מי יטוס לרודוס, איפה שוברים מאנצ' ומי מקבל 2,000 ש'? המתנות בענף הפרסום
מי קופץ לאילת ומי קופץ לרודוס? איפה שמים ביד כסף במזומן, מי נותן לעובדים נעלי Reebok וינטג' מגניבות ואיפה נשארו תקועים בגזרת התלושים? אייס עם רשימת המתנות שהבוסים נתנו לנו, אתם מוזמנים לטקבק. חג שמח
עונת החגים הגיעה מהר משחשבנו, השנה החדשה בפתח והעובדים כבר תופסים את מקומם בתור למתנות החגים. כמו בכל שנה גם הפעם אפשר לחלק את ענף הפרסום לנותני התלושים הבנאליים (לא שזה מפריע לעובדים, כמובן תלוי בסכום), המקוריים, הגרגרנים, המשקיענים והקמצנים (כל מי שלא החזיר תשובה מבחינתנו..)
נתחיל בגזרת הגדולים: במשרד הפרסום אדלר חומסקי שנוהג מידי חג להעניק לעובדיו תלושי שופרסל הגדילו לעשות השנה והמתנה תכלול 300 שקל בתלושים ובנוסף "השתלמות באילת כולל שתי מסיבות קרחנה". יאללה בלאגן. במשרד הפרסום באומן בר ריבנאי יקבלו העובדים 400 שקל בתלושי סופרפארם או ישראכרט, לבחירתם. שלישיית הצמרת של ענף הפרסום נחתמת עם מקאן תל אביב שיעניק לעובדיו 300 שקל בתווי המשביר לצרכן כולל מתנה נוספת יקרה מאוד שכל העובדים יוכלו לחלוק יחד - נדב פרסמן.
בראובני פרידן יקבלו העובדים 200 שקלים לראש הנשה (בפסח המתנה תוכפל ל-400, אז אפשר להוריד את המקלות והלפידים..) ב-לאו ברנט יקבלו העובדים 350 ש"ח בתלושים ו"הפתעה נוספת שתחולק בהרמת בכוסית על המאמץ המיוחד של כל העובדים לאורך הקיץ ומהלך טרום החגים". במשרד הפרסום יהושע TBWA יקבלו העובדים 250 שקל בתלושי יינות ביתן (לקוח המשרד) בלווי ברכה לכל עובד - טקס מסורתי במשרד, כך מסבירים לנו. בקבוצת גיתם BBDO שכוללת את משרד הפרסום, משרד היח"צ גיתם פורטר נובלי וחברת ניהול המשברים BBDO IM בראשה עומד אסף אזולאי יקבלו העובדים 400 שקלים של תו הזהב.
במשרד הפרסום פובליסיס יקבלו העובדים 350 שקל בתלושי תו הזהב, ב-y&r לא חורגים מהמסורת וגם השנה המתנה תהיה ימי חופשה על חשבון המשרד. ב-גליקמן נטלר סמסונוב גם כן שומרים על המסורת של לא לספר לנו על המיליונים שהעובדים מקבלים לחג - הכי רחוק שהגענו זה דיווח על כך שהמתנה תהיה צ'ק "כמו בכל שנה". במשרד הפרסום
- yes תציע למנויים את שירות דיסני פלוס חצי שנה בחינם
- בזכות תחתונים ופיג'מות: הנה איש השיווק של חודש מאי
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
לעומק התודעה יקבלו העובדים 400 שקל בתלושים, בדיוק כמו ב-LEAD מקבוצת אדלר חומסקי, וכמו כן בענבר מרחב G יעניקו לעובדים 400 שקל בתלושים.
במשרד הפרסום אשכנזי זלצמן יקבלו העובדים מתנה שכוללת 250 שקל במזומן, יין של יקב קסטל 2011, וימי חופש בחול המועד. אצל הזלצמן השני - בחברון זלצמן יקבלו לחג תלושים בסך 300 שקל, בנוסף לארוחת חג משותפת מחר במסעדה, רגע לפני כניסת השנה החדשה.
ב-פרפל אינטראקטיב המתנה תהיה בין 300 ל-450 במזומן בהתאם לותק וצפוי להיות גם יום כיף מפנק לכבוד החגים (אם זה תלוי במזג האוויר אז תשכחו מזה). ב-אקליפטוס תתקיים הרמת כוסית במסיבה מחוץ למשרד "לסגור שנה טובה ולפתוח שנה מצויינת", וזה לא הכל, שם יקבלו העובדים תלושים בגובה 250 שקל. ב-M&C Saatchi tel aviv יעניקו לעובדים 300 שקל בתלושי שופרסל וב-טוויסטד כמו בכל שנה, גם הפעם "צק ביד ומיד" שיהיה בין 250 ל-2000 שקל ל"מצטייני השנה שהייתה".
- בידור או חדשות? התשובה של הציבור מפתיעה
- רייטינג: כוכב הבא ומהדורת 12 בטופ, ערוץ 14 רושם עלייה בשעות הערב
- תוכן שיווקי שוק הסקנדרי בישראל: הציבור יכול כעת להשקיע ב-SpaceX של אילון מאסק
- ממיליונר גדול להומלס - איך איבד קווין ספייסי 70 מיליון דולר
ועכשיו למפרגנים, המשקיענים והמקוריים: במשרד הפרסום ברזני לוי בבעלותו של רובי ברזני העובדים ייסעו יחד לרודוס (ייאיי פליטים, יייאיי). בחברת המדיה ברעם מדיה בבעלותו של גיא ברעם יקבלו העובדים תלושים בסך 750 שקל ושי בשווי 1500 שקל. בחברת המדיה לביא מדיה יקבלו העובדים שוברים לחג בשויי 1000 שקל. בקבוצת אלנבי (כבר אפשר לקרוא להם כך, עם GO UFO, פאפוש ו-AVIRA) נתנו בשנה שעברה שובר זוגי לארוחת ערב בקנטינה, והשובר מדגיש: "אכלו ושתו את כל התפריט - הכל עלינו". השנה נותנים אנשי אלנבי את אותו השובר ולחלופין - "זוג נעליים סקסיות של הלקוח החדש השמח שלנו Reebok.
ברכות החג 2014/2015 של אלנבי - בתמונה ליאור אפשטיין מנהל הסטודיו
בסוכנות הפרסום Modern Talking של אבירן מניר הלקוחות והעובדים יהנו מערכה שוברת מאנצ׳ למשרד והעובדים יקבלו בנוסף 500 שקל.
בחברת התוכן C יקבלו העובדים 500 שקל בכרטיס המתנה הכי מפנק בעיר, למימוש בבראסרי, הוטל מונטיפיורי, קופי בר, דליקטסן, משהו מתוק בבייקרי או דרינק ברוטשילד 12 וגם... מאפים מתוקים מעשה ידיה של הקונדיטורית נטלי לוין, העורכת הקולינרית של אתר ״רגע מתוק״ אותו המשרד מנהל עבור שטראוס, לשנה טובה ומתוקה. ב-SMOYZ, סוכנות השיווק הדיגיטלי של יעל רנה-אסף העובדים מקבלים לחג מתנה בשם 'השמים הם לא הגבול׳. כל עובדי סמויז יצנחו באופן חופשי ממטוס, כדי ש..שימו לב: "ילמדו שהם יכולים להשיג לעצמם את כל מה שהם רוצים, ושעבור הלקוח - הם יקטפו את השמיים" (ומי שיש לו פחד גבהים ילמד שלא כל מה שרוצים - מקבלים בחיים).
ב-Awesome של מעיין פרוינד העובדים יקבלו "400 שקל בקאש ותפוחים בלי דבש". ב-ארטימדיה, רשת לפרסום פרימיום בוידאו, העובדים יקבלו גיפט-קארד בשווי 500 שקל וארוחת חג מפנקת מהקייטרינג של לחמים. אצל ה-HOOLIGANS, כמו בכל שנה, העובדים יקבלו 313 שקלים "פלוס אלכוהול שיגרום להם לשכוח שקיבלו צ'ק ואז מחר הם שוב יהיו מופתעים וישמחו". אצל ערן גפן ב-Gefen team יקבלו העובדים 400 שקל בתלושים וכרטיס חסינות מהבוס "לרעיון אחד שאני חייב להציג ללקוח".
במשרד הפרסום אברהם ממשיכים במסורת המאני מזומני וגם השנה יקבלו העובדים קאש ביד. בחברת הסושיאל BLINK של שגיא חמץ יקבלו העובדים 350 תלושים לשופרסל (לקוח המשרד) ובסוכנות הדיגיל TWENTYTHREE של ארז רובינשטיין ויוסי צרפתי יקבלו העובדים תלושי לאומי קארד "במחיר שמספיק כדי לקנות וויסקי טוב לחג".
מה מעניקים לעובדים אצלנו באייס? בקבוצת קו מנחה, המפעילה את אייס ואת האתרים ביזפורטל, תפוז, פליקס ועוד, קיבלו העובדים אפשרות לבחור מבין מבחר מתנות, כגון סט סכינים, מזוודה, רמקולים ועוד, ותקיים היום יום כיף בחוף ניצנים.
רוצים למחות על הסכום שקיבלתם? חושבים שהבוס קיפח אתכם? בא לכם לצחוק על המתחרים? טקבקו.
- 5.פירגנו עם 500 ש"ח כמו כל חג (ל"ת)JWT 12/09/2015 21:33הגב לתגובה זו
- 4.שולי 09/09/2015 18:07הגב לתגובה זו200 ש"ח? איזו עליבות. אבל מה חדש בעצם? זה המשרד הכי קמצני בשוק
- 3.שקד - פרסומאית על 09/09/2015 15:03הגב לתגובה זושלא יהיה פה איזה גליץ'!
- 2.הייתי שם 09/09/2015 13:57הגב לתגובה זוחחחחח 350 -400 בפרפל חחחחחח לפי ותק חחחחחחח מי נשאר שם יותר משלושה חודשים? המשרד עם הכי הרבה תחלופה בענף.
- 1.bob no hope 09/09/2015 13:55הגב לתגובה זומודרן טוקינג 3 עובדים ולקוח וחצי והוא מקבל פה 2 שורות יפה לכם
- המגיב המודרני 10/09/2015 01:15הגב לתגובה זואז 5 עובדים, 31 לקוחות והיד עדיין נטויה. שנה טובה לכם
קווין ספייסי מבית הקלפים (בית הקלפים - יחצ)ממיליונר גדול להומלס - איך איבד קווין ספייסי 70 מיליון דולר
בגיל 66 ואחרי קריירה מפוארת, השחקן שזכה ב-2 פרסי אוסקר וכיכב בסדרת בית הקלפים לצד סדרות וסרטים רבים, נותר כמעט חסר כל; הוא נלחם משפטית בטענות כי ביצע עבירות מין בקטנים, הגיע לפשרות מבלי להודות, והפסיד את התדמית ואת הכסף וגם - כמה מרוויחים שחקני אוסקר?
קווין ספייסי, השחקן זוכה שני פרסי האוסקר, חשף בריאיון לטלגרף כי הוא חי כיום ללא מגורים קבועים, נודד בין מלונות לדירות Airbnb בעקבות הוצאות משפטיות אדירות שהצטברו מאז 2017. "אני הולך לאן שיש עבודה. אין לי ממש בית", אמר ספייסי והוסיף כי "העלויות בשבע השנים האחרונות היו אסטרונומיות. כמעט ולא נכנס כסף, והכול יצא". הדברים נאמרו במקביל להופעתו בתל אביב בשבוע שעבר.
ספייסי, בן 66, בנה קריירה מזהירה שהחלה בשנות ה-80.ההכנסות העיקריות הגיעו משכר בסרטים, סדרות טלוויזיה והפקות שונות. בשיא הקריירה שלו, סביב 2017, ההון הנקי של ספייסי הוערך ב-70 מיליון דולר. חלק ניכר מהסכום נבע מהופעות בסרטים מצליחים, אך המקור המשמעותי ביותר היה הסדרה "בית הקלפים" של נטפליקס. הסדרה, ששודרה בין 2013 ל-2018, הניבה לספייסי 500 אלף דולר לפרק, מה שהצטבר לכ-50 מיליון דולר נטו עם בונוסים כמפיק. נטפליקס השקיעה בסדרה תקציב של מאות מיליונים, כאשר חלקו הגדול הופנה לשכר השחקנים הבכירים. ההצלחה של "בית הקלפים" גם חיזקה את מעמדו כשחקן מוביל, מה שהוביל לחוזים נוספים גדולים בתעשייה.
לפני "בית הקלפים", ספייסי גרף סכומים משמעותיים מסרטים קלאסיים. בסרט "החשוד המיידי" מ-1995, שבו זכה באוסקר הראשון שלו כשחקן משנה, השכר שלו לא פורסם רשמית, אך ההערכה היא שקיבל כ-1-2 מיליון דולר, בהתחשב בתקציב הסרט של 6 מיליון דולר והצלחתו הקופתית של 23 מיליון דולר. הסרט, שהפך אותו לכוכב בינלאומי, פתח בפניו דלתות לחוזים נוספים. על האוסקר השני שלו, עבור "אמריקן ביוטי" מ-1999, השכר עמד על כ-4 מיליון דולר, והסרט גרף 356 מיליון דולר בקופות בעולם, מה שהגדיל משמעותית את ערכו בשוק.
כמה מרוויח שחקן אוסקר בסרט?
סרטים נוספים תרמו להונו: "שבעה חטאים" מ-1995: כ-2.5 מיליון דולר; "המתווך" מ-1998, כ-5 מיליון דולר. בסך הכול, ההכנסות מסרטים בין 1995 ל-2010 הגיעו לכ-50 מיליון דולר, לפני ניכויי מסים והוצאות הפקה. ספייסי השתתף גם בסרטים כמו "אינטליגנציה מלאכותית" מ-2001, ששילם לו כ-3 מיליון דולר, ו"סופרמן חוזר" מ-2006, עם שכר של כ-10 מיליון דולר, כולל אחוזים מהרווחים. הסרט האחרון גרף 391 מיליון דולר בקופות, אך ההפקה הייתה יקרה במיוחד, מה שהשפיע על הרווחים הנקיים.
מעבר לשכר ישיר, ספייסי הרוויח מפרסומות, חוזי ייעוץ והפקות עצמאיות. הוא הקים חברת הפקה בשנות ה-90, "טריגר סטריט פרודקשנס", שייצרה סרטים מצליחים כמו "21" מ-2008, שגרף 183 מיליון דולר בקופות. ההערכה היא שהחברה הניבה לו 10-15 מיליון דולר. בנוסף, חוזים עם מותגי ענק כמו אמריקן אקספרס וסוני תרמו כ-5 מיליון דולר בשנה בתקופת השיא.

בידור או חדשות? התשובה של הציבור מפתיעה
טבלת רייטינג מעודכנת, המספרים, השינויים וכמה אנשים צופים בגיא פינס?
הנתונים מראים שליטה כמעט אבסולוטית, לכל הפחות במה שנוגע למקום הראשון ברצועות המשמעותיות ביותר בטלוויזיה, מהדורת החדשות המרכזיות והפריים טיים, כולן, בשליטת קשת. ובכלל - קשת היא מונופול לא מוצהר. מונופול מול המפרסמים שאת השאריות מעבירים לערוצים אחרים.
המהדורה המובילה היא של קשת 12 עם 15.9% ברייטינג ו-394 אלף צופים. הרבה אחריה מגיעה המדורה של ערוץ 14 עם רייטינג של 7.9% ו-218 אלף צופים. אחרונות הן רשת 13 עם 5.2% ו-121 אלף צופים וכאן 11, שחזרה למימדים "רגילים", עם 2.6% ו-68 אלף צופים. חדשות 12 היא התוכנית הכי נצפית בכלל - בקרב כל הסגמנטים, גם מול תוכניות הבידור והפריים טיים.
פריים טיים
גם בפריים טיים קשת הובילה, עם "נוטוק" המקורית שעמדה על 14.8% רייטינג ו-338 אלף צופים. אחריה היה, איך לא, ריאליטי אוכל, כש-"משחקי השף" הגיעו למקום השני עם 10.4% ו-237 אלף צופים, ובמקום השלישי היו הפטריוטים, תכנית הדגל של ערוץ 14 שרושמים 8.9% ויותר צופים מהמקום השני, עם 241 אלף צופים. את הרשימה סגרה "זמן אמת" התיעודית של כאן 11, עם 4.4% רייטינג ו-106 אלף צופים.
תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות
בקרב
תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 3.5% ו-73 אלף צופים. אחריה היתה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 2% רייטינג ו-42 אלף צופים ואילו רשת סגרה את הרשימה עם 1.7% ו-34 אלף צופים.
- רייטינג: כוכב הבא ומהדורת 12 בטופ, ערוץ 14 רושם עלייה בשעות הערב
- הכוכב הבא לאירוויזיון בראש לוח השידורים
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
במהדורות המוקדמות לאורך אחר
הצוהריים ושעות הערב המוקדמות מובילה עדיין קשת 12 כאשר המהדורה המוקדמת בהנחיית קרן מרציאנו מובילה עם 10.2% ברייטינג ו-236 אלף צופים. אחריה שש עם עודד בן עמי עם 7.1% רייטינג ו-173 אלף צופים. המהדורות הנוספות של שעה שבע בערב הן שבע עם שלזינגר וברדוגו ב-14 עם
6.2% ו-160 אלף צופים ואזור בחירה של רביב דרוקר וברוך קרא בפער משמעותי עם 4.5% ו-115 אלף צופים. רפי רשף בחמש אחר הצוהריים מוביל עם 6.6% ו-156 אלף צופים בעוד שמעון ריקלין בשעה שש בערוץ 14 עם 5.3% ו-133 אלף צופים ומוריה וברקו ב-13 עם רייטינג של 3.6% ו-84 אלף
צופים.
