לאחר 7 שנים בזניט דיגיטל: יואב צוקר הודיע על פרישה מקבוצת פובליסיס
לאחר 7 שנים בחברת זניט דיגיטל, הודיע לאחרונה המנכ"ל יואב צוקר על פרישה מתפקידו ומקבוצת פובליסיס. צוקר צפוי לצאת לדרך מקצועית חדשה שאינה בתחום הפרסום הדיגיטלי.
במסגרת תפקידו בחברה צוקר היה זה שהוביל את המיזוג עם חברת פובליסיס נט מדיה וניהל את החברה הממוזגת. בתקופתו בזניט, שם צוקר דגש על הטמעת כלים חכמים, מערכות הגשה מתקדמות וכמו כן, השיק לפני כחצי שנה את מערכת ה-AOD של קבוצת פובליסיס בישראל.
צוקר היה גם חבר הוועד המנהל של הוועדה למדרוג (שהתפרקה לפני קצת יותר משנה) וכן הוביל את אסטרטגיית המדיה של מפלגת יש עתיד שנעזרה בצוותים מקבוצת פובליסיס בבחירות האחרונות.
עם פרישתו של צוקר מהתפקיד הודיעה הקבוצה על רה-ארגון פנימי שבמסגרתו יבוצע חיבור בין כח האדם והלקוחות של זניט דיגיטל ופובליסיס נט מדיה, לכדי יחידה אחת שתפעל תחת חברת המדיה סטארקום מקבוצת פובליסיס. בראשות סטארקום עומדת הילית מגד שהצטרפה לפובליסיס לאחר יותר מעשור בפרוקטר אנד גמבל. סמכויותיו של צוקר יועברו ליניב כהן ששימש תחתיו כסמנכ"ל בזניט דיגיטל וייקח מידיו את המושכות בגוף המאוחד תחת מגד.
- הג'וב הבא של יואב צוקר: מצטרף כשותף לסטארט-אפ הישראלי Otonomic
- VIVAKI מקבוצת פובליסיס תשיק דסק ישראלי: "נוכיח שה-ROI הכי משתלם בדיגיטל"
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
חטיבת המדיה של קבוצת פובליסיס כוללת כ-55 עובדים המפוזרים בין זניט (כ-25) המנוהלת על ידי גבי אטל, זניט דיגיטל ופובליסיס נט מדיה (כ-25) וסטארקום (5-7 עובדים) - הגוף האחרון שהושק. בקבוצה עובדים בחודשים האחרונים על שינויים מבניים בגזרת המדיה כאשר המטרה היא לייצר מודל עבודה שיביא לשיתוף פעולה פורה ויעיל בין אנשי האופליין והאונליין.
למרות שנתח הדיגיטל של הקבוצה עלה בשנה האחרונה (בזכות קבלת תקציב המדיה של פובליסיס וצמיחה אורגנית של מספר לקוחות), יחסית לגודלה ומעמדה בשוק הפרסום הישראלי, קבוצת פובליסיס עדיין לא ממצה את מלוא הפוטנציאל שלה, או לצורך העניין נמצאת מתחת לממוצע של חלק הדיגיטל מתוך עוגת הפרסום הישראלית.
לדברי צוקר: "זו היתה חוויה ואתגר גדול להוביל את הטמעת הדיגיטל בשוק כולו בשנים אלו, ואני חש גאווה כיום לראות לאן הגענו, אני בטוח שהחברה תמשיך לצמוח ולהוביל את שוק הדיגיטל בישראל מבחינה מקצועית. טיפחתי שכבת ניהול מהטובות שיש בארץ והם יידעו להמשיך לקדם ולהתקדם. אני יוצא היום לדרך חדשה, ומתחיל מסע מאתגר במיוחד. תודה רבה ליורם, ליוסי ולכל חבריי בקבוצת פובליסיס ישראל".
- מאסטר שף בראש כל רצועות השידור
- המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים
- תוכן שיווקי שוק הסקנדרי בישראל: הציבור יכול כעת להשקיע ב-SpaceX של אילון מאסק
- 6.לקוח מרוצה 14/10/2014 22:00הגב לתגובה זוצוקר הוא איש המקצוע הכי חזק שיצא לי להכיר בתחום, בזכותו הכפלתי את תקציב הדיגיטל, ואני מאמין שחלק זה רק יילך ויגדל.
- 5.באמת טיפחת שכבת ניהול מהטובות שיש בארץ? (ל"ת)עזוב אותנו משטויות.. 12/10/2014 16:09הגב לתגובה זו
- 4.מהתחום 08/10/2014 06:45הגב לתגובה זויואב בן אדם זהב ונותן כבוד אבל ולמרות העובדה הזאת לצערי הוא לא מתאים לתחום
- 3.בחור מצוין בהצלחה! (ל"ת)קולגה 08/10/2014 01:04הגב לתגובה זו
- 2.הוא לא דוגמן של הלוטו? (ל"ת)דוגמנית 07/10/2014 19:29הגב לתגובה זו
- 1.בקיצור 07/10/2014 18:01הגב לתגובה זומסקנות פשוטות מהכתבה: 1. סטארקום הופכת לחברת המדיה הגדולה בקבוצת פובליסיס - גם יותר עובדים, גם כל הדיגיטל תחתיה 2. הביאו בוסית מקצוענית מעל יואב והוא התפוטר 3. מי יגיש את מבזקי הקשקשת של באומן בוואלה עכשיו?!
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים
בערב רווי חדשות, עם כמעט מיליון צופים בכל המהדורות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 הצליחה לשבור שיא והיא בדרך להדביק את הפער מהמובילה הנצחית, חדשות 12
אולי זו העובדה שערוץ 14 מזוהה עם פרשת "שדה תימן", ואולי זהו המשך של מגמת ההתחזקות של מהדורות החדשות של הערוץ, אבל כך או כך הנתונים הם נתוני שיא.
מבחינת הדירוג עצמו, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 15% רייטינג ו-381 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 10.3% רייטינג ו-300 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.7% רייטינג ו-130 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 111 אלף צופים ו-4.2% רייטינג.
פריים טיים
גם בפריים טיים הנתונים היו מעט חריגים, היות וכמות הצופים התחלקה באופן שווה יותר מאשר בדרך כלל. אמנם בראש היתה "במשמרתי שלי" עם כרמי גילון, ששודרה בקשת עם רייטינג של 10.6% ו-259 אלף צופים, אבל מבחינת רייטינג "הפטריוטים" היתה קצת מאחוריה, עם 10.5% רייטינג אבל מבחינת כמות הצופים הפטריוטים עלתה על קשת, והיתה על 311 אלף צופים. בכך, ערוץ 14 משלים מהלך מרשים ברצועות החדשות המרכזיות והפריים טיים. במקום השלישי הייתה "ווארט" של ערוץ 13, עם נתון מכובד של 7.9% רייטינג ו-213 אלף צופים וגם ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", עמד על נתונים יפים של 7.5% רייטינג ו-178 אלף צופים.
רצועות נוספות
מבחינת שאר הרצועות, בבוקר גם נרשמה עלייה בכמות הצופים, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.1% ו-106 אלף צופים, במקום
השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.1% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-29 אלף צופים בלבד.
- מאסטר שף בראש כל רצועות השידור
- חדשות 13 בשפל חדש: מקום אחרון ופחות מ-70 אלף צופים במהדורה המרכזית
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, המגמה המשיכה ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור,
שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 3.5% ו-80 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.6% רייטינג ו-54 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.
