TOP5 DIGITAL

אסירים, כוחות משטרה ואלביס: ההפתעה הדרמטית חוזרת בגדול - ועכשיו בהולנד

מה שכפתור אחד אדום באמצע הרחוב יכול לחולל: לאחר ההפתעה הדרמטית הראשונה שהתרחשה בבלגיה, עוברת הסצנה להולנד, בגרסה פרועה עוד יותר
משה קרסיק | (1)

TOP5 דיגיטל של אייס וראובני פרידן עם 5 מהלכי פרסום שבלטו מסביב לעולם בשבוע החולף. השבוע במדור: הפתעה דרמטית חדשה של TNT, הפעם בהולנד, עוזרים להומלסים של גוטנבורג, Hot Wheels בברזיל, מיקרוסופט ו-DELTA.

.

לכל מקבצי TOP5 הקודמים - לחצו כאן

להצטרפות לעמוד ה-INSPIRE ME של ראובני פרידן בפייסבוק - לחצו כאן

לא צריך לעשות דרמה מכל דבר, אבל אם כבר עושים אז כמו שצריך. כדי להשיק סדרה חדשה, TNT בהולנד הפיקו סרטון מפתיע נוסף עם "הכפתור האדום" והפעם הם לקחו את זה צעד אחד קדימה.

למי שמסיבה השמורה עימו, לא יצא לראות את הסרטון הראשון, זה הזמן לתקן.

להזמין חדר של הומלס

הרבה ניסיונות נעשו כדי לגרום לאנשים להזדהות עם נזקקים, לחוש ולחוות את מה שהם מרגישים כדי לגרום להם לתרום. אין ספק שבעיר גוטנבורג מצאו דרך מקורית במיוחד. הם הקימו אתר שהוא בעצם בית מלון שמאפשר להזמין חדר של הומלס ללילה. הם בחרו 10 מקומות שבהם ההומלסים ישנים בדרך כלל, צילמו אותם, העלו אותם לאתר והציגו כל לוקיישן כאילו הוא חדר במלון. הגולשים יכלו לבחור חדר ולהזמין אותו ללילה, החדר עלה 10$ וכך בעצם הם תרמו לאגודה שעוזרת להומלסים.

מכונית צעצוע

מהלך מעולה שעשו בברזיל, הם בנו מארז מוגדל של אריזת Hot Wheels והזמינו את הנהגים להיכנס עם המכונית שלהם לתוך המארז - כך שהיא נראית כמו מכונית צעצוע ענקית. הנהגים הצטלמו ליד המכונית שלהם והעלו את התמונות לפייסבוק - 3000 תמונות בשבוע!

אמא יורים עלי!

פיתוח חדשני של מיקרוסופט לוקח את הקינקט לשלב הבא. שילוב של מצלמה תלת ממדית שיכולה לסרוק ולמפות את החדר, עם מקרן שמגיב בזמן אמת למתרחש במשחק ומקרין את התוכן על הסביבה האמיתית של השחקן, יוצרת חוויה יוצאת מהכלל.

ארזתי לבד, אבל עזרו לי בכל שאר הדברים...

האפליקציה החדשה של חברת התעופה DELTA מאפשרת לתכנן ולחוות את הטיול בצורה קלה, חכמה ונוחה מאי פעם. אתה מזין את היעד ומקבל את כל הדברים שלא כדאי לפספס, את כל האירועים החמים, את ההמלצות של החברים שלך ברשתות החברתיות על האזור ועוד.

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    משה תעשה לי ילד (ל"ת)
    או ילדה 29/01/2013 16:55
    הגב לתגובה זו
מתוך הכוכב הבא לאירוויזיון של קשת 12, מתוך אתר מאקומתוך הכוכב הבא לאירוויזיון של קשת 12, מתוך אתר מאקו

רייטינג: כוכב הבא ומהדורת 12 בטופ, ערוץ 14 רושם עלייה בשעות הערב

במהדורות 12 נשארת בטופ אבל למהדורת החדשות של ערוץ 14 נרשמת עלייה קלה ברייטינג

הדס ברטל |

מהדורת החדשות של 12 עדיין מונופול. ובכלל, קשת, למרות ניסיונה להתחמק מכך - היא מונופול. ערוץ 13 בגסיסה, 14 די נעצר, אך פחות מביא מפרסמים. קשת מקבלת את כל הקופה וכל הקצפת. סוד ידוע בשוק הפרסום והתקשורת הוא שקשת "שולחת" לקוחות לרשת רק כדי שתהיה לה תחרות ושהרגולטור לא יטיל עלייה סנקציות. 

המהדורה המובילה היא כאמור של קשת 12 עם 17.6% ברייטינג ו-443 אלף צופים. הרבה אחריה מגיעה המדורה של ערוץ 14 עם רייטינג של 9.3% ו-257 אלף צופים. אחרונות הן רשת 13 עם 6.7% ו-153 אלף צופים וכאן 1 עם 3.2% ו-38 אלף צופים. 

פריים טיים

הכוכב הבא לאירווזיון ממשיך להוביל את טבלת הרייטינג עם 16.2% רייטינג ו-429 אלף צופים. הרבה אחריה מגיעים הפטריוטים, תכנית הדגל של ערוץ 14 שרושמים 9.2% ו-262 אלף צופים. מעט אחריה מגיעה ווראט של רשת 13 עם 8.9% רייטינג ו-229 אלף צופים ותכנית הדרמה המקורית מקום שמח בכיכובה של נועה קולר של כאן 11 עם 6% ו-127 אלף צופים.


ינון מגל בשידורי הפטריוטים מתוך אתר ערוץ 14
ינון מגל בשידורי הפטריוטים - קרדיט: מתוך אתר ערוץ 14


תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות

בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 4.1% ו-101 אלף צופים. אחריה חדשות היום עם אלי ראכלין בערוץ 13 ו-75 אלף צופים. הרבה מאחור היא תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-26 אלף צופים. התכנית על הבוקר עם עודד מנשה בערץ 14 בשעה תשע עם רייטינג של 1.2% ו-28 אלף צופים בלבד. באותה השעה ב-13 משודרת פותחים יום עם רייטינג של 1.3% ו-29 אלף צופים והמובילה היא נסלי ברדה במשדר הבוקר של 12 ורייטינג של 2.6% ו-56 אלף צופים.

הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -0.25%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״