TOP5 DIGITAL

2012 במדיה החברתית: אהבה ללא גבול בניו יורק, ו-150 אלף ציוצים ב-8 שעות

היום, מה שקורה בוגאס - נשאר בפייסבוק, בטוויטר וביוטיוב, שנת המדיה החברתית בסרטון עמוס בכל טוב. עוד במדור: Skittles איבדו את זה, סופית
משה קרסיק | (1)

TOP5 דיגיטל של אייס וראובני פרידן עם 5 מהלכי פרסום שבלטו מסביב לעולם בשבוע החולף. השבוע במדור: Skittles, נייק, SPRINT, וולקסווגן פולו וסיכום 2012 במדיה החברתית.

.

לכל מקבצי TOP5 הקודמים - לחצו כאן

להצטרפות לעמוד ה-INSPIRE ME של ראובני פרידן בפייסבוק - לחצו כאן

אינטראקטיב - הדור הבא!

Skittles יצרו אפליקציה מדהימה שמאפשרת לגולשים לשלוט בסוכרייה

בודדת - להזיז אותה על מסך המחשב בזמן אמת - באמצאות העיניים בלבד!

פיזיקל-דיגיטל

נייקי מכריזים על "NikeFuel Missions" משחק המחשב הראשון שמופעל באמצעות הפעולות היומיומיות שלך בעולם הפיזי, כפי שהם מנוטרות ע"י החיישנים של נייקי+ רק אם תהיה פעיל מספיק בעולם האמיתי - תוכל להתקדם לשלב הבא במשחק.

שלט אינטראקטיבי - אהבה ללא גבולות בניו-יורק

SPRINT רצו להשיק את EVO המכשיר הסלולרי החדש ברשת שלהם. הם הזמינו את האנשים בטיימס סקוור לצייץ את מה שהם אוהבים ולתייג אותו #EVOLOVE הציוצים הופיעו מיידית על השלטים בכיכר יחד עם התמונה של מי שצייץ ובנוסף הופיע הסבר היכן אפשר למצוא בנו-יורק את הדברים שהם

אמרו שהם אוהבים.

0-150 בשמונה שעות!

איך וולקסווגן פולו מגיע ל-150,000 ציוצים בטוויטר תוך שמונה שעות והופך לשיחת היום? הוא יוצר מרוץ של ציוצים נושא פרסים.

היום, מה שקורה בוגאס - נשאר בפייסבוק, בטוויטר וביוטיוב...

לסיכום שנת 2012, קבלו את תמצית הסיפור של מהפכת המדיה החברתית ואיך היא משתלטת על העולם, בסרטון קצר (יחסית) עם כל הסטטיסטיקות והנתונים מעודכנים נכון להיום. גם אם לא תזכרו את הכל, לפחות תוכלו לשלוף ציטוט נבחר - כמו בכותרת למשל.

המדור בעריכת משה קרסיק, מנהל קריאייטיב דיגיטל בראובני פרידן ipg

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    מה זה נ"י (ל"ת)
    אורי 02/01/2013 18:27
    הגב לתגובה זו
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.


  


אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.