לא לשימוש
צילום: יח"צ/ יוטיוב
TV

מהסופרבול לליגת האלופות: חברת Wix הישראלית תתן חסות למנצ'סטר סיטי

רק לאחרונה שילמה החברה התל אביבית 5 מיליון דולר וזכתה לחשיפה מטורפת בסופרבול. כעת הגיעה להסכם במסגרתו תשלם כמיליון ליש"ט לשנה עם הקבוצה ששייכת לתאגיד מהמפרץ הפרסי
משה בנימין |
נושאים בכתבה WIX מנצ'סטר סיטי

חברת Wix הישראלית, המציעה פלטפורמה להקמת אתרי אינטרנט מעוצבים, חתמה על הסכם שיתוף פעולה וחסות עם אחד ממועדוני הכדורגל הגדולים והעשירים בעולם - מנצ'סטר סיטי. החברה לא חשפה את סכום החסות, אבל הערכות גורסות כי מדובר בחסות של יותר ממיליון ליש"ט לשנה, בחוזה ל-3 שנים.

Wix וסיטי הכריזו הבוקר (יום ד') על שיתוף פעולה גלובלי שבמסגרתו החברה תהיה נותנת החסות והשותפה הרשמית של הקבוצה בקטגוריית עיצוב ואחסון אתרי אינטרנט של סיטי גרופ, הכוללת בנוסף למנצ'סטר סיטי, גם את ניו יורק סיטי FC ומלבורון סיטי FC

רק לאחרונה Wix זכתה לחשיפת ענק תמורת 5 מיליון דולר בפרסומת 30 שניות במהלך משחק הסופרבול, בו צפו כ-119.9 מיליון אמריקאים. בחברה החליטו להישאר בתחום הספורט וחתמו על החוזה עם הקבוצה ששייכת בכלל לקונצרן אבו דאבי פיתוח והשקעות הממוקם באיחוד האמירויות, שאינה מקיימת קשרים דיפולומטיים עם ישראל. 

שיתוף הפעולה יפתח בסדרת פעילויות עם מנצ'סטר סיטי שבמסגרתו יושקו פעילויות לאוהדים באמצעות אתר האינטרנט וערוצי המדיה החברתית הרשמיים של המועדון. בנוסף, תקבל Wix זכויות מיתוג באצטדיון איתיחאד כאשר הלוגו של החברה יתנוסס על מסכי ה-LED המקיפים את המגרש, במהלך משחקי הברקליס פרמייר ליג, גביע ה-FA ומשחקי הגביע.

שיתוף הפעולה מושק עם סרטון המציג את שחקני סיטי: פבלו זבאלטה, פרננדינו, ניקולאס אוטמנדי וראחים סטרלינג. בסרטון בונים השחקנים אתר אינטרנט המוקדש לשירי אוהדים אהובים באמצעות Wix. כדורגלן העבר והשדרן הפופולארי בהווה, כריס קמארה, מפרשן את בניית האתר כשהוא מעיר הערות על כל קליק שהשחקנים עושים. 

 

במסגרת שיתוף הפעולה, יוכלו משתמשי Wix ואוהדי שלושת המועדונים של סיטי גרופ, לזכות בכרטיסים למשחקים נבחרים וכן בחוויות ש"לא ניתן לקנות בכסף", כגון צפייה באימונים ועד הצטרפות לשחקנים בדרכם למשחקי החוץ. Wix וסיטי גרופ ימשיכו לפתח את שיתוף הפעולה ביניהן במטרה להעמיק את הכרותם של אוהדי הכדורגל עם סל המוצרים של Wix. בעוד כשבוע צפויות השתיים להשיק את פעילות האוהדים הראשונה, יצירת סרטונים שיוצגו באתר הרשמי של השחקן סרחיו אגוארו שנבנה באמצעות Wix.  

קיראו עוד ב"תקשורת ומדיה"

עומר שי, סמנכ"ל השיווק של Wix, מסר כי "שיתוף פעולה עם מועדון כודרגל גלובלי ומוכר כמו סיטי גרופ הוא חלק מהאסטרטגיה הכוללת שלנו למנף את הכוח העצום שיש לספורט כדי להציג עם המותג שלנו לקהלים חדשים. הפרסום בסופרבול היווה הצלחה גדולה עבורנו וכעת באמצעות שותפות זאת אנו פונים לקהל המסיבי של הספורט הפופולארי בעולם. סיטי גרופ היא שותפה טבעית עבור Wix כיון שאנחנו חולקים את אותם הערכים ואנחנו בטוחים שהעבודה המשותפת תניב חשיפה רחבה של המותג בקרב מאות מיליוני האוהדים של של שלושת המועדונים".

עומאר ברדה, המנהל המסחרי של מחלקת השיווק של סיטי: "אנו נרגשים משיתוף הפעולה עם .Wix הפלטפורמה הייחודית שהיא מציעה, לעיצוב ואחסון אתרי אינטרנט, עולה בקנה אחד עם המחוייבות שלנו ליצירה ולחדשנות. באמצעות שיתוף הפעולה, האוהדים יזכו להכיר את הפלטפורמה של Wix, ולהשתתף במגוון פעילויות ייעודיות בהן יוכלו לזכות בכניסה אל מאחורי הקלעים של מנצ'סטר סיטי FC, ניו יורק סיטי FC ומלבורן סיטי .FC".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
שרון גיל
צילום: רמי זרנגר

מי יקנה את הוט מובייל ובאיזה מחיר?

רן קידר |

פטריק דרהי רוצה למכור את הוט. לא בטוח שיש הרבה קונים, בינתיים הוא מקבל הצעות לרכישת הוט מובייל. 

שוק הסלולר הישראלי, שסבל בשנים האחרונות מירידת מחירים דרמטית ומתחרות עזה, עומד שינויים. הוט מובייל, אחת מארבע המפעילות הגדולות עם כ-2 מיליון מנויים ונתח שוק של כ-17%, עשויה לשנות את מפת התקשורת. מכירתה על ידי קבוצת אלטיס שבשליטת הטייקון שפשט רגל בצרפת עשויה לא רק להקל על חובותיו העצומים של דרהי, אלא גם לשנות את המפה התחרותית.

קבוצת גיל שרון מתעניינת בהוט מובייל

גיל שרון, שכיהן כיו"ר בזק וכמנכ"ל גולן טלקום מוביל קבוצת משקיעים שהגישה הצעה לא מחייבת לרכישת הוט מובייל תמורת 1.4 מיליארד שקל. ההצעה הוגשה לאלטיס, והיא כוללת שותפות עם גופים מוסדיים מובילים: לאומי פרטנרס, הראל ביטוח, מנורה מבטחים ומור ביטוח.

המוסדיים יזרימו את רוב ההון, בעוד שרון יכהן כשותף כללי ומנהל תפעולי ראשי. הוא לא מזרים כסף אישי בשלב זה, אך יקבל אופציות להשתתפות עתידית אם העסקה תצליח. האסטרטגיה של הקבוצה של שרון מבוססת על התייעלות מהירה: הוט מובייל סובלת מרווחי רווח נמוכים עקב תחרות מחירים, אך בעלת בסיס מנויים יציב ותשתיות 5G מתקדמות. הוא מתכנן להגדיל הכנסות דרך שדרוג חבילות משולבות, סלולר, אינטרנט ביתי וטלוויזיה, ולהפחית עלויות תפעוליות ב-20%-30%. אם העסקה תתגבש, שרון יפרוש מתפקידו כיו"ר IBC, מיזם הסיבים האופטיים, כדי למנוע חשש מניגוד אינטרסים, שכן מנורה ומור מחזיקות גם שם.

אלא שפלאפון, זרוע הסלולר של בזק, הגישה הצעה גבוהה בהרבה - 2 מיליארד שקל. השאלה אם הרגולטור יסכים לעסקה כזו שתוביל את החברה הממוזגת לנתח שוק של כ-36%. מיזוג עם הוט מובייל ייצור שחקן עם נתח שוק גדול כשסלקום הבאה בתור עם 28%. 

שרון רכש לפני כ-8 שנים את גולן טלקום יחד עם האחים זלקינד ב-350 מיליון שקל, והפך אותה ממפעילה קטנה לחברה ששווה פי כמה ונמכרה לסלקום במחיר של פי 3. המוסדיים כנראה מאמינים שהוא יעשה זאת שוב בהוט מובייל. 


פטריק דרהי, חובות ומניעים

שרון גיל
צילום: רמי זרנגר

מי יקנה את הוט מובייל ובאיזה מחיר?

רן קידר |

פטריק דרהי רוצה למכור את הוט. לא בטוח שיש הרבה קונים, בינתיים הוא מקבל הצעות לרכישת הוט מובייל. 

שוק הסלולר הישראלי, שסבל בשנים האחרונות מירידת מחירים דרמטית ומתחרות עזה, עומד שינויים. הוט מובייל, אחת מארבע המפעילות הגדולות עם כ-2 מיליון מנויים ונתח שוק של כ-17%, עשויה לשנות את מפת התקשורת. מכירתה על ידי קבוצת אלטיס שבשליטת הטייקון שפשט רגל בצרפת עשויה לא רק להקל על חובותיו העצומים של דרהי, אלא גם לשנות את המפה התחרותית.

קבוצת גיל שרון מתעניינת בהוט מובייל

גיל שרון, שכיהן כיו"ר בזק וכמנכ"ל גולן טלקום מוביל קבוצת משקיעים שהגישה הצעה לא מחייבת לרכישת הוט מובייל תמורת 1.4 מיליארד שקל. ההצעה הוגשה לאלטיס, והיא כוללת שותפות עם גופים מוסדיים מובילים: לאומי פרטנרס, הראל ביטוח, מנורה מבטחים ומור ביטוח.

המוסדיים יזרימו את רוב ההון, בעוד שרון יכהן כשותף כללי ומנהל תפעולי ראשי. הוא לא מזרים כסף אישי בשלב זה, אך יקבל אופציות להשתתפות עתידית אם העסקה תצליח. האסטרטגיה של הקבוצה של שרון מבוססת על התייעלות מהירה: הוט מובייל סובלת מרווחי רווח נמוכים עקב תחרות מחירים, אך בעלת בסיס מנויים יציב ותשתיות 5G מתקדמות. הוא מתכנן להגדיל הכנסות דרך שדרוג חבילות משולבות, סלולר, אינטרנט ביתי וטלוויזיה, ולהפחית עלויות תפעוליות ב-20%-30%. אם העסקה תתגבש, שרון יפרוש מתפקידו כיו"ר IBC, מיזם הסיבים האופטיים, כדי למנוע חשש מניגוד אינטרסים, שכן מנורה ומור מחזיקות גם שם.

אלא שפלאפון, זרוע הסלולר של בזק, הגישה הצעה גבוהה בהרבה - 2 מיליארד שקל. השאלה אם הרגולטור יסכים לעסקה כזו שתוביל את החברה הממוזגת לנתח שוק של כ-36%. מיזוג עם הוט מובייל ייצור שחקן עם נתח שוק גדול כשסלקום הבאה בתור עם 28%. 

שרון רכש לפני כ-8 שנים את גולן טלקום יחד עם האחים זלקינד ב-350 מיליון שקל, והפך אותה ממפעילה קטנה לחברה ששווה פי כמה ונמכרה לסלקום במחיר של פי 3. המוסדיים כנראה מאמינים שהוא יעשה זאת שוב בהוט מובייל. 


פטריק דרהי, חובות ומניעים