פרסום ראשון

השדרנים לא הסתדרו ביניהם - רשת ב' משנה את רצועות השידור של אחה"צ

לפני חודש הוחלט לאחד את רצועות השידור לתכנית בת 3 שעות. המגישים לא הסתדרו, בהנהלה החליטו ל"הפריד כוחות". וגם: רק"ע תתחיל לשדר בארמית
אלכסנדר כץ | (8)

קצת יותר מחודש לאחר שעלתה לאוויר, התכנית 'ארבע עד שבע' ברשת ב' מסיימת את דרכה, ובהנהלת הרדיו הוחלט לחלקה שוב לרצועות שידור בנות שעה. לאייס נודע כי בשל חוסר הסכמה בין מגישי הרצועה בת 3 השעות, ענת דולב, מנחם פרידמן ויואב אביב, כל אחד מהם יעבור לשעת שידור שונה, החל מהערב (יום ג').

לפני כחודשיים הוחלט ברשות השידור, בעקבות השינויים בלוח השידורים של ערוץ 1 והקדמת מהדורת 'מבט' מ-21:00 ל-20:00, לשנות גם את לוח השידורים של רשת ב'. במסגרת זו הוחלט לבטל את רצועת הספורט ששודרה ב-18:00 בשל נתוני רייטינג נמוכים לכאורה, ומהדורת החדשות של 16:00, ויומן החדשות של 17:00, הפכו למגזין בן 3 שעות בשם 'ארבע עד שבע', שעסק בנושאי חדשות, כלכלה, ספורט ותרבות. את התכנית הגישו יחדיו דולב, פרידמן ואביב.

* לדף הפייסבוק של אייס - לחצו כאן

"הם פשוט לא הסתדרו יחד", מספר גורם ברשות השידור, "והיה חשש שהדבר הזה יפגע ברייטינג, אז הוחלט בהנהלה לעשות הפרדת כוחות, ומהיום לשדר את התכנית במתכונת חדשה".

המתכונת החדשה, דומה כמעט לגמרי לזו שהייתה עד לפני השינוי בחודש מאי. מ-16:00 עד 17:00 ישודר יומן כלכלי עם מנחם פרידמן, מ-17:00 ישודר יומן ערב ובו תהיה פינת ספורט בת 10 דקות עם יואב אביב, וב-18:00 תשודר תכניתה של ענת דולב שתתמקד כרגיל באקטואליה רכה ובלייף-סטייל, כפי שעשתה ברצועת השידור של השעה 15:00 עד לפני השינוי.

בתוך כך, מהיום ברדיו רק"ע מתחיל לשדר גם בשפה הארמית - שהוא מעין ניב של כורדית, וזאת בעקבות פניות של מאזינים למנכ"ל רשות השידור יוני בן מנחם. אתמול אישרה ועדת התוכן את הבקשה הזו, וארמית תתווסף למצבת השפות בתחנה, שמשדרת ביותר מ-10 שפות.

תגובות לכתבה(8):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 7.
    ריקי כהן 21/06/2012 00:56
    הגב לתגובה זו
    התגובה שיקרית, אני מכירה את השלושה, הם חברים גם מעבר לשעות העבודה. אבל כשמייצרים תערובת בלתי הגיונית של נושאים כמו לערבב שמן עם מים זה לא יכול להתחבר. את המאזינות של ענת לא מעניינת הכלכלה של מנחם ועם כל הכבוד גם הספורט של יואב ולהיפך. הנהלת רשות השידור כשלה בדיוק כפי שהיא נכשלת בכל פעולה בסיסית. מינימום של מקצוענות!!!!
  • 6.
    יוני ממשיך לדהור אחורה, ההתרסקות קרובה (ל"ת)
    ר. זליג 21/06/2012 00:15
    הגב לתגובה זו
  • 5.
    אוי רשות השידור 21/06/2012 00:14
    הגב לתגובה זו
    חשבתם על זה קודם? הא לחמא עניא
  • 4.
    שמח לשמוע 19/06/2012 19:52
    הגב לתגובה זו
    מבחינתי סוף יום העבודה זה שעה של צבע הכסף עם מנחם פרידמן. אחרי השינוי הפסקתי להקשיב כי הבנתי שהורידו את התכנית.
  • 3.
    זירו 19/06/2012 17:30
    הגב לתגובה זו
    על הפלופ הזה חתומים מיקי מירו, יאיר קורן, ויוסי הדר. הצטרפו בפייסבוק ל"מצילים את רשת ב" !!
  • MIRRA MATTYYA 20/06/2012 23:26
    הגב לתגובה זו
    כתבתי על כך לאמיר גילת והנה סוף סוף הבינו ברשות השידור. הרעיון המעוות של איחוד 4 תכניות (כלכלה, ספורט, חדשות, סגנון חיים) למגזין משעמם שנמתח על 3 שעות לא ילך, הציבור לא יאהב את זה וגם העורכים והמגישים שבאים מתחומים שונים ידרדרו ללהג ובזבוז זמן שידור, שהינו משאב טבע יקר ששיך לציבור משלמי האגרה
  • 2.
    יוסי 19/06/2012 14:33
    הגב לתגובה זו
    הצחקתם אותנו, ארמית זו שפה שמאוד דומה לעברית וללשון הקודש.
  • 1.
    ארמי ממוצא אשכנזי 19/06/2012 12:52
    הגב לתגובה זו
    עם כל הכבוד ליוצאי כורדיסטן, ויש לי הרבה כבוד, אי אפשר לומר ש"ארמית היא מין ניב של כורדית". רצוי לציין כי העברית נולדה מן הארמית, ובין השפות ובתוכן יש מלים ותבניות-לשון דומות מאד, ובכל שפה נמצאות מלים שנולדו בהשפעת שפות קרובות. גם בעברית המודרנית יש מלים פרסיות, ארמיות, ערביות, יווניות, לטיניות וכו'.
הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -0.99%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״