ערוץ הספורט ישדר את משחקי מוקדמות המונדיאל בבית ו' של נבחרת ישראל
ערוץ הספורט ישדר את משחקי בית ו' במוקדמות המונדיאל שייערך בקיץ 2014 בברזיל, הבית בו משובצת נבחרת ישראל. מספר ימים לאחר שנודע כי רכש את זכויות משחקי החוץ של הנבחרת, מודיע היום (יום ב') הערוץ כי ישדר מהמפגשים הישירים שבין יריבותיה של הנבחרת, על הכרטיס למונדיאל בברזיל. המשחקים ישודרו גם באתר ערוץ הספורט - sport5.co.il, בפורטלים של חברות הסלולר ובאפליקציות האייפון, האייפד והאנדרואיד של הערוץ.
בדרכה למונדיאל 2016 תפגוש ישראל את הנבחרת החזקה של פורטוגל עם כרסטיאנו רונאלדו, נאני ויתר הכוכבים, שהגיעה לחצי הגמר ביורו האחרון ונחשבת לפייבוריטית לסיים במקום הראשון, רוסיה שצפויה להיות יריבתה של ישראל במאבק על המקום השני, ממנו מעפילים לפלייאוף על הכרטיס למונדיאל, וכן צפון אירלנד, אזרבייג'ן ולוקסמבורג.
משחקי מוקדמות המונדיאל בברזיל 2014 יוצאים לדרך ביום שישי הקרוב, ובערוץ הספורט יציגו ערב שידורים מיוחד, כשבמרכזו שידור משחק החוץ של נבחרת ישראל באזרבייג'ן. הערב יפתח בשעה 17:00 עם אולפן מיוחד לקראת משחקה הרשמי הראשון של הנבחרת בעידן המאמן אלי גוטמן, כאשר ב-19:00 ישודר המשחק בספורט5.
בנוסף ישודרו בערוץ משחקי יריבותיה של ישראל (רוסיה - צפון אירלנד, 19:00, LIVE5+; לוקסמבורג - פורטוגל, 21:40, ספורט5), משחקה של אנגליה מול מולדובה ובשעה 21:00 ישודר ב-LIVE5+ וב-LIVE5+ HD, ערוץ קיבוץ עם שידורי הנבחרות הטובות באירופה, ביניהן איטליה, צרפת וקרואטיה. בסיום משחקה של הנבחרת, תשודר תוכנית מיוחדת של "יציע העיתונות".
- 1.אני 04/09/2012 11:34הגב לתגובה זוהישיר בספורט 5 ויותר כל השידורים בערוצים בתשלום
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
