נטע הר לב
צילום: תמר מצרפי

תקציב היח"צ של יינות ביתן-מגה עובר לנטע הר-לב

התקציב עובר מיפה אפרתי להר-לב ששימשה עד לפני שנה כשותפה במשרדה של אפרתי. הר-לב יצאה לדרך עצמאית לפני כחצי שנה ומטפלת כיום במגוון לקוחות כגון כפר השעשועים ויבואנית וודקה Van Gogh
משה בנימין | (20)

תקציב יחסי הציבור של קבוצת יינות ביתן הכולל בתוכו את רשת יינות ביתן, מגה ומגה בעיר עובר מיפה אפרתי לנטע הר-לב, ששימשה כשותפה במשרדה של אפרתי עד לפני כשנה. 

הר-לב שיצאה לדרך עצמאית לפני כחצי שנה מטפלת כיום במגוון לקוחות: כפר השעשועים, ספיריטים סחר, יבואנית ומשווקת וודקה Van Gogh ומותגי אלכוהול נוספים, סוכנות הדוגמנות - קבוצת יולי, סוכנות הפרסום והתוכן לבני נוער teenk, קבוצת מעוף משאבי אנוש, עמותת עגול לטובה,  ועוד מותגים בתחום הקוסמטיקה, הצרכנות והמזון.

 

ארז אייזנברג, סמנכ"ל השיווק של יינות ביתן: "אנו מודים ליפה אפרתי על שנים של עבודה איכותית ומשותפת. הרשת ממשיכה בתנופה המלווה אותה בתקופה האחרונה ואנו פונים לדרך חדשה".

לאחר רכישת מגה ומגה בעיר בשנה החולפת הפכה יינות ביתן, בבעלות נחום ביתן לרשת השנייה בגדולה בישראל, כשהיא מונה כ-200 סניפים בפריסה ארצית ב-5 פורמטים: יינות ביתן סניפי דיסקאונט, יינות ביתן שוק, המדמים שווקים קולינאריים מהעולם, מגה, מגה בעיר ורשת זול בשפע הפונה למגזר החרדי.

יפה אפרתי מסרה בתגובה: "מאחלת בהצלחה לרשת יינות ביתן".

תגובות לכתבה(20):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 15.
    יפה מאוד (ל"ת)
    חן חן 22/01/2020 15:13
    הגב לתגובה זו
  • 14.
    עבודה טובה מאוד של נטע (ל"ת)
    נעמה 22/01/2020 15:13
    הגב לתגובה זו
  • 13.
    ליאור 22/01/2020 15:12
    הגב לתגובה זו
    אישיות מקצועית, ובנאדם מהמם. בהצלחה!
  • 12.
    צורי 04/11/2016 19:19
    הגב לתגובה זו
    לכל המלעיזים יפה אפרתי משרד נהדר.ץ אבל לפעמים צריך לרענן
  • אליהו הנביא 06/11/2016 08:10
    הגב לתגובה זו
    לא סופרים את יפה בתקשורת והדור החדש שלה לא מספיק מקצועי. היא נשארה מאחורה ותאבד עוד תיקים חשובים בהמשך בשנה
  • 11.
    שרון 03/11/2016 20:35
    הגב לתגובה זו
    נטע תותחית על.. בית ספר מהלך ליחסי ציבור.. גברת יפה אפרתי פאסה קומפוזה... תפני את הדרך למי שבאמת עושה את העבודה. יאללה צאי לפנסיה
  • 10.
    מיכל 03/11/2016 19:43
    הגב לתגובה זו
    אחת המקצועיות שיצא לי להכיר
  • 9.
    התלמיד עלה על רבו (ל"ת)
    נעמה 03/11/2016 15:48
    הגב לתגובה זו
  • 8.
    עורכת בכירה 03/11/2016 15:24
    הגב לתגובה זו
    אי אפשר לעצור אותה
  • 7.
    לא מדגדג ליפה. יש לה את יוניליוור (ל"ת)
    ראז'ים 03/11/2016 14:55
    הגב לתגובה זו
  • שי 03/11/2016 20:40
    הגב לתגובה זו
    מי שניהל משברים במשרד זו הר לב.. יפה לעולם לא ניהלה משבר במשרד וההוכחה היא יוניליוור. בדיחה מהלכת
  • 6.
    חן 03/11/2016 14:28
    הגב לתגובה זו
    אפשר לפרגן בתעשייה הזאת
  • 5.
    בעיני אחת מנשות המקצוע הטובות בישראל ועדיין מובילה את התחום (ל"ת)
    לא דואג ליפה אפרתי 03/11/2016 14:03
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    איך היא נתנה לה ללכת..... (ל"ת)
    יפעת 03/11/2016 13:44
    הגב לתגובה זו
  • ריקי דני 03/11/2016 14:04
    הגב לתגובה זו
    אולי היא רצתה אנרגיות טובות ? גם זה חשוב
  • 3.
    נויה יצחקי 03/11/2016 13:40
    הגב לתגובה זו
    מדובר באשת מקצוע מקצועית ואמינה, שמשקיעה את כל כולה בכל לקוח שלה. יוצאת דופן בעולם של משרדים שגובים כסף בשביל השם, ולא עושים את העבודה.
  • 2.
    אבירם 03/11/2016 13:38
    הגב לתגובה זו
    מכיר אותה שנים בעבר עבדנו יחד והיא אכן מקצועית שתעלה ותצליח
  • ערן אלבז 03/11/2016 14:06
    הגב לתגובה זו
    החלטה הזויה
  • ערן אלבז 03/11/2016 14:05
    הגב לתגובה זו
    החלטה הזויה
  • 1.
    שרית 03/11/2016 13:33
    הגב לתגובה זו
    יינות ביתן בחרו נכון
מגי טביבי, מגישת המהדורה המרכזית של ערוץ 14. קרדיט: רשתות חברתיותמגי טביבי, מגישת המהדורה המרכזית של ערוץ 14. קרדיט: רשתות חברתיות

הפרש של כ-50 אלף צופים בין מהדורות 12 ו-14

גם אתמול אף אחד מערוצי הטלוויזיה לא שידר תוכן מקורי, למעט תכנית הסאטירה "ארץ נהדרת"; מבחינת המהדורות המרכזיות, הפער בין 12 ל-14 הולך ומצטצמם ועומד על עשרות אלפים בודדים בלד - לטבלת הרייטינג המלאה

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

המהדורה המרכזית של חדשות 12 היא המהדורה הנצפית ביותר ובפער על פני מהדורות החדשות האחרונות. זו המהדורה הדומיננטית בעשורים האחרונים והיא לא מאויימת. ועדיין, מגמת ההיחלשות של 12וההתחזקות של 14 נמשכת, אם כי בקצב קטן יותר ממה שהיה בשנתיים-שלוש שנים האחרונות. ערוץ 14 שזוכה לפופולאריות של תומכי ראש הממשלה, בנימין נתניהו, עם רייטינג שצומח, אבל לא כמו בשנים האחרונות. 

מהדורת החדשות של 12 השיגה אמש רייטינג פושר יחסית של 11.6% וכמות צופים של 285 אלף. בד בבד, ערוץ 14 עמד על 8.2% אבל מבחינת כמות צופים עמד על 229 אלף.

מבחינת שאר המהדורות, חדשות 13 חזרו לנורמה, עם 4.7% ו-125 אלף צופים. מהדורת החדשות של כאן11 הפגינה יציבות מבחינת המיקום, אבל המשך היחלשות מבחינת הרייטינג וכמות הצופים, עם 4.3% רייטינג בלבד ו-106 אלף צופים בסך הכל.

החיפוש אחר התוכן המקורי בפריים טיים

גם אמש לא הועלה שום תוכן מקורי בפריים טיים. אמנם הפקה כמו "ארץ נהדרת" רוויה בכתיבת תכנים, אבל זו עדיין לא סדרת טלוויזיה מקורית. כך או כך, ארץ נהדרת היא להיט זהב של שנים רבות, וגם אמש היתה התכנית במקום הראשון, עם 14.8% רייטינג ו-368 אלף צופים. אחריה היתה עוד תכנית שמניבה רייטינג גבוה וקבוע, "הפטריוטים" של ערוץ 14, שהיתה עם 9.1% רייטינג ו-287 אלף צופים. במקום השלישי היתה "יהיה טוב" של כאן11, עם החלק השני של הראיון של עמרי אסנהיים עם אלי פלדשטיין,  שעמדה על 8.5% ו-207 אלף צופים. לאחר היתה "המקור" של רשת עם 4%, ו-113 אלף צופים בלבד. 

תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות

בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם אלמוג בוקר, ורייטינג של 2.8% ו-72 אלף צופים. אחריה היתה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר, עם 2.5% רייטינג ו-51 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13, היתה במקום השלישי עם 1.8% רייטינג ו-53 אלף צופים. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת, עם אדווה דדון היה במקום הראשון עם 2.6% ו-63 אלף צופים, על הבוקר" של 14, עם נוי בר, היה במקום השני, עם 1.5% ו-34 אלף צופים, ואילו "פותחים יום" של רשת היה במקום האחרון , עם 1% ו-24 אלף צופים בסך הכל.

מגי טביבי, מגישת המהדורה המרכזית של ערוץ 14. קרדיט: רשתות חברתיותמגי טביבי, מגישת המהדורה המרכזית של ערוץ 14. קרדיט: רשתות חברתיות

הפרש של כ-50 אלף צופים בין מהדורות 12 ו-14

גם אתמול אף אחד מערוצי הטלוויזיה לא שידר תוכן מקורי, למעט תכנית הסאטירה "ארץ נהדרת"; מבחינת המהדורות המרכזיות, הפער בין 12 ל-14 הולך ומצטצמם ועומד על עשרות אלפים בודדים בלד - לטבלת הרייטינג המלאה

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

המהדורה המרכזית של חדשות 12 היא המהדורה הנצפית ביותר ובפער על פני מהדורות החדשות האחרונות. זו המהדורה הדומיננטית בעשורים האחרונים והיא לא מאויימת. ועדיין, מגמת ההיחלשות של 12וההתחזקות של 14 נמשכת, אם כי בקצב קטן יותר ממה שהיה בשנתיים-שלוש שנים האחרונות. ערוץ 14 שזוכה לפופולאריות של תומכי ראש הממשלה, בנימין נתניהו, עם רייטינג שצומח, אבל לא כמו בשנים האחרונות. 

מהדורת החדשות של 12 השיגה אמש רייטינג פושר יחסית של 11.6% וכמות צופים של 285 אלף. בד בבד, ערוץ 14 עמד על 8.2% אבל מבחינת כמות צופים עמד על 229 אלף.

מבחינת שאר המהדורות, חדשות 13 חזרו לנורמה, עם 4.7% ו-125 אלף צופים. מהדורת החדשות של כאן11 הפגינה יציבות מבחינת המיקום, אבל המשך היחלשות מבחינת הרייטינג וכמות הצופים, עם 4.3% רייטינג בלבד ו-106 אלף צופים בסך הכל.

החיפוש אחר התוכן המקורי בפריים טיים

גם אמש לא הועלה שום תוכן מקורי בפריים טיים. אמנם הפקה כמו "ארץ נהדרת" רוויה בכתיבת תכנים, אבל זו עדיין לא סדרת טלוויזיה מקורית. כך או כך, ארץ נהדרת היא להיט זהב של שנים רבות, וגם אמש היתה התכנית במקום הראשון, עם 14.8% רייטינג ו-368 אלף צופים. אחריה היתה עוד תכנית שמניבה רייטינג גבוה וקבוע, "הפטריוטים" של ערוץ 14, שהיתה עם 9.1% רייטינג ו-287 אלף צופים. במקום השלישי היתה "יהיה טוב" של כאן11, עם החלק השני של הראיון של עמרי אסנהיים עם אלי פלדשטיין,  שעמדה על 8.5% ו-207 אלף צופים. לאחר היתה "המקור" של רשת עם 4%, ו-113 אלף צופים בלבד. 

תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות

בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם אלמוג בוקר, ורייטינג של 2.8% ו-72 אלף צופים. אחריה היתה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר, עם 2.5% רייטינג ו-51 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13, היתה במקום השלישי עם 1.8% רייטינג ו-53 אלף צופים. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת, עם אדווה דדון היה במקום הראשון עם 2.6% ו-63 אלף צופים, על הבוקר" של 14, עם נוי בר, היה במקום השני, עם 1.5% ו-34 אלף צופים, ואילו "פותחים יום" של רשת היה במקום האחרון , עם 1% ו-24 אלף צופים בסך הכל.