ישפרו
צילום: צילום מסך

'ישפרו' דיגיטל: חברת iSOCIA תטפל בתקציב הניו מדיה של רשת הקניונים

ישפרו תשיק פעילות בגוגל לוקאל החדש המאפשר זיהוי בשירות הצומח של גוגל מפות. בועז אבישר, ישפרו: "ביטוי בערוצים דיגיטליים בדגש על השוכרים"
משה בנימין |

רשת קניוני ישפרו הכוללת את 'ישפרו סנטר מודיעין', 'ישפרו סנטר קריית גת', 'ישפרו סנטר הדסה עין כרם' ו'ישפרו סנטר נס ציונה' בחרה בחברת ניהול המוניטין הדיגיטלי iSOCIA של קובי גמליאל לטיפול בתקציב הניו מדיה.

במהלך החודשים האחרונים החלה חברת ישפרו במהלך בנייה תשתיתית מחדש של הנדל"ן הדיגיטלי של 4 קניוני הרשת. בהובלת iSOCIA הושקה עבור כל קניון פעילות בגוגל לוקאל החדש המאפשר זיהוי בשירות הצומח של גוגל מפות. בחברה מסבירים כי לכל קניון נבנתה סיכה וקמפיין WAZE לוקאלי ייחודי המשתנה בהתאם למבצעי החודש ולצורך בחלון הראווה של כל קניון וקניון. זאת לרבות מתיחת פני של עמודי הפייסבוק ומערכת ניהול תוכן שבנתה חברת iSOCIA המותאמת אוט' בלינק חכם למובייל ולדסקטופ.

על מנת לקבל תוכן בלייב מהשטח הוגדר לכל קניון נאמן דיגיטל אשר חוברו כולם בקבוצת וואטסאפ ייעודית בה הם מעבירים תוכן מחיי היום יום של הקניון וכנ"ל לגבי מבצעים והטבות הקוראים בלייב ישירות לעמודי הפייסבוק ולערוצים הלוקאליים הנוספים: WAZE וגוגל ביזנס.

לדברי בועז אבישר, מנהל השיווק של ישפרו, "כחלק מריענון המותג ובנוסף למאמצי השיווק המסורתיים של ישפרו, החלטנו לתת ביטוי משמעותי לקידום חנויות המתחמים בערוצים הדיגיטליים תוך כדי שימת דגש על הצבת השוכרים בפורנט. המטרה העיקרית של חיזוק השימוש בניו- מדיה היא להציג לקהל המקומי את הפעילויות והאירועים הרבים שמתרחשים במרכזי הקניות שלנו ובמקביל להמשיך ולהביא לגידול בטראפיק האנושי".

ישפרו, מקבוצת נכסים ובניין IDB נוסדה בשנת 1972 ופועלת כחברה פרטית בבעלות מלאה של חברת נכסים ובניין. החברה, בעלת היקף מאזן של כמיליארד שקל, פועלת בישראל בתחום הנדל"ן המניב ועוסקת בייזום וניהול מרכזים מסחריים.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14
רייטינג

האולפן הפתוח של בועז גולן עקף את ערד ניר

לראשונה, תכנית חדשות של ערוץ 14 הצליחה להדיח את חדשות 12 מראש הטבלה; בנוסף, גם מול תוכן "איכותי", תכניות הריאליטי מספקות לצופים את צרכי הבידור באופן הטוב ביותר, ואמש ריאליטי אוכל היה בראש 

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

סך הצופים במהדורות החדשות עולה מעט, לאחר שהציבור היה כנראה ברוויה לאחר תקופה אינטנסיבית שהצמידה את כולם למהדורות. ברמת התוצאות, דירוג המהדורות וכמות הצופים נשארה כמעט זהה, למעט ערוץ 14 שהתחזק. ועדיין, חדשות 12 עדיין מעל כולם. המהדורה המרכזית של חדשות 12 היתה במקום הראשון ועמדה על  15% רייטינג ו-356 אלף צופים, , חדשות 14 היתה עם רייטינג של 7.9% ו-194 אלף צופים. חדשות 13 נאבקת עם חדשות כאן11 על המקום השלישי, ואמש הצליחה, ועמדה על 5% רייטינג ו-119 אלף צופים. חדשות כאן 11 היו עם 4% רייטניג ו-105 אלף צופים, מספר מכובד ותחרותי.


הריאליטי אוכל את כולם 

בערב שבו משודרות שתי תכניות ריאליטי בנושא אוכל, הפריים טיים מיישר קו עם הדעה הרווחת שהריאליטי הוא פורמט מנצח. מאסטר שף הותיקה של קשת  עמדה מעל כולם עם 16.2% רייטינג ו-391 אלף צופים והייתה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים אתמול. אחריה, הפטריוטים עם המיתוג החדש שמרה על כוחה עם 8.5% רייטינג ו-229 אלף צופים ואפשר לומר שהתכנית מצליחה מאד, היות ובסך כל שידורי כל הרצועות בכל הערוצים, היתה אמש התכנית השנייה הנצפית בישראל. אחריה, היה הלהיט החדש-ישן של התאגיד, הריאליטי הוותיק "בואו לאכול איתי" עם 7.2% ו-183 אלף צופים. ואילו את הרשימה סגר "חרדים, העולם האמיתי" של קשת, עם 4.9% רייטינג ו-112 אלף צופים בלבד. 

ערוץ 14 עם מהפך ברצועת הצהריים

מבחינת שאר הרצועות, ניכר שגם בשאר מהדורות החדשות ישנה ירידה כוללת בכמות הצופים. בבוקר, "חדשות הבוקר" של קשת מובילה את הרצועה, עם 2.9% ו-67 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שממשיכה לצמצם פערים עם 2.3% רייטינג ו-51 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.7% רייטינג ו-39 אלף צופים בלבד. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור ונסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2.3% ו-46 אלף צופים, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 2% רייטינג ו-42 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.4% רייטינג ו-28 אלף צופים בלבד. 

בצהריים, האולפן הפתוח של ערוץ 14 עם בועז גולן הצליח להדיח לראשונה את חדשות 12, ועמד על 2.5% רייטינג ו-52 אלף צופים, בעוד 14 בצהריים של חדשות 12 עם ערד ניר היתה עם 2.4% ו-54 אלף צופים. את הרשימה סגר "הדוח היומי" של ערוץ 13 היה עם 1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.