לא לשימוש
צילום: יוסי זמיר
פרסום ראשון

הכוורת של כחלון לבחירות: שיינברגר מדברר, סוסנקו ינהל את פעילות הדיגיטל

השר לשעבר מגבש את הצוות שילווה אותו בבחירות. יועץ התקשורת שלו לשעבר נדב שיינברגר מדברר, זוהר סוסנקו מגיע מהדיגיטל של עיריית ת"א
אלכסנדר כץ | (1)

שר התקשורת לשעבר והאזרח המודאג בהווה משה כחלון, ממשיך להתבשם מהריח המשכר של הסקרים השונים שצופים לו בממוצע כ-10 מנדטים, במידה והבחירות היו נערכות היום. כשריח הבחירות חזק באוויר, והשבוע אמור להכריע ראש הממשלה נתניהו האם לפזר את הכנסת, נראה כי כחלון נמצא כבר בעיצומן של ההכנות לקראת יום הבוחר.

את כחלון מלווה כבר שנים נדב שיינברגר, עוד מהתקופה בה נכנס כחלון למשרד התקשורת בשנת 2009, ושיינברגר עזב את חדשות 10 כדי לשמש כיועצו התקשורתי של השר. מאז פרש כחלון מהפוליטיקה לפני כמעט שנתיים, המשיך שיינברגר ללוות אותו ולייעץ לו תקשורתית, והוא למעשה הדובר הלא רשמי של כחלון והמפלגה העתידית.

אל שיינברגר מצטרף כעת זוהר סוסנקו, שישמש כמנהל הדיגיטל של המפלגה המתגבשת. סוסנקו שימש עד כה כמנהל הדיגיטל של עיריית תל אביב, יחידה אותה הקים בדוברות העירייה בשנת 2010. סוסנקו היה במהלך שירותו הצבאי כתב פלילים בגל"צ בשנים 2005 עד 2008, ולאחר מכן כתב מוניציפאלי בשרון של מעריב במשך שנתיים, לפני שהצטרף לעירייה.

נדב שיינברגר וזוהר סוסנקו אישרו את הפרטים.

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    יוסף רוטמן 03/12/2014 12:06
    הגב לתגובה זו
    על רקע המצב שנוצר. אני מציע כי מר כחלון יבוא בדברים עם שאול מופז וינסה לצרף אותו למקום מכובד ברשימתו לכנסת. אין צורך לפרט לגבי הרקע ואישיותו של מופז. לדעתי, אחת המעלות שלו היא העובדה שאיננו פוליטיקאי....
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.


  


אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.