
צילום: יח"צ
משרדי פרסום, תתכוננו: תחרות דג הזהב יוצאת לדרך - כשברקע קאן ממש קורצת
בנוסף לתחרות הפרינט הוותיקה של 'העיר' ששולחת את המנצחים לפסטיבל קאן, השנה גם הדיגיטל יקבל התייחסות באמצעות מדור אינטראקטיבי באתר הארץ. הפרטים בפנים
תחרות דג הזהב יוצאת לדרך זו השנה ה-22 ברציפות, ובסיומה יגיעו הזוכים לפסטיבל הפרסום בקאן. במסגרת התחרות מכינים משרדי הפרסום מודעות מיוחדות ספציפיות לפרסום בגיליון דג הזהב של רשת העיר של קבוצת הארץ TheMarker. התחרות נועדה לעודד מצוינות בתחום פרסום הפרינט בארץ, והיא למעשה היחידה שעוסקת בכך בישראל. רשת העיר היא הנציגה של פסטיבל האריה השואג בארץ, ולכן 3 המקומות הראשונים בתחרות - גם משרד הפרסום וגם הלקוח - יזכו בנסיעה לפסטיבל בקאן ביוני 2016. השנה ניתן יהיה להגיש מועמדות עד 21 בדצמבר. המודעות יפורסמו בגיליון מיוחד ב-31 בדצמבר שיופץ למנויי הארץ באזור המרכז ולכלל משרד הפרסום ולרשימת לקוחות באמצעות דיוור ישיר.
בנוסף למגזין הפרינט, השנה תקבל התחרות ביטוי גם בעולם הדיגיטלי כאשר מדור אינטראקטיבי ייעודי לתחרות יוקם באתר הארץ. במדור יוצגו כל המודעות שישתתפו בתחרות ותכני הגיליון המודפס. לב הפעילות הדיגיטלית תבוא לידי ביטוי בפעילות גולשים ויראלית. המודע שתצבור את כמות השיתופים הרבה ביותר תזכה לתואר בחירת הקהל ותקודם גם באתרי הארץ TheMarker ובעמוד הפייסבוק של הארץ. בשנה שעברה השתתפו בפרויקט לא פחות מ-100 חברות, ובסיומו של תהליך הזוכים היו ניו פארם, בנק לאומי ועמותת אור ירוק.
- 1.ג׳יזס 13/12/2015 20:52הגב לתגובה זומעולה.