עזר מציון: דני יעקובוביץ' מגיתם BBDO ישפוט בקטגוריית הסרטים ביורובסט
שבוע מהיום (ביום רביעי הבא) תחל בליסבון, פורטוגל תחרות הפרסום האירופאית יורובסט (Eurobest). בין 94 השופטים שיקחו חלק בתחרות זומן לשפוט גם דני יעקובוביץ', סמנכ"ל הקריאייטיב (המשותף, יחד עם שני גרשי) בגיתם BBDO.
יעקובוביץ' ישפוט בקטגוריית הסרטים/פרינט הנחשבת באופן מסורתי לאחת הבולטות, למרות שבשנה שעברה חלה ירידה בכמות ההגשות לקטגוריית הפרינט. קטגורייה זו כוללת יחד עימו 14 שופטים ממשרדים שונים באירופה: בלגיה, צרפת, הולנד, שוויץ, רוסיה, ספרד ועוד. כנשיא צוות השופטים מכהן סיר ג'ון הגארתי (John Hegarty), מאנשי הפרסום הידועים בעולם ואחד ממייסדי Bartle Bogle Hegarty - BBH, מרשתות הפרסום המובילות אשר הוקמה ב-1982 וכיום מפעילה סניפים בברזיל, אנגליה, סינגפור, ארה"ב, סין והודו.
תחרות הפרסום שפועלת במסגרת קבוצת פסטיבלי קאן, תכלול השנה 14 קטגוריות שונות. מידי שנה מתמודדים בתחרות זו משרדי פרסום מישראל. בשנה שעברה סיימו הנציגים הישראליים את התחרות עם 13 מדליות בסה"כ. Y&R ישראל (שלמור אבנון עמיחי) זכה ב-8 מדליות, באומן בר ריבנאי זכה ב-4 מדליות ואדלר חומסקי זכה במדליה אחת. בין הפינליסטים בתחרות היו גם פובליסיס-אידיאולוג'יק עם קמפיין ה'פייסלוק' בקטגוריית האינטראקיב ויורו ישראל עם סרטון הפרסומת לקולון 101 כתמים בקטגוריית הסרטים.
יעקובוביץ' ממשיך מסורת של שופטים ישראלים בתחרות. קדמו לו רועי כהן, לשעבר בשלמור אבנון עמיחי Y&R ישראל, ששפט בתחרות של השנה שעברה (נערכה אף היא בפורטוגל) וגיא וינברגר, לשעבר בזרמון גולדמן וכיום מנהל האסטרטגיה ב-Y&R ישראל ששפט לפני שנתיים בתחרות שנערכה בהמבורג, גרמניה.
- 6.שק נחשים ושמה אליקה (ל"ת)תתחילי להירגע קנאית 23/11/2012 15:50הגב לתגובה זו
- 5.דני יעקובוביץ הצנוע 23/11/2012 09:48הגב לתגובה זוזה כאילו משה בנימין, פגש חבר פורטוגלי והוא אמר לי אתה מישראל? סי סי אמר משה בנימין, קומפרנדו יש לכם פה שופט מישראל אתה יודע? לא, חזיז ורעם איך לא ידעתי את זה, ואיזה מזל גם שאתה אומר לי את זה רגע אחרי הפסקת האש זה זמן טוב לפרסם את זה, אני אאשר את זה עם גיתם בטח הם לא יאשרו ולא יכחישו
- 4.אבנון 21/11/2012 21:11הגב לתגובה זווינברגר הוא משנה למנכ"ל!!
- 3.אחד האנשים האהובים אם לא ה... (ל"ת)יבין 21/11/2012 19:30הגב לתגובה זו
- 2.תפרגנו 21/11/2012 17:54הגב לתגובה זוהוא מהאנושיים ביותר בתחום.
- 1.רגע, אז מי מקבל את הג'יפ כשהוא בחו"ל? (ל"ת)חיים בסרט 21/11/2012 15:37הגב לתגובה זו
מתוך הכוכב הבא לאירוויזיון של קשת 12, מתוך אתר מאקורייטינג: כוכב הבא ומהדורת 12 בטופ, ערוץ 14 רושם עלייה בשעות הערב
במהדורות 12 נשארת בטופ אבל למהדורת החדשות של ערוץ 14 נרשמת עלייה קלה ברייטינג
מהדורת החדשות של 12 עדיין מונופול. ובכלל, קשת, למרות ניסיונה להתחמק מכך - היא מונופול. ערוץ 13 בגסיסה, 14 די נעצר, אך פחות מביא מפרסמים. קשת מקבלת את כל הקופה וכל הקצפת. סוד ידוע בשוק הפרסום והתקשורת הוא שקשת "שולחת" לקוחות לרשת רק כדי שתהיה לה תחרות ושהרגולטור לא יטיל עלייה סנקציות.
המהדורה המובילה היא כאמור של קשת 12 עם 17.6% ברייטינג ו-443 אלף צופים. הרבה אחריה מגיעה המדורה של ערוץ 14 עם רייטינג של 9.3% ו-257 אלף צופים. אחרונות הן רשת 13 עם 6.7% ו-153 אלף צופים וכאן 1 עם 3.2% ו-38 אלף צופים.
פריים טיים
הכוכב הבא לאירווזיון ממשיך להוביל את טבלת הרייטינג עם 16.2% רייטינג ו-429 אלף צופים. הרבה אחריה מגיעים הפטריוטים, תכנית הדגל של ערוץ 14 שרושמים 9.2% ו-262 אלף צופים. מעט אחריה מגיעה ווראט של רשת 13 עם 8.9% רייטינג ו-229 אלף צופים ותכנית הדרמה המקורית מקום שמח בכיכובה של נועה קולר של כאן 11 עם 6% ו-127 אלף צופים.

- האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
- בידור או חדשות? התשובה של הציבור מפתיעה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות
בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 4.1% ו-101 אלף צופים. אחריה חדשות היום עם אלי ראכלין בערוץ 13 ו-75 אלף צופים. הרבה מאחור היא תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-26 אלף צופים. התכנית על הבוקר עם עודד מנשה בערץ 14 בשעה תשע עם רייטינג של 1.2% ו-28 אלף צופים בלבד. באותה השעה ב-13 משודרת פותחים יום עם רייטינג של 1.3% ו-29 אלף צופים והמובילה היא נסלי ברדה במשדר הבוקר של 12 ורייטינג של 2.6% ו-56 אלף צופים.

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola -0.25% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
