ציפורי הבוקר מול ינשופי הלילה: נייקי סוגרת את הקיץ בפעילות דיגיטל באמצעות ה-Hooligans
מותג הספורט נייקי יוצא בפעילות קיץ שתחתום את מה שנשאר ממנו לאחר מבצע צוק איתן. הפעילות תהיה מבוססת על תחרות ריצה 'דיגיטלית' בין קבוצות רצים שתקבע "אחת ולתמיד מי שולטים במסלולי הריצה בישראל: ציפורי הבוקר או ינשופי הלילה" (Early Birds vs. Night Owls) כך לדברי החברה.
הפעילות של נייקי, שתנוהל על ידי סוכנות הפרסום Hooligans, תחלק את הרצים לשתי קבוצות: רצי הבוקר, שמתעוררים עוד לפני זריחת השמש ורצי הלילה, שמעדיפים לרוץ בסוף היום, לאור הכוכבים.
שתי הקבוצות יתחרו אחת בשנייה כדי לקבוע מי ירוצו יותר? ואיזו קבוצה תצליח לצבור, יחד, יותר קילומטרים ולנצח? לטובת המהלך פותחה טכנולוגיה ייחודית, המתממשקת לאפליקציית Running Nike+ של כל רץ הנרשם לתחרות, ו"תורמת" אוטומטית את הקילומטרים שלו לקבוצה שבחר, ציפורים או ינשופים (כמובן שרק הקילומטרים שנצברו בשעות של הקבוצה ייחשבו).
צבירת הקילומטרים המשותפת תחל ב-21.9 ותימשך חודש ימים, כאשר הקילומטרים של שתי הקבוצות יתעדכנו בזמן אמת
- צפו: הקמפיין של AllJobs שעולה במקביל לנתוני התעסוקה המעולים בישראל
- לוהט בחוץ, וגם אצלנו: הנה ה-TOP5 במצעד הפרסומות של אייס
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כדי לדרבן את הקבוצות, עוצבו (ע"י חוליגנס, שגם מיתגו את המהלך) חולצות Early Birds ו-Night Owls במהדורה מיוחדת ובלעדית להזמנה באתר.
- 2.ליאור 13/09/2014 08:03הגב לתגובה זולא יודע נראה לי מטומטם למדי, פעילות לילדים בכיתה ב'
- 1.חצי מרתון 11/09/2014 12:35הגב לתגובה זוהינשופים ינצחו בלי ספק בכלל

השידור הציבורי בבעיית רייטינג: חדשות כאן11 עם פחות מ-60 אלף צופים
מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 עם נוכחות רצינית של 204 אלף צופים, שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, שבה צפו 302 אלף איש; חדשות 13 עם 145 אלף צופים ואילו המהדורה המרכזית של כאן 11 נמצאת באופן עקבי על 50 עד 60 צופים וסוגרת את הרשימה עם נתונים חלשים
כמו תמיד, רייטינג מהדורות החדשות כמעט ואינו משתנה במהלך השבוע. חדשות 12 של קשת תמיד במקום הראשון ואמש עמדה על 12.9% רייטינג עם 302 אלף צופים, אבל לאחרונה, המגמה היא שבמקום שסך כל המהדורות המתחרות יעמוד על חצי מכמות הצופים של חדשות 12, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עולה לבדה לכ-66% מכמות הצופים, עם 204 אלף צופים ו-6.7% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 6.6% אבל 145 אלף צופים. מעניין מה היו התוצאות לו היו משנים את שיטת הרייטינג.
עם זאת, סיפור מרכזי לא פחות הוא הסיפור של מהדורת החדשות המרכזית של כאן 11, ולמרות מגישים איכותיים, טלי מורנו וטל ברמן, היא מדשדשת ומציגה תוצאות חלשות מאד, כשאמש כמות הצופים היתה 58 אלף איש בלבד, עם 2.4% רייטינג.
בפריים טיים, איך לא, הלהיט של רשת, "האח הגדול" מנצח את כולם, עם רייטינג של 16.2% ו-408 אלף צופים, ואחריו "מאסטר שף" היציבה, עם 13.4% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים חוזרת ומזנקת, לאחר תקופה של ירידה, ועומדת על 7.4% רייטינג ו-223 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", זכתה ל-1.3% רייטינג בלבד, עם 26 אלף צופים בסך הכל. השידור הציבורי בבעיית רייטינג קשה.
בוקר, אמצע היום ולייט נייט
חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.6% ו-91 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 1.9% רייטינג ו-36 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.7% רייטינג ו-37 אלף צופים.
- אפילו מאסטר שף לא עוצרת את האח הגדול; חדשות התאגיד עם 50 אלף צופים בלבד
- תכנית הפרשנות של "האח הגדול" מתקרבת למספר הצופים של חדשות 12
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 3.7% ו-77 אלף צופים, אחריו במקום השני המשדר של ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.9% בלבד ו-43 אלף צופים ואחריהן מאחור נמצא "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.