עומרי חיון עמרי חיון
צילום: יח"צ

הנקמה מוגשת קרה: קשת מאיימת לתבוע את עומרי חיון בגלל סרטון ביוטיוב

'קשת' דורשת מחיון להסיר קטע מ'האח הגדול' שהוטמע באתרו, והתחייבות להימנע מכך בעתיד. חיון לא מוותר: "תביעה פחדנית ועלובה. הקטע לא יוסר"
אלכסנדר כץ | (15)

לקשת יש זיכרון ארוך, ואנשיה מתקשים לשכוח את הבלוגר עומרי חיון שעשה להם לא מעט צרות בשנים האחרונות. זה התחיל עם חשיפת גילו של עומר אדם מהתכנית כוכב נולד, המשיך עם פרשת יורם זק, חשיפת שמו של הטאלנט של הזכיינית, אייל גולן, בפרשת הקטינות, וכמובן - מדי עונה פרסום שמות הנכנסים לבית האח הגדול עוד לפני שהם נכנסו בפועל.

אז היום (יום ד') מגיע התשלום, בדמות מכתב התראה לפני תביעה ששלח עו"ד מוטי ארד ממשרד רון גזית, רוטנברג שות', באי כוחה של 'קשת'. הזכיינית טוענת כי חיון הפר את זכויותיה בכך שפרסם סרטון וידאו מבית האח הגדול, שפורסם על ידי אדם פרטי ביוטיוב.

חיון הטמיע סרטון יוטיוב של אורגל גושן מ'האח הגדול', ששודר בערוץ 26, באתר האינטרנט שלו. ב-2 האייטמים שהסרטון הוטמע בהם, צפו 100 אלף ו-20 אלף איש. עו"ד ארד כתב על כך: "בפרסום הקטע המפר באתר ביצעת הפרה בוטה מכוונת וזדונית של חוק זכות יוצרים... הפרת זכות יוצאים מהווה עוולה נזיקית... בפרסום הקטע פעלת בניגוד להוראות חוק עשיית עושר ולא במשפט... משכך, הינך חייב למסור למרשתי כל טובת הנאה שהשגת באמצעות פרסום הקטע המפר, במישרין בעקיפין".

במכתב שנשלח היום מאיימת 'קשת' על חיון כי תפנה להליכים משפטיים במידה ולא ייענה לדרישותיה - כולל הסרת קטע הווידאו מהאתר, והודעה בכתב כי "החל מעתה ואילך, לא תעשה שימוש כלשהו במישרין או בעקיפים בכל קניין רוחני של מרשתי, לרבות שימוש בקטעים מתכניות של מרשתי ובסימני מסחר שלה". עו"ד ארד מקציב לחיון 24 שעות בלבד להיענות לדרישת 'קשת'.

ואם חשבתם שחיון מתכוון לוותר בקלות, טעיתם. חיון מסר כי "גם לי עצוב שהשנה אף אחד לא מדבר על 'האח הגדול' מלבד חברי כנסת שקוראים לתכנית הזאת 'תועבה', וכזו שנותנת במה להסתה לרצח. הסרטון לא צולם, פורסם או שודר על ידי פורטל עומרי חיון. יפה מאד ש'קשת' אותו גוף שדורס עשרות קטע וידאו בתכניות הזבל שלהם כמו 'חי בלילה', 'תכנית הבוקר', 'אנשים' - שלא נדבר על יותר מ-30 אייטמים ביום שמתפרסמים ב-mako בהם יש אמבד (הטמעה) לקטעים ללא זכויות יוצרים ביוטיוב, מאיימים בתביעה פחדנית ועלובה. הקטע לא יוסר - 'קשת' אלופים במחיקת סירטונים מיוטיוב, אז שילכו על זה".

מ'קשת' נמסר: "כל הפרטים נמצאים במכתב".

תגובות לכתבה(15):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 9.
    ים 16/06/2014 11:39
    הגב לתגובה זו
    וקח גם הפח הגדול. אני לא מעביר לקשת כבר כמה שנים, אבל השנה לשימחתי פרט לכמה ימים של דיבור על צימחונית חופרת אף אחד לא מדבר על הפח הגדול, בטח לא מאז המונדיאל.
  • 8.
    אני בעד האנדרדוג- על הכבוד על האומץ (ל"ת)
    יניב 31/05/2014 16:05
    הגב לתגובה זו
  • 7.
    ממפוטרי קשת 30/05/2014 15:31
    הגב לתגובה זו
    לא מבין מה מניע בנאדם להגיב על תגובה של מישהו כשהוא בכלל לא צד בנידון.
  • חיון י'פאטת תפסיק לטקבק לעצמך (ל"ת)
    בן 31/05/2014 12:57
    הגב לתגובה זו
  • 6.
    ממפוטרי קשת 29/05/2014 15:28
    הגב לתגובה זו
    משום מה, השנה יש ירידה חדה בהתעניינות הקהל בנעשה בבית האח הגדול. מעט מאוד רכשו את ערוץ 20 שנעלם למקום אחר בממיר והרייטינג של התוכנית במגמת ירידה. לא אתפלא אם האייטם הזה הוא תוצר של פעולה משותפת בין קשת לבין עומרי חיון. ואם זה לא ככה - קשת חייבים לו תודה ענקית. ועוד הערה בקשר לאח - ההצבעות השנה הן דרך אפליקציה - טעות איומה של קשת. אם אחרי סיום העונה יופיע אייטם על הצלחה פנטסטית בהטמעת האפליקציה - תדעו שאני צודק. (-:
  • תתחבר למציאות. אתה חי בסרט. קשה. (ל"ת)
    גיא 29/05/2014 15:43
    הגב לתגובה זו
  • ממפוטרי קשת 29/05/2014 16:18
    שיהללו וישבחו את הצלחת התוכנית
  • 5.
    חיום פח אשפה מהלך (ל"ת)
    ילד כאפות 29/05/2014 09:49
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    דורי 29/05/2014 09:47
    הגב לתגובה זו
    הרי את כל ה"קריירה" המפוארת שלו הוא עושה על גב האח הגדול אז מה הוא משחק אותה. שיתבעו את אמאמא שלו ושייעוף לכולנו מהראדר! ילד טמבל וואנבי
  • 3.
    קשת יצאו קטנים (ל"ת)
    חץ 29/05/2014 09:47
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    דנה 28/05/2014 18:21
    הגב לתגובה זו
    חשוב שנחשד כהסתה לרצח של ח״כ ערבי
  • 1.
    טיפשים 28/05/2014 16:22
    הגב לתגובה זו
    פשוט קשה להבין. עומרי חיון עושה כל שביכולתו על מנת להיות ״קול״ אחר, כזה שלוחם למען זכות הציבור לדעת, חשיפות, חופש הביטוי וחופש העיתונות. מדובר בסה״כ בילד מוכשר שחשיבותו לשיח הציבורי תורמת כמו הטוקבק שלי. הוא לא לוחם ולא עיתונאי, סהכ רכילאי עם הבנה מצוינת של המדיה החדשה. וקשת, קשת הם הכי עלובים, בהתייחסותם אליו, הם מכתירים אותו לרלוונטי, התביעה לשימוש אמבד מיוטיוב מגוחכת ולא רצינית (עומרי ענה יפה) וכדאי שמישהו שם יבין שלא צריך להתעסק בילד הזה, לא הם, לא אסי עזר ולא אף פתטי אחר. הם עושים אותו מה שהוא, בלעדיהם, הוא יכתוב על ליהי גרינר ודנה רון שכנראה מעניינות רק את מי שקרא את הטוקבק הזה עד הסוף. נוחו יעלובים
  • אשת תקשורת 26/08/2014 02:11
    הגב לתגובה זו
    הוא בלוגר מוכשר ומעניין למרות שאינו עיתונאי הוא רכילאי מהטובים שיש ויש המון אנשים שחובבים את הז'אנר מגיע לו כבוד על כך ולא זלזול. אני בכל פעם מחדש רואה כמה הוא לא פרייר ולא עובר על החוק. המדיה הדיגיטלית היא הסביבה הטבעית שלו והוא מזהה את המגמות וההזדמנויות. בן אדם כזה הטא ההפך הגמור מילד כאפות... זה גאון תקשורת
הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola 0.12%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״





הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola 0.12%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״