, כשהיא מונה כ-200 סניפים בפריסה ארצית ב-5 פורמטים: יינות ביתן סניפי דיסקאונט, יינות ביתן שוק, המדמים שווקים קולינאריים מהעולם, מגה, מגה בעיר ורשת זול בשפע הפונה למגזר החרדי.
יפה אפרתי מסרה בתגובה: "מאחלת בהצלחה לרשת יינות ביתן".
- 15.יפה מאוד (ל"ת)חן חן 22/01/2020 15:13הגב לתגובה זו
- 14.עבודה טובה מאוד של נטע (ל"ת)נעמה 22/01/2020 15:13הגב לתגובה זו
- 13.ליאור 22/01/2020 15:12הגב לתגובה זואישיות מקצועית, ובנאדם מהמם. בהצלחה!
- 12.צורי 04/11/2016 19:19הגב לתגובה זולכל המלעיזים יפה אפרתי משרד נהדר.ץ אבל לפעמים צריך לרענן
- אליהו הנביא 06/11/2016 08:10הגב לתגובה זולא סופרים את יפה בתקשורת והדור החדש שלה לא מספיק מקצועי. היא נשארה מאחורה ותאבד עוד תיקים חשובים בהמשך בשנה
- 11.שרון 03/11/2016 20:35הגב לתגובה זונטע תותחית על.. בית ספר מהלך ליחסי ציבור.. גברת יפה אפרתי פאסה קומפוזה... תפני את הדרך למי שבאמת עושה את העבודה. יאללה צאי לפנסיה
- 10.מיכל 03/11/2016 19:43הגב לתגובה זואחת המקצועיות שיצא לי להכיר
- 9.התלמיד עלה על רבו (ל"ת)נעמה 03/11/2016 15:48הגב לתגובה זו
- 8.עורכת בכירה 03/11/2016 15:24הגב לתגובה זואי אפשר לעצור אותה
- 7.לא מדגדג ליפה. יש לה את יוניליוור (ל"ת)ראז'ים 03/11/2016 14:55הגב לתגובה זו
- שי 03/11/2016 20:40הגב לתגובה זומי שניהל משברים במשרד זו הר לב.. יפה לעולם לא ניהלה משבר במשרד וההוכחה היא יוניליוור. בדיחה מהלכת
- 6.חן 03/11/2016 14:28הגב לתגובה זואפשר לפרגן בתעשייה הזאת
- 5.בעיני אחת מנשות המקצוע הטובות בישראל ועדיין מובילה את התחום (ל"ת)לא דואג ליפה אפרתי 03/11/2016 14:03הגב לתגובה זו
- 4.איך היא נתנה לה ללכת..... (ל"ת)יפעת 03/11/2016 13:44הגב לתגובה זו
- ריקי דני 03/11/2016 14:04הגב לתגובה זואולי היא רצתה אנרגיות טובות ? גם זה חשוב
- 3.נויה יצחקי 03/11/2016 13:40הגב לתגובה זומדובר באשת מקצוע מקצועית ואמינה, שמשקיעה את כל כולה בכל לקוח שלה. יוצאת דופן בעולם של משרדים שגובים כסף בשביל השם, ולא עושים את העבודה.
- 2.אבירם 03/11/2016 13:38הגב לתגובה זומכיר אותה שנים בעבר עבדנו יחד והיא אכן מקצועית שתעלה ותצליח
- ערן אלבז 03/11/2016 14:06הגב לתגובה זוהחלטה הזויה
- ערן אלבז 03/11/2016 14:05הגב לתגובה זוהחלטה הזויה
- 1.שרית 03/11/2016 13:33הגב לתגובה זויינות ביתן בחרו נכון
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים
בערב רווי חדשות, עם כמעט מיליון צופים בכל המהדורות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 הצליחה לשבור שיא והיא בדרך להדביק את הפער מהמובילה הנצחית, חדשות 12
אולי זו העובדה שערוץ 14 מזוהה עם פרשת "שדה תימן", ואולי זהו המשך של מגמת ההתחזקות של מהדורות החדשות של הערוץ, אבל כך או כך הנתונים הם נתוני שיא.
מבחינת הדירוג עצמו, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 15% רייטינג ו-381 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 10.3% רייטינג ו-300 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.7% רייטינג ו-130 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 111 אלף צופים ו-4.2% רייטינג.
פריים טיים
גם בפריים טיים הנתונים היו מעט חריגים, היות וכמות הצופים התחלקה באופן שווה יותר מאשר בדרך כלל. אמנם בראש היתה "במשמרתי שלי" עם כרמי גילון, ששודרה בקשת עם רייטינג של 10.6% ו-259 אלף צופים, אבל מבחינת רייטינג "הפטריוטים" היתה קצת מאחוריה, עם 10.5% רייטינג אבל מבחינת כמות הצופים הפטריוטים עלתה על קשת, והיתה על 311 אלף צופים. בכך, ערוץ 14 משלים מהלך מרשים ברצועות החדשות המרכזיות והפריים טיים. במקום השלישי הייתה "ווארט" של ערוץ 13, עם נתון מכובד של 7.9% רייטינג ו-213 אלף צופים וגם ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", עמד על נתונים יפים של 7.5% רייטינג ו-178 אלף צופים.
רצועות נוספות
מבחינת שאר הרצועות, בבוקר גם נרשמה עלייה בכמות הצופים, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.1% ו-106 אלף צופים, במקום
השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.1% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-29 אלף צופים בלבד.
- השמועות על מותו של הפיפל-מטר היו מוגזמות
- האם תוכן מקורי ואיכותי יכבוש את הפריים טיים?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, המגמה המשיכה ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור,
שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 3.5% ו-80 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.6% רייטינג ו-54 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.
