בנג'י זינגר
צילום: שירן כרמל

בנג'י זינגר, מנכ"ל WeWork נבחר לאיש השיווק ביולי

המנכ"ל שהקים את הפעילות המקומית של מותג הנדל"ן-סטארט-אפ נבחר לאיש השיווק של חודש יולי. "זיהה את הצורך והביא בשורה של שיתופיות לעסקים רבים בישראל"
משה בנימין |

ועדת השיווק של איגוד השיווק הישראלי בחרה בבנג'י זינגר, מנכ"ל WeWork ישראל, לאיש השיווק של חודש יולי 2016. כיום מונה קהילת החברים של WeWork למעלה מ-60,000 חברים הנעזרים בשירותי החברה ב-110 סניפים, במדינות שונות ברחבי העולם.

WeWork מציעה שטחי עבודה בישראל החל מחודש נובמבר 2014 לחברות וליזמים בשכירות לטווחי זמן שונים עם מעטפת ייחודית של שירותים נלווים. החברה, שהוקמה בשנת 2010 על ידי אדם נוימן ומיגל מקלוי, מציעה ליזמים, עצמאיים, סטארט-אפים, חברות קטנות ואף לחטיבות של תאגידים גדולים, שטחי עבודה בבנייני משרדים. היא פועלת כיום ב- 110 אתרים הממוקמים בשלושים ערים מרכזיות בארה"ב, ישראל, אנגליה, הולנד, קנדה, גרמניה וסין. החברה מציעה בשכירות חודשית חללי עבודה מאובזרים ומצוידים בכל התשתיות והשירותים הנדרשים, המעניקים לחברים בה סביבת עבודה נוחה.

בנג'י זינגר, מנכ"ל WeWork  ישראל, הקים את פעילות החברה בישראל. בעבר עסק זינגר בתחום האירוח והמסעדנות, כשבתפקידו האחרון שימש כמנכ"ל רשת קפה ג'ו. לפני 8 שנים פרסם אחיו את הספר "Start Up Nation" שהניע אותו לבצע הסבה מקצועית. מפגש שערך עם מייסד WeWork, אדם נוימן, בארה"ב, הוביל אותו למסקנה שזה בדיוק המקום עבורו, כחברה המשלבת בין הידע והניסיון שלו בשירות ואירוח לבין תחום ההייטק.

  

משיקולי ועדת השיווק: "איגוד השיווק הישראלי מכיר במהלך שביצע זינגר כהצלחה בתחום. הוא זיהה את הצורך בהקמת חללים ייעודיים והביא בשורה של שיתופיות לעסקים רבים בישראל. החברה ממשיכה לצמוח בישראל ובשווקים נוספים ונמצאת במגמת גידול והתפתחות". 

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.


  


אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.