רייטינג

סתם יום של חול: 'האח הגדול' מפגיזה עם 38% - מול שידורים חוזרים בערוץ 10

ערוץ 10 ממשיך בהתנהלות שלו מול 'האח' עם שידורים חוזרים שזוכים לחלקיקי אחוזים, למשל הסדרה 'אלנבי' עם 2.7% בפריים-טיים. 25.5% ל'חדשות 2'
אלכסנדר כץ |

עוד ערב מאד מוצלח ל'האח הגדול'. על פי נתוני צפייה ראשוניים בקרב משקי בית באוכלוסייה היהודית, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה, עולה כי 'האח הגדול' (קשת, ערוץ 2) רשמה 38%, רייטינג דומה לזה שהיא מקבלת מאז חזרה לעונה ה-5. 'העולם הלילה' (קשת, ערוץ 2) נהנתה מהפלטפורמה המכובדת, ורשמה 19.9%.

מאידך, בערוץ 10 ממשיכים בנוהל "הרמת ידיים" עם הצבת שידורים חוזרים בפריים-טיים: הסרט 'גיאורגיה היפה' של מוטי קירשנבאום קיבל 6.6%, הסדרה 'אלנבי' הסתפקה ב-2.7%.

וברצועת הלילה - 'פינס בלילה' (ערוץ 10) הניבה 5.3%, 'היום שהיה' (ערוץ 10) הזניקה את הרייטינג ל-8.6%, 'לילה כלכלי' (ערוץ 10) קיבלה 7.3%, ו'צינור לילה' (ערוץ 10) סגרה את הערב עם 4%.

ראש בראש בפרה-פריים: 'אנשים' (קשת, ערוץ 2) רשמה 8.5%, לפני 'תכנית חיסכון' (חדשות 2) עם 11.8%. 'ערב טוב עם גיא פינס' (ערוץ 10) הניבה 6.2%.

בגזרת החדשות: 'חדשות 2' חזקה עם 25.5% בזכות 'האח' ששודר אחריה, 'חדשות 10' עם 7.4%.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
שירות דיגיטלי (X)שירות דיגיטלי (X)
ראש בראש

הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?

חיסכון בקופת גמל להשקעה בדיגיטל - בהראל הגדולה התהליך לא ידידותי ומתיש, במור הוא מזמין

יוסי ישראל |

סוף שנה, סוף תהליך: מי באמת מציע חוויית הצטרפות נוחה לקופת גמל להשקעה?

סוף השנה כבר כאן, ויחד איתו גל הקמפיינים שמזכיר לנו "להצטרף אונליין לקופת גמל להשקעה" ו"לנצל את הטבת המס" השנה עד 81,711 ₪. ההבטחה ברורה: חיסכון פשוט, מהיר, דיגיטלי. אבל כמה פשוט זה באמת?

בדקתי מהסלולרי את שני האתרים הראשונים שעולים בגוגל בחיפוש "קופת גמל להשקעה" - הראל ומור בית השקעות, ובחנתי אותם לפי 5 פרמטרים מרכזיים. התוצאות מגלות פער משמעותי בין הבטחה שיווקית לבין המציאות הדיגיטלית.

הציונים בכתבה: 1=חוויה גרועה, 3=בינונית, 5=מצוינת


הרושם הראשוני: האם הממשק מזמין להישאר?

מור

מתחילה חזק. העיצוב מאופק, פלטת הצבעים נעימה לעין, והשפה אישית ומרגיעה. אבל בדיוק כשמתחילים להרגיש בנוח, צץ פופאפ שמבקש להשאיר פרטים. מהלך ששובר את הזרימה בשלב מוקדם מדי.

שירות דיגיטלי (X)שירות דיגיטלי (X)
ראש בראש

הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?

חיסכון בקופת גמל להשקעה בדיגיטל - בהראל הגדולה התהליך לא ידידותי ומתיש, במור הוא מזמין

יוסי ישראל |

סוף שנה, סוף תהליך: מי באמת מציע חוויית הצטרפות נוחה לקופת גמל להשקעה?

סוף השנה כבר כאן, ויחד איתו גל הקמפיינים שמזכיר לנו "להצטרף אונליין לקופת גמל להשקעה" ו"לנצל את הטבת המס" השנה עד 81,711 ₪. ההבטחה ברורה: חיסכון פשוט, מהיר, דיגיטלי. אבל כמה פשוט זה באמת?

בדקתי מהסלולרי את שני האתרים הראשונים שעולים בגוגל בחיפוש "קופת גמל להשקעה" - הראל ומור בית השקעות, ובחנתי אותם לפי 5 פרמטרים מרכזיים. התוצאות מגלות פער משמעותי בין הבטחה שיווקית לבין המציאות הדיגיטלית.

הציונים בכתבה: 1=חוויה גרועה, 3=בינונית, 5=מצוינת


הרושם הראשוני: האם הממשק מזמין להישאר?

מור

מתחילה חזק. העיצוב מאופק, פלטת הצבעים נעימה לעין, והשפה אישית ומרגיעה. אבל בדיוק כשמתחילים להרגיש בנוח, צץ פופאפ שמבקש להשאיר פרטים. מהלך ששובר את הזרימה בשלב מוקדם מדי.