נייקי. ציפורים מול ינשופים
צילום: יח"צ

ציפורי הבוקר מול ינשופי הלילה: נייקי סוגרת את הקיץ בפעילות דיגיטל באמצעות ה-Hooligans

בפעילות יוקמו 2 קבוצות ריצה לרצי הבוקר והלילה. טכנולוגיה ייחודית תמדוד את הקילומטרים של הרצים - מהקבוצה שתצבור יותר יוגרלו 8 רצים שיוטסו למירוץ נייקי בבנגקוק
משה בנימין | (2)
נושאים בכתבה חוליגנס נייקי

מותג הספורט נייקי יוצא בפעילות קיץ שתחתום את מה שנשאר ממנו לאחר מבצע צוק איתן. הפעילות תהיה מבוססת על תחרות ריצה 'דיגיטלית' בין קבוצות רצים שתקבע "אחת ולתמיד מי שולטים במסלולי הריצה בישראל: ציפורי הבוקר או ינשופי הלילה" (Early Birds vs. Night Owls) כך לדברי החברה.

הפעילות של נייקי, שתנוהל על ידי סוכנות הפרסום Hooligans, תחלק את הרצים לשתי קבוצות: רצי הבוקר, שמתעוררים עוד לפני זריחת השמש ורצי הלילה, שמעדיפים לרוץ בסוף היום, לאור הכוכבים.

שתי הקבוצות יתחרו אחת בשנייה כדי לקבוע מי ירוצו יותר? ואיזו קבוצה תצליח לצבור, יחד, יותר קילומטרים ולנצח? לטובת המהלך פותחה טכנולוגיה ייחודית, המתממשקת לאפליקציית Running Nike+ של כל רץ הנרשם לתחרות, ו"תורמת" אוטומטית את הקילומטרים שלו לקבוצה שבחר, ציפורים או ינשופים (כמובן שרק הקילומטרים שנצברו בשעות של הקבוצה ייחשבו).

צבירת הקילומטרים המשותפת תחל ב-21.9 ותימשך חודש ימים, כאשר הקילומטרים של שתי הקבוצות יתעדכנו בזמן אמת באתר הפעילות. בתום הפעילות, הקבוצה שתצליח לצבור את מירב הקילומטרים תנצח, ומתוכה יוגרלו 4 רצות ו-4 רצים שיטוסו למרוץ נייקי בבנגקוק.

כדי לדרבן את הקבוצות, עוצבו (ע"י חוליגנס, שגם מיתגו את המהלך) חולצות Early Birds ו-Night Owls במהדורה מיוחדת ובלעדית להזמנה באתר.

תגובות לכתבה(2):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 2.
    ליאור 13/09/2014 08:03
    הגב לתגובה זו
    לא יודע נראה לי מטומטם למדי, פעילות לילדים בכיתה ב'
  • 1.
    חצי מרתון 11/09/2014 12:35
    הגב לתגובה זו
    הינשופים ינצחו בלי ספק בכלל
תקליטים ודיסקים מפוזרים AIתקליטים ודיסקים מפוזרים AI

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם

עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה

בן פלמון |
נושאים בכתבה אמנים במוזיקה

לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?


אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים

אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.

כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל. 

השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.

ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף

ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים. "I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.

כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי העולם.

תקליטים ודיסקים מפוזרים AIתקליטים ודיסקים מפוזרים AI

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם

עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה

בן פלמון |
נושאים בכתבה אמנים במוזיקה

לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?


אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים

אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.

כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל. 

השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.

ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף

ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים. "I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.

כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי העולם.