למכירה ב-ebay: רוצים קופירייטר לשעבר באדלר חומסקי? תכינו לפחות 1,945 דולר
שנת הייצור שלו היא ב-1988, הוא יוצר באורוגוואי ויובא לארץ ב-2002. קוראים לו פרדי סילבינסקי והוא מציע את עצמו למכירה ב-ebay במחיר התחלתי של 1,945 דולר, המהווים כ-7,500 שקלים. ככה משווק את עצמו קופירייטר שסיים לעבוד לאחרונה באדלר חומסקי כדי להשיג את הג'וב הבא בענף.
סילבינסקי פתח לעצמו עמוד מוצר ב-ebay (באנגלית) תחת השם Freddy Copywriter. בעמוד מוצגת התמונה של הקופירייטר בן ה-27 לצד המפרט הטכני שהוא למעשה הרזומה המקצועי שלו. בתכונות המוצר כותב סילבינסקי שהוא ניחן ב: "חשיבה יצירתית, גישה חיובית, מוטיבציה גבוהה לעבודה והישגים, רצון ללמוד וכמובן, חוש הומור, נראה טוב, זורם, נוח לבריות ובמילים אחרות פשוט המוצר המושלם עבורכם". נכון לעכשיו, למרות השיווק האגרסיבי, אף הצעה לרכישה לא התקבלה.
מי שמעוניין להתרשם באופן מקצועי יותר ממה שיש לסילבינסקי להציע יוכל לבקר בעמוד הפורטפוליו שלו ב-wix שם מוצגות עבודות שלו מהתקופה הקצרה באדלר חומסקי (8 חודשים) וכן מימיו בלימודי הפרסום ב'הבצפר'.
- 2.alex 18/12/2015 08:49הגב לתגובה זולך לעבוד. יש מלא עבודה בשכר בסיס. אולי ב28 לשעה. 12 שעות ביום ואתה עשוי להגיע ל2000$ לחודש :).
- אתה לוזר (ל"ת)... 09/08/2018 14:18הגב לתגובה זו
- 1.יורם 16/12/2015 23:13הגב לתגובה זועלה והצלח
שירות דיגיטלי (X)הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?
חיסכון בקופת גמל להשקעה בדיגיטל - בהראל הגדולה התהליך לא ידידותי ומתיש, במור הוא מזמין
סוף שנה, סוף תהליך: מי באמת מציע חוויית הצטרפות נוחה לקופת גמל להשקעה?
סוף השנה כבר כאן, ויחד איתו גל הקמפיינים שמזכיר לנו "להצטרף אונליין לקופת גמל להשקעה" ו"לנצל את הטבת המס" השנה עד 81,711 ₪. ההבטחה ברורה: חיסכון פשוט, מהיר, דיגיטלי. אבל כמה פשוט זה באמת?
בדקתי מהסלולרי את שני האתרים הראשונים שעולים בגוגל בחיפוש "קופת גמל להשקעה" - הראל ומור בית השקעות, ובחנתי אותם לפי 5 פרמטרים מרכזיים. התוצאות מגלות פער משמעותי בין הבטחה שיווקית לבין המציאות הדיגיטלית.
הציונים בכתבה: 1=חוויה גרועה, 3=בינונית, 5=מצוינת
הרושם הראשוני: האם הממשק מזמין להישאר?
מור
- חברות הביטוח עוקפות את הבנקים בדירוג האשראי - האם זה שינוי תפיסתי?
- הראל: הרווח הנקי עלה ל-840 מיליון שקל, התשואה להון 30%
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מתחילה חזק. העיצוב מאופק, פלטת הצבעים נעימה לעין, והשפה אישית ומרגיעה. אבל בדיוק כשמתחילים להרגיש בנוח, צץ פופאפ שמבקש להשאיר פרטים. מהלך ששובר את הזרימה בשלב מוקדם מדי.
שירות דיגיטלי (X)הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?
חיסכון בקופת גמל להשקעה בדיגיטל - בהראל הגדולה התהליך לא ידידותי ומתיש, במור הוא מזמין
סוף שנה, סוף תהליך: מי באמת מציע חוויית הצטרפות נוחה לקופת גמל להשקעה?
סוף השנה כבר כאן, ויחד איתו גל הקמפיינים שמזכיר לנו "להצטרף אונליין לקופת גמל להשקעה" ו"לנצל את הטבת המס" השנה עד 81,711 ₪. ההבטחה ברורה: חיסכון פשוט, מהיר, דיגיטלי. אבל כמה פשוט זה באמת?
בדקתי מהסלולרי את שני האתרים הראשונים שעולים בגוגל בחיפוש "קופת גמל להשקעה" - הראל ומור בית השקעות, ובחנתי אותם לפי 5 פרמטרים מרכזיים. התוצאות מגלות פער משמעותי בין הבטחה שיווקית לבין המציאות הדיגיטלית.
הציונים בכתבה: 1=חוויה גרועה, 3=בינונית, 5=מצוינת
הרושם הראשוני: האם הממשק מזמין להישאר?
מור
- חברות הביטוח עוקפות את הבנקים בדירוג האשראי - האם זה שינוי תפיסתי?
- הראל: הרווח הנקי עלה ל-840 מיליון שקל, התשואה להון 30%
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מתחילה חזק. העיצוב מאופק, פלטת הצבעים נעימה לעין, והשפה אישית ומרגיעה. אבל בדיוק כשמתחילים להרגיש בנוח, צץ פופאפ שמבקש להשאיר פרטים. מהלך ששובר את הזרימה בשלב מוקדם מדי.
