עוזב את דויטש: דניאל ברק מונה לסמנכ"ל קריאייטיב בסאצ'י LA
לאחר שנתיים במשרד הפרסום Deutsch LA (מקבוצת IPG העולמית) שהיה התחנה הראשונה שלו מחוץ לישראל, איש הקריאייטיב דניאל ברק (לשעבר במקאן תל אביב) ממשיך הלאה לרשת הפרסום פובליסיס. ברק יצטרף למותג הפרסום הבינלאומי הפועל תחת הרשת הצרפתית - סאצ'י ב-LA שבו ישמש כסמנכ"ל קריאייטיב וחדשנות ויעבוד "לרוחב" על מגוון תקציבי המשרד.
הלקוח המרכזי של סאצ'י LA הוא גם אחד הלקוחות הגדולים בארה"ב בכלל - מותג הרכב טויוטה, בין מותגי הרכב הזרים האהובים בארה"ב שמשקיע מדי שנה מאות מיליוני שקלים במדיה, מהם עובר למשרד הפרסום נתח נכבד כריטיינר. למרות שייכותו למותג הבינלאומי מהמצליחים בעולם, הסניף של סאצ'י ב-LA הוא לא אחד המובילים של הרשת. לשם כך החלו במשרד שהיקף כח האדם שלו עומד על כ-500 איש, במלאכת גיוסים במטרה להוציא את הסוכנות לדרך חדשה באמצעות טאלנטים צעירים כדוגמת ברק.
בתקופה שבה עבד ב-Deutsch LA טיפל ברק בעיקר בתקציבי פולקסוואגן ועמד מאחורי מהלכים שזכו בפרסי ה-ONE SHOW ומועמדות ב-Webby Awards. בנוסף לקח חלק בפעילות של מחלקת Deutsch Music שהוקמה במשרד עבור מהלכי מיתוג מוסיקלי. במסגרת זו עבדה המחלקה על מיתוגו של הזמר Charlie Puth.
לכל מי שמחפש את הצעד הבא בקריירת הפרסום ותוהה כיצד לעשות זאת - כדאי לשים לב לדרך שבה ברק עשה זאת. כמו במעבר ל-Deutsch LA, גם המעבר שלו לסאצ'י הוא תוצאה של "הד האנטינג" באמצעות ה-Linkdein, לאחר פנייה שהגיעה אליו מנציגי סאצ'י. לדבריו, בשיחה עם אייס: "ללא ספק, צריך להשקיע בלינקדאין כי זה פשוט עובד. במשרדי הפרסום בחו"ל מחפשים אנשי קריאייטיב מכל העולם ומבחינתם אין שום בעיה לעשות את זה בתהליך של הנפקת ויזת אמן, במידה ותיק העבודות של המועמד מרשים אותם".
עוד אומר ברק לאייס: "הגעתי לכאן בלי שום קשרים, פשוט ניסיתי וניסיתי בלי להתייאש. אני זוכר שהייתי בארץ וראיתי שמות של משרדים בארה"ב וזה היה נראה לי כל כך רחוק ובלתי אפשרי ומסתבר שזה ממש לא כך. מדובר בסוף באנשים שיענו לך אם תפנה אליהם, רק צריך לרצות והכי חשוב זה להגיע לכאן, גם אם ההצעה שקיבלת היא לא בדיוק מה שחלמת עליו".
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים
בערב רווי חדשות, עם כמעט מיליון צופים בכל המהדורות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 הצליחה לשבור שיא והיא בדרך להדביק את הפער מהמובילה הנצחית, חדשות 12
אולי זו העובדה שערוץ 14 מזוהה עם פרשת "שדה תימן", ואולי זהו המשך של מגמת ההתחזקות של מהדורות החדשות של הערוץ, אבל כך או כך הנתונים הם נתוני שיא.
מבחינת הדירוג עצמו, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 15% רייטינג ו-381 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 10.3% רייטינג ו-300 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.7% רייטינג ו-130 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 111 אלף צופים ו-4.2% רייטינג.
פריים טיים
גם בפריים טיים הנתונים היו מעט חריגים, היות וכמות הצופים התחלקה באופן שווה יותר מאשר בדרך כלל. אמנם בראש היתה "במשמרתי שלי" עם כרמי גילון, ששודרה בקשת עם רייטינג של 10.6% ו-259 אלף צופים, אבל מבחינת רייטינג "הפטריוטים" היתה קצת מאחוריה, עם 10.5% רייטינג אבל מבחינת כמות הצופים הפטריוטים עלתה על קשת, והיתה על 311 אלף צופים. בכך, ערוץ 14 משלים מהלך מרשים ברצועות החדשות המרכזיות והפריים טיים. במקום השלישי הייתה "ווארט" של ערוץ 13, עם נתון מכובד של 7.9% רייטינג ו-213 אלף צופים וגם ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", עמד על נתונים יפים של 7.5% רייטינג ו-178 אלף צופים.
רצועות נוספות
מבחינת שאר הרצועות, בבוקר גם נרשמה עלייה בכמות הצופים, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.1% ו-106 אלף צופים, במקום
השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.1% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-29 אלף צופים בלבד.
- האם תוכן מקורי ואיכותי יכבוש את הפריים טיים?
- מאסטר שף בראש כל רצועות השידור
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, המגמה המשיכה ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור,
שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 3.5% ו-80 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.6% רייטינג ו-54 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.
