TOP5 DIGITAL

2012 במדיה החברתית: אהבה ללא גבול בניו יורק, ו-150 אלף ציוצים ב-8 שעות

היום, מה שקורה בוגאס - נשאר בפייסבוק, בטוויטר וביוטיוב, שנת המדיה החברתית בסרטון עמוס בכל טוב. עוד במדור: Skittles איבדו את זה, סופית
משה קרסיק | (1)

TOP5 דיגיטל של אייס וראובני פרידן עם 5 מהלכי פרסום שבלטו מסביב לעולם בשבוע החולף. השבוע במדור: Skittles, נייק, SPRINT, וולקסווגן פולו וסיכום 2012 במדיה החברתית.

.

לכל מקבצי TOP5 הקודמים - לחצו כאן

להצטרפות לעמוד ה-INSPIRE ME של ראובני פרידן בפייסבוק - לחצו כאן

אינטראקטיב - הדור הבא!

Skittles יצרו אפליקציה מדהימה שמאפשרת לגולשים לשלוט בסוכרייה

בודדת - להזיז אותה על מסך המחשב בזמן אמת - באמצאות העיניים בלבד!

פיזיקל-דיגיטל

נייקי מכריזים על "NikeFuel Missions" משחק המחשב הראשון שמופעל באמצעות הפעולות היומיומיות שלך בעולם הפיזי, כפי שהם מנוטרות ע"י החיישנים של נייקי+ רק אם תהיה פעיל מספיק בעולם האמיתי - תוכל להתקדם לשלב הבא במשחק.

שלט אינטראקטיבי - אהבה ללא גבולות בניו-יורק

SPRINT רצו להשיק את EVO המכשיר הסלולרי החדש ברשת שלהם. הם הזמינו את האנשים בטיימס סקוור לצייץ את מה שהם אוהבים ולתייג אותו #EVOLOVE הציוצים הופיעו מיידית על השלטים בכיכר יחד עם התמונה של מי שצייץ ובנוסף הופיע הסבר היכן אפשר למצוא בנו-יורק את הדברים שהם

אמרו שהם אוהבים.

0-150 בשמונה שעות!

איך וולקסווגן פולו מגיע ל-150,000 ציוצים בטוויטר תוך שמונה שעות והופך לשיחת היום? הוא יוצר מרוץ של ציוצים נושא פרסים.

היום, מה שקורה בוגאס - נשאר בפייסבוק, בטוויטר וביוטיוב...

לסיכום שנת 2012, קבלו את תמצית הסיפור של מהפכת המדיה החברתית ואיך היא משתלטת על העולם, בסרטון קצר (יחסית) עם כל הסטטיסטיקות והנתונים מעודכנים נכון להיום. גם אם לא תזכרו את הכל, לפחות תוכלו לשלוף ציטוט נבחר - כמו בכותרת למשל.

המדור בעריכת משה קרסיק, מנהל קריאייטיב דיגיטל בראובני פרידן ipg

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    מה זה נ"י (ל"ת)
    אורי 02/01/2013 18:27
    הגב לתגובה זו
מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13

מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?

הסטטוס קוו ברייטינג של לוח השידורים נשמר, לפחות עד שיתעדכנו נתוני המידרוג: מבחינת המהדורות המרכזיות, קשת בראש, 14 שני, 13 מדשדש וכאן11 כמעט מחוץ למשחק 

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אמש במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדה על 14.4% רייטינג ו-385 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 7.8% ו-203 אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 6.4% רייטינג ו-144 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הייתה במקום האחרון, עם 3.4% רייטינג בלבד ו-80 אלף צופים בסך הכל. 

פריים טיים

התחרות על המקום הראשון היתה צמודה, כשנוטוק של רועי עידן בקשת עמד על 12.7% רייטינג ו-307 אלף צופים, ואילו משחקי השף היו צמודים, 11.7% ו-273 אלף צופים. ערוץ 14 עם הפטריוטים היציבה, היה , ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 6.7%, עם 171, כשהערוץ שידר לאחריה את התכנית על נפילת משטר אסד, "אסד - רות, סוף", שעמדה על 6.4% ו-166 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 עם "זמן אמת" שעמד על 3% ו-66 אלף צופים. 

תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות

בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 3.2% ו-74 אלף צופים. אחריה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 2.1% רייטינג ו-48 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13 עם 1.3% רייטינג ו-27 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת היה במקום הראשון עם 2.7% ו-53 אלף צופים, "על הבוקר" של 14 היה עם 1.4% ו-33 אלף צופים ואילו "פותחים יום" של רשת סיים אחרון, עם 1.1% ו-26 אלף צופים בסך הכל. 


במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 7.9% רייטינג ו-201 צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4.8% רייטינג ו-106 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שעמדו על 3.7% רייטינג ו-90 אלף צופים בלבד, שעדיין מציגים נתונים מאכזבים לשני טאלנטים שהיו אמורים להיות דומיננטיים יותר ברצועה, אולי זה התחרות הקשה והקוטביות של הצופים, שבוחרים ב-12 או 14, שכל אחד מהם עם אג'נדה מובהקת, וההיצע של מוריה וברקו לא מספיק מתבדל. מעבר לכך, התוכנית לא מעניינת כפי שהיתה בעבר. 

מוריה וברקו עלתה לאוויר לפני כתשעה חודשים, במרץ 2025, תחילה במתכונת שבועית, ולאחר מכן, באוגוסט, במתכונת יומית, כדי להציל את הרייטינג של הערוץ. וזאת לאחר שהתכנית הקודמת של ברקו, עם אופירה אסייג, הפכה מתכנית נישה בפינה חשוכת רייטינג למכונה משומנת של צופים ועם משקל ציבורי לא מבוטל. "אופירה וברקו" שודרה מ-2017 והלכה ותפסה תאוצה, ובשיאה הגיעה לרייטינג דו ספרתי, עד שב-2024, עזב ברקו את התכנית.