לאחר 7 שנים בזניט דיגיטל: יואב צוקר הודיע על פרישה מקבוצת פובליסיס
לאחר 7 שנים בחברת זניט דיגיטל, הודיע לאחרונה המנכ"ל יואב צוקר על פרישה מתפקידו ומקבוצת פובליסיס. צוקר צפוי לצאת לדרך מקצועית חדשה שאינה בתחום הפרסום הדיגיטלי.
במסגרת תפקידו בחברה צוקר היה זה שהוביל את המיזוג עם חברת פובליסיס נט מדיה וניהל את החברה הממוזגת. בתקופתו בזניט, שם צוקר דגש על הטמעת כלים חכמים, מערכות הגשה מתקדמות וכמו כן, השיק לפני כחצי שנה את מערכת ה-AOD של קבוצת פובליסיס בישראל.
צוקר היה גם חבר הוועד המנהל של הוועדה למדרוג (שהתפרקה לפני קצת יותר משנה) וכן הוביל את אסטרטגיית המדיה של מפלגת יש עתיד שנעזרה בצוותים מקבוצת פובליסיס בבחירות האחרונות.
עם פרישתו של צוקר מהתפקיד הודיעה הקבוצה על רה-ארגון פנימי שבמסגרתו יבוצע חיבור בין כח האדם והלקוחות של זניט דיגיטל ופובליסיס נט מדיה, לכדי יחידה אחת שתפעל תחת חברת המדיה סטארקום מקבוצת פובליסיס. בראשות סטארקום עומדת הילית מגד שהצטרפה לפובליסיס לאחר יותר מעשור בפרוקטר אנד גמבל. סמכויותיו של צוקר יועברו ליניב כהן ששימש תחתיו כסמנכ"ל בזניט דיגיטל וייקח מידיו את המושכות בגוף המאוחד תחת מגד.
- הג'וב הבא של יואב צוקר: מצטרף כשותף לסטארט-אפ הישראלי Otonomic
- VIVAKI מקבוצת פובליסיס תשיק דסק ישראלי: "נוכיח שה-ROI הכי משתלם בדיגיטל"
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
חטיבת המדיה של קבוצת פובליסיס כוללת כ-55 עובדים המפוזרים בין זניט (כ-25) המנוהלת על ידי גבי אטל, זניט דיגיטל ופובליסיס נט מדיה (כ-25) וסטארקום (5-7 עובדים) - הגוף האחרון שהושק. בקבוצה עובדים בחודשים האחרונים על שינויים מבניים בגזרת המדיה כאשר המטרה היא לייצר מודל עבודה שיביא לשיתוף פעולה פורה ויעיל בין אנשי האופליין והאונליין.
למרות שנתח הדיגיטל של הקבוצה עלה בשנה האחרונה (בזכות קבלת תקציב המדיה של פובליסיס וצמיחה אורגנית של מספר לקוחות), יחסית לגודלה ומעמדה בשוק הפרסום הישראלי, קבוצת פובליסיס עדיין לא ממצה את מלוא הפוטנציאל שלה, או לצורך העניין נמצאת מתחת לממוצע של חלק הדיגיטל מתוך עוגת הפרסום הישראלית.
לדברי צוקר: "זו היתה חוויה ואתגר גדול להוביל את הטמעת הדיגיטל בשוק כולו בשנים אלו, ואני חש גאווה כיום לראות לאן הגענו, אני בטוח שהחברה תמשיך לצמוח ולהוביל את שוק הדיגיטל בישראל מבחינה מקצועית. טיפחתי שכבת ניהול מהטובות שיש בארץ והם יידעו להמשיך לקדם ולהתקדם. אני יוצא היום לדרך חדשה, ומתחיל מסע מאתגר במיוחד. תודה רבה ליורם, ליוסי ולכל חבריי בקבוצת פובליסיס ישראל".
- האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
- בראש הפריים טיים: ריאליטי ואירוויזיון זה שילוב מנצח
- תוכן שיווקי שוק הסקנדרי בישראל: הציבור יכול כעת להשקיע ב-SpaceX של אילון מאסק
- האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
- 6.לקוח מרוצה 14/10/2014 22:00הגב לתגובה זוצוקר הוא איש המקצוע הכי חזק שיצא לי להכיר בתחום, בזכותו הכפלתי את תקציב הדיגיטל, ואני מאמין שחלק זה רק יילך ויגדל.
- 5.באמת טיפחת שכבת ניהול מהטובות שיש בארץ? (ל"ת)עזוב אותנו משטויות.. 12/10/2014 16:09הגב לתגובה זו
- 4.מהתחום 08/10/2014 06:45הגב לתגובה זויואב בן אדם זהב ונותן כבוד אבל ולמרות העובדה הזאת לצערי הוא לא מתאים לתחום
- 3.בחור מצוין בהצלחה! (ל"ת)קולגה 08/10/2014 01:04הגב לתגובה זו
- 2.הוא לא דוגמן של הלוטו? (ל"ת)דוגמנית 07/10/2014 19:29הגב לתגובה זו
- 1.בקיצור 07/10/2014 18:01הגב לתגובה זומסקנות פשוטות מהכתבה: 1. סטארקום הופכת לחברת המדיה הגדולה בקבוצת פובליסיס - גם יותר עובדים, גם כל הדיגיטל תחתיה 2. הביאו בוסית מקצוענית מעל יואב והוא התפוטר 3. מי יגיש את מבזקי הקשקשת של באומן בוואלה עכשיו?!
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
