ערוץ 20
צילום: לוגו

אחרי 14 שנה בערוץ 10: לילך יואלס מונתה לסמנכ"לית לוח ואסטרטגיה בערוץ 20

יואלס הייתה שותפה בתכנון הלוח של ערוץ 10. כעת היא תעבור לערוץ 20 על רקע השקת לוח השידורים החדש אחרי החגים, שיכלול את שרון גל ואודטה
אלכסנדר כץ | (1)

לילך יואלס מצטרפת להנהלת ערוץ 20 ותהיה לסמנכ״לית לוח ואסטרטגיה של הערוץ. במסגרת תפקידה, יואלס תהיה אחראית על המחקר ופיתוח האסטרטגיה של הערוץ וכן על תכנון לוח השידורים. 

יואלס עבדה בערוץ 10 מאז הוקם ב-2001 והיתה שותפה לתכנון ארוך טווח של לוחות המשדרים וגיבוש האסטרטגיה של הערוץ מול המתחרים ומול שוק הפרסום בישראל.

במקביל להגעתה, ערוץ 20 ישיק אחרי החגים לוח שידורים חדש, כאשר לתכניות של אברי גלעד והפטריוטים יצטרפו מספר רצועות יומיות ושבועיות חדשות כגון התכנית הכלכלית החדשה של שרון גל ותכנית ייעוץ אישי בהובלת אודטה, שעל שתיהן נכתב לראשונה באייס, וגם תכנית אירוח, תרבות ומוזיקה בהנחיית עמיר בניון, ועוד.

מערוץ 20 נמסר: "הניסיון העצום והידע של לילך הן יתרון תחרותי משמעותי מאוד עבור 20. אנו בטוחים כי הצטרפותה היא צעד נוסף בדרך הארוכה להפיכתנו לערוץ מוביל".

לילך יואלס מסרה: "אחרי תקופה מופלאה בת 15 שנה בערוץ 10 הגיע הזמן לאתגר הבא. אני מודה ליוסי ורשבסקי ולגולן יוכפז על העבודה המשותפת בשנים האחרונות. אני שמחה מאוד להצטרף לערוץ 20, שהינו אחד מערוצי הטלוויזיה בעל פוטנציאל הצמיחה הגדול ביותר, המעניין והמאתגר בישראל. יש תנופת עשייה גדולה מאוד בערוץ 20 בימים אלו ואני שמחה להיות חלק ממנה". 

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    כל הכבוד - בחירה מעולה לערוץ 20 (ל"ת)
    אורי א 16/09/2015 19:04
    הגב לתגובה זו
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.


  


אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.