עוד גיוס לכוורת של כחלון: עמרי הרוש ישמש כדובר המפלגה בקמפיין הבחירות
משה כחלון ממשיך בגיוס הצוות התקשורתי שלו לבחירות: לאייס נודע כי דובר מפלגת כולנו בקמפיין הנוכחי יהיה עמרי הרוש, שיעבוד לצידו של נדב שינברגר,
לטובת הקמפיין וכניסתו היום (יום א') לתפקיד, הרוש יוצא לחופשה ללא תשלום ממשרד הייעוץ התקשורת בן חורין אלכסנדרוביץ', בו הוא עובד כ-3 שנים בתפקיד מנהל המחלקה העסקית. הרוש היה אחראי על מספר תיקים, בהם ייעוץ לרשות החשמל וגם ליווי של סדרת הסדרי חוב וחברות בשוק ההון.
ההכרות שלו עם כחלון התרחשה בין כותלי המכללה האקדמית נתניה, אותה בן חורין אלכסנדרוביץ מייחצנת בשנתיים האחרונות. במסגרת דברור המכללה, הרוש גם דברר את המרכז לרפורמות ומנהיגות ששר התקשורת לשעבר עומד בראשו.
יש לציין כי הצטרפותו ל'כולנו' אינה קשורה למשרד בן חורין אלכסנדרוביץ', שבעליו - טל אלכסנדרוביץ' ואיתי בן חורין, החליטו לא להצטרף למירוץ על ייצוג תקשורתי בבחירות 2015. בבחירות הקודמות עבד המשרד עם מפלגת העבודה.
כחלון נמצא בעיצומה של בניית הכוורת: את הקמפיין מנהל איש הפרסום אודי פרידן, את הפעילות הדיגיטלית של המפלגה מנהל זוהר סוסנקו, וכאמור - שיינברגר הוא דוברו כל כחלון.
הרוש אישר את הפרטים. את תגובתו של שיינברגר לא ניתן היה להשיג. אלכסנדרוביץ' אישרה את הפרטים לאייס ומסרה כי "אנו גאים בו ומפרגנים לו. אני שמחה שהידע והיכולת שהוא רכש, ישמשו אותו בתפקיד החדש".
- 10.אילן 20/01/2015 18:11הגב לתגובה זומינוי מופרך כחלון צולל בסקרים שמישהו שם יתאפס על עצמו
- 9.אבי 10/01/2015 01:34הגב לתגובה זומהיכרות אישית מדובר בדובר חריף ביותר עם הבנה אסטרטגית עמוקה של התחומים שהוא מתעסק איתם. כל המלכלכים לפניי אני בטוח שיש להם 0 אחוזי היכרות עם עמרי ו100 אחוז שכר מחברות טוקבק של הליכוד או דומיו.
- 8.איזה עלוב הבחור הזה (ל"ת)איילת 15/12/2014 11:21הגב לתגובה זו
- 7.כל העשכנזים יוצאים מהחורים (ל"ת)עכברוביץ' 14/12/2014 18:12הגב לתגובה זו
- 6.כל משרדי היחצ 14/12/2014 16:19הגב לתגובה זואיתי (משעמם רצח ) וטלי (מעילה גיחוך) נבעטו מכל מפלגה שניסו לסייע לה. אז הם מוותרים ? תודה
- 5.עינת 14/12/2014 16:14הגב לתגובה זויודע לשלוח מיילים וללחוץ אנטר. מעבר לזה ? האיש בלטה
- עמיחי 15/12/2014 12:24הגב לתגובה זותגובה שכולה רוע טהור מדבור בבחור מצוין ודובר תותח בחירה מצוינת של כחלון
- 4.את הטוב שלחו לכחלון וה"בררה" הלכו לשאר (ל"ת)אלן 14/12/2014 15:57הגב לתגובה זו
- 3.עידית 14/12/2014 15:56הגב לתגובה זומפרגנת לך
- 2.אריה 14/12/2014 15:54הגב לתגובה זואיזה מזל שבן חורין אלכסנדרוביץ וויתרו על ייצוג מפלגות בבחירות הקודמות.
- 1.חבל, יכול היה לגייס מישהו באמת טוב (ל"ת)ניר 14/12/2014 15:52הגב לתגובה זו
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
