'ישפרו' דיגיטל: חברת iSOCIA תטפל בתקציב הניו מדיה של רשת הקניונים

ישפרו תשיק פעילות בגוגל לוקאל החדש המאפשר זיהוי בשירות הצומח של גוגל מפות. בועז אבישר, ישפרו: "ביטוי בערוצים דיגיטליים בדגש על השוכרים"
משה בנימין |

רשת קניוני ישפרו הכוללת את 'ישפרו סנטר מודיעין', 'ישפרו סנטר קריית גת', 'ישפרו סנטר הדסה עין כרם' ו'ישפרו סנטר נס ציונה' בחרה בחברת ניהול המוניטין הדיגיטלי iSOCIA של קובי גמליאל לטיפול בתקציב הניו מדיה.

במהלך החודשים האחרונים החלה חברת ישפרו במהלך בנייה תשתיתית מחדש של הנדל"ן הדיגיטלי של 4 קניוני הרשת. בהובלת iSOCIA הושקה עבור כל קניון פעילות בגוגל לוקאל החדש המאפשר זיהוי בשירות הצומח של גוגל מפות. בחברה מסבירים כי לכל קניון נבנתה סיכה וקמפיין WAZE לוקאלי ייחודי המשתנה בהתאם למבצעי החודש ולצורך בחלון הראווה של כל קניון וקניון. זאת לרבות מתיחת פני של עמודי הפייסבוק ומערכת ניהול תוכן שבנתה חברת iSOCIA המותאמת אוט' בלינק חכם למובייל ולדסקטופ.

על מנת לקבל תוכן בלייב מהשטח הוגדר לכל קניון נאמן דיגיטל אשר חוברו כולם בקבוצת וואטסאפ ייעודית בה הם מעבירים תוכן מחיי היום יום של הקניון וכנ"ל לגבי מבצעים והטבות הקוראים בלייב ישירות לעמודי הפייסבוק ולערוצים הלוקאליים הנוספים: WAZE וגוגל ביזנס.

לדברי בועז אבישר, מנהל השיווק של ישפרו, "כחלק מריענון המותג ובנוסף למאמצי השיווק המסורתיים של ישפרו, החלטנו לתת ביטוי משמעותי לקידום חנויות המתחמים בערוצים הדיגיטליים תוך כדי שימת דגש על הצבת השוכרים בפורנט. המטרה העיקרית של חיזוק השימוש בניו- מדיה היא להציג לקהל המקומי את הפעילויות והאירועים הרבים שמתרחשים במרכזי הקניות שלנו ובמקביל להמשיך ולהביא לגידול בטראפיק האנושי".

ישפרו, מקבוצת נכסים ובניין IDB נוסדה בשנת 1972 ופועלת כחברה פרטית בבעלות מלאה של חברת נכסים ובניין. החברה, בעלת היקף מאזן של כמיליארד שקל, פועלת בישראל בתחום הנדל"ן המניב ועוסקת בייזום וניהול מרכזים מסחריים.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12

מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים. 

ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים. 

פריים טיים ועוד

בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים. 



חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים.