TOP5 DIGITAL

אסירים, כוחות משטרה ואלביס: ההפתעה הדרמטית חוזרת בגדול - ועכשיו בהולנד

מה שכפתור אחד אדום באמצע הרחוב יכול לחולל: לאחר ההפתעה הדרמטית הראשונה שהתרחשה בבלגיה, עוברת הסצנה להולנד, בגרסה פרועה עוד יותר
משה קרסיק | (1)

TOP5 דיגיטל של אייס וראובני פרידן עם 5 מהלכי פרסום שבלטו מסביב לעולם בשבוע החולף. השבוע במדור: הפתעה דרמטית חדשה של TNT, הפעם בהולנד, עוזרים להומלסים של גוטנבורג, Hot Wheels בברזיל, מיקרוסופט ו-DELTA.

.

לכל מקבצי TOP5 הקודמים - לחצו כאן

להצטרפות לעמוד ה-INSPIRE ME של ראובני פרידן בפייסבוק - לחצו כאן

לא צריך לעשות דרמה מכל דבר, אבל אם כבר עושים אז כמו שצריך. כדי להשיק סדרה חדשה, TNT בהולנד הפיקו סרטון מפתיע נוסף עם "הכפתור האדום" והפעם הם לקחו את זה צעד אחד קדימה.

למי שמסיבה השמורה עימו, לא יצא לראות את הסרטון הראשון, זה הזמן לתקן.

להזמין חדר של הומלס

הרבה ניסיונות נעשו כדי לגרום לאנשים להזדהות עם נזקקים, לחוש ולחוות את מה שהם מרגישים כדי לגרום להם לתרום. אין ספק שבעיר גוטנבורג מצאו דרך מקורית במיוחד. הם הקימו אתר שהוא בעצם בית מלון שמאפשר להזמין חדר של הומלס ללילה. הם בחרו 10 מקומות שבהם ההומלסים ישנים בדרך כלל, צילמו אותם, העלו אותם לאתר והציגו כל לוקיישן כאילו הוא חדר במלון. הגולשים יכלו לבחור חדר ולהזמין אותו ללילה, החדר עלה 10$ וכך בעצם הם תרמו לאגודה שעוזרת להומלסים.

מכונית צעצוע

מהלך מעולה שעשו בברזיל, הם בנו מארז מוגדל של אריזת Hot Wheels והזמינו את הנהגים להיכנס עם המכונית שלהם לתוך המארז - כך שהיא נראית כמו מכונית צעצוע ענקית. הנהגים הצטלמו ליד המכונית שלהם והעלו את התמונות לפייסבוק - 3000 תמונות בשבוע!

אמא יורים עלי!

פיתוח חדשני של מיקרוסופט לוקח את הקינקט לשלב הבא. שילוב של מצלמה תלת ממדית שיכולה לסרוק ולמפות את החדר, עם מקרן שמגיב בזמן אמת למתרחש במשחק ומקרין את התוכן על הסביבה האמיתית של השחקן, יוצרת חוויה יוצאת מהכלל.

ארזתי לבד, אבל עזרו לי בכל שאר הדברים...

האפליקציה החדשה של חברת התעופה DELTA מאפשרת לתכנן ולחוות את הטיול בצורה קלה, חכמה ונוחה מאי פעם. אתה מזין את היעד ומקבל את כל הדברים שלא כדאי לפספס, את כל האירועים החמים, את ההמלצות של החברים שלך ברשתות החברתיות על האזור ועוד.

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    משה תעשה לי ילד (ל"ת)
    או ילדה 29/01/2013 16:55
    הגב לתגובה זו
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.


  


אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.