עומרי הרוש
צילום: תמיר ברגיג
פרסום ראשון

עוד גיוס לכוורת של כחלון: עמרי הרוש ישמש כדובר המפלגה בקמפיין הבחירות

מערך התקשורת של 'כולנו' ממשיך להתגבש עם הצטרפותו של הרוש, שיצא לחל"ת מבן חורין אלכסנדרוביץ', ויעבוד לצד נדב שיינברגר, דוברו של כחלון
אלכסנדר כץ | (11)

משה כחלון ממשיך בגיוס הצוות התקשורתי שלו לבחירות: לאייס נודע כי דובר מפלגת כולנו בקמפיין הנוכחי יהיה עמרי הרוש, שיעבוד לצידו של נדב שינברגר, שמדברר את כחלון עצמו.

לטובת הקמפיין וכניסתו היום (יום א') לתפקיד, הרוש יוצא לחופשה ללא תשלום ממשרד הייעוץ התקשורת בן חורין אלכסנדרוביץ', בו הוא עובד כ-3 שנים בתפקיד מנהל המחלקה העסקית. הרוש היה אחראי על מספר תיקים, בהם ייעוץ לרשות החשמל וגם ליווי של סדרת הסדרי חוב וחברות בשוק ההון.

ההכרות שלו עם כחלון התרחשה בין כותלי המכללה האקדמית נתניה, אותה בן חורין אלכסנדרוביץ מייחצנת בשנתיים האחרונות. במסגרת דברור המכללה, הרוש גם דברר את המרכז לרפורמות ומנהיגות ששר התקשורת לשעבר עומד בראשו.

יש לציין כי הצטרפותו ל'כולנו' אינה קשורה למשרד בן חורין אלכסנדרוביץ', שבעליו - טל אלכסנדרוביץ' ואיתי בן חורין, החליטו לא להצטרף למירוץ על ייצוג תקשורתי בבחירות 2015. בבחירות הקודמות עבד המשרד עם מפלגת העבודה.

כחלון נמצא בעיצומה של בניית הכוורת: את הקמפיין מנהל איש הפרסום אודי פרידן, את הפעילות הדיגיטלית של המפלגה מנהל זוהר סוסנקו, וכאמור - שיינברגר הוא דוברו כל כחלון.

הרוש אישר את הפרטים. את תגובתו של שיינברגר לא ניתן היה להשיג. אלכסנדרוביץ' אישרה את הפרטים לאייס ומסרה כי "אנו גאים בו ומפרגנים לו. אני שמחה שהידע והיכולת שהוא רכש, ישמשו אותו בתפקיד החדש".

תגובות לכתבה(11):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 10.
    אילן 20/01/2015 18:11
    הגב לתגובה זו
    מינוי מופרך כחלון צולל בסקרים שמישהו שם יתאפס על עצמו
  • 9.
    אבי 10/01/2015 01:34
    הגב לתגובה זו
    מהיכרות אישית מדובר בדובר חריף ביותר עם הבנה אסטרטגית עמוקה של התחומים שהוא מתעסק איתם. כל המלכלכים לפניי אני בטוח שיש להם 0 אחוזי היכרות עם עמרי ו100 אחוז שכר מחברות טוקבק של הליכוד או דומיו.
  • 8.
    איזה עלוב הבחור הזה (ל"ת)
    איילת 15/12/2014 11:21
    הגב לתגובה זו
  • 7.
    כל העשכנזים יוצאים מהחורים (ל"ת)
    עכברוביץ' 14/12/2014 18:12
    הגב לתגובה זו
  • 6.
    כל משרדי היחצ 14/12/2014 16:19
    הגב לתגובה זו
    איתי (משעמם רצח ) וטלי (מעילה גיחוך) נבעטו מכל מפלגה שניסו לסייע לה. אז הם מוותרים ? תודה
  • 5.
    עינת 14/12/2014 16:14
    הגב לתגובה זו
    יודע לשלוח מיילים וללחוץ אנטר. מעבר לזה ? האיש בלטה
  • עמיחי 15/12/2014 12:24
    הגב לתגובה זו
    תגובה שכולה רוע טהור מדבור בבחור מצוין ודובר תותח בחירה מצוינת של כחלון
  • 4.
    את הטוב שלחו לכחלון וה"בררה" הלכו לשאר (ל"ת)
    אלן 14/12/2014 15:57
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    עידית 14/12/2014 15:56
    הגב לתגובה זו
    מפרגנת לך
  • 2.
    אריה 14/12/2014 15:54
    הגב לתגובה זו
    איזה מזל שבן חורין אלכסנדרוביץ וויתרו על ייצוג מפלגות בבחירות הקודמות.
  • 1.
    חבל, יכול היה לגייס מישהו באמת טוב (ל"ת)
    ניר 14/12/2014 15:52
    הגב לתגובה זו
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.


  


אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.