השדרנים לא הסתדרו ביניהם - רשת ב' משנה את רצועות השידור של אחה"צ
קצת יותר מחודש לאחר שעלתה לאוויר, התכנית 'ארבע עד שבע' ברשת ב' מסיימת את דרכה, ובהנהלת הרדיו הוחלט לחלקה שוב לרצועות שידור בנות שעה. לאייס נודע כי בשל חוסר הסכמה בין מגישי הרצועה בת 3 השעות, ענת דולב, מנחם פרידמן ויואב אביב, כל אחד מהם יעבור לשעת שידור שונה, החל מהערב (יום ג').
לפני כחודשיים הוחלט ברשות השידור, בעקבות השינויים בלוח השידורים של ערוץ 1 והקדמת מהדורת 'מבט' מ-21:00 ל-20:00, לשנות גם את לוח השידורים של רשת ב'. במסגרת זו הוחלט לבטל את רצועת הספורט ששודרה ב-18:00 בשל נתוני רייטינג נמוכים לכאורה, ומהדורת החדשות של 16:00, ויומן החדשות של 17:00, הפכו למגזין בן 3 שעות בשם 'ארבע עד שבע', שעסק בנושאי חדשות, כלכלה, ספורט ותרבות. את התכנית הגישו יחדיו דולב, פרידמן ואביב.
"הם פשוט לא הסתדרו יחד", מספר גורם ברשות השידור, "והיה חשש שהדבר הזה יפגע ברייטינג, אז הוחלט בהנהלה לעשות הפרדת כוחות, ומהיום לשדר את התכנית במתכונת חדשה".
המתכונת החדשה, דומה כמעט לגמרי לזו שהייתה עד לפני השינוי בחודש מאי. מ-16:00 עד 17:00 ישודר יומן כלכלי עם מנחם פרידמן, מ-17:00 ישודר יומן ערב ובו תהיה פינת ספורט בת 10 דקות עם יואב אביב, וב-18:00 תשודר תכניתה של ענת דולב שתתמקד כרגיל באקטואליה רכה ובלייף-סטייל, כפי שעשתה ברצועת השידור של השעה 15:00 עד לפני השינוי.
בתוך כך, מהיום ברדיו רק"ע מתחיל לשדר גם בשפה הארמית - שהוא מעין ניב של כורדית, וזאת בעקבות פניות של מאזינים למנכ"ל רשות השידור יוני בן מנחם. אתמול אישרה ועדת התוכן את הבקשה הזו, וארמית תתווסף למצבת השפות בתחנה, שמשדרת ביותר מ-10 שפות.
- 7.ריקי כהן 21/06/2012 00:56הגב לתגובה זוהתגובה שיקרית, אני מכירה את השלושה, הם חברים גם מעבר לשעות העבודה. אבל כשמייצרים תערובת בלתי הגיונית של נושאים כמו לערבב שמן עם מים זה לא יכול להתחבר. את המאזינות של ענת לא מעניינת הכלכלה של מנחם ועם כל הכבוד גם הספורט של יואב ולהיפך. הנהלת רשות השידור כשלה בדיוק כפי שהיא נכשלת בכל פעולה בסיסית. מינימום של מקצוענות!!!!
- 6.יוני ממשיך לדהור אחורה, ההתרסקות קרובה (ל"ת)ר. זליג 21/06/2012 00:15הגב לתגובה זו
- 5.אוי רשות השידור 21/06/2012 00:14הגב לתגובה זוחשבתם על זה קודם? הא לחמא עניא
- 4.שמח לשמוע 19/06/2012 19:52הגב לתגובה זומבחינתי סוף יום העבודה זה שעה של צבע הכסף עם מנחם פרידמן. אחרי השינוי הפסקתי להקשיב כי הבנתי שהורידו את התכנית.
- 3.זירו 19/06/2012 17:30הגב לתגובה זועל הפלופ הזה חתומים מיקי מירו, יאיר קורן, ויוסי הדר. הצטרפו בפייסבוק ל"מצילים את רשת ב" !!
- MIRRA MATTYYA 20/06/2012 23:26הגב לתגובה זוכתבתי על כך לאמיר גילת והנה סוף סוף הבינו ברשות השידור. הרעיון המעוות של איחוד 4 תכניות (כלכלה, ספורט, חדשות, סגנון חיים) למגזין משעמם שנמתח על 3 שעות לא ילך, הציבור לא יאהב את זה וגם העורכים והמגישים שבאים מתחומים שונים ידרדרו ללהג ובזבוז זמן שידור, שהינו משאב טבע יקר ששיך לציבור משלמי האגרה
- 2.יוסי 19/06/2012 14:33הגב לתגובה זוהצחקתם אותנו, ארמית זו שפה שמאוד דומה לעברית וללשון הקודש.
- 1.ארמי ממוצא אשכנזי 19/06/2012 12:52הגב לתגובה זועם כל הכבוד ליוצאי כורדיסטן, ויש לי הרבה כבוד, אי אפשר לומר ש"ארמית היא מין ניב של כורדית". רצוי לציין כי העברית נולדה מן הארמית, ובין השפות ובתוכן יש מלים ותבניות-לשון דומות מאד, ובכל שפה נמצאות מלים שנולדו בהשפעת שפות קרובות. גם בעברית המודרנית יש מלים פרסיות, ארמיות, ערביות, יווניות, לטיניות וכו'.
קווין ספייסי מבית הקלפים (בית הקלפים - יחצ)ממיליונר גדול להומלס - איך איבד קווין ספייסי 70 מיליון דולר
בגיל 66 ואחרי קריירה מפוארת, השחקן שזכה ב-2 פרסי אוסקר וכיכב בסדרת בית הקלפים לצד סדרות וסרטים רבים, נותר כמעט חסר כל; הוא נלחם משפטית בטענות כי ביצע עבירות מין בקטנים, הגיע לפשרות מבלי להודות, והפסיד את התדמית ואת הכסף וגם - כמה מרוויחים שחקני אוסקר?
קווין ספייסי, השחקן זוכה שני פרסי האוסקר, חשף בריאיון לטלגרף כי הוא חי כיום ללא מגורים קבועים, נודד בין מלונות לדירות Airbnb בעקבות הוצאות משפטיות אדירות שהצטברו מאז 2017. "אני הולך לאן שיש עבודה. אין לי ממש בית", אמר ספייסי והוסיף כי "העלויות בשבע השנים האחרונות היו אסטרונומיות. כמעט ולא נכנס כסף, והכול יצא". הדברים נאמרו במקביל להופעתו בתל אביב בשבוע שעבר.
ספייסי, בן 66, בנה קריירה מזהירה שהחלה בשנות ה-80.ההכנסות העיקריות הגיעו משכר בסרטים, סדרות טלוויזיה והפקות שונות. בשיא הקריירה שלו, סביב 2017, ההון הנקי של ספייסי הוערך ב-70 מיליון דולר. חלק ניכר מהסכום נבע מהופעות בסרטים מצליחים, אך המקור המשמעותי ביותר היה הסדרה "בית הקלפים" של נטפליקס. הסדרה, ששודרה בין 2013 ל-2018, הניבה לספייסי 500 אלף דולר לפרק, מה שהצטבר לכ-50 מיליון דולר נטו עם בונוסים כמפיק. נטפליקס השקיעה בסדרה תקציב של מאות מיליונים, כאשר חלקו הגדול הופנה לשכר השחקנים הבכירים. ההצלחה של "בית הקלפים" גם חיזקה את מעמדו כשחקן מוביל, מה שהוביל לחוזים נוספים גדולים בתעשייה.
לפני "בית הקלפים", ספייסי גרף סכומים משמעותיים מסרטים קלאסיים. בסרט "החשוד המיידי" מ-1995, שבו זכה באוסקר הראשון שלו כשחקן משנה, השכר שלו לא פורסם רשמית, אך ההערכה היא שקיבל כ-1-2 מיליון דולר, בהתחשב בתקציב הסרט של 6 מיליון דולר והצלחתו הקופתית של 23 מיליון דולר. הסרט, שהפך אותו לכוכב בינלאומי, פתח בפניו דלתות לחוזים נוספים. על האוסקר השני שלו, עבור "אמריקן ביוטי" מ-1999, השכר עמד על כ-4 מיליון דולר, והסרט גרף 356 מיליון דולר בקופות בעולם, מה שהגדיל משמעותית את ערכו בשוק.
כמה מרוויח שחקן אוסקר בסרט?
סרטים נוספים תרמו להונו: "שבעה חטאים" מ-1995: כ-2.5 מיליון דולר; "המתווך" מ-1998, כ-5 מיליון דולר. בסך הכול, ההכנסות מסרטים בין 1995 ל-2010 הגיעו לכ-50 מיליון דולר, לפני ניכויי מסים והוצאות הפקה. ספייסי השתתף גם בסרטים כמו "אינטליגנציה מלאכותית" מ-2001, ששילם לו כ-3 מיליון דולר, ו"סופרמן חוזר" מ-2006, עם שכר של כ-10 מיליון דולר, כולל אחוזים מהרווחים. הסרט האחרון גרף 391 מיליון דולר בקופות, אך ההפקה הייתה יקרה במיוחד, מה שהשפיע על הרווחים הנקיים.
מעבר לשכר ישיר, ספייסי הרוויח מפרסומות, חוזי ייעוץ והפקות עצמאיות. הוא הקים חברת הפקה בשנות ה-90, "טריגר סטריט פרודקשנס", שייצרה סרטים מצליחים כמו "21" מ-2008, שגרף 183 מיליון דולר בקופות. ההערכה היא שהחברה הניבה לו 10-15 מיליון דולר. בנוסף, חוזים עם מותגי ענק כמו אמריקן אקספרס וסוני תרמו כ-5 מיליון דולר בשנה בתקופת השיא.
הכוכב הבא לאירוויזיון. קרדיט: מאקוהכוכב הבא לאירוויזיון בראש לוח השידורים
מוצאי שבת היתה בסימן קשת, ששלטה בלוח השידורים עם פער עצום במהדורה המרכזית ובפריים טיים
פריים טיים
השילוב של ריאליטי ואירווזיון הוא שילוב מנצח, וכך היה אמש, כש-"הכוכב הבא לאירוויזיון" עמדה בראש לוח השידורים, עם רייטינג של 18.6% רייטינג ו-477 אלף צופים. אחריה היתה "משחקי השף" של ערוץ 13, עם 8.9% רייטינג ו-224 אלף צופים, ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 8.5%, אך עם יותר מספר צופים מאשר המקום השני, עם 233 אלף צופים. במקום האחרון היה הפרק המסיים של הסדרה התיעודית על ואנונו, עם נתון מכובד של 5.5% רייטינג ו-119 אלף צופים.
תוכניות אחה"צ וערב מוקדם
בשעות הצהריים המאוחרות, חדשות 12 עמדו בראש, עם מהדורה של ערד ניר שהחלה ב15:00 עם 3.4% רייטינג ו-91 אלף צופים ועלתה ב-16:00 ל-4.1% רייטינג ו-121 אלף צופים. היא שודרה מול שידורים חוזרים של רשת, עם "כלוב הזהב", שעמד על 1.3% רייטינג ו-33 אלף צופים בשעתיים הללו. לאחר מכן, ב-17:00, המספרים עלו דרמטית והמהדורה עם גדעון אוקו, ששודרה ב-17:00 עלתה ל-7.4% רייטינג ו-215 אלף צופים. השידור החוזר של רשת, עם משחקי השף, עמד על 2.1% ו-57 אלף צופים.
בהמשך הערב, ולקראת צאת שבת, המספרים המשיכו לעלות, כש-"פגוש את העיתונות" עמד על 11% רייטינג ו-276 במהדורה המוקדמת וברצועה שלאחר מכן עם נתונים דומים למדי, 10.9% ו-309 אלף צופים. מולו, המהדורה המוקדמת של "מוריה וברקו" היתה על 4.6% רייטיג ו-128 אלף צופים. ברצועה של 19:00 הצטרף ערוץ 14, עם המהדורה המוקדמת עם עידו טאובר, שעמד על 3.5% ו-95 אלף צופים.
לייט נייט
ברצועת הלייט נייט, "אברי ושרקי" היו בראש, עם 7.3% רייטינג ו-168 אלף צופים, שידור חוזר של רשת, עם "שנות ה-90" של היה במקום השני, עם 4.6% ו-117 אלף צופים, ואילו במקום האחרון היו חדשות הלילה עם שרה ב"ק, של ערוץ 14, עם 3.2% ו-81 אלף צופים.
