לא לשימוש
צילום: לילך צור

רוצים להשתתף בכנס חוויית המשתמש UXI Live 2015 שיתקיים בשבוע הבא?

הכנס שיתחיל ביום שלישי הבא, יארח דוברים רבים בתחום חוויית וממשק המשמש. אייס מציע קוד הנחה מיוחד לגולשים
אייס |
נושאים בכתבה UXILive 2015

בשבוע הבא יתקיים כנס חוויית המשתמש UXI Live 2015 במרכז האירועים 'אווניו'. את הכנס מארגן ארגון חוויית משתמש ישראל UXI, שהוקם כדי לקדם את הידע בישראל בתחום חוויית המשתמש (User Experience – UX). לקוד ההנחה לכנס בסך 20% - לחצו כאן.

 

את הקמת הארגון יזם בנובמבר 2009 ברק דנין, מנכ"ל Uniq UI, וביחד עם 10 חברי הצוות הוא מוביל את פעילות הארגון והאתר גם היום. ארגון חוויית משתמש ישראל הוא גוף עסקי המתנהל בשיתוף פעולה עם חברות וגופים שונים העוסקים בחוויית משתמש, בארץ ובעולם. המטרה שלו להגביר את המודעות בישראל לחוויית משתמש ולמיומנות המקצועית הנדרשת מהעוסקים בתחום; לספק מידע מקצועי, איכותי ואמין; ולשמש במה לעוסקים בחוויית משתמש. 

 

ביום שלישי מ-9:00 בבוקר יתקיימו הרצאות עם 16 אישים שונים, וביומיים שלאחר מכן תתקיים סדנה עם ברוס טוגנאזיני מקבוצת נילסן נורמן, וסדנה עם קרן מקגיירן, אחת מכוהנות ה-UX ואסטרטגיות המובילות בעולם. מקגיירן התראיינה השבוע לאייס, לפני בואה לישראל.

התכנים בכנס מכוונים לקהל שמתעניין ב-UX: מאפייני ומאפיינות UX, מעצבים, מנהלי שיווק ויזמים. במשתתפים: תמי גור - ראש צוות UX & Design ב-BBC News תדבר על דחיסות תוכן אל מול בהירות ויזואלית ב-BBC; ורד שמואלי-מארי - מנהלת ממשקים מאובטחים וסלולר בבנק לאומי, ועידית מינקה - מאפיינת UX ומנהלת פרוייקטים, Aman UI & Design, ידברו על האפליקציה המדוברת של בנק לאומי; עודד קלימר - Global Head of UX, HP Software, ידבר על איך יוצרים חוויית משתמש מנצחת בעולם ה-Big Data.

 

עוד משתתפים הם יעל לוי - מומחית UX ואפליקציות ב-Orbotech; יהודה רייזנר - Web Analyst' שותף מייסד של ThinkUser; רוית בר נור - UX Expert, מנכ"ל חברת RavitBarNur UCD; כנרת יפרח - יועצת תוכן ומיקרו-קופי ומנחה סדנאות ב'נמלה'; אורית בליצר צור - יועצת מוצר ושיווק לחברות טכנולוגיה, ממייסדי חברת Keeprz; ד"ר לירז מרגלית - פסיכולוגית חוויית משתמש, ClickTale; עילי אבני - מנכ"ל Web Science; נעמה שפירא - מאפיינת UX בכירה ב-PTC; נדב רייז מ-InVision; גיל גרף - סמנכל"ית פרויקטים בחברת יו איי; ועדוא שביט - סמנכ"ל UX ושותף ב-Uniq UI.

 

כאמור, ההרשמה לכנס מסתיימת מחר, אז כדאי למהר, סידרנו לכם הנחה מיוחדת של 20% על כל הכנס - קוד ההנחה הוא iceishere והוא תקף עד ה-21 לחודש.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
אור ראשון. קרדיט: רשתות חברתיותאור ראשון. קרדיט: רשתות חברתיות

שובו של הפריים טיים

אחרי תקופה שבה מהדורות החדשות הציגו מספר צופים גבוה במיוחד, ישנה חזרה למספרים של טרום העסקה והפריים טיים שוב חוזר 

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

אחרי שבועיים שבהם מהדורות החדשות היו במרכז שידורי הטלוויזיה, וסך הצופים בכלל המהדורות התקרב למיליון צופים, אמש נרשמה ירידה טבעית והמספרים חזרו למימדים "רגילים", עם כ-800 אלף איש. בראש המהדורות עמדה, כרגיל, המהדורה המרכזית של חדשות 12, עם 15.9% רייטינג ו-384 אלף צופים. אחריה, היתה מהדורות החדשות של ערוץ 14 שעמדה על יותר מחצי צופי קשת, עם 8% רייטינג ו-203 אלף צופים. במקום השלישי היתה המהדורה המרכזית של רשת, חדשות 13, שהיתה עם 5.9% רייטינג ו-131 אלף צופים ואילו במקום האחרון היתה המהדורה של כאן11, שעמדה על 3.6% וחזרה להיות מתחת לגבול ה-100 אלף צופים, עם 89 אלף צופים בלבד. 


שובו של הפריים טיים

אמנם אצלנו גם הפריים טיים עוסק באקטואליה, או ליתר דיוק, בטראומה לאומית, ובכל זאת, מהדורות החדשות פינו את רצועת הפריים טיים. בראש הרצועה עמדה "אור ראשון" של קשת, סדרה שמבוססת על אירועי ה-7 באוקטובר ועמדה 15.2% רייטינג ו-350 אלף צופים. אחריה "הפטריוטים" היציבה שמראה שיש ביקוש לשיח אקטואלי שחורג ממהדורות החדשות, ועמדה על נתון מרשים של 9.3% רייטינג ו-261 אלף צופים (לצורך העניין, כמויות שעולות על צופי המהדורות של 13 ו-11 יחד). אחריהם היה השעשועון "כלוב הזהב" של רשת שעמד על 6.8% רייטינג ו-161 אלף צופים ואילו את הרשימה סגר השעשועון של כאן11, "המרדף", עם 5.2% ו-127 אלף צופים. 

מבחינת שאר הרצועות, חדשות. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 4.4% ו-102 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.5% רייטינג ו-48 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.9% רייטינג ו-40 אלף צופים. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 4.1% ו-86 אלף צופים, אחריו במקום השני היה ערוץ 14, עם "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 2.2% בלבד ו-44 אלף צופים ואת הרשימה סגר  "פותחים יום" של רשת, עם 2.1% רייטינג ו-45 אלף צופים. 

דני קושמרו חדשות 12
צילום: צילום מסך חדשות 12
רייטינג

העסקה ממשיכה להעלות את הרייטינג בכל מהדורות החדשות

עלייה של כ-10% בצופי מהדורות החדשות המרכזיות של כל הערוצים; חדשות 12 עדיין בראש כל המהדורות וכמו בכל מוצ"ש, רשת מטפסת למקום השני בעקבות כך שערוץ 14 אינו משדר בשבת
רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

ככל שמתקרב מועד העסקה (וכן ככל שהזמן המצטבר של השבתות והחגים הולך ומצטבר), כך אנחנו רואים עלייה בצפייה במהדורות החדשות והנתונים גבוהים מאשר בתקופתו הקודמות,   כשסך כל הצופים עדיין עומד על כ-850 אלף, עלייה של כ-10% לעומת מהדורות מוצאי שבת "רגילות", שהממוצע שלהן הוא כ-770 אלף צופים. 

חדשות 12 עדיין מובילה את הרייטינג במובהק, כל פעם במרווחים גדולים יותר, במהדורת החדשות המרכזית ובשאר מהדורות החדשות. המהדורה המרכזית של חדשות 12 של קשת עמדה אמש על 18.1% רייטינג עם 463 אלף צופים. וכמו בכל מוצאי שבת, חדשות 13 מנצלת את היעדרותו של ערוץ 14 מלוח השידורים עד צאת השבת ונמצאת במקום השני עם 5.6% רייטינג ו-152 אלף צופים. חדשות 14 היו עם 4.8% רייטינג עם 129 אלף צופים ואילו חדשות כאן11 עדיין תפסו את המקום האחרון, עם 4.6% רייטינג ו-108 אלף צופים בלבד.


פריים טיים ושאר מהדורות החדשות 

בפריים טיים, המשך המהדורות הראה את קשת ממשיכה עם 16.9% רייטינג ו-434 אלף צופים ואילו רשת עם 6.3% ו-169 אלף צופים. לאחר מכן, בפריים טיים, "אור ראשון" לא שיחזרה את הרייטינג של הפרק הראשון, אך עדיין הובילה עם 15.4% ו-387 אלף צופים, ואילו הפטריוטים היציבה והמוצלחת הצליחה לגבור על שעשועון של רשת, כשעמדה על 9.2% רייטינג ו-264 אלף צופים, בעוד "כלוב הזהב" עמד על 8.8% רייטינג ו-234 אלף צופים. "שיר אחד" של כאן11 זכה ל-3.5% רייטינג בלבד ופחות ממאה אלף צופים, עם 79 אלף צופים בלבד. 


גם במהלך השבת רוב לוח השידורים היה בסימן החדשות, והמשדר המוקדם של חדשות 12 עם אלמז עמד על 6% ו-134 אלף צופים בעוד החדשות של רשת בהגשת לוסי עמדו על 3% רייטינג ו-68 אלף צופים בלבד. לאחר מכן, ב-17:00, "שבת בחמש" עם גדעון של חדשות 12 היה על 7.9% ו-189 אלף צופים בעוד משדר החדשות של לוסי עלה ל-4.6% רייטינג ו-108 אלף צופים. 

פגוש את העיתונות היתה מול מוריה וברקו, ובשתי הרצועוה, המוקדמת והרגילה, היתה במקום הראשון עם 9.4% רייטינג ו-252 אלף צופים במוקדמת ו-10.7% רייטינג ו-292 אלף צופים במהדירה הרגילה, בעוד מוריה וברקו היו על 4.7% ו-107 אלף צופים במוקדמת ו-4.2% רייטינג ו-103 אלף צופים במהדורה הרגילה. 

ברצועה המאוחרת "אברי ושרקי" של קשת היו על 8% רייטינג ו-189 אלף צופים, בעוד לקט של "הצינור" הניב 4.8% רייטינג בלבד עם 120 אלף צופים.